Tämä näky on jo vuosien takaa ja Jumalalta laskeutui selvästi sanat.: Naiset tuovat tuhon.
Näin nopeasti tapahtumia ja sitten olin kuin kirkossa etuosassa jossain ja käytävän reunan puolella.
Alkoi kuulua meteliä ja käännyin katsomaan taakse ison oven suuntaan ja sieltä ylhäältä korkeammalta laskeutui suurikokoinen pimeyttä täynnä oleva enkeli . Tuo saatana saapui kuin juhlakulkueessa ja liepeet lepatti kuin hidastettuna mahtavuutta näyttäen ja täysin vapaudesta nauttien ilman minkäänlaista estelyä.
Tajusin heti mitä tuleman pitää ja nyt näemme sen saatanan suvaitsevaisuuden hedelmän kirkoissa eikä kukaan estä.
Voi...Voi...Voi tätä tilannetta.... naiset todella toi tuhon kirkkoon ja kuten näemme maahamme ...katsokaa tuota saatanan omaa hallitusta Suomessa.
Touhu on saatanallista ja järkeä vailla .
Tähän liittyy nyt myös HULLUUS ,josta vielä kirjoitan ja olen aiemminkin kirjoittanut asiasta.
Voi tätä maata ja voi niitä ,jotka viisauteen luottaa enemmän kuin Jumalaan.
Naiset tuovat tuhon.
0
178
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584