Kauppaketju Lidl myi pitkään Kotimainen-tuotemerkillä myytyä ”Olut” -olutta 0,99 eurolla. Nyt ketju on nostanut hintaa 1,05 euroon tölkiltä.
S-ryhmän Rainbow-lagerin hinta on nyt 1,02 euroa tölkki. Hinta on ollut laskussa, sillä vielä viime kesänä tölkistä piti maksaa 1,08 euroa.
JUURI NYT: Lidlin kalja ei ole enää Suomen halvinta
23
147
Vastaukset
- Anonyymi
Rainbow-lageria nyt kukaan kiljumatta juo.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17702259q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Palstan persuille ehkä vuoden tärkein uutinen.
- Anonyymi
Heh joo.
- Anonyymi
Jo oli hyvä sutkaus!! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo oli hyvä sutkaus!! :D
Ihan paska, Haista ite kommari!
- Anonyymi
Kakstoista minuuttia ilman kaljaa on mun Cooper-testi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan paska, Haista ite kommari!
Persujen mielestä kaikki heidän kanssaan eri mielyä olevat ovat kommunisteja.
- Anonyymi
Ylipäätään tuotemerkki on harhauttava ja siis laiton.
S-kaupalla on KOTIMAISTA-tuotemerkillä paljon tuotteita.
KOTIMAINEN sekoitetaan tähän helposti. - Anonyymi
Se oranssi rainbow ei ole edes olutta joten sitähän ei lasketa edes tähän kisaan mukaan. Kusta on
- Anonyymi
Niin mitä sitten? Kuraahan nuo halpakaljanlitkut ovat muutenkin. Ei niitä kukaan olutta vähäänkään arvostava juo.
- Anonyymi
Oleks edes maistanu tota rainbowta ja idll punasta. Toinen on sentään olutta jonkinlaista
- Anonyymi
Mutta paljon kaljaa juova juo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta paljon kaljaa juova juo.
Niinpä. Kaikilla ei ole lidl lähellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Kaikilla ei ole lidl lähellä
Posti sentään toimittaa. Ja onni on EU, kun saa tilata kaljaa vaikka Tsekkoslovakiasta.
- Anonyymi
Tuttuni nimitti Lidlin kaljaa aikoinaan "rankiksi"!
- Anonyymi
Hyyä juttu! Saaki kallistua nii loppuu kusenlipittäminen urkusta alas. olut on kuin kusta joisi
- Anonyymi
S-marketin kura oli myös pitkään 0,99, itse lasken promille-hintahyötysuhteen kaljaa mitä ostan.
- Anonyymi
Millä kaavalla lasket?
- Anonyymi
Tässä soittaa Hulapainen ilmakitaraa
https://www.youtube.com/watch?v=SCnrVCSjwjc
Jälkimmäinen osio siis. Fatnasmikki jne. - Anonyymi
>>Nyt Lidl-ketju on nostanut hintaa 1,05 euroon tölkiltä.
>>
>>S-ryhmän Rainbow-lagerin hinta on nyt 1,02 euroa tölkki.
Minun havaintojeni muklaan Lidl ei ole koskaan markkinoinnissaan käyttänyt sellaista argumenttia, että heiltä saisi Suomen halvinta 3-olutta. En oikein usko että S-ryhmälläkään on kanttia tällaiseen lähteä.
Kun olutpurkkien hintaero on 3 senttiä, niin sellainen ei saa ketään vaihtamaan olutmerkistä toiseen.
Asiakkaista noin 99,9% ei edes tarkista, onko oman olutbrandin hinta noussut vai ei. Se normaali lasti napataan kyytiin sen kummempia miettimättä. - Anonyymi
Maksoi, mitä maksoi, Lidlin Veikko on paras. On suun mukainen lager.
- Anonyymi
Veikko maistuu paskalta. Varsinkin perspanon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894