Hei. Tarvitsen kipeästi 300€ lainan. Voin rehellisesti sanoa että olen luottotiedot menettänyt monta vuotta sitten jo typeränä teininä. Se kuitenkin vaikuttaa siihen etten saa vieläkään lainaa/pikavippiä. (maksan vielä reilun vuoden niin sit on puhtaat luottotiedot , luojan kiitos). Olen aina maksanut ajallaan laskut yms. Perhettä ei oikeastaan ole keneltä kysyä. Nyt on yllättävä meno johon ei vaan rahat riitä. Olen yh-äiti joten se varmasti selittää jo tiukan taloustilanteeni. Toivon että joku ymmärtäisi ja pystyisi auttamaan. Jätetään törky kommentit pois, tämä on muutenkin jo hirvittävän noloa, hävettävää ja turhauttavaa joutua turvautumaan tuntemattomien apuun. Jos pystyt todella auttamaan, voidaan vaihtaa vaikka sposti osoitteet / numerot jolloin sopia maksusuunnitelman/tehdä velkakirjan vaikka turvaksi tms.
Tarvitsen kipeästi apua
3
300
Vastaukset
- Anonyymi
Yh-äitiys ei oikeastaan selitä millään lailla huonoa rahatilannetta, yh:n tulot ovat minimissäänkin kohtuulliset hyvät ja riittävät elämiseen. Omat rahankäyttötaidot taas vaikuttavat. 300€ on pieni summa. Ei sellaista yllättävää menoa kuulu tulla, jos siitä ei pysty selviytymään.
Toisekseen, sinullahan on jo velkaa enemmän kuin maksukykyä. Et siis tarvitse lisää. Sumpli nykyisten tulojen ja menojen kanssa niin, että rahat riittävät.
Teksti vaikuttaa myös vähän miehen käsialalta ja puhtaalta huijaukselta.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17699468O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227