Ay-johtajien palkkoja, tuskin siitä vastaan panisivat. Mersulla siihen kadulle istuma paikkoihin. Havannalaisia poltellen. Housuissakin olisi aito nahka vahvisteet persauksissa.
Jopa Elokpinallislle alettaisiin maksamaan
13
<50
Vastaukset
Höpö höpö. Sillä porukalla on terve moraali, se ei ole lahjottavissa. Jos oikein arvaan, itse olisit valmis myymään vaikka koko sukusi vaivaisesta miljoonasta eurosta.
- Anonyymi
Kahta miljoonaa pyydän, jos miljoonan jo tarjosit.
Anonyymi kirjoitti:
Kahta miljoonaa pyydän, jos miljoonan jo tarjosit.
Pannaan harkintaan. Saako mopedin samaan hintaan ?
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Pannaan harkintaan. Saako mopedin samaan hintaan ?
Nin yleensä riita pannaan puoliksi 1,5 miljoonaan... ilman mobedia. Mutta vanha rässinrauta seuraa kauppaa. Sinäkin alat kulkeman rässihousuissa johon kärpänenkin halkaisee itsensä.
Kuin Ay-johtajillakin. Anonyymi kirjoitti:
Nin yleensä riita pannaan puoliksi 1,5 miljoonaan... ilman mobedia. Mutta vanha rässinrauta seuraa kauppaa. Sinäkin alat kulkeman rässihousuissa johon kärpänenkin halkaisee itsensä.
Kuin Ay-johtajillakin.Nyt heikompi astia vinkuu tuossa piisamiturkkia ja sähköautoa. Pikainen asiointi Nordean nettipankissa oli myös pettymys. Yritän muistella montako nollaa on miljoonassa. Käykö ruplat ? Prässirauta on hyvä.
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Nyt heikompi astia vinkuu tuossa piisamiturkkia ja sähköautoa. Pikainen asiointi Nordean nettipankissa oli myös pettymys. Yritän muistella montako nollaa on miljoonassa. Käykö ruplat ? Prässirauta on hyvä.
Käy ruplat, muttei saa Putinin kuvaa niissä, jos uudempaa painosta. Mosse ei käy eikä sinkkiämpärit. Jos kaupat tulee sitä juhlistetaan kaalisopalla ja hapansilakalla. Sulla tehtävänän kotipolttoista "vodkaa" muttei sa olla Sinolilla terätettyä. Eikä kissa saa pyöriä ammeessa jossa sitä teet.
Nämä on kunniavieraita "toverit !
https://www.youtube.com/watch?v=oms5nQcT1Y0&ab_channel=Lumikane Anonyymi kirjoitti:
Käy ruplat, muttei saa Putinin kuvaa niissä, jos uudempaa painosta. Mosse ei käy eikä sinkkiämpärit. Jos kaupat tulee sitä juhlistetaan kaalisopalla ja hapansilakalla. Sulla tehtävänän kotipolttoista "vodkaa" muttei sa olla Sinolilla terätettyä. Eikä kissa saa pyöriä ammeessa jossa sitä teet.
Nämä on kunniavieraita "toverit !
https://www.youtube.com/watch?v=oms5nQcT1Y0&ab_channel=LumikanePottukilju on vodkan veroista, sitä on. Sinol säästetään suurempiin juhliin. Oli ylevää katsella tuo video. Ei sitä joka päivä näe nuin ryhdikästä työnjohtajaa. Siellä osataan.
Minä tuon smetanan ja hapanhauen, silakat on nyt kiven alla.- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Pottukilju on vodkan veroista, sitä on. Sinol säästetään suurempiin juhliin. Oli ylevää katsella tuo video. Ei sitä joka päivä näe nuin ryhdikästä työnjohtajaa. Siellä osataan.
Minä tuon smetanan ja hapanhauen, silakat on nyt kiven alla.Olivat vähän ruokaryyppyjä ottaneet, ei vain jalat taka toverilla enään saaneet käskyjä perille asti. Selvää upseeris-ainetta Ukrainaan. Ei vain päästää ajoneuvojen kemikaali osastolle, saattaa olla ettei kirjanpito täsmää Sinoliin.
Kävin yökerhossa, josko Sannakin ilmestyisi.. huumekauppiaita kävi parikin, ihan avointa oli kauppa. Kysyinkin onko pääministeri asiakaittanne, sanoi ettei he siitä puhu. Jokin rupsahtanut pyrkijuttusille, mutta torjuin ja sanoin että Mörtti olisi vailla naista, niin saisi harjoitella. Otti kovasti onkeensa, ei kylläkään kysynyt veneestä. Anonyymi kirjoitti:
Olivat vähän ruokaryyppyjä ottaneet, ei vain jalat taka toverilla enään saaneet käskyjä perille asti. Selvää upseeris-ainetta Ukrainaan. Ei vain päästää ajoneuvojen kemikaali osastolle, saattaa olla ettei kirjanpito täsmää Sinoliin.
Kävin yökerhossa, josko Sannakin ilmestyisi.. huumekauppiaita kävi parikin, ihan avointa oli kauppa. Kysyinkin onko pääministeri asiakaittanne, sanoi ettei he siitä puhu. Jokin rupsahtanut pyrkijuttusille, mutta torjuin ja sanoin että Mörtti olisi vailla naista, niin saisi harjoitella. Otti kovasti onkeensa, ei kylläkään kysynyt veneestä.Kyllähän Mörtti eli minä olisinkin vailla tuiki salaista kohtuuhintaista naisellista vapaa-ajan seuraa, mutta hemskutarallaa, ei muistu enää mieleen miten niiden kanssa touhutaan. Nauravat vielä. Pahinta huumetta on pannukahvi. Hirveä mäkätys ja pulina alkaa jo toisesta pannullisesta. Silloinpa minä laitan Peltorit korville ja kipuan vintin ylisille syömään partavaahtoa ja palsternakkaa. Mutta se viina, se on viisasten juoma. Skål på den saken.
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Kyllähän Mörtti eli minä olisinkin vailla tuiki salaista kohtuuhintaista naisellista vapaa-ajan seuraa, mutta hemskutarallaa, ei muistu enää mieleen miten niiden kanssa touhutaan. Nauravat vielä. Pahinta huumetta on pannukahvi. Hirveä mäkätys ja pulina alkaa jo toisesta pannullisesta. Silloinpa minä laitan Peltorit korville ja kipuan vintin ylisille syömään partavaahtoa ja palsternakkaa. Mutta se viina, se on viisasten juoma. Skål på den saken.
Minä joskus NL aikaan kävin Virossa ja siinä nainen oli kämmeneensä tussilla kirjoittanut jota esitteli "pilu 20 markkaa". Varmaan oli sekin jauhojengi monenkin kimpussa.
Meillä sivistyneempää kun Sannakin ajelee valtion limusiinillä "pilu 20" paikkoihin.
- Anonyymi
Mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Sannan "pilu" paikat, yökerhot, joka pääministerin virka-asunto.
- Anonyymi
Jo vain oli esimerkki "keskustelusta" Suomen Keskustan palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196