Erikoistoimittaja Usko Tina Hattunen

"Erikoistoimittajalla" vaikuttaa menevän todella lujaa, joten epäilemättä kyseessä on hyvin erikoinen toimittaja.
Olisiko nyt kuitenkin kyseessä sen verran erikoinen ja vakavaan tyyliin kirjoitettu huumorilaji, itse itsensä siinä sankaritaistelijaksi nostaneelta, mitä en tottumattomuuttani täysin ymmärtänyt. Muutenhan tuota kaikkea voisi pitää täysin vainoharhojen vallassa olevan yksilön houreena.
Usko "Tina" Hattunen ei myöskään liene ko. kirjoittajan oikea nimi.
Usko Hattunen (1924 - 1987)

Pohjois-Karjalan puskaradio
Pogosta TV
Olemme olleet hieman allapäin sen jälkeen kun sarjaamme julkaissut kanava Alfa-TV otti ja kaatui konkurssiin, ja sarjamme hävisi paitsi TV-ruuduista myös Permanto-palvelusta. Toki etsimme avoimin mielin uusia vaihtoehtoja sarjan esillä pitämiseksi ja jatkokausien suunnittelemiseksi. Tulevaisuus on suuri, avoin mysteerio.
Erikoistoimittaja Usko "Tina" Hattuselle asiat näyttävät selvemmiltä. Me Pogostan viralliset edustajat emme täysin allekirjoita hänen päätelmiään, mutta annamme niille kuitenkin - avoimuuden nimissä - mahdollisuuden tulla julki. Oheisessa artikkelissa muutama "Tina" Hattusen miete nykyisestä tilanteestamme.


Alfa-TV kaatui
Usko "Tina" Hattunen 10 tammikuun, 2023
Ilomantsin asioiden käsittely jälleen sensuurin alla, kertoo erikoistoimittajamme ”Tina” Hattunen

On tapahtunut se mitä eräät meistä osasivat odottaa. Missään tiedotusvälineissä täällä valtamedian hallinnan alaisuudessa Ilomantsin asiat eivät pääse esille. Paikallislehteä peukaloidaan, nettisaitit kyykkäävät odottamattomasti, uutiset ”katoavat” matkalla toimittajilta lehtien sivuille tai radion eetteriin, kuten minulle on asiaa kysyessäni useasti vastattu. Mediapimento on joillekin tahoille erityisen merkittävä asia.

Nyt kun Pogosta saatiin keinoteltua TV-ruutuihin saakka, sensuurikoneisto pani ison vaihteen silmään. Valitettavasti Ilomantsin pimentäminen mediataivaalta katsottiin tärkeämmäksi kuin tusinan yhdentekevää, mutta viatonta tosi-tv ohjelmaa ja muutama muu keskustelu- tai viihdesarja. Meidän ulostulomme varjostamiseksi pimennettiin kokonainen kanava. Kuka uskoo, että vakavarainen ja näyttävästi toimiva, omarahoitteinen televisioyhtiö keikahtaa noin vain yllättäen? Valtamedian tökerö sumutus ei estä näkemästä tilanteen todellista vakavuutta.

Oikea kysymys ei ole miksi Pogosta haluttiin vaientaa, vaan kuinka pitkälle valtamedia on valmis menemään jatkossa? Onhan selvää että Pogosta etsii jonkun muun väylän ihmisten tietoisuuteen. Jos jaksot syötetään youtubeen vapaasti ladattaviksi, huomaammeko seuraavaksi että ko palvelun serverihallit tuhoutuvat drone-iskuissa? Ehkä hedelmällisintä olisi juonitella Pogosta Ilomantsin kunnan sivuille…

En usko että Pogostan luojilla riittää rohkeutta hakeutua Fox-kanavalle tai johonkin muualle riippumattoman median piiriin. Ei heillä ole kanttia edes tuoda julki tätä tosiasiaa Alfa-TV:n kohtalosta, onneksi itselläni on julkaisuoikeus näille Pogosta-TV:n sivuille. Tämä teksti tuskin kauan kelluu eetterissä ennen kuin sensuuri iskee. Oma asemani tosin kestää myös täsmäiskentää, esimerkiksi tätä artikkelia kirjoitan oman kiinteistöni kellaritiloissa, joiden seinämiä olen vahvistanut ylimääräisellä teräsbetonivalulla sekä vuoraamalla sisäpinnan kauttaaltaan tuuman vahvuisella lyijylevyllä. Tämä kohtio lienee ainoa koko Ilomantsissa, jonne kuukiven säteily tai 5G-voimat eivät yllä, eikä lokaatiooni tehoa myöskään alle 500 kg:n lentopommi tai kevyt dronehärpäke.

Jatkan taistelua kunnes kaikki on menetetty. Alfa-TV:n kaataminen oli kova isku meille, mutta kovempi menetys valtamedialle – ja olettaisin että jostain kovalevyjen kätköistä Pogosta-sarja on edelleen kaivettavissa esille. Jollei muuta keinoa ole, lupaan nauhoittaa sen EMS-iskun kestävälle VHS-kasetille, sekä lähden itse eturintamaan eli tulen esittämään Pogosta-sarjaa Non-stop-näytöksinä liikkuvan videolaitteen avulla. Olen jo asentanut 38″ kuvaputkiTV:n sekä kaiutinlaitteen ajoneuvoni takaikkunaan ja modifioinut sähköjärjestelmää siten, että pystyn moottorin käydessä pyörittämään VHS-nauhuria ja näinollen esittämään ohjelmaa nopeasti muuttuvissa lokaatioissa.

Rohkeimmat eivät vaikene. Pogosta TV elää!

alfaTVpogostapogostatvsensuuri

4

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usko Tina Hattiunen..
      Kas kun ei Usko Eevertti Luttinen!😆
      Mitenkä "tinassa" tuokin lienee kirjoitettu.

    • Anonyymi

      tämä on mielipuolen houreita.

    • Anonyymi

      Nyt pullosta korkki kiinni ja lääkitystä muuttamaan.

      • Anonyymi

        Usko "Tina" Hattunen ei vissiinkään tarvivitse minkaanlaisia lisäaineita kirjoittaakseen sekevia.... ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe