Miten tottelematonta vihaista ihmistä käsitellään puhuttelemalla

Anonyymi-ap

Täällä monilla tuntuu olevan outo käsitys, että jos ei totella vartijaa, niin oikea menettely on lähteä voimakeinoihin. Väkivaltainen maahan vienti ja toisen armoton fyysinen alistus. Näinhän se ei ole.

Tässä video maailmalta, missä mies saa vartijan pinnan kireelle ja vaarana on, että vartija aloittaa väkivaltaiset otteet (kuten kävi Isossa Omenassa).

Onneksi paikalle tuli kaksi siviilipukuista poliisia, jotka osasivat puhuttelun. Voitte seurata, miten varsin agressiivisesti käyttäytynyttä miestä hallitaan ihan vaan puhumalla ja saadaan mies poistumaan paikalta.

Video kannattaa kelata puoleen väliin, missä siviilipukuiset poliisit tulevat paikalle:
https://www.youtube.com/watch?v=HvzSTPUCrjw

12

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain rajaa ja hiukan järkeä olisi suotavaa olla.. Mihinkä kaikkien järki katosi..

• Anonyymi

Mikä selittää järjen totaaliseen katoamiseen vartijoille,,. Olivatko aineissa ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä selittää järjen totaaliseen katoamiseen vartijoille,,. Olivatko aineissa ???

Jos sitä järkee ei ollutkaan alunperin tarpeeksi

• Jännitys, näyttämisen tarve, helppo kohde, ei merkittävää voimaa, ei kykene vahingoittamaan... Olipa syy mikä tahansa, mutta se on varmaa, että jos minua vetelee nisti paljaalla ja soitan apua, kukaan tuskin tulee paikalle! Minä en edes tiedä mihin soittaa ostarilla 112? Kestäis varmaan vartin selittää tilanteen vakavuus ja siltikin epäilen että uskoisivat minua ja kahvitaukokin on kesken.
        Miten näin nopeasti kukaan saa tilattua voimaa ostarilla? Pakko olla tilauskeikka!

• Anonyymi

"Laitetaan käsi suoraksi kämmen lähelle naaman eteen ja sanotaan kovalla äänellä seis" -Ekan luokan ope

"Otetetaan taskusta avainnippu ja kilisytetään avaimia voimakkaasti jolloin hyökkääjä pelästyy ja löhtee karkuun" -Sipilä pääministeri

• Anonyymi

Avaaja
        "postaampa roskalinkin mainoksia avaukseeni"
        - Lopeta tai vartiat vies sinutkin roskaaja

• Anonyymi

Poistoon
      linkkisi ei liity aiheeseen
      sisältää roskamainoksia
      ehkä viruksiakin

• Anonyymi

Mikä ihme tarve joillakin on poistattaa video, mikä näyttää kunnon poliisityötä käytännössä? Onko tässä nyt joku vartija raivoamassa, kun joku linkittää esimerkin, miten kunnon turva-alan toimijat toimivat? Joo eipä taida tämäkään kuulua siihen vartija-koulutukseen. Ehkä pitäisi?

(Linkki on youtube.com:iin, mikä ei ole mikään virus-saitti. Moni käyttää sitä päivittäin. Ja kyllä, jos käytät youtubea ilmaiseksi, niin joudut usein katsomaan mainoksia ennen kuin näet itse videon. Tämäkin luulisi olevan useimmille tiedossa.)

• Anonyymi

Oudot käsitykset johtuvat sosiaalisesta kyvyttömyydestä.

• Anonyymi

Sen voi korvata koulutuksella ja fyysisellä voimalla

• Anonyymi

Kontaktinhaku ei ole vierasta kahdelle korpille. Itse asian muistaa lukuisista videoista viime vuosilta. Että kolvia tiskiin ja niin edespäin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      58
      2488
    2. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      12
      1545
    3. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1453
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1367
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1202
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1109
    7. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      12
      978
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      20
      957
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      950
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      887
    Aihe