Näky tsunamista

Anonyymi-ap

Näkyni: Katselin taivaalle kun suurisiipinen valkea enkeli syöksyi suurella vauhdilla alas taivaasta.
Se oli pää alaspäin ja käsi ojennettuna eteen ja käsi nyrkissä.
Se oli voimakas dynaaminen ja se painoi miljardeja tonneja.Sen voimaa ei voi edes kuvailla ja sitä päättäväisyyttä ja kaikkea mikä valta enkelille oli annettu.
Se putosi korkealta taivaalta ja katselin kun se näkyi välillä pilvien välistä ja välillä hiukan kadoten ja vauhti oli hirmuinen.Pilvet vaan vilahteli sen ympärillä ja tunsin todella enkelin painon ja se oli käsittämätön.
Enkeli putosi järkyttävällä vauhdilla suureen veteen ja iso aalto nousi .Hieman myöhemmin pari pienempää aaltoa lähti myös liikenteeseen.

Tämä näky oli aivan ennen sitä kuuluisaa kaakkois aasian tsunamia.

10

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen siis MrHyvis.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole uskottava.

      Hänen olisi pitänyt julkaista profetia ENNEN 2004 kun tsunami tapahtui.

      Jokainen voi JÄLKIKÄTEEN väittää mitä tahansa puppua, että...
      - minä näin sen.

      Aloittaj ei ole uskottava.

    • Anonyymi

      mitä sillä "profetialla" tekee yli 20 vuoden jälkeen ???

    • Se julkaistiinkin koti srkssa ja herätti keskustelua.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38
      Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.

    • Sen vielä sanon tuosta enkeli näystä ja sen putoamisesta vauhdilla ,että kun katseli sitä niin happi meinasi itseltä loppua kun tapahtuma oli niin voimakas.
      Ensimäisen näyn aikaan menin täysin voimattomaksi ja pääsin sängylle ja suljin silmäni ja kaikki asiat näkyi täysin.
      Olin siis hereillä ,mutta täysin voimaton.

    • Anonyymi

      pää alaapäin tulee jo miekkansa kanssa kuin joku arkkienkeli Mikael sitten. Julma Enkeli.

    • Anonyymi

      Ihanan näyn olet saanut minä vaikka olen viheliänen ihminen olen kyllästynyt kaikkeen jumalattomuuteen.
      Väsyttää tämä uskovan elämä hullu on yleensä miksi kutsutaan ihan läheisetkin jatkunut vuosia ja vuosia.

    • Anonyymi

      Tuosta tuli itselle mieleen tälläinen uni, jonka oon nähnyt jokin aika sitten, Siinä unessa rukoilin, että Jumala antaisi profetian, ja koin Pyhän Hengen voimaa siinä samalla.
      Yhtäkkiä lensin taivaalla meren yläpuolella.
      Siitä merestä nousi tulivuori joka alkoi purkautua ja lähdin nopeasti lentämään pakoon, vilkaisin vielä taakseni ja samalla hetkellä lähti valtava tsunamiaalto tulla kohti.

      Mitä lie uni tarkoittikaan, en tiedä, mutta pidän mielessä jos se josakin vaiheessa selviää.

    • Kun aikoinaan kerroin tämän näyn niin samalta istumalta porukkaa nousi ylös ja lähti kävelemään kokouksesta.
      Sanoin ,että ...Kerroin vain sen , minkä näin.

      Täällä on nuo herjaajat pilkanneet ,että haluan olla esillä , mutta Totuus on ,että haluan olla mahdollisimman pieni ja mielummin vaikka korvessa kuin esiintymässä jossain.
      Viimeisin suuri näky on se ,kun puheella ja näyllä kerrottiin Jeesuksen paluu.
      Se on todella lähellä.Tämä sukupolvi kokee sen.
      Siksi varautukaa uskovat.
      Ensin kuitenkin mennään hullun ajan läpi .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe