Saako kihomadot kotitekoisesti pois?

Anonyymi-ap

Lääkket eivät ole toimineet yhtään, yritetty jo 2,5kk ja pesty aivan kaikki paikat melkein, joka päivä, mutta ei vaan lähde. Onko mitään kotitekoisia tapoja, millä saada madot pois ilman lääkettä, kun rahaa vaan kuluu hyödyttömiin lääkkeisiin, jotka ei auta, tai jotain, jolla voi vähentää kutiamista?

9

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaksi vuotta taisteltu, ei tehoa yhtään mikään. Hulluks tässä tulee..

      • Anonyymi

        Lääkäriin siltä saa aineet millä madot lähtee.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaksi vuotta myös täällä taisteltu. Kihomadot ei lähde. Kokeiltu on miljoonat vermox kuurit ja pyrvinit, mulla madot ei vaan lähde. Näytteet on kuitenkin negat, eli sitä vahvinta erityislupa näytettä ei saa. Lääkärit puhuu vaan siivoomisesta, millä ei ole ollu mitään merkitystä kun ongelma on siinä, ettei ne alkujakaan lähde ollenkaan! Oon lapseton 25 vuotias nainen. Oon tapaillut miehiä, kun oon uskonut tohon puheeseen että se on mun oman pään sisällä. Nokun ei ole, miehet on saanu matoja myös, huomaan sen siitä kun he ei saa yöllä unta ja raapii boxereiden läpi persettään. Sama toistuu noin kuukauden välein, kukaan ei kehtaa puhua asiasta. Oon niin toivoton enkä tiedä mitä tehdä. Kaikkeni oon yrittänyt, koirien axiluria vetäny myös

    • Anonyymi

      Ja tosiaan kutinaa ei oo ollu aikoihin paljoa, silloin tällöin vähän, ne menee myös vaginaan johon lääkkeet ei tietenkään tehoa.. kutina ei häiritse itseäni, matojen määrä on selkeesti vähäistä, mutta sosiaalinen elämä on tuhoon tuomittu

      • Anonyymi

        Eikös niistä pitäisi mennä lääkäriin , niin silloin saa reseptilääkkeet vaivaan. Ei kai sitä nyt kukaan kulje matojen kanssa kuukausi kaupalla silloinhan niitä levittelee joka puolelle , jossain on todella vikaa jos ei matolääke auta, olisiko puhtauden pidossa jokin asia mitä ei ole edes ajatellut.


    • Afrikkalaiset ottaa kuurin Ivermektiiniä vuoteen.
      Se tappaa loiset ja koronat..

      Ja mistä nää madot ja loiset Suomessa ihmiseen päätyy, niin kypsentämättömät vihreät kasvikset.
      Näitä tulee välttää. Nämä kasvikset aiheuttavat ruokamyrkytykset ja suolistosairauksia.

    • Anonyymi

      Liputan Imervektiinille. Lähti parilla kuurilla hankala syyhypunkki heti pois. Miksei myös madot ... Scatol - niminen (valitettavasti todella kallis) resepti lääke suomessa .

    • Anonyymi

      On se ihme ettei madot lähde tavallisilla lääkkeillä , silloin on joku vaihe jäänyt tekemättä ehkäisy työssä . Käsien pesu on tarpeellista usein samoin pitää käsipyyhkeet puhtaina koko ajan , vai onko jokuntuttava jolla niitä on koko ajanlevittämässä matoja kun käy teillä.
      Mene lääkäriinja selitä asia siellä että saat tehokkaat madonpoisto aineet.äitselläni oli lapsena matoja kun aloitin koulun ja niitä oli todella paljon, ulostuslääkkeitä kuhisi valkoisista madoista.
      Äiti sai lääkäriltä tehokkaat lääkkeet ja sen jälkeen eivät uusiutuneen , ja pyyheliina vaihdettiin joka päivä ovenkahvatkin pestiin yhtämittaa ja vuodevaatteet vaihdettiin yhtämittaa
      Joten joku syyhän siihen on ettei madoista pääse irti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe