Pohdin vain, mikä saatanan vätys se tämä Talkkari-Matti oikein on? Puliveivari puhaltaa lumia polttomoottorikäyttöisellä lehtipuhaltimella aamuyöstä kello 3.14 alkaen?! Eikö tämä keski-iän ylittänyt äijänkäppänä ymmärrä, että hänen vekottimensa ääni kaikuu satojen metrien päähän? Syksystä lähtien huiskinut ko. aparaatilla aamuviideltä alkaen, tänään teki ennätyksen ja riipaisi moottorisahan käyntiin kello kolme aamuyöstä! Missä ovat entisajan kunnon talonmiehet harjanvarsineen ja katuharjoineen? Onneksi olen näinkin rauhallinen toveri ja tyydyn tiedustelemaan mielipiteitä Interwebeissä, joku tulistuneempi amffetamiinimies ei painaisi asiaa villasella. Mistä tälle häirikölle oikein maksetaan? Ihmisten yöunien pilaamisestako? Saamari vieköön, niin kismittää! Kävelevä persreikä, sanon minä.
För helvete Talkkari-Matti!!
Anonyymi-ap
7
1790
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä Masa!!! Anna sahan laulaa ja pitkään nukkuvien valittajien valittaa.
- Anonyymi
Määkin auraan lumet moottorisahalla.
- Anonyymi
Lumityöt pitää tehdä salaa.
- Anonyymi
Näin se pitää tehdä. Varhainen kana löytää munan, sanotaan 🤪
- Anonyymi
Munaaa munaa keiturisote naiset halajaaa
- Anonyymi
Munaa huusi työttömät, munaa!!
- Anonyymi
Ajelee keskellä yötä kävelytiellä. Vaaraksi muille, tyhjänpäiväisellä ajelullaan. Onneksi olin sisällä turvassa, muuten olisin voinut jäädä alle. Nostanee vielä kilometrikorvauksia. Häpeäisi. Nuppilan mummokin työntää lihasvoimin kottikärrynsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398