Mihin voisi viedä villasukkia ja alusasuja venäläisille sotilaille.
Mihin voisi viedä avustusta
15
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tässähän sanottiin pari kuukautta sitten, ettei ole tarvetta lahjoituksille ja vastaanotto on suljettu. Minulla olisi ollut miehen jäljiltä hyvää tavaraa vaikka kuinka.
Tämän päivän lehdessä oli iso juttu lahjoitusteen vastaanottamisesta ja kuljetuksista!!! - Anonyymi
Neuvostoliiton vai mikä Venäjä se nykyään on suurlähetystöön Helsingin Tehtaankadulle.
- Anonyymi
Miksi kukaan haluais heille mitään antaa?
- Anonyymi
Ehkä aloittaja tarkoitti niitä Putinin myrkytettyjä kalsareita?
- Anonyymi
Tarkotitko kenties Ukrainalaisia?
- Anonyymi
Trolli.
- Anonyymi
Mulla olisi kans ylimääräisiä villasukkia, kuinka niitä voisi lähettää Unkarilaisille.
- Anonyymi
Vie SPR:n kirpparille, siellä ne myy ne niille kovalla hinnalla ; )
- Anonyymi
Sääliksi käy Venäjän kansaa,pojat tuodaan arkuissa kotiin jos edes tuodaan,suut lyöty suppuun tai tulee sama kyyti,kukaan ei uskalla nousta kuspäätä vastaan
- Anonyymi
Käy vaikka Soledarissa ne antamassa suoraan käteen.
- Anonyymi
Venäjän surlähetystö Helsingin Tehtaankadulla ottaa vastaan virka-aikana kaikenlaisia talvivaatteita, huopatossuista lähtien. Sieltä ne lähtevät urhoollisille sotilailemme, jotka taistelevat Ukrainassa kodin, uskonnon, ja isänmaan puolesta.
T. Attasea. - Anonyymi
Minä voisin antaa ryssille paskaaset sukkani, joista on kantapäät kulunut puhki, samoin koit on syönyt isovarpaan kohdan kokonaan.
- Anonyymi
konsulaatit tai suurlähetystö
- Anonyymi
Stormossen.
- Anonyymi
ei välttämättä trolli,etelä-pohjalaisilla on ollut aina lämpöiset suhteet venäjään sinne on tehty paljon matkoja loma ja liike mielessä. sota oli lakeuksilla kova paikka. toki koko suomessa ja euroopassa mutta täällä varsinkin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979