Onko tälle talvelle suunnitteilla Torviparaatia tai muita Konvoi-hommia? Tosi tympiää tämä talviaika ilman kunnon kemuja kun tuo joulunaikakin on niin rauhallista.
Karnevaalin aika
27
790
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, me keskustalaiset marssimme vappuna työväentalolla yhteiseen punavihreä vapun viettoon.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17697841J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pride-kulkue tulossa myös!
- Anonyymi
Oon kans oottanu kuumeisesti, mullon vielä viimevuotiset liput ja viirit tallella. Ne ei kyllä varmaan sovi vapun juhlintaan? Vappuun on kyllä pitkä aika.
- Anonyymi
Työväentalolla samba karnevaali Helmikuulla, Sanna myös mukana ?
Järjestää Kepu ja SDP vai.................. - Anonyymi
Kyllä kaikenlaiset torvelot aika pian ilmestyy turuille ja toreille ja luultavasti makkaraa tarjoillaan kansalle. Kovettua sanailua ja ilkeilyä on luvassa, koskapa vaalit on tulossa...
- Anonyymi
Demarit tarjoaa vappusatasia ja kepu tuplalapsilisiä.
Velkahelvetin rakentajat luulee voivansa ostaa ääniä.- Anonyymi
Ja Sahurit valehtelee muuten vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Sahurit valehtelee muuten vaan.
Kepu pettää aina!
- Anonyymi
Hiihtolomaviikolle on kuulemma suunnitteilla uusi tapahtuma, Tanssivat Taakaleet. Huomiotakki ja isänmaallinen ilme riittää.
- Anonyymi
Vessapaperitelineistä välikysymys tulossa hallitukselle ennen istuntokauden päättymistä. Tästä jatkuu suuri kansalaiskysely sosiaalisessa mediassa. Kansalaiset ovat kuitenkin kiinnostuneet enemmän seuraavan hallituskauden talous-ja verotusasioista, mutta edustaja /ehdokas pitäytyköön niissä asioissa, joista on parhaiten kokemustietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vessapaperitelineistä välikysymys tulossa hallitukselle ennen istuntokauden päättymistä. Tästä jatkuu suuri kansalaiskysely sosiaalisessa mediassa. Kansalaiset ovat kuitenkin kiinnostuneet enemmän seuraavan hallituskauden talous-ja verotusasioista, mutta edustaja /ehdokas pitäytyköön niissä asioissa, joista on parhaiten kokemustietoa.
Kiitos marssi tupla lapsilisistä. Neliapila ja ruohopuolue keskusta marssii keulilla.
Mahtavaa, hyvä on hallitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo vessapaperi annostelijat sais lahjoittaa Ukrainaan jälleenrakennus avustuksina :D
- Anonyymi
Laittakaas joku vähä tarkempaa infoa tästä. Ajankohta ja paikka?
- Anonyymi
Tästä on kuulunut notta olis eroottis-sävytteinen tanssi. Ketähän siinä esiintyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on kuulunut notta olis eroottis-sävytteinen tanssi. Ketähän siinä esiintyy?
Ei saa tuputtaa seksuaalisuutta. Eikä ny oikeen bikiniillä tarkene ku Aidossa Avioliitossa kotioloissa....
- Anonyymi
Tanssivat Taakaleet ilmeisesti viikon kuluttua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssivat Taakaleet ilmeisesti viikon kuluttua?
Tämä on yleinen käsitys.
- Anonyymi
Kiitos vaan tuplasta,sai muksut 15 000 tuhannen mopoautoon bensaa ja uudet bassot, kiva kiertää kylää ja kulkea koulua ku köyhät haaskas lapsilisänsä sähkölaskuihinsa
- Anonyymi
Onpa kallis mopoauto.
- Anonyymi
Mitenkä niin Saarikko köyhän asialla,kaikkihan sen sai
- Anonyymi
Eikö me kepulaaset järiestetääsi sdpn veheriäästen ja vasemmistoliittolaasten kaas tupailtamat ilimajoen työväen taloolla terve tuloa me hyväksymmä kaikki tuliat niin tai joo persut menköhön muolle
- Anonyymi
Saako sielä tanssia kännis? Kysyy yks Taakale.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sielä tanssia kännis? Kysyy yks Taakale.
Kyllä eräs paikallinen seppo lupas tulla portieeriksi eikä sisälle oo mitään asiaa jos puhaltaa pienemmät bromillet kuin hän itse että reeni kannattaa aloittaa hyvissä ajoin
- Anonyymi
Eikös pyhänä oo Korvalla Taakalestanssit ? Hienoa, jotta kunnanjohtaja käy esittämässä kunnan tervehdyksen jokaisen eduskuntavaaleissa ehdolla olevien vaalituvan avajaisissa. Reilu peli.
- Anonyymi
Jos ei kutsuta, niin ei kai se kuokkavieraaksi mene?
- Anonyymi
Kokoomus järjestää PRIDE-marssin 15.03
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559