Silmälasit

Anonyymi-ap

Nykyiset silmälasimainokset ovat valheellisia. Saadakseen kunnon lasit hintaa nostavat näköalue, linssien ohennus, heijastuksen esto, tummenevat, kovapintaisuus. Tämä kovapinnoite ei ole kovapinnoite. Muoviinsseihin ei kuulemma sellaista pintaa saa kuin lasilinsseihin. Kovapintaiset linssit ostava kuvittelee virheellisen mainonnan seurauksena että ne myös ovat kovapintaiset. Näin ei ole. Niitä tulee hoitaa aivan kuin normaali muovilinssejä. Samoin tämä näköalueen rajaus on uusi hintoja nostava keksintö. Pelkästään linssien hinta nousee useihin satoihin euroihin tämän nauretttavan hinnoittelun johdosta. Kovapintaisista linsseistä ei kannata maksaa, koska ne on kuitenkin vuoden parin sisällä uusittava, joko naarmuuntumisen tai näön muuttumisen vuoksi. Seuraavaksi varmaan tulee joku uusi keksintö kuten tavallinen hionta tai vesihionta tai timanttihionta tms. Myös postikulut kohta lisätään, kun kaikki linssit tulevat ulkomailta. Lento- ja muukin rahti nousee niin täytyyhän se hintoihin lisätä. Se kertoo tämän ylihinnoittelun totuuden, kun pienilläkin paikkakunnilla on useita optikkoliikkeitä, joissa useampia työntekijöitä, ja useimmiten asiakkaita ei näy. Ennen kun esim. kulta-kellokauppiaat saivat hioa linnssejä, niiden kustannukset olivat sadasosa nykyisistä. Sitten keksittiin että ainoastaan optikot ja silmälääkärit voivat linssejä määrätä. Hinnat nousivat pilviin. Yksiteholaseja voi saada lasit suht. edullisesti, mutta on myönnetty että "Tokmannin" lasit ajavat saman asian. Niillä näkee jopa paremmin kuin optikon määrääämillä laseilla.

6

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostan aina silmälasit ulkomaan reissulla. Paljon halvempaa. Espanja, Unkari, Kanarian saaret.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­N­y­­m­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17699222n

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Täällä tosi nihkeetä laittaa vanhoihin pokiin uudet linssit, varsinkin "tarjouslinssit"

• Anonyymi

Hah hah haa! yhteensä yli 400 euron linssipari ja myöhemmin kerrotaan ettei uuninluukkua saa avata ettei pinnoitus kärsi. Ei korvata.

• Anonyymi

Kukaan ei kerro että linssit voi hioa uudelleen ?

• Anonyymi

Ainakin lasten lasien kanssa kannattaa olla tarkkana. Etenkin jos kyseessä on miinuslinssit, niin tilaa sellaset linssit, jotka pysäyttää tai ainakin hidastaa likinäköisyyden kehittymisen. Muussa tapauksessa likinäkö voi kehittyä suureksi ja altistaa glaukoomalle tai verkkokalvon irtaumalle, jotka ovat vakavia silmäsairauksia. Likinäkösyyshän ei ole ikänäkoon verrattavissa oleva luonnollinen näön heikkeneminen, eikä ikänäkö johda koskaan sokeuteen. Silmä ei itsekseen rupea kasvamaan pituutta, vaan sitä edeltää aina jonkinlainen vikatila.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe