https://yksinarmosta.fi/2023/01/07/tule-mukaan-mahdollistamaan-jaakolle-patkimaton-nettiyhteys-vaikka-5-eurolla/
Jaakko kokenut elämässään kovia ja tukeutunut Jeesukseen
Jaakko kertoo siitä mitä on kun kaikki johon luotti romahtaa
Evankelista Jaakko Pirttiaho tarvitsee pätkimättömän nettiyhteyden
35
7770
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, tuliko sitä? Tuli avioero,uusi koti ja uusi työntekijä rinnalle. Olen aika hämmentynyt.
- Anonyymi
Luotin aikoinaan Jaakko Pirttiahoon ja kuuntelin paljon. Miten on mahdollista, että heti avioeroilmoituksen jälkeen aletaan rakentaa uutta ohjelmaa toinen nainen rinnalla? Mihin hävisi entinen vaimo ja mistä ilmestyi uusi naishenkilö? Eikö kukaan tukijoista ole hämmentynyt? Minä olen.
- Anonyymi
Historia ennakoi tulevaa
- Anonyymi
Siksi näyttääkin olevan kätevää toimia oman hyvin pienen yhdistyksen nimissä. Voi riippumattomana julistaa oman mielen mukaista sanomaa. Hovi on rakennettu ja jokaiselle voi vain toivoa voimia ja silmien avautumista.
- Anonyymi
Minä olin vuosia kuolemanhaluinen sillä koin väkivaltaa. Raamatun lukeminen ahdisti, olin syyllistynyt kaikkeen , siltä tuntui.
Miksi en kuollut?
Jumalan armosta en keksinyt keinoa tapoaa itseäni niin että muut eivöt traumatisoituisi. Ja ylsin armosta, Pirttiahon puheet, opetus, juurikin Raamatusta.
Suuri apu.
Muusta en tiedä mikä on mahdollista ja mikä ei mitä ihmiseen kristittynä tulee
Kiitollinen olen
- Anonyymi
Joskus hän kertoi, että tarvitsee paremman kameran videoihen kuvaamiseen. Mutta hänhän vain istuu paikallaan ja kuvaa itseään. Ei siihen kovin kallista kameraa tarvitse.
- Anonyymi
Vaikka istui niin oli se puhuja jota pimeässä lasksossa kesti kuulla
Jumalan armosta elän
En tehnyt itsemurhaa
Nainen, 63 v
- Anonyymi
Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
- Anonyymi
Aika usein elämässäni olen saanut huomata, että olen joutunutkin itse keräämään ne heittämäni kivet.
- Anonyymi
En näe missään kiviä heitettävän.Arvioida saa ja täytyy sananjulistajia.Toivon hyvää hänelle.
Herttainen oli tämä toinen vaimo.Harmi kun näin kävi.- Anonyymi
Minä näin että häntä olisi syytetty ( tuomittu mutta " kautta rantain", mutta yhtälailla. -mutta ehkä käsitin väärin.
Minulle on ollut tärkeää Pirttiahon olemassaolo
En ole tuttujaan vaan nettiseuraaja
Iloinen että elän
Nainen 63 v
- Anonyymi
Jaakolla on nyt tuore uusi ihana vaimo.Toivotaan, että hän on tarpeeksi ihana ja kolmas kerta toden sanoisi.
- Anonyymi
Onko täysi ikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täysi ikäinen?
Kyllä on täysi ikäinen, jos on vaimo. Suomessa ei alaikäinen pääse naimisiin
- Anonyymi
Okei, voi ei. Säälin syvästi tätä naista. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täysi ikäinen?
Minä olen 63 vuotias
Kuuntelin Pirttiahoa puhumassa kaltaisilleni= epätoivoisille, kuolemanhaluisille
Kiitollinen tänään, elämä on hyvää. Etkö osannut hakea tietoa onko vaimo täysi- ikäinen? Minä en katsonut mutta olen silti varma että kyllä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ole iloinen minun puolestani pyytäisin. Vuosia elin väkivallan alla ja halusin kuolla
Valoa toi Pirttiahon puheet, Raamatunkohtineen
Ja muutenkin en keksinyt keinoa tehdä itsemurhaa siten etteivät toiset traumatisoituisi
Kukaan ei pysty kaikkeen mutta minä sinnittelin Yksin armosta puheilla ja Jumala tietysti piti hengissä minutkin
Raamattua en itse oikein jaksanut lukea ahdistuksessani
Kiitos jos luit minun kirjoitukseni, pitkähkö tuli
Yt nainen 63 v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä?
- Anonyymi
Hullu ukko
- Anonyymi
Ilmoitan ylläpidolle loukaavasta ja herjaavasta viestistä.
Valheellisen tiedon levittämisellä voi tuhota ihmisen ja sillä voi olla ikävät seuraukset myös lähipiirin sekä lasten ja nuorten elämään. Aikuisten tulee tuntea vastuunsa julkaisuistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minä.Kun on itse elänyt pelossa, ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheellisen tiedon levittämisellä voi tuhota ihmisen ja sillä voi olla ikävät seuraukset myös lähipiirin sekä lasten ja nuorten elämään. Aikuisten tulee tuntea vastuunsa julkaisuistaan.Täällä ei levitetty mitään valheellista viestiä, vaan Kuopion käräjätuomioistuimen päätöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheellisen tiedon levittämisellä voi tuhota ihmisen ja sillä voi olla ikävät seuraukset myös lähipiirin sekä lasten ja nuorten elämään. Aikuisten tulee tuntea vastuunsa julkaisuistaan.Täällä ei ole levitetty valheellista tietoa, vaan tuomioistuimen päätöstä.
- Anonyymi
No miksi jeesus ei anna sille nopeaa nettiä?
- Anonyymi
Minulle riittänyt on hitaan netin kautta tullut sanoma ( Pirttiahon puheista Raamatun sitaatein ) että minulla on toivoa
En tehnyt itsemurhaa, tosin oli vaikea keksiä tapaa tehdä sitä ettei muut traumatisoituisi
Tässä oli kaksi syytä jo miksi en itsemurhaa tehnyt
Jeesus ei anna minulle kaikkea mitä tuntuisin tarvitsevan eikä kai kenellekään
Hän antaa enemmän meille
Jaakko Pirttiaho tietää sen varmasti ja moni muu
Yt nainen 63 v Espoo
- Anonyymi
Oman pienen osani teen, pienen mutta se riittää varmaakin.
Voi miten paljon helpompaa onkaan kirjoitella anonyyminä tänne kuin pistää itsensä likoon ja asettua alttiiksi koville sanoille.
Olen harjoitellut sitä itsekin, mutta ihan vaan tavis facettajana.
Jatka Jaakko Jatka❤️🙏- Anonyymi
Valitettavasti noin ikävästi on käynyt. Asiat yleensä tulee julki kun tarpeeksi pitkään kulisseissa ei kaikki ole kunnossa. Mitäpä se minulle kuuluu mutta ..
Hän on hyvä puhuja, paljon oikeaa asiaa. Kuitenkin naisten ihailu ja kiittely on kiusallista. Ja historia ennakoi tulevaa. Pitää uskoa, vaikka olisi kuinka jonkun lumoissa sekä aikeissa kenties lähteä hänen haavojaan sitomaan... - Anonyymi
Usein asioilla on kaksipuolta. Mitenhän tässä tapauksessa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein asioilla on kaksipuolta. Mitenhän tässä tapauksessa...
Lue tuomio.
- Anonyymi
Älkää antako rahaa huijareille.
- Anonyymi
Pätkiikö yhteys taivaaseen?
- Anonyymi
Tämä on katolilaisuus otsikon alla. Ilmeisesti tämä henkilö ei ole katolilainen vaan karismaattisten liikkeiden edustaja.
Tämmöiset ”nettiyhteys pätkii” rahanvingunnat ovat huijausta. Ei nuka ole rahaa nettiin!? Todella alhaista pyydellä vanhoilta ihmisiltä (yleensä he menevöt näihin vedätyksiin) rahaa nettiin. Ei se raha siihen mene vaan muihin huvituksiin. Kokemusta on tapauksesta jossa hellintaiseurakunnan vanhemmiston jäsen ja saarnamies laitteli seurakunnan rahat seksipalveluihin. Tällainen on noissa piireissä ihan yleistä. Varsinkin karismaattisiin suuntauksiin joutuvat ihmiset joilla asiat menneet todella huonoksi ja heitä helppo köyttää hyväksi. Kun joku kerrankin leikkii myötätuntoa annetaan mitä vain. Nöissä rahapyynnöissä vedotaan kaikenlaisewn armeliaisuuteen ja jeesukseen ja raamattuihin ja milloin mihinkin.
Suomessa netin saa vaikka sossun maksamana, koska se kuuluu nykyään perusasioihin elämisessä. ÄLÄ SIIS ANNA RAHAA TÄLLAISELLE yksityiselle firmalle joka kuppaa kyllä kaiken jos annat.- Anonyymi
Milloin kerätään rahaa nettiyhteyteen, milloin talon remonttiin, aina on joku "projekti" mihin tarvittaan apua. Kuitenkin on varaa esim. ajaa kalliilla autolla. Älkää antako rahaa huijareille, tarkistakaa taustat.
- Anonyymi
Iltalehden juttu perustui käräjäoikeuden lähestymiskieltoon, joka puolestaan perustui vastapuolen rikosväitteisiin, joita ei ole koeteltu oikeudessa. Ei ole harvinaista, että kielto määrätään pelkkien väitteiden perusteella ilman, että niistä on tehty poliisitutkinta tai annettu tuomiota. Tässä tapauksessa ei ole.
Pastorin pulinat ei ole journalistinen media, vaan yksityishenkilön pitämä nettiblogi, jonka loanheitto perustui Iltalehden jutun lukemiseen yhdistettynä sumuiseen, nimeämättömän "luotettavaan lähteeseen". Pastorin päätelmät (= räikeä loanheitto) eivät kestä journalistista, rikosoikeudellista eivätkä eettistä tarkastelua.
Jaakon työ raamatunopettajana ja kristillisenä kirjailijana on aina ollut teologisesti luotettavaa, ja hänen suosionsa perustana on aito Raamatun puhuteltavana oleminen oman elämän risaisuuden keskellä. Meissä on monia, joiden elämästä ei voi jaella tyylipisteitä eikä elämä ole ollut kulkemista voitosta voittoon. Jos oma tiesi on ollut voittoisa ja jalo, kiitä Jumalaa hänen siunauksistaan sen sijaan, että lyöt valheilla muserrettua miestä. Mieti kahdesti ennen kuin otat riskin, että tulet lausuneeksi väärän todistuksen lähimmäisestäsi. - Anonyymi
Mikä on totuus? Vaimo kuitenkin lähti. Olen itse elänyt avioliiton väkivaltaisen miehen kanssa. Koin fyysistä ja henkistä vakivaltaa. Välillä revittiin tukasta pitkin lattioita ja potkittiin. Minut vähäteltiin kaikin tavoin. Tämä mies muuttui heti avioliiton solmimisen jälkeen. Olin niin rikki, että halusin kuolla. Minä toivon, ettei kenenkään naisen tarvitsisi kokea minkäänlaista väkivaltaa. Jos kokee, niin miehen on parasta hoitaa omaa mieltään sen sijaan, että vannoo syyttömyttään. Jos kaikki onkin valetta siinä käräjäoikeuden tuomiossa? Vaimoa ei piinattu eikä lyöty eikä vangittu kotiin,ei raiskattu eikä hän mennyt turvakotiin, niin onhan siinä sitten jostain syystä käräjäoikeuden tuomari ollut ihan työhönsä kykenemätön, väsynyt, dementoitunut tai humalassa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886