Onko oikein pitää eläimistä seksuaalisesti?

Anonyymi-ap

Kiihotun aina kun nään ulkona oravia ja muita eläimiä.
Minun 20 cm munani sojottaa housun lahkeessa ja se nolottaa. (Hit me up ladies)
Olen siis 28 vuotias mies ja töissä eläinkauppassa.
On helpottavaa mennä töihin kun saa kunnon sojotuksen aina aamulla joka kestää koko päivän.

Siis voitteko kertoa onko oikein pitää eläimistä seksuaalisesti?

26

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläimistä pitää noin 1 prosentti väestöstä. Eli suunnilleen sama määrä mitä on homoja ja lesboja väestöstä. Kuitenkin yhä useampi valtio kriminalisoi seksin eläimen kanssa. Vähemmistöjä ei suvaita.

      • Anonyymi

        Homoja nyt todennäköisesti on reilusti enemmän kuin 1 %.


    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään väärää, mistä pitää. Ei kukaan mahda mitään omalle seksuaaliselle suuntautumukselleen.

      Teot ovat kuitenkin eri asia kuin mieltymykset. Eläinten tai toisten ihmisten vahingoittaminen oman tyydytyksen vuoksi on aina väärin.

    • Anonyymi

      Penkalle ja kuula kalloon eläimiin sekaantuja

    • Anonyymi

      Esko Elin- Keinänen osaa neuvoa sinuakin paremmin?

    • On oikein. Siinä ei ole mitään pahaa että haluaa seksiä eläimen kanssa.
      Teoissa sitten muista että et satuta eläintä. Vaikka laki muuttuisi niin haaveilla saat ja unelmoida.

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      Ei ole.

    • Anonyymi

      Fantasioissa ei ole mitään pahaa. Kunhan et käytäntöön koita laittaa ettei orava parka halkea keskeltä kahtia.

      • Anonyymi

        Onneksi suomeen tulee laki voimaan jotta eläimiin sekaantujille napsahtaa sakkoa tai linnaa pahimmassa tapauksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi suomeen tulee laki voimaan jotta eläimiin sekaantujille napsahtaa sakkoa tai linnaa pahimmassa tapauksessa

        No toivottavasti sinä joudut linnaan ja pitkäksi aikaa. Lopuksi vielä Niuvanniemeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi suomeen tulee laki voimaan jotta eläimiin sekaantujille napsahtaa sakkoa tai linnaa pahimmassa tapauksessa

        Ja miten perustelet, että se on hyvä asia? Mitään ongelmaa ei edes ole.
        Laki joka ei nojaa tietoon lainkaan vaan asiasta tietämättömien väkivaltafantasioihin, on rasistinen, kuten ajalta jolloin homoutta pidettiin sairautena.

        "... joidenkin tutkimusten mukaan se voi olla jopa yhtä yleistä kuin homoseksuaalisuus"
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Zoofilia

        Eläimiin kohdistuneet väkivallanteot ovat jo rikos eikä tekotavalla ole tässä merkitystä. Lisäksi zoofiilit pitävät keskimääräisesti parempaa huolta lemmikeistää "mitä rakastat, pidät hyvin". Seksuaalisen suuntautuneisuuden mukaan ei saa kategorisoida ketään, ainoastaan sillä on väliä, miten suuntautuneisuuttaan toteuttaa. Se että eläimiä rakastavat zoofiilit tehdään rikollisiksi ei palvele eläimen hyvinvointia mitenkään.

        Zoofilia on synnynnäinen ominaisuus. Kuten heteroista ei tule homoja, ei
        zoofiilikaan voi muuttaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan.

        Miletski H: Sexual Orientation – Zoophilia (2013). Kansainvälisesti tunnetun zoofiliatutkijan (fil.toht.,
        sosiaalityön maist.) kannanotto ettei zoofiliaa tulisi Saksassa kriminalisoida. Julkaissut mm. kirjan
        ”Understanding bestiality and zoophilia" (2002).

        Kriminalisoinnin sijaan zoofiiliilien tulisia saada tietoa toteuttaa suuntautuneisuuttaan turvallisella tavalla ja ilmiöstä pitäisi pystyä puhumaan realistisesti, jotta sitä ymmärrettäisiin paremmin. Tämän vähemmistön painuminen entisestään maan alle johtaisi myös siihen, että jonkun henkilön halutessaan mahdollisesti hakea apua mikäli kokevat oman suuntautuneensa kanssa vaikeutta, eivät välttämättä uskalla kriminalisoinnin vuoksi näin tehdä, koska lain silmissä ovat rikollisia seksuaalisuutensa vuoksi.


      • Anonyymi
        KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Ja miten perustelet, että se on hyvä asia? Mitään ongelmaa ei edes ole.
        Laki joka ei nojaa tietoon lainkaan vaan asiasta tietämättömien väkivaltafantasioihin, on rasistinen, kuten ajalta jolloin homoutta pidettiin sairautena.

        "... joidenkin tutkimusten mukaan se voi olla jopa yhtä yleistä kuin homoseksuaalisuus"
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Zoofilia

        Eläimiin kohdistuneet väkivallanteot ovat jo rikos eikä tekotavalla ole tässä merkitystä. Lisäksi zoofiilit pitävät keskimääräisesti parempaa huolta lemmikeistää "mitä rakastat, pidät hyvin". Seksuaalisen suuntautuneisuuden mukaan ei saa kategorisoida ketään, ainoastaan sillä on väliä, miten suuntautuneisuuttaan toteuttaa. Se että eläimiä rakastavat zoofiilit tehdään rikollisiksi ei palvele eläimen hyvinvointia mitenkään.

        Zoofilia on synnynnäinen ominaisuus. Kuten heteroista ei tule homoja, ei
        zoofiilikaan voi muuttaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan.

        Miletski H: Sexual Orientation – Zoophilia (2013). Kansainvälisesti tunnetun zoofiliatutkijan (fil.toht.,
        sosiaalityön maist.) kannanotto ettei zoofiliaa tulisi Saksassa kriminalisoida. Julkaissut mm. kirjan
        ”Understanding bestiality and zoophilia" (2002).

        Kriminalisoinnin sijaan zoofiiliilien tulisia saada tietoa toteuttaa suuntautuneisuuttaan turvallisella tavalla ja ilmiöstä pitäisi pystyä puhumaan realistisesti, jotta sitä ymmärrettäisiin paremmin. Tämän vähemmistön painuminen entisestään maan alle johtaisi myös siihen, että jonkun henkilön halutessaan mahdollisesti hakea apua mikäli kokevat oman suuntautuneensa kanssa vaikeutta, eivät välttämättä uskalla kriminalisoinnin vuoksi näin tehdä, koska lain silmissä ovat rikollisia seksuaalisuutensa vuoksi.

        Kirjoitat täyttää asiaa!
        Minulle koirani on parasta mitä voi olla. Olin monta vuotta naimisissa, juopon miehen kanssa.Niin arvaatte varmaan,mitä sain kokea! Onneksi viina vei hänet! Minulta meni usko miehiin,olin leskenä 4 vuotta. Ystävä suositteli minua ottamaan koira seurakseni.
        En ole katunut hetkeäkään, koirani on labradorinnoutaja.
        Pojalla on ikää 4v. Enää ei minun ole tarvinnut pelätä, että saan väkivaltaista kohtelua.
        Vaan voin nauttia täysin onnellisena koirani kanssa kaikesta :)
        Anne 34.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat täyttää asiaa!
        Minulle koirani on parasta mitä voi olla. Olin monta vuotta naimisissa, juopon miehen kanssa.Niin arvaatte varmaan,mitä sain kokea! Onneksi viina vei hänet! Minulta meni usko miehiin,olin leskenä 4 vuotta. Ystävä suositteli minua ottamaan koira seurakseni.
        En ole katunut hetkeäkään, koirani on labradorinnoutaja.
        Pojalla on ikää 4v. Enää ei minun ole tarvinnut pelätä, että saan väkivaltaista kohtelua.
        Vaan voin nauttia täysin onnellisena koirani kanssa kaikesta :)
        Anne 34.

        Kuullostaa ihanalta! Tuon on totta, että koiran rakkaus ei ole saman kaltaista kuin ihmisten. Ihmisten rakkaus lakkaa aina ja etsii omaa etuaan. Koira ei tule sanomaan, että voisi saada vielä rikkaaman omistajan, pakkaa tavaroita ja lähde.

        Kuten Mark Twain sanoi:
        "Jos otatte huostaanne nälkiintyneen koiran ja teette siitä hyvinvoivan, se ei pure teitä - siinä on pääasiallinen ero koiran ja ihmisen välillä."

        Itsekin elän parisuhteessa jo vanhan 14 vuotiaan 40kg sekarotuisen tyttöni kanssa ja se on minulle turvasatama jonka luo saan aina tulla - myös silloin kun olen ollut huono tai typerä. Teen kaikkeni ollakseni sen rakkauden arvoinen. Nyt tosin tytöllä sen verran ikää, että hankimme toisenkin koiran perheeseemme sen rinnalle kasvamaan. Pidä kuitenkin ehdoitta huolen, ettei tyttöni koe jäävänsä vähemmälle huomiolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat täyttää asiaa!
        Minulle koirani on parasta mitä voi olla. Olin monta vuotta naimisissa, juopon miehen kanssa.Niin arvaatte varmaan,mitä sain kokea! Onneksi viina vei hänet! Minulta meni usko miehiin,olin leskenä 4 vuotta. Ystävä suositteli minua ottamaan koira seurakseni.
        En ole katunut hetkeäkään, koirani on labradorinnoutaja.
        Pojalla on ikää 4v. Enää ei minun ole tarvinnut pelätä, että saan väkivaltaista kohtelua.
        Vaan voin nauttia täysin onnellisena koirani kanssa kaikesta :)
        Anne 34.

        Samoin täällä.
        Olen 45v leski (10v) . Otin myös koiran, kun työkaveri (nainen) suositteli.
        Ekan koirani otin 6v sitten,ja nyt minulla on kaksi koiraa,6 ja 3vuotiaat saksanpaimenkoirat.
        Olen iki onnellinen poikien kanssa, kaikissa tilanteissa ja nautimme elämästä.
        T.Jaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä.
        Olen 45v leski (10v) . Otin myös koiran, kun työkaveri (nainen) suositteli.
        Ekan koirani otin 6v sitten,ja nyt minulla on kaksi koiraa,6 ja 3vuotiaat saksanpaimenkoirat.
        Olen iki onnellinen poikien kanssa, kaikissa tilanteissa ja nautimme elämästä.
        T.Jaana.

        Olen 33v rva. Meillä on boxseri 5v uros. Olemme kovin eläin rakkaita, mieheni on usein viikon työ matkoilla. Tunnen itseni hyvin yksinäiseksi tuolloin. Mutta onneksi koiran kanssa,illlat menee ihanasti.En tunnen, että olisi miehelleni uskoton, en ole hälle kertonut mitään. Ja tuntuu ettei hän hyväksyisi puuhasteluani !


      • Anonyymi
        KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Ja miten perustelet, että se on hyvä asia? Mitään ongelmaa ei edes ole.
        Laki joka ei nojaa tietoon lainkaan vaan asiasta tietämättömien väkivaltafantasioihin, on rasistinen, kuten ajalta jolloin homoutta pidettiin sairautena.

        "... joidenkin tutkimusten mukaan se voi olla jopa yhtä yleistä kuin homoseksuaalisuus"
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Zoofilia

        Eläimiin kohdistuneet väkivallanteot ovat jo rikos eikä tekotavalla ole tässä merkitystä. Lisäksi zoofiilit pitävät keskimääräisesti parempaa huolta lemmikeistää "mitä rakastat, pidät hyvin". Seksuaalisen suuntautuneisuuden mukaan ei saa kategorisoida ketään, ainoastaan sillä on väliä, miten suuntautuneisuuttaan toteuttaa. Se että eläimiä rakastavat zoofiilit tehdään rikollisiksi ei palvele eläimen hyvinvointia mitenkään.

        Zoofilia on synnynnäinen ominaisuus. Kuten heteroista ei tule homoja, ei
        zoofiilikaan voi muuttaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan.

        Miletski H: Sexual Orientation – Zoophilia (2013). Kansainvälisesti tunnetun zoofiliatutkijan (fil.toht.,
        sosiaalityön maist.) kannanotto ettei zoofiliaa tulisi Saksassa kriminalisoida. Julkaissut mm. kirjan
        ”Understanding bestiality and zoophilia" (2002).

        Kriminalisoinnin sijaan zoofiiliilien tulisia saada tietoa toteuttaa suuntautuneisuuttaan turvallisella tavalla ja ilmiöstä pitäisi pystyä puhumaan realistisesti, jotta sitä ymmärrettäisiin paremmin. Tämän vähemmistön painuminen entisestään maan alle johtaisi myös siihen, että jonkun henkilön halutessaan mahdollisesti hakea apua mikäli kokevat oman suuntautuneensa kanssa vaikeutta, eivät välttämättä uskalla kriminalisoinnin vuoksi näin tehdä, koska lain silmissä ovat rikollisia seksuaalisuutensa vuoksi.

        Se on juurikin näin...
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat täyttää asiaa!
        Minulle koirani on parasta mitä voi olla. Olin monta vuotta naimisissa, juopon miehen kanssa.Niin arvaatte varmaan,mitä sain kokea! Onneksi viina vei hänet! Minulta meni usko miehiin,olin leskenä 4 vuotta. Ystävä suositteli minua ottamaan koira seurakseni.
        En ole katunut hetkeäkään, koirani on labradorinnoutaja.
        Pojalla on ikää 4v. Enää ei minun ole tarvinnut pelätä, että saan väkivaltaista kohtelua.
        Vaan voin nauttia täysin onnellisena koirani kanssa kaikesta :)
        Anne 34.

        Se on juurikin näin ;)
        Oikein kiva kuulla, että rohkaisit mielesi ja nautit =)
        Olisi oikein kiva jos kaltaisesi naisen itsekin jostain löytäisi... vaan helppoa se ei ole koska tämä asia on vain niin tabu edelleen Suomessa... :(
        Pervo-mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat täyttää asiaa!
        Minulle koirani on parasta mitä voi olla. Olin monta vuotta naimisissa, juopon miehen kanssa.Niin arvaatte varmaan,mitä sain kokea! Onneksi viina vei hänet! Minulta meni usko miehiin,olin leskenä 4 vuotta. Ystävä suositteli minua ottamaan koira seurakseni.
        En ole katunut hetkeäkään, koirani on labradorinnoutaja.
        Pojalla on ikää 4v. Enää ei minun ole tarvinnut pelätä, että saan väkivaltaista kohtelua.
        Vaan voin nauttia täysin onnellisena koirani kanssa kaikesta :)
        Anne 34.

        Onnea teille ja iloista vuoden jatkoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä.
        Olen 45v leski (10v) . Otin myös koiran, kun työkaveri (nainen) suositteli.
        Ekan koirani otin 6v sitten,ja nyt minulla on kaksi koiraa,6 ja 3vuotiaat saksanpaimenkoirat.
        Olen iki onnellinen poikien kanssa, kaikissa tilanteissa ja nautimme elämästä.
        T.Jaana.

        Hei
        Ovatko koirat sopuisasti keskenään. Tuleeko niille koskaan riitaa sinusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 33v rva. Meillä on boxseri 5v uros. Olemme kovin eläin rakkaita, mieheni on usein viikon työ matkoilla. Tunnen itseni hyvin yksinäiseksi tuolloin. Mutta onneksi koiran kanssa,illlat menee ihanasti.En tunnen, että olisi miehelleni uskoton, en ole hälle kertonut mitään. Ja tuntuu ettei hän hyväksyisi puuhasteluani !

        Oletko koittanut jutella miehellesi?
        ...luin kampaajalla lehdestä...


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Hei
        Ovatko koirat sopuisasti keskenään. Tuleeko niille koskaan riitaa sinusta?

        Joo, alussa oli kova”kisa” kuka ensin. Mutta nyt on järsestys löytynyt, vanhin ja sit jne…
        T:Jaana


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tältä foorumilta löytyy myös vain jäsenille tarkoitettu osio jossa voi vielä vapaamin asioista kirjoitella ;)
        Pervo-mies


    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe