Mistä tiedät Jumalan profetian ja ilmestyksen ?

Moni miettii ja varoo ja hyvä niin , kun näkee näyn tai unen tms joka askarruttaa mieltä ,että onko se totta vai harhaa vai onko tullut liikaa syötyä ja aivot käy kierroksilla.
Jumala on ilmoittanut minulle n 25v aikana useita näkyjä koskien maailmaa ja monia omaan elämääni kuuluvia jopa pelastavia näkyjä ja puhetta.
Kaikissa näissä on ollut selvä VARMUUS.Se on sydämessä ja se on selkeä ja rauhassa ilmoitettu.
Yksi asia mikä on niin se näky ei katoa vaikka kävelisit käsilläsi tai tekisit mitä vaan.
Nyttenkin kun kerron asioita kaukaa menneisyydestä niin voin katsoa sitä asiaa niinkuin sitä ei olisi sidottu aikaan.
Voimakkaimpia näkyjä oli kun Jeesus vei minut aivan alussa kun kaikki alkoi golgatalle ja sain näyssä seisoa aivan lähellä kun Roomalaiset 2 henkilöä löivät Jeesuksen n 20cm paksuun hirsi parruun kiinni.Se oli kulunut voimakkaasti.Näin myös naulat ja kaiken siinä tilanteessa.
Ne äänet kuulin vielä korvissa yli 10v sen jälkeen kun näyn näin tai olin vain siinä hetkessä sillä Jumalalla ei ole aika rajoitteita.
Jos siis Jumala ilmoittaa teille jotain niin te itse kyllä tunnetta sydänjuuria myöten varmuudella ,että SE ON Jumalalta.

91

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KR 1933/-38
      Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.

      Näkyjen näkeminen ei ole takuu Jumalan hengestä. Eikä kaikki profetiatkaan, päinvastoin.

      • Siinä se onkin ,että tietää kun se tulee Jumalalta ja osaa samalla myös eroittaa saatanankin heitot.
        Samalla siis oppi molempiin.
        Meinasinkin kertoa myös siitä vastapuolen touhusta johon myös olen törmännyt.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Siinä se onkin ,että tietää kun se tulee Jumalalta ja osaa samalla myös eroittaa saatanankin heitot.
        Samalla siis oppi molempiin.
        Meinasinkin kertoa myös siitä vastapuolen touhusta johon myös olen törmännyt.

        Pitkään uskontiellä olleet ova nähneet paljon. Sitäkin, että joku on ihan varma että joku hengen ilmiö on Jumalasta. Mutta ei ole. Joillakin on ollut raitis profetian lahja, sitten on synti hiipinyt, ja sen myötä astia turmeltunut.
        Aikoinaan oli 400 Herran profeettaa, joihin valheen henki pääsi toimimaan.

        1. Kun 22:6, 21-25.

        Vain yksi oli pysynyt totuudessa ja puhtaudessa. Profeetta Miika.

        Kannattaa tutustua koko tapaukseen, 1 Ak 22. luku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkään uskontiellä olleet ova nähneet paljon. Sitäkin, että joku on ihan varma että joku hengen ilmiö on Jumalasta. Mutta ei ole. Joillakin on ollut raitis profetian lahja, sitten on synti hiipinyt, ja sen myötä astia turmeltunut.
        Aikoinaan oli 400 Herran profeettaa, joihin valheen henki pääsi toimimaan.

        1. Kun 22:6, 21-25.

        Vain yksi oli pysynyt totuudessa ja puhtaudessa. Profeetta Miika.

        Kannattaa tutustua koko tapaukseen, 1 Ak 22. luku.

        Siinä se onkin.Kenelle Jumala antaa tiedon ja kenelle ei.
        Se kaikki on Jumalasta ei ihmisestä.
        Jumala ei katso henkilöön vaan sydämeen.
        Asiat näkee Totuudessa oikein ja saa ymmärryksen myös sitä vääryyttä vastaan ja myös se ,että ne profetiat osuu kohdalleen millilleen.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Siinä se onkin.Kenelle Jumala antaa tiedon ja kenelle ei.
        Se kaikki on Jumalasta ei ihmisestä.
        Jumala ei katso henkilöön vaan sydämeen.
        Asiat näkee Totuudessa oikein ja saa ymmärryksen myös sitä vääryyttä vastaan ja myös se ,että ne profetiat osuu kohdalleen millilleen.

        Kaikki profetiat, näyt ilmestykset eivät suinkaan ole Jumalasta.

        Pääluokitukset ovat:

        1. Pyhän Hengen aidot ja raittiit tuotteet.
        2. Sitten ihmisen sielusta ja mielestä nousevat kuvat ja äänet.

        3. Lisäksi demonisten henkien, väärän profetian hengen, tietäjähengen ym.
        4. Ja vielä sairaustilojen nostamat näyt, sanat, äänet.
        5. Päihteiden ja huumeiden nostamat kuvat, äänet, sanat.

        On arvioitu, että vain ehkä 1 promille voisi olla Pyhän Hengen synnyttämää asiaa?

        Paljon näkyjä, unia, ääniä, sanoja löytyy mt.ongelmien hoitolaitoksista.
        On sanottu että ne ovatkin vilkkain näkyjen paikka!

        Sellainen, joka luulee, että vain Pyhä Henki olisi ainoa taustavaikuttaja, on heikoilla jäillä. Ja juuri sellaisen vihollinen saa helposti petkutettua. Koska ei ymmärrä vaaroja.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Siinä se onkin.Kenelle Jumala antaa tiedon ja kenelle ei.
        Se kaikki on Jumalasta ei ihmisestä.
        Jumala ei katso henkilöön vaan sydämeen.
        Asiat näkee Totuudessa oikein ja saa ymmärryksen myös sitä vääryyttä vastaan ja myös se ,että ne profetiat osuu kohdalleen millilleen.

        Voisitko kertoa vaikkapa muutamia profetioita, ja onko ne toteutuneet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki profetiat, näyt ilmestykset eivät suinkaan ole Jumalasta.

        Pääluokitukset ovat:

        1. Pyhän Hengen aidot ja raittiit tuotteet.
        2. Sitten ihmisen sielusta ja mielestä nousevat kuvat ja äänet.

        3. Lisäksi demonisten henkien, väärän profetian hengen, tietäjähengen ym.
        4. Ja vielä sairaustilojen nostamat näyt, sanat, äänet.
        5. Päihteiden ja huumeiden nostamat kuvat, äänet, sanat.

        On arvioitu, että vain ehkä 1 promille voisi olla Pyhän Hengen synnyttämää asiaa?

        Paljon näkyjä, unia, ääniä, sanoja löytyy mt.ongelmien hoitolaitoksista.
        On sanottu että ne ovatkin vilkkain näkyjen paikka!

        Sellainen, joka luulee, että vain Pyhä Henki olisi ainoa taustavaikuttaja, on heikoilla jäillä. Ja juuri sellaisen vihollinen saa helposti petkutettua. Koska ei ymmärrä vaaroja.

        Tiedätkö sinä mistä puhut vai luetko muiden kirjoittamaa tekstiä ?
        On hyvin jopa outoa ,että SINÄ tiedät montako prosenttia on Jumalan antamaa tekstiä ?
        Oletko koskaan saanut ilmestystä Jumalalta esim puheella ja näyllä varmistettuna ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kertoa vaikkapa muutamia profetioita, ja onko ne toteutuneet?

        Tuohon kirjoitin muutaman juuri profetia osastoon ja jokainen toteutui millilleen.
        Suurin eli Jeesuksen tulon ilmestys on kertomatta vielä ja sekin tulee toteutumaan.
        Siksi koska Jumala on puhunut.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Tiedätkö sinä mistä puhut vai luetko muiden kirjoittamaa tekstiä ?
        On hyvin jopa outoa ,että SINÄ tiedät montako prosenttia on Jumalan antamaa tekstiä ?
        Oletko koskaan saanut ilmestystä Jumalalta esim puheella ja näyllä varmistettuna ?

        Ne jotka ovat tutkineet asioita.

        Kaikki eivät ryhdy kerskaamaan, koska se on UT:n opetuksissa keileltty.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Tuohon kirjoitin muutaman juuri profetia osastoon ja jokainen toteutui millilleen.
        Suurin eli Jeesuksen tulon ilmestys on kertomatta vielä ja sekin tulee toteutumaan.
        Siksi koska Jumala on puhunut.

        Jos väität saavasi jumalan puhetia, aivan ensiksi kerro kuka olet?
        Ja sitten faktoja?

        Nimittäin, kuka vain voi sepittää satuja nimimerkin takaa, ja väittää että ne olivat jumalalta.

        Niin eivät toimineet Raamatun pyhät ihmiset ja oikeat Jumalan profeetat.
        He olivat tunnistettavia ihmisiä, eivät itseään piilottelevia haamuja.

        Joten kaikki väitteesi omasta profetiatasosta ovat 100% hylättäviä.

        "Älköön kukaan kerskatko ihmisistä."
        "Joka itsenä ylentää, se alennetaan".

        Nuo ovat Raamatusta.

        Ennustelija voit toki olla? Sellaist lajia on kristikunta tukkoisenaan. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos väität saavasi jumalan puhetia, aivan ensiksi kerro kuka olet?
        Ja sitten faktoja?

        Nimittäin, kuka vain voi sepittää satuja nimimerkin takaa, ja väittää että ne olivat jumalalta.

        Niin eivät toimineet Raamatun pyhät ihmiset ja oikeat Jumalan profeetat.
        He olivat tunnistettavia ihmisiä, eivät itseään piilottelevia haamuja.

        Joten kaikki väitteesi omasta profetiatasosta ovat 100% hylättäviä.

        "Älköön kukaan kerskatko ihmisistä."
        "Joka itsenä ylentää, se alennetaan".

        Nuo ovat Raamatusta.

        Ennustelija voit toki olla? Sellaist lajia on kristikunta tukkoisenaan. . .

        Siis. Tarvitaan 2-3 todistajan todistus.
        - Kuka on nimimerkki MrHyvis? Ihminen vai..
        - Missä ovat ne oikeat ihmiset, joita profetiat koskevat?
        - Mitkä ne alkuperäiset profetiat olivat?
        - Miten ja missä ne toteutuivat? Aika, paikka, ja ne 2-3 todistajaa!

        Kiitos!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Tiedätkö sinä mistä puhut vai luetko muiden kirjoittamaa tekstiä ?
        On hyvin jopa outoa ,että SINÄ tiedät montako prosenttia on Jumalan antamaa tekstiä ?
        Oletko koskaan saanut ilmestystä Jumalalta esim puheella ja näyllä varmistettuna ?

        "Oletko koskaan saanut ilmestystä Jumalalta esim puheella ja näyllä varmistettuna ?"

        Kyllä. Mutta sellaisista kerskuminen on vaarallista. Se on - olisi - itsensä nostamista, ja se ei ole JUmalan Sanan ja viisauden mukaista.

        KR 1933/-38
        Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis. Tarvitaan 2-3 todistajan todistus.
        - Kuka on nimimerkki MrHyvis? Ihminen vai..
        - Missä ovat ne oikeat ihmiset, joita profetiat koskevat?
        - Mitkä ne alkuperäiset profetiat olivat?
        - Miten ja missä ne toteutuivat? Aika, paikka, ja ne 2-3 todistajaa!

        Kiitos!

        2-3 todistajan todistus.Mihinkä ? Osuuskauppaan vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka ovat tutkineet asioita.

        Kaikki eivät ryhdy kerskaamaan, koska se on UT:n opetuksissa keileltty.

        Sinussa on saatanan antama kateuden henki.Ikävä tosiasia. Kadehdit kaikkea mitä sinä et koskaan voi saada ja niiden näkyjä ketkä ilmoittavat suuria asioita.


    • Raamatun kyllä olen lukenut monesti ja hyvä kirja on kannesta kanteen ja vertaillen käännöksiä.

    • Anonyymi

      No onneksi meillä, on suurempi, parempi ja varmenpi usko ja luottamus Jumalaan, kuin
      Aabrahamilla! ja
      Daavidilla ja
      Eliaalla ja
      sekä Paavalilla.

      he eivät olleet lähelläkään sitä uskon tasoa mitä me olemme ! :)
      jos joku ei keksi, niin tämä on jotain ironiaa tahi sarkasmia!

      • Anonyymi

        Kyllä Raamatun ihmiset olivat eri lajia.
        Tämän ajan rohveetat ja näkijät ova kuin helppoheikkejä, nimettöminä ja nimimerkkien takaa koettavat olle uskottavia!

        Halpaa hömppää!

        Kun JUmalan "röntgensäteen" tutka. Pyhän Hengen, Totuuden lasersäde ne testaa,
        mitä näkyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Raamatun ihmiset olivat eri lajia.
        Tämän ajan rohveetat ja näkijät ova kuin helppoheikkejä, nimettöminä ja nimimerkkien takaa koettavat olle uskottavia!

        Halpaa hömppää!

        Kun JUmalan "röntgensäteen" tutka. Pyhän Hengen, Totuuden lasersäde ne testaa,
        mitä näkyy?

        No mitä näkyy.?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        No mitä näkyy.?

        Et kestäisi jos kaikki kerrottaisiin....


    • Anonyymi

      Aloittajalle on esitetty kysymys:

      Voisitko kertoa vaikkapa muutamia profetioita, ja onko ne toteutuneet?
      Voisitko tässä ketjussa kertoa?

    • Lukekaa tai olkaa lukematta.
      Siellä on tekstiä ja kotisrkssa ihan varmistettu aikoinaan.

      • Anonyymi

        Et siis vastannut. Puheesi on pelkkää tyhjää.

        Ei ole missään tarjolla.

        Joten kannattaa hiukan pitää soukempaa suuta ittensä kehumisessa..


    • Sopii lukea profetia osastosta. Jättäkää kateus pois.
      Kateelliset ei saa mitään .

      • Anonyymi

        Et ole kertonut faktoja.

        Sinussa ei vaikuta raitis Jumalan Henki!

        Kukaan ei kadehdi väärähenkisiä!


    • Anonyymi

      Aloittaja MrHyvis ei ole JUmalan asialla,

      • Kenen asialla sinä olet.Minä palvelen Jumalaa ja Jumalan Poikaa Jeesusta Kristusta.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kenen asialla sinä olet.Minä palvelen Jumalaa ja Jumalan Poikaa Jeesusta Kristusta.

        Palvelet jotakin muuta. Pyhä Henki ei korota ihmistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palvelet jotakin muuta. Pyhä Henki ei korota ihmistä.

        Pyhä Henki korottaa Jeesusta Kristusta.


    • Anonyymi

      Joo. Hän nostaa itseään. PyhäHenki kirkastaa Jeesusta! ei palvelijaa!

    • Anonyymi

      1. Moos. 12:
      1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
      2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
      3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."
      4 Niin Abram lähti, niinkuin Herra oli hänelle puhunut, ja Loot meni hänen kanssansa. Abram oli Harranista lähtiessänsä seitsemänkymmenen viiden vuoden vanha.

      1. Moos. 15:
      1 Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri."
      2 Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat? Minä lähden täältä lapsetonna, ja omaisuuteni haltijaksi tulee damaskolainen mies, Elieser."
      3 Ja Abram sanoi vielä: "Sinä et ole antanut minulle jälkeläistä; katso, talossani syntynyt palvelija on minut perivä".

      1. Moos. 17:
      1 Kun Abram oli yhdeksänkymmenen yhdeksän vuoden vanha, ilmestyi Herra hänelle ja sanoi hänelle: "Minä olen Jumala, Kaikkivaltias; vaella minun edessäni ja ole nuhteeton.
      2 Ja minä teen liittoni meidän välillemme, minun ja sinun, ja lisään sinut ylen runsaasti."
      3 Ja Abram lankesi kasvoilleen, ja Jumala puhui hänelle sanoen:

      sekä tuskan huuto:
      18 Ja Aabraham sanoi Jumalalle: "Kunpa edes Ismael saisi elää sinun edessäsi!"

      ja Jumalan vastaus:
      19 Niin Jumala sanoi: "Totisesti,
      ja
      20 Mutta myös Ismaelista minä olen kuullut sinun rukouksesi;

      Havaitse sana, MYÖS!

      eli, toki Abramilla oli uskoa. lähti ja meni kaksi kertaa nälkää eli kuolemaa pakoon egyptiin ja teki lapsen Saaran tahdosta,
      niin uskoa oli loppu peleissä vaikka muille jakaa ja jakoi :)

      eli, joku on jossain sanonut, että jos ei ole joskus, epäuskoinen, epätietoinen, epävarma, voi olla että usko on heikoilla kanteilla.

      eli se paha, mikä lie, kyllä koettelee ja jos koettelemus ei ole kova, mitä se koettelee?
      epäuskoa vai uskoa!

      Kuten Job, Jobin USKOA ja Luottamusta Jumalaa kovasti koeteltiin, ja Jobi kesti.

      eli, itselläni on, monesti, kovia epäuskon ja epätoivon aikoja, ja epäilen jopa onko JuUmalaa edes olemassa.

      mutta sama se.
      loppuisi aika jos puhuisin teille, mitä on Daavid, Elia ! sekä Paavali.
      mutat Paavali oli täysin avrma, kalkkiviivoilla että on pääsevä perille.
      samoin oli sitten Elia, sekä Daavid.

      Mitä luulet, mikä on psalmin 22 ja 23 välillä oleva, aika?
      1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Aamuruskon peura"; Daavidin virsi.(22:2) Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Miksi olet kaukana, et auta minua, et kuule valitukseni sanoja?

      Daavidin virsi.
      Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?
      Miksi olet kaukana, et auta minua, et kuule valitukseni sanoja?

      ja Jobista voi jotain myös lukea!

      Niin tietysti, Jeremia, oli oikea itkupilli !

      eli, on hyvä että on täydessä uskon varmuudessa, mutta heikkoja hetkiä, koetuksia VARMASTI tulee jos on oikeaa uskoa.
      "väärää uskoa paha ei koettele".

      sama se.
      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Toisaalta, MENNARIT !
      heillä on valtava usko, ja valtava voima, omissa kieroissa sanoissa, mutta ei teoissa!
      ja monet heistä, todella katuu jos pääsevät sieltä takaisin.

      mutta sama se itkee jobi tuhka-kasassa ja Jeremia kaivossa ja Paavali vankilassa.
      Uskon veallus, tuhka kasaan, kaikki mennyt ja poltettu, sekä kaivoon tahi vankilaan!

      Mutta ME, me ollemme super uskovia, ja meillä on niin valtava usko että, jopa Jumala sitä ihmettelee!

      eli, meidän uskomme on kovin heikko ja mitätön, mutta sillä kuitenkin:
      Jumalan ARMOSTA pääsee perille.

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Aloittaja esiintyy omissa voimissan, on omalla asiallaan. Ei Jumalan asialla, eikä toimi raittiisti Pyhän Hengen voimassa.

      • Ihan anonyyminä voit huudella mitä sattuu ja ateistina.
        Sinunlaisten huutelijoiden olemus on mitä on.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Ihan anonyyminä voit huudella mitä sattuu ja ateistina.
        Sinunlaisten huutelijoiden olemus on mitä on.

        Miksi, tartut kiinni ihmisen olemukseen?

        Olen sata varma 100% ettet olisi mielistynyt Herran Jeesuksen ulkoiseen olemukseen, sanoo Jesaja 53!

        KAIKKI käänsivät päänsä posi, eikä tahtoneet katsoa!

        eli, älä tartu ihmiseen ja ulkoisiin, vaan se mitä Herra sanoo:
        Sanat,, avrsinkin Jumalan Sanat ovat Henki, eli Jumala itse. Joh 1
        nyt myös ihmisen sanat ovat henki ja paljastaa mitä siellä kalkitusssa haudassa on sisällä.

        Joten, anna nyt nt selvät linkit niin asia on kerrasta poikki :)

        ja muista ,Herran palvelijan tulee olla armahtavaisia, toisia kohtaan.

        itsekin, kerran luulin että olen väärässä, mutta se oli eryhdys !
        ja
        Jos olisin väärässä, toki sen selvästi ilmoittaisin, mutta se on mahdotonta, kehuu minä itseäni.

        eli, KUKAAN, edes minä. kuka lie olen, en ole oikeassa joka asiassa vaikka monessa olenkin, ja jos joku osoittaaa, KIRJOITUKSISTA että olen väärässä teen parannuksen.
        eli
        LOPETAN sen julistamisen ja käännyn Jumalan Puoleen että saisin ilmestyksen ja viisauden Hengen, että tuntisin Hänet, Jumalan Sanan. Herran Jeesuksen.

        ellei on suuri mahdollisuus että eskyn kavalissa, tietoisissa tahi tiedostamattmisssa eksytksen yirtyksissä.

        Joten.
        PLEEESE.
        anna ne linkit.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Ihan anonyyminä voit huudella mitä sattuu ja ateistina.
        Sinunlaisten huutelijoiden olemus on mitä on.

        Kuules nyt. Juuri tuo todistaa ettei sinulla ole Herran Henkeä, koska et osaa erottaa kirjoittajia. Nimittäin - jolla on Pyhä Henki - oikeasti - tämä Henki luotaa toiseen, ja määrittää missä hengessä taikka hengettömyydessä joku liikkuu?

        Sinä ole anonyymi. Tekopyhästi piiloudut nimimerkin taakse.

        Uskottavuutesi on siksi tasan 0%. Miksi siis huutelet, ja korotat itseäsI?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi, tartut kiinni ihmisen olemukseen?

        Olen sata varma 100% ettet olisi mielistynyt Herran Jeesuksen ulkoiseen olemukseen, sanoo Jesaja 53!

        KAIKKI käänsivät päänsä posi, eikä tahtoneet katsoa!

        eli, älä tartu ihmiseen ja ulkoisiin, vaan se mitä Herra sanoo:
        Sanat,, avrsinkin Jumalan Sanat ovat Henki, eli Jumala itse. Joh 1
        nyt myös ihmisen sanat ovat henki ja paljastaa mitä siellä kalkitusssa haudassa on sisällä.

        Joten, anna nyt nt selvät linkit niin asia on kerrasta poikki :)

        ja muista ,Herran palvelijan tulee olla armahtavaisia, toisia kohtaan.

        itsekin, kerran luulin että olen väärässä, mutta se oli eryhdys !
        ja
        Jos olisin väärässä, toki sen selvästi ilmoittaisin, mutta se on mahdotonta, kehuu minä itseäni.

        eli, KUKAAN, edes minä. kuka lie olen, en ole oikeassa joka asiassa vaikka monessa olenkin, ja jos joku osoittaaa, KIRJOITUKSISTA että olen väärässä teen parannuksen.
        eli
        LOPETAN sen julistamisen ja käännyn Jumalan Puoleen että saisin ilmestyksen ja viisauden Hengen, että tuntisin Hänet, Jumalan Sanan. Herran Jeesuksen.

        ellei on suuri mahdollisuus että eskyn kavalissa, tietoisissa tahi tiedostamattmisssa eksytksen yirtyksissä.

        Joten.
        PLEEESE.
        anna ne linkit.

        Anonyymeille jotai 😁😁😁
        Voi hyvänen aika sentään.
        Uskovien kanssa keskustelen kyllä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules nyt. Juuri tuo todistaa ettei sinulla ole Herran Henkeä, koska et osaa erottaa kirjoittajia. Nimittäin - jolla on Pyhä Henki - oikeasti - tämä Henki luotaa toiseen, ja määrittää missä hengessä taikka hengettömyydessä joku liikkuu?

        Sinä ole anonyymi. Tekopyhästi piiloudut nimimerkin taakse.

        Uskottavuutesi on siksi tasan 0%. Miksi siis huutelet, ja korotat itseäsI?

        Miksi sinä kirjoitat ?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Anonyymeille jotai 😁😁😁
        Voi hyvänen aika sentään.
        Uskovien kanssa keskustelen kyllä .

        NO, miten on, onko minussa Jumalan Henki vai perkeleen?

        Mitä sanani, sieluni, sydämeni sanoo?

        Herra Jeesuseksen sanoilla.

        Älä sano Jumalan Hengeä pahaksi, eli tässä sitten esim sanoja ni jos ne ovat Jumalan Sanan ja ilmoituksenten mukaiset, sanot että???

        olenko sitten uskova eli Uskon Jumalaa ja Hänen Poikaansa ja Jumalan omaa Sanaa?
        eli uskova vai olenlko perkele?

        mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

        Jumala ON HENKI, ja jso puhun Jumalan Sanoja, Puhun Jumalan "Hengeä" eli olen uskovainen?

        Luuk. 12:10

        Jeesusta itseään voit pilkata kja Jeesuksen ulkoista olemusta!

        10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.

        Mutta!

        Nyt siis tästä on muutamia. oli ne sitten ateisteja tahi kahvin juojia, Puhuvat, henki, Jumalan Sanoja = TOTUUTTA. on sitten sinua vastaan !

        Mitä siihen sanot!

        anna nyt ne linkiit!

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        NO, miten on, onko minussa Jumalan Henki vai perkeleen?

        Mitä sanani, sieluni, sydämeni sanoo?

        Herra Jeesuseksen sanoilla.

        Älä sano Jumalan Hengeä pahaksi, eli tässä sitten esim sanoja ni jos ne ovat Jumalan Sanan ja ilmoituksenten mukaiset, sanot että???

        olenko sitten uskova eli Uskon Jumalaa ja Hänen Poikaansa ja Jumalan omaa Sanaa?
        eli uskova vai olenlko perkele?

        mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

        Jumala ON HENKI, ja jso puhun Jumalan Sanoja, Puhun Jumalan "Hengeä" eli olen uskovainen?

        Luuk. 12:10

        Jeesusta itseään voit pilkata kja Jeesuksen ulkoista olemusta!

        10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.

        Mutta!

        Nyt siis tästä on muutamia. oli ne sitten ateisteja tahi kahvin juojia, Puhuvat, henki, Jumalan Sanoja = TOTUUTTA. on sitten sinua vastaan !

        Mitä siihen sanot!

        anna nyt ne linkiit!

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        Jos sinussa olisi Jumalan Henki niin sinä ymmärtäisit Hengessäsi nämä kirjoitukset tosiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules nyt. Juuri tuo todistaa ettei sinulla ole Herran Henkeä, koska et osaa erottaa kirjoittajia. Nimittäin - jolla on Pyhä Henki - oikeasti - tämä Henki luotaa toiseen, ja määrittää missä hengessä taikka hengettömyydessä joku liikkuu?

        Sinä ole anonyymi. Tekopyhästi piiloudut nimimerkin taakse.

        Uskottavuutesi on siksi tasan 0%. Miksi siis huutelet, ja korotat itseäsI?

        Sinussa on henki...räyhä henki.Vastenmielinen kerta kaikkiaan.
        Ylpeä.....niin täynnä itseään oleva ylpeys tulee läpi.
        Oksettaa ihan.


    • Anonyymi

      MIKSI aloittaja MrHyvis ei halua kertoa, MISSÄ olisi julkisesti luettavissa niitä ilmestyksiä joita jopa yli 20 vuotta sitten nähty?

      Kun ei voi kertoa, kukaan ei voi ottaa sellaisia todesta.
      Satukertomuksia, joissa oma minä ja Jumalakin on mukana, niitä on liberaali aj luopunut kristikunta tulvillaan!

      • No sen voin sanoa ,että kotisrkssa on tieto ja eräällä palstalla saattaa olla vielä kirjoituksia.
        Muutamat täällä onkin lukenut ja tietää mikä ja missä.
        Mutta näille anonyymi pellehermannien kanssa en kirjoittele.
        Yleisesti kirjoitan vielä muutaman profetian ja sitte se on siinä.
        Ellei tule uusia ilmoituksia Jumalalta.
        Joku uskovien palsta jos olis niin voisin tulla kirjoittamaan ja rohkaisemaan tähän lopunajan hetkeen ja mitä on edessä.
        Vaan sekin palsta löytynee jos niin on tarkoitus.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        No sen voin sanoa ,että kotisrkssa on tieto ja eräällä palstalla saattaa olla vielä kirjoituksia.
        Muutamat täällä onkin lukenut ja tietää mikä ja missä.
        Mutta näille anonyymi pellehermannien kanssa en kirjoittele.
        Yleisesti kirjoitan vielä muutaman profetian ja sitte se on siinä.
        Ellei tule uusia ilmoituksia Jumalalta.
        Joku uskovien palsta jos olis niin voisin tulla kirjoittamaan ja rohkaisemaan tähän lopunajan hetkeen ja mitä on edessä.
        Vaan sekin palsta löytynee jos niin on tarkoitus.

        ha hhah ja hah
        aj sitten pakki päälle kun et voi mitään osoittaa olevan esillä!

        aj sanot jo ennakkoon että en enää teille puhu.

        Jumala sitä vaston sanoo, että jos Jumala antaa Sanan ja sitä et julista ,veri tullaan vaatimaan sinun kädestäsi!

        eli vaikka kuvittelet, niin tämä on vakava asia, tosin sinun kohdallasi tosi jheikko ja mitätön!

        mutta periaate on Jumalan antaman sanan, julistaminen ON PAKKO.
        ei vapaa tahto.

        voi minua ellen ilosanomaan julista itkee Paavali kivisateessa!
        ja Herra pyyhkii kyyneleet!

        Hesekiel, mustaakseni 33 ja
        Paavali Roomalaisille!

        joten TEE
        Prannus!

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        No sen voin sanoa ,että kotisrkssa on tieto ja eräällä palstalla saattaa olla vielä kirjoituksia.
        Muutamat täällä onkin lukenut ja tietää mikä ja missä.
        Mutta näille anonyymi pellehermannien kanssa en kirjoittele.
        Yleisesti kirjoitan vielä muutaman profetian ja sitte se on siinä.
        Ellei tule uusia ilmoituksia Jumalalta.
        Joku uskovien palsta jos olis niin voisin tulla kirjoittamaan ja rohkaisemaan tähän lopunajan hetkeen ja mitä on edessä.
        Vaan sekin palsta löytynee jos niin on tarkoitus.

        "Mutta näille anonyymi pellehermannien kanssa en kirjoittele."

        enkö jo selvästi tuonnut esille, että kun sinulla ei ole näyttöä käyn ihmisen olemukseen kiinni!

        "Yleisesti kirjoitan vielä muutaman profetian ja sitte se on siinä."

        ja omat sanasi, henki ja todistus:
        "Jumala on ilmoittanut minulle n 25v aikana useita näkyjä koskien maailmaa ja monia omaan elämääni kuuluvia jopa pelastavia näkyjä ja puhetta."

        Nyt Jumala sanoo:

        Hes. 33:
        7 Ja sinä, ihmislapsi! Minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.
        8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.

        Älä leiki, Jumalan Sanan saattajaa!

        Herra olkoon sinulle ARmollinen!

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ha hhah ja hah
        aj sitten pakki päälle kun et voi mitään osoittaa olevan esillä!

        aj sanot jo ennakkoon että en enää teille puhu.

        Jumala sitä vaston sanoo, että jos Jumala antaa Sanan ja sitä et julista ,veri tullaan vaatimaan sinun kädestäsi!

        eli vaikka kuvittelet, niin tämä on vakava asia, tosin sinun kohdallasi tosi jheikko ja mitätön!

        mutta periaate on Jumalan antaman sanan, julistaminen ON PAKKO.
        ei vapaa tahto.

        voi minua ellen ilosanomaan julista itkee Paavali kivisateessa!
        ja Herra pyyhkii kyyneleet!

        Hesekiel, mustaakseni 33 ja
        Paavali Roomalaisille!

        joten TEE
        Prannus!

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        No juuri sinunlaisten takia en heitä helmiä sioille.
        En mistään hinnasta.
        Nämä asiat on liian tärkeitä ,että sinunlainen rääpijä saisi repiä niitä.
        Tee parannus tuosta oksettavasta ylpeydestä mikä sinussa on.
        Oikeasti kuvotat minua koko ajan kun kirjoitan ja tiedän mitä se tarkoittaa.
        Tee parannus.


    • Minä en millään pahuudella sano sinulle rääpijä ,mutta tiedän ,että sinussa on oksettavaa ylpeyttä.
      Sitä en kylläkään tiedä ,mistä se tulee ,mutta todella karmea tunne tulee läpi.
      Niin karmea ,että en meinaa pystyä kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      Aloittajan todellinen "minä" nousi jälleen kerran julkisesti esille...
      Alkoi kiukku ja lihallinen sättiminen, jen.

      Missä ne "hengen hedelmät"?
      - Rakkaus, ilo, rauha. ystävällisyys, itsensä hillitseminen, nöyryys...

      Mistä te tunnette heidät? - kysyi Jeesus?

      Sanoista ja itsensä kehumisestko?

      Ei vaan hedelmistä...

      • Niin..vastasin hyvin rauhallisesti sen , mitä sinä olet ja mitä sinä edustat.
        Ihan tiedän näillä tiedoilla asian.
        Olet vielä pahemman luokan narsisti.
        Ihan rauhallisesti kerron tämän.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin..vastasin hyvin rauhallisesti sen , mitä sinä olet ja mitä sinä edustat.
        Ihan tiedän näillä tiedoilla asian.
        Olet vielä pahemman luokan narsisti.
        Ihan rauhallisesti kerron tämän.

        Nyt meni kovasti pieleen! Mutta riippuu ketä täällä tarkoitat; onhan monta kirkoittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni kovasti pieleen! Mutta riippuu ketä täällä tarkoitat; onhan monta kirkoittajaa.

        Rakentaako ne kirkkoja ?


    • Anonyymi

      Miksei aloittaja vastaa??

      MIKSI aloittaja MrHyvis ei halua kertoa, MISSÄ olisi julkisesti luettavissa niitä ilmestyksiä joita jopa yli 20 vuotta sitten nähty?

      Kun ei voi kertoa, kukaan ei voi ottaa sellaisia todesta.
      Satukertomuksia, joissa oma minä ja Jumalakin on mukana, niitä on liberaali aj luopunut kristikunta tulvillaan!

      Jos nöyrästi vastaisi, niin voitaisiin uskoa - ja tutkia tarkemmin?

      mutta nyt. Ylpeästi vain haukkuu toisia.

      Ensin kehuu ilmestyksillään, sitten kun kysytään - ei vastaa.

      Ei sellaiseen temppuiluun kukan normitason hengellinen uskova voi luottaa!

      • Kuten sanottua olet pahemman luokan narsisti ja niin itseäsi täynnä oleva ,että sinunlaisille ei helmiä heitetä.
        Rakkauden uskovien kanssa kyllä keskustelen ja tulen keskustelemaan.
        Kaiken tämänkin nyt ihan kauniisti sanon ,että tajuaisit nöyrtyä.
        Että oikeesti nöyrtyisit.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kuten sanottua olet pahemman luokan narsisti ja niin itseäsi täynnä oleva ,että sinunlaisille ei helmiä heitetä.
        Rakkauden uskovien kanssa kyllä keskustelen ja tulen keskustelemaan.
        Kaiken tämänkin nyt ihan kauniisti sanon ,että tajuaisit nöyrtyä.
        Että oikeesti nöyrtyisit.

        Kukahan se mahtaa olla sillä paikalla, että... hm.... nöyrtyä pitäs?

        Likaista, että alkaa narsistiväitteitäkin. Mutta se onkin oman nutun sisällä, ja siksi tuollainen paatos...

        Jumalan HENKI ei johda eikä ole vaikuttamassa MrHyviksen kanssa.

        Sielun voimin hän jyllää.

        Surullista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se mahtaa olla sillä paikalla, että... hm.... nöyrtyä pitäs?

        Likaista, että alkaa narsistiväitteitäkin. Mutta se onkin oman nutun sisällä, ja siksi tuollainen paatos...

        Jumalan HENKI ei johda eikä ole vaikuttamassa MrHyviksen kanssa.

        Sielun voimin hän jyllää.

        Surullista.

        Sinun puolesta voi olla surullinen.
        Narsismi ja ylpeys joka on todella syvällistä on karmea asia ja et varmaan itse tajua sitä ??
        Jatkat huutelua ja raakkumista kuin varis päivästä toiseen.
        Mitään rakentavaa et saa aikaan vaan oman narsistisen maailmankuvan peilissä peilaat omia vääryyksiä muiden niskaan ja olet taas itseäsi täynnä.
        Saat narsisti sielulle täytettä ja ruokit sitä vääryyksillä mitä teet.
        Nöyrry hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinun puolesta voi olla surullinen.
        Narsismi ja ylpeys joka on todella syvällistä on karmea asia ja et varmaan itse tajua sitä ??
        Jatkat huutelua ja raakkumista kuin varis päivästä toiseen.
        Mitään rakentavaa et saa aikaan vaan oman narsistisen maailmankuvan peilissä peilaat omia vääryyksiä muiden niskaan ja olet taas itseäsi täynnä.
        Saat narsisti sielulle täytettä ja ruokit sitä vääryyksillä mitä teet.
        Nöyrry hyvä ihminen.

        Sä parka taas näät uusia harhoja. Vahatkin ovat muistissa.
        Sulla itsellä on niin kovan luokan narsismitauti ja itsesi kehuminen, ettei herkkä hipiäsi kestä mitään ....

        Mutta - kun toimit ilman Jumalan henkeä, omissa seilun voimissa- niin...

        Ihan hyvää jatkoa.

        Mitään siunausta et tuollaisella toisten solvaamisella koskaan saat.

        Voit unohtaa illuusiosi jostain profeetan tehtävästä.

        Ennustaja, sellainen voi toki olla ja oletkin....


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinun puolesta voi olla surullinen.
        Narsismi ja ylpeys joka on todella syvällistä on karmea asia ja et varmaan itse tajua sitä ??
        Jatkat huutelua ja raakkumista kuin varis päivästä toiseen.
        Mitään rakentavaa et saa aikaan vaan oman narsistisen maailmankuvan peilissä peilaat omia vääryyksiä muiden niskaan ja olet taas itseäsi täynnä.
        Saat narsisti sielulle täytettä ja ruokit sitä vääryyksillä mitä teet.
        Nöyrry hyvä ihminen.

        Jatkat huutelua ja raakkumista kuin varis päivästä toiseen.


        On tuolla MrHyviksellaä outo homma, kun se kuuntelee jonkun variksen raakkumista päivästä toiseen? Eikä rassukalla oo muuta tärkeämpää???

        Taikka sitten, paremminkin ne on ääniharhoja ne`

        Ei täällä näyt yhtään varista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä parka taas näät uusia harhoja. Vahatkin ovat muistissa.
        Sulla itsellä on niin kovan luokan narsismitauti ja itsesi kehuminen, ettei herkkä hipiäsi kestä mitään ....

        Mutta - kun toimit ilman Jumalan henkeä, omissa seilun voimissa- niin...

        Ihan hyvää jatkoa.

        Mitään siunausta et tuollaisella toisten solvaamisella koskaan saat.

        Voit unohtaa illuusiosi jostain profeetan tehtävästä.

        Ennustaja, sellainen voi toki olla ja oletkin....

        Sinä olet narsisti ja luulet voivasi tulla ja hyppiä jokaisen silmille sillä niinhän narsisti toimii.
        Ylpeys tuo perisynti lisättynä niin paketti kasassa.
        Siitä jossain vaiheessa lepositeisiin.
        Ammatissani näen juuri tuollaisia.
        Se mikä lie pahin ,että eivät itse tajua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkat huutelua ja raakkumista kuin varis päivästä toiseen.


        On tuolla MrHyviksellaä outo homma, kun se kuuntelee jonkun variksen raakkumista päivästä toiseen? Eikä rassukalla oo muuta tärkeämpää???

        Taikka sitten, paremminkin ne on ääniharhoja ne`

        Ei täällä näyt yhtään varista?

        Sinä olet.
        Narsisti ja vaikea tapaus.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä olet narsisti ja luulet voivasi tulla ja hyppiä jokaisen silmille sillä niinhän narsisti toimii.
        Ylpeys tuo perisynti lisättynä niin paketti kasassa.
        Siitä jossain vaiheessa lepositeisiin.
        Ammatissani näen juuri tuollaisia.
        Se mikä lie pahin ,että eivät itse tajua.

        Kuules, sun ammattisi tiedetään!
        Eikä tää oo sun työpaikkas...
        Taidat olla itte niiden paikkojen vakipotilas, niin ne väittää...


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä olet.
        Narsisti ja vaikea tapaus.

        Sinä olet.
        Narsisti ja vaikea tapaus.

        Siis sinä mrshyvi oot se vaikea tapaus, narsisti.
        Hyvä kun myönnät sen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules, sun ammattisi tiedetään!
        Eikä tää oo sun työpaikkas...
        Taidat olla itte niiden paikkojen vakipotilas, niin ne väittää...

        Pidä sitten suusi kii.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Pidä sitten suusi kii.

        Turha toive.
        2023-01-10 13:42:36

        KR 1933/-38
        Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama.

        Näkyjen näkeminen ei ole takuu Jumalan hengestä. Eikä kaikki profetiatkaan, päinvastoin.a toive:


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinun puolesta voi olla surullinen.
        Narsismi ja ylpeys joka on todella syvällistä on karmea asia ja et varmaan itse tajua sitä ??
        Jatkat huutelua ja raakkumista kuin varis päivästä toiseen.
        Mitään rakentavaa et saa aikaan vaan oman narsistisen maailmankuvan peilissä peilaat omia vääryyksiä muiden niskaan ja olet taas itseäsi täynnä.
        Saat narsisti sielulle täytettä ja ruokit sitä vääryyksillä mitä teet.
        Nöyrry hyvä ihminen.

        Miksi sanot minua hyväksi?

        mitä vääryyksiä olen tehnyt? Pitänyt Jumalan Sanaa esillä, ja sen perusteella sitten tutkin sanojasi eli hengeä mitä sinussa on!

        ja
        monessa kommentissa et minua erota toisista?
        on se pyrin ihmeellistä että, et minua tunne!
        eli kuinka kirjoitan ja mitä lie kirjoitan.

        eli haukut väärää puuta,
        Nyt Jos se on Jumalan Henki, joka sanoo että hauku, niin...?
        Jumala sitten ei kykene erottamaan toista ihmistä toisesta?

        eli, Lue mitä Jobi vastaaa!
        ja OPI

        ja sitten lisää kahvia :)


    • Anonyymi

      Profetiasta en tiedä, mutta kuulin eilen naapurista seuraavan kommentin:
      "Mistä sinä siihen ilmestyit?"

      • Anonyymi

        Saat ihan vpaasti unelmoida ja kehua olevasi jonkin sortin profeetta. mutta JUmalan profeetta et ole. Ja kun se suoraan sanotaan niin siitä se paholaisen kiukkusi ja raivo nousee... Jonkun se täytyy sanoa? Ja se sua harmittaa. Ymmärretään!

        Saat toki vapaasti leikkiä omatekoista prot... siis ennustelijaa.


    • Anonyymi

      Jotta pikkuiselle herra hyvikselle ei tulis ihan paha mieli... tässä sille sen omia
      hymiöitä😁😁😁

    • Sinä olet narsisti ja todella sairas tapaus. Todella sairas.

      • Anonyymi

        Taas meni pieleen, mutta kun ei Jumalan Henki- Totuuden henki ole mukana, ei voi oivaltaa totuuksia.

        Varopas lausumasta ihan kaikkea? Eikö muistu vanhat herjat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas meni pieleen, mutta kun ei Jumalan Henki- Totuuden henki ole mukana, ei voi oivaltaa totuuksia.

        Varopas lausumasta ihan kaikkea? Eikö muistu vanhat herjat?

        Tiedätkö mikä on Totuuden Henki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas meni pieleen, mutta kun ei Jumalan Henki- Totuuden henki ole mukana, ei voi oivaltaa totuuksia.

        Varopas lausumasta ihan kaikkea? Eikö muistu vanhat herjat?

        Minä en sinun kehoituksesta varo mitään.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Minä en sinun kehoituksesta varo mitään.

        No nythän se näkyy oikein pohjamutia myöten, minkä sortin näkijä on liikenteessä.

        Et muistanut joulukuussakaan varoa mitä kirjoitit, ja sitten?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Tiedätkö mikä on Totuuden Henki.

        Oletpas sä parka nyt kovasti riidan henkien sitoma?
        Etkö osaa lopettaa. Jos Herra olisi kanssasi ei sun tarttis hampaat irvessä kiihkoilla oman oppisi ja näkyjesi kanssa.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nythän se näkyy oikein pohjamutia myöten, minkä sortin näkijä on liikenteessä.

        Et muistanut joulukuussakaan varoa mitä kirjoitit, ja sitten?

        Noo tässä juuri keskustellaan mm sinusta ja eräästä toisesta tyypistä ja on ihan hyvä ,että poliisi saadaan paikalle kun ylläpito antaa sinunlaisten herjata .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas sä parka nyt kovasti riidan henkien sitoma?
        Etkö osaa lopettaa. Jos Herra olisi kanssasi ei sun tarttis hampaat irvessä kiihkoilla oman oppisi ja näkyjesi kanssa.....

        Kirjoita nyt vaan säännöllisesti niin saadaan alusta selville...älä yhtään kainostele.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Noo tässä juuri keskustellaan mm sinusta ja eräästä toisesta tyypistä ja on ihan hyvä ,että poliisi saadaan paikalle kun ylläpito antaa sinunlaisten herjata .

        Näetkö sä näkyjä poliiseistakin? Paha juttu?

        Eikös profeetan suoja ole Jumalan taholta?
        Mutta kukin saa kesksutell kenesät tahtoo,

        Niinhän tällaiset palstat toimii!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kirjoita nyt vaan säännöllisesti niin saadaan alusta selville...älä yhtään kainostele.

        Käskit kirjoittaa alusta asti. Tässä aloitukseksi:




        Mistä tiedät Jumalan profetian ja ilmestyksen ?
        MrHyvis
        2023-01-09 19:45:19

        Moni miettii ja varoo ja hyvä niin , kun näkee näyn tai unen tms joka askarruttaa mieltä ,että onko se totta vai harhaa vai onko tullut liikaa syötyä ja aivot käy kierroksilla.
        Jumala on ilmoittanut minulle n 25v aikana useita näkyjä koskien maailmaa ja monia omaan elämääni kuuluvia jopa pelastavia näkyjä ja puhetta.
        Kaikissa näissä on ollut selvä VARMUUS.Se on sydämessä ja se on selkeä ja rauhassa ilmoitettu.
        Yksi asia mikä on niin se näky ei katoa vaikka kävelisit käsilläsi tai tekisit mitä vaan.
        Nyttenkin kun kerron asioita kaukaa menneisyydestä niin voin katsoa sitä asiaa niinkuin sitä ei olisi sidottu aikaan.
        Voimakkaimpia näkyjä oli kun Jeesus vei minut aivan alussa kun kaikki alkoi golgatalle ja sain näyssä seisoa aivan lähellä kun Roomalaiset 2 henkilöä löivät Jeesuksen n 20cm paksuun hirsi parruun kiinni.Se oli kulunut voimakkaasti.Näin myös naulat ja kaiken siinä tilanteessa.
        Ne äänet kuulin vielä korvissa yli 10v sen jälkeen kun näyn näin tai olin vain siinä hetkessä sillä Jumalalla ei ole aika rajoitteita.
        Jos siis Jumala ilmoittaa teille jotain niin te itse kyllä tunnetta sydänjuuria myöten varmuudella ,että SE ON Jumalalta.


        Että sydänjuuria myöten tässä tunnetaan....

        :) Smile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käskit kirjoittaa alusta asti. Tässä aloitukseksi:




        Mistä tiedät Jumalan profetian ja ilmestyksen ?
        MrHyvis
        2023-01-09 19:45:19

        Moni miettii ja varoo ja hyvä niin , kun näkee näyn tai unen tms joka askarruttaa mieltä ,että onko se totta vai harhaa vai onko tullut liikaa syötyä ja aivot käy kierroksilla.
        Jumala on ilmoittanut minulle n 25v aikana useita näkyjä koskien maailmaa ja monia omaan elämääni kuuluvia jopa pelastavia näkyjä ja puhetta.
        Kaikissa näissä on ollut selvä VARMUUS.Se on sydämessä ja se on selkeä ja rauhassa ilmoitettu.
        Yksi asia mikä on niin se näky ei katoa vaikka kävelisit käsilläsi tai tekisit mitä vaan.
        Nyttenkin kun kerron asioita kaukaa menneisyydestä niin voin katsoa sitä asiaa niinkuin sitä ei olisi sidottu aikaan.
        Voimakkaimpia näkyjä oli kun Jeesus vei minut aivan alussa kun kaikki alkoi golgatalle ja sain näyssä seisoa aivan lähellä kun Roomalaiset 2 henkilöä löivät Jeesuksen n 20cm paksuun hirsi parruun kiinni.Se oli kulunut voimakkaasti.Näin myös naulat ja kaiken siinä tilanteessa.
        Ne äänet kuulin vielä korvissa yli 10v sen jälkeen kun näyn näin tai olin vain siinä hetkessä sillä Jumalalla ei ole aika rajoitteita.
        Jos siis Jumala ilmoittaa teille jotain niin te itse kyllä tunnetta sydänjuuria myöten varmuudella ,että SE ON Jumalalta.


        Että sydänjuuria myöten tässä tunnetaan....

        :) Smile

        "Ne äänet kuulin vielä korvissa yli 10v sen jälkeen kun näyn näin tai olin vain siinä hetkessä sillä Jumalalla ei ole aika rajoitteita."

        Paha juttu jos vielä 10 vuoden perästä kuulee ääniä korvissa??


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Noo tässä juuri keskustellaan mm sinusta ja eräästä toisesta tyypistä ja on ihan hyvä ,että poliisi saadaan paikalle kun ylläpito antaa sinunlaisten herjata .

        pahat ihmiset, oma tekoiset jumalan palvelijat (jumala pienellä ei ole virhe !)
        antoivat, Herran Jeesuksen Roomalaisen poliisin eli vallan alle!

        eli on todella mielenkiinoista, Herran sanoi:

        Matt. 24:10 
        Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

        eli, ilmiantavat poliisille /roomalaiselle oikeudelle että tässä on pahan tekijä, ristiinnaulittakoon hänet.

        Väännös -92
        " he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan."

        Minut on, valitettavasti, usein poistettu omasta seurakunnasta "voimakeinoin" uhkailemalla!

        Kerran meinasivat soittaa poliisit hakemaan!

        Seurakunnan sisällä olevat, "veljet ja sisaret".

        eli tämä päivä ei ole enää kaukana, kun toiset "uskovat" ilmiantavat ja kavaltavat, uskovia, jotka sitten joutuvat poliisin kynsiin!

        eli TEE Parannus.
        ja mistä se lähetee, eikö Sydämestä!

        Joten puhdusta ajatuksesi ja sydämesi aivoitukset.

        Herra Olkoon sinulle armollinen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        pahat ihmiset, oma tekoiset jumalan palvelijat (jumala pienellä ei ole virhe !)
        antoivat, Herran Jeesuksen Roomalaisen poliisin eli vallan alle!

        eli on todella mielenkiinoista, Herran sanoi:

        Matt. 24:10 
        Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

        eli, ilmiantavat poliisille /roomalaiselle oikeudelle että tässä on pahan tekijä, ristiinnaulittakoon hänet.

        Väännös -92
        " he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan."

        Minut on, valitettavasti, usein poistettu omasta seurakunnasta "voimakeinoin" uhkailemalla!

        Kerran meinasivat soittaa poliisit hakemaan!

        Seurakunnan sisällä olevat, "veljet ja sisaret".

        eli tämä päivä ei ole enää kaukana, kun toiset "uskovat" ilmiantavat ja kavaltavat, uskovia, jotka sitten joutuvat poliisin kynsiin!

        eli TEE Parannus.
        ja mistä se lähetee, eikö Sydämestä!

        Joten puhdusta ajatuksesi ja sydämesi aivoitukset.

        Herra Olkoon sinulle armollinen!

        Olipa heikko kirjoitus sinulta.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olipa heikko kirjoitus sinulta.

        Minun heikkouteni on suurempi ja vahvempi kuin sinun vahvuus ja suuruus!

        Nyt miten on, Jumala on heikkojen kohdalla, super voima?
        vai miten se Herra Jeesus sanoo Paavalille?

        eli. suomeksi, et voi ja kykene mitään vastaamaan kuin, ihmiseen ja ihmisen olomukseen kiinni!

        eli jos sinulla olisi valta, heittäisitkö kaikki ne kirjoittajat siperiaa jotka tutkivat sinun kirjoituksia ja ovat toista eli Jumalan mieltä?

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olipa heikko kirjoitus sinulta.

        Poliisit eivä tule avuksi S24 palstoille, pelkkä ajatuskin on naurettavaa harhaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun heikkouteni on suurempi ja vahvempi kuin sinun vahvuus ja suuruus!

        Nyt miten on, Jumala on heikkojen kohdalla, super voima?
        vai miten se Herra Jeesus sanoo Paavalille?

        eli. suomeksi, et voi ja kykene mitään vastaamaan kuin, ihmiseen ja ihmisen olomukseen kiinni!

        eli jos sinulla olisi valta, heittäisitkö kaikki ne kirjoittajat siperiaa jotka tutkivat sinun kirjoituksia ja ovat toista eli Jumalan mieltä?

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

        Ilmeisesti olet sitä mieltä ,että heitin uskovia johonkin virkavallan pyörien alle niinkö ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit eivä tule avuksi S24 palstoille, pelkkä ajatuskin on naurettavaa harhaa!

        Niin on moni luullut .


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Ilmeisesti olet sitä mieltä ,että heitin uskovia johonkin virkavallan pyörien alle niinkö ?

        "Noo tässä juuri keskustellaan mm sinusta ja eräästä toisesta tyypistä ja on ihan hyvä ,että poliisi saadaan paikalle kun ylläpito antaa sinunlaisten herjata ."

        näis kirjoitit.

        Mitä tarkoitat että on hyvä että poliisi saadaan paikalle?
        mitä tekemään ?

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Ilmeisesti olet sitä mieltä ,että heitin uskovia johonkin virkavallan pyörien alle niinkö ?

        Ei sinulla ole valtaa heittää ketään mihinkään,
        MUTTA
        toki voi ilmiantaa eli kavaltaa heidät!

        eli kenelle ylläpidolle ja poliisille!

        TEE PARANNUS!

        Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Ei ne ole näkyjä vaan harhoja. Luulet itsestäsi vähän liikoja.

      • Ei minun tarvitse luulla mitään.
        Kyllä Jumalan omat tuntee nuo kirjoitukset.
        Sinussa ei ole Jumalan niin ,et ymmärrä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Ei minun tarvitse luulla mitään.
        Kyllä Jumalan omat tuntee nuo kirjoitukset.
        Sinussa ei ole Jumalan niin ,et ymmärrä.

        NO tuo nyt esille edes yksi varma ja toteutunut kirjoitus eli ennustus eli Jumalan ilmoitus, mikä on sinulle uskottu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        NO tuo nyt esille edes yksi varma ja toteutunut kirjoitus eli ennustus eli Jumalan ilmoitus, mikä on sinulle uskottu!

        Tuollahan on vaikka kuinka monta.
        Eihän sinunlaisille asia aukea kun ei ole Jumalan Henkeä.
        Uskoville on jo auennut nuo tekstit .
        Keskustelua on Jumalan omien kanssa ollut.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista. Harva tuollaista saa nähdä.

    • Asiat jatkuu vielä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      408
      1633
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1230
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      840
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      192
      768
    Aihe