"Taas outo kuolema Venäjällä: nyt sai surmansa Medvedevin lähipiiriläinen
Medvedevin ystävä sai surmansa auton törmättyä häneen tiellä", kertoo Iltalehti.
Venäjällä on vaarallista kuulua oppositioon, oligarkkeihin ja päättäjien lähipiiriin.
Nyt meni Medvedevin lähipiiriläinen. Mitähän pänikkä itse sanoo? Ottaako osaa omaisten suruun, vai kuuluuko jostain Kremlin hämäristä etäistä naurua...?
ETÄISTÄ NAURUA KREMLIN HÄMÄRISTÄ...?
9
111
Vastaukset
- Anonyymi
Medu ryyppää pullon vodkaa ja nukuu päälle, niin sitte jaksaa hölöpöttää ryssän paskaa suustaan ! - Ehkä kertoo että Putler on maailman suurin PaskaKokkare !
- Anonyymi
Kohta on Medun vuoro. Lähtö lähenee juopolla.
- Anonyymi
Teboilin, Kiuruveden Kremlin, ikkunaan on asennettu kalterit, jottei kukaan lennä ikkunasta ja tapa itseään.
- Anonyymi
Kannattaa hiekoittaa piha.
Ettei joku kaadu liukkaalla ja taita niskojaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa hiekoittaa piha.
Ettei joku kaadu liukkaalla ja taita niskojaan...Mitähän teboililla voi sattua jos eri mieltä putinista? Kannattaa vain myötäillä hurmoshenkisiä venäjän ihailijoita siellä.
- Anonyymi
Kiuruveden teboililla onkin ollut hyvin kyräilevä asenne kävijöiden joukossa. Etsivät kovasti myyrää, joka vastustaa putinia ja ilmiantaa teboilin asioista mm tällä saitilla.
- Anonyymi
Täytyykö Kiuruveden tebskalla varoa ikkunasta putoamista, katolta tippuvia jääpuikkoja, auton alle jäämistä ja tosi vaarallista liukastumista jäisellä pihalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyykö Kiuruveden tebskalla varoa ikkunasta putoamista, katolta tippuvia jääpuikkoja, auton alle jäämistä ja tosi vaarallista liukastumista jäisellä pihalla?
Täytyy jos et ole kremlin mielinen.
- Anonyymi
Tais tulla Teboilille 32000,- Euron sakkoa, kun ovat rikkoneet lakia. Näin iltapäivälehdet kertoo. Sellainen veli venäläinen on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281