Taksikuskeista siviilipoliiseja

Anonyymi-ap

Osa taksikuskeista voisi toimia ns. liikennepoliiseina. Heille annettaisiin valtion varoista viritettyä ja erittäin nopeita autoja taksiajon. Niissä olisi vain taksitunnus ja hälytysvalot piilotettu. Eli ne olisi ne. siviiliautoja. Taksikuskeille voisi antaa 100e per sakotettava. Eli he saisivat siitä hyvää proviikkaa normaali palkan päälle. Kuskeilla olisi takaa-ajo ja pidätys oikeus myös. Aseistus sama kuin poliisilla muutenkin eli pistooli, sumutin, etälamautin, käsiraudat jne. Tällä tavoin saataisiin ylinopeutta ajavat kuriin.

11

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä laitoksesta olet karannut, jos saapi kysyä?

• Anonyymi

Kannatetaan! Rupeisin heti. Pelkkä taksiajo ei ole tuottoisaa Sipilän hallituksen uuden taksilain takia. Olen ajanut 10v taksia. Sipilän Juha vei kannattavuutta reippaasti.

• Anonyymi

Taksithan tuuraa jo järjestyksevalvojaa, ritari ässää sekä kylän juoruämmiä.

• Anonyymi

Toi johtaisi siihen, että sakotettaisiin sen takia, että saadaan itselle taksityön lisäksi jätti provikat sakotettavista. Mikäli joku taksikuski sakottaa 10 ihmistä päivässä, mikä ihan helppoa ja tolla 100e per sakotettava tulisi päivässä jo 1000e. Viisi kertaa viikossa, kun ajaa se tekee 5000e viikko ja 20000e kk. En kyllä kannata.

• Anonyymi

Miksi et kannata? Olisitko kateellinen taksikuskien jättituloille?

• Anonyymi

Poliisi voisi aivan hyvin ajaa rauhallisina aikoina taksikeikkaa.

• Anonyymi

Niistä korkeista pakutakseistakin saisi ratapelejä. Äärimmäisen kova jousitus ja iskunvaimennin. Jäykät vakaajat ja puslat. Poikittainen tuki jousien väliin. Kokoomuslainen ferrarikuskikin olisi ihmeissään, kun korkea taksi menisi mutkissa kovempaa. Esim lykätään taksiin viritetty 8l 2000hv kone.

• Anonyymi

Kaikki maksettaisiin verovaroista eli nämä auton päivitykset olisi kuskeille ilmaiset. Rahaa tähän saadaan lopettamalla ulkomaan kehitysapu.

• Anonyymi

No tollasella korkealla jollain 12-paikkaisella taksipakulla olisi kiva ottaa 360 km/h.

• Anonyymi

No olis kyl.👏🇫🇮

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe