Täällä monilla tuntuu olevan outo käsitys, että jos ei totella vartijaa, niin oikea menettely on lähteä voimakeinoihin. Väkivaltainen maahan vienti ja toisen armoton fyysinen alistus. Näinhän se ei ole.
Tässä video maailmalta, missä mies saa vartijan pinnan kireelle ja vaarana on, että vartija aloittaa väkivaltaiset otteet (kuten kävi Isossa Omenassa).
Onneksi paikalle tuli kaksi siviilipukuista poliisia, jotka osasivat puhuttelun. Voitte seurata, miten varsin agressiivisesti käyttäytynyttä miestä hallitaan ihan vaan puhumalla ja saadaan mies poistumaan paikalta.
Video kannattaa kelata puoleen väliin, missä siviilipukuiset poliisit tulevat paikalle:
https://www.youtube.com/watch?v=HvzSTPUCrjw
Miten tottelematonta vihaista ihmistä käsitellään puhuttelemalla
12
50
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain rajaa ja hiukan järkeä olisi suotavaa olla.. Mihinkä kaikkien järki katosi..
- Anonyymi
Mikä selittää järjen totaaliseen katoamiseen vartijoille,,. Olivatko aineissa ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä selittää järjen totaaliseen katoamiseen vartijoille,,. Olivatko aineissa ???
Jos sitä järkee ei ollutkaan alunperin tarpeeksi
Jännitys, näyttämisen tarve, helppo kohde, ei merkittävää voimaa, ei kykene vahingoittamaan... Olipa syy mikä tahansa, mutta se on varmaa, että jos minua vetelee nisti paljaalla ja soitan apua, kukaan tuskin tulee paikalle! Minä en edes tiedä mihin soittaa ostarilla 112? Kestäis varmaan vartin selittää tilanteen vakavuus ja siltikin epäilen että uskoisivat minua ja kahvitaukokin on kesken.
Miten näin nopeasti kukaan saa tilattua voimaa ostarilla? Pakko olla tilauskeikka!
- Anonyymi
"Laitetaan käsi suoraksi kämmen lähelle naaman eteen ja sanotaan kovalla äänellä seis" -Ekan luokan ope
"Otetetaan taskusta avainnippu ja kilisytetään avaimia voimakkaasti jolloin hyökkääjä pelästyy ja löhtee karkuun" -Sipilä pääministeri- Anonyymi
Avaaja
"postaampa roskalinkin mainoksia avaukseeni"
- Lopeta tai vartiat vies sinutkin roskaaja
- Anonyymi
Poistoon
linkkisi ei liity aiheeseen
sisältää roskamainoksia
ehkä viruksiakin- Anonyymi
Mikä ihme tarve joillakin on poistattaa video, mikä näyttää kunnon poliisityötä käytännössä? Onko tässä nyt joku vartija raivoamassa, kun joku linkittää esimerkin, miten kunnon turva-alan toimijat toimivat? Joo eipä taida tämäkään kuulua siihen vartija-koulutukseen. Ehkä pitäisi?
(Linkki on youtube.com:iin, mikä ei ole mikään virus-saitti. Moni käyttää sitä päivittäin. Ja kyllä, jos käytät youtubea ilmaiseksi, niin joudut usein katsomaan mainoksia ennen kuin näet itse videon. Tämäkin luulisi olevan useimmille tiedossa.)
- Anonyymi
Oudot käsitykset johtuvat sosiaalisesta kyvyttömyydestä.
- Anonyymi
Sen voi korvata koulutuksella ja fyysisellä voimalla
- Anonyymi
Kontaktinhaku ei ole vierasta kahdelle korpille. Itse asian muistaa lukuisista videoista viime vuosilta. Että kolvia tiskiin ja niin edespäin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185243MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162730- 102274
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5882012Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221739Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701322Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411309Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3821041