nykyään? Aika paljon kumminkin säästää, jos itse klipsuttelee.
Mitähän miesten tukanleikkuu maksaa
15
107
Vastaukset
- Anonyymi
25-30€ voi jossain olla kalliimpi
- Anonyymi
Tuolla hinnalla saa kohtuullisen koneen, jolla leikkaa sängen seuraavat 10 vuotta.
Säästöä apout 4x30x10 eli 1200 euroa.
- Anonyymi
40 euroa 18 vuoden aikajaksolla. Omalla leikkurilla vuodesta 2005. Pari leikkuria pitänyt ostaa tänä aikana.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa paljonko maksaa
- Anonyymi
Sakset ei maksa mitään, kun ne on aina omasta takaa :)
- Anonyymi
Sanotaan, että köyhän tunnistaa kengistä, mutta sen tunnistaa myös itse jyrsitystä päästä.
- Anonyymi
Kenkäkauppiasisä ja parturikampaajaäiti pelkäävät köyhäilyä.
- Anonyymi
Koskapa sitä niin tarkkaan tulee kaverin kenkiä katsottua, kuten Morgan Freeman totesi Rita Hayworth - Avain pakoon elokuvassa Tim Robbinsista.
- Anonyymi
Jopa lähelle 60 kuukaudessa jos huomioidaan asuinpaikka matka ydinkeskustaan parturinpenkille päääsemisen paluun liittyvät kaikki kulut on 720 eur vuodessa josta puolet 310 autoveron liikenne vakuutuksen verran. Tiedän Kokoomuslaisia jotka käyvät ottamassa kaljun parturilla vaikka ihan sama tulos kotoa.
- Anonyymi
Kokoomus on ylevä elämäntapa.
- Anonyymi
Lähipartiri lopetti vuosia sitten. Sen jälkeen olen vetänyt omalla koneella sentin sängelle karuusarvoista piittaamatta.
- Anonyymi
Kyllä nyt on joka paikassa näitä idäninsinöörejä ja sydänkirugeja
lekkaavat 10,-
Halvempaa kun saippua. - Anonyymi
20 e olen maksanut.
- Anonyymi
Itse leikattuna tukka aina keskimäärin siistimpi kuin parturissa käyvillä.
Aluksi leikkasin muutaman vuoden aina 12 mm terällä. Hiukan vaivalloista ja monivaiheista. 10 mm:llä sujui vähän nopeammin ja 6 mm:llä paljon nopeammin.
Nyt olen reilun vuoden leikannut aina 3 mm:n terällä. Helppoa ja nopeaa. Niskan alaosa ja korvien vierestä ilman teräsuojusta. Talvella annan kasvaa kuukauden pari pidempään. Niskaa voi hiukan siistiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802