Näkyni: Katselin taivaalle kun suurisiipinen valkea enkeli syöksyi suurella vauhdilla alas taivaasta.
Se oli pää alaspäin ja käsi ojennettuna eteen ja käsi nyrkissä.
Se oli voimakas dynaaminen ja se painoi miljardeja tonneja.Sen voimaa ei voi edes kuvailla ja sitä päättäväisyyttä ja kaikkea mikä valta enkelille oli annettu.
Se putosi korkealta taivaalta ja katselin kun se näkyi välillä pilvien välistä ja välillä hiukan kadoten ja vauhti oli hirmuinen.Pilvet vaan vilahteli sen ympärillä ja tunsin todella enkelin painon ja se oli käsittämätön.
Enkeli putosi järkyttävällä vauhdilla suureen veteen ja iso aalto nousi .Hieman myöhemmin pari pienempää aaltoa lähti myös liikenteeseen.
Tämä näky oli aivan ennen sitä kuuluisaa kaakkois aasian tsunamia.
Näky tsunamista
10
132
Vastaukset
Olen siis MrHyvis.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole uskottava.
Hänen olisi pitänyt julkaista profetia ENNEN 2004 kun tsunami tapahtui.
Jokainen voi JÄLKIKÄTEEN väittää mitä tahansa puppua, että...
- minä näin sen.
Aloittaj ei ole uskottava. - Anonyymi
mitä sillä "profetialla" tekee yli 20 vuoden jälkeen ???
Se julkaistiinkin koti srkssa ja herätti keskustelua.
- Anonyymi
KR 1933/-38
Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama. Sen vielä sanon tuosta enkeli näystä ja sen putoamisesta vauhdilla ,että kun katseli sitä niin happi meinasi itseltä loppua kun tapahtuma oli niin voimakas.
Ensimäisen näyn aikaan menin täysin voimattomaksi ja pääsin sängylle ja suljin silmäni ja kaikki asiat näkyi täysin.
Olin siis hereillä ,mutta täysin voimaton.- Anonyymi
pää alaapäin tulee jo miekkansa kanssa kuin joku arkkienkeli Mikael sitten. Julma Enkeli.
- Anonyymi
Ihanan näyn olet saanut minä vaikka olen viheliänen ihminen olen kyllästynyt kaikkeen jumalattomuuteen.
Väsyttää tämä uskovan elämä hullu on yleensä miksi kutsutaan ihan läheisetkin jatkunut vuosia ja vuosia. - Anonyymi
Tuosta tuli itselle mieleen tälläinen uni, jonka oon nähnyt jokin aika sitten, Siinä unessa rukoilin, että Jumala antaisi profetian, ja koin Pyhän Hengen voimaa siinä samalla.
Yhtäkkiä lensin taivaalla meren yläpuolella.
Siitä merestä nousi tulivuori joka alkoi purkautua ja lähdin nopeasti lentämään pakoon, vilkaisin vielä taakseni ja samalla hetkellä lähti valtava tsunamiaalto tulla kohti.
Mitä lie uni tarkoittikaan, en tiedä, mutta pidän mielessä jos se josakin vaiheessa selviää. Kun aikoinaan kerroin tämän näyn niin samalta istumalta porukkaa nousi ylös ja lähti kävelemään kokouksesta.
Sanoin ,että ...Kerroin vain sen , minkä näin.
Täällä on nuo herjaajat pilkanneet ,että haluan olla esillä , mutta Totuus on ,että haluan olla mahdollisimman pieni ja mielummin vaikka korvessa kuin esiintymässä jossain.
Viimeisin suuri näky on se ,kun puheella ja näyllä kerrottiin Jeesuksen paluu.
Se on todella lähellä.Tämä sukupolvi kokee sen.
Siksi varautukaa uskovat.
Ensin kuitenkin mennään hullun ajan läpi .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368