Perussuomalaiset taas median ajojahdin kohteena.

Anonyymi-ap

Tänään tulee dokumentti perussuomalaisten perustajasta, Tony Halmeesta. Yle syyttää räikeästi perussuomalaisia äärirasistisiksi. Ohjelme näytetään kello 21.00. Katsokaa kaikki ja vaatikaa, kuinka valheet perussuomalaisista on korjattava.
https://www.msn.com/fi-fi/viihde/tv-ja-elokuvat/t%C3%A4n%C3%A4%C3%A4n-tv-ss%C3%A4-p%C3%B6yristytt%C3%A4v%C3%A4%C3%A4-teksti%C3%A4-elokuva-paljastaa-millainen-rasisti-ja-sovinisti-tony-viikinki-halme-oli/ar-AA16hR72?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=9fbe883e8ba9416f9ae5d8ce82ac6787

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Jokainen, jos seuraa näitä asioita huomaa sen. Nyt varsinkin, kun käydään kaiken maailman keskusteluja, ei persuille anneta puheenvuoroja/ puheaika torpataan tyyliin 30 sek, keskeytetään, ivataan ja sama meininki isossa salissa... Hauskinta tässä on se, että huorahallitus ajaa niin kovasti "ettei saa kiusata", mietitään, kuunnellaan herkällä korvalla, pistetään pystyyn kokouksia jne, kiusaamisen lopettamiseksi, mutta, iso MUTTA, kiusaavat ITSE julkisesti koko kansan edessä persuja. Ihan häpeilemättä ilkkuvat ja ivaavat ITSE.
      Demarilehmä on pahin. Demarilehmä ei ole edes tajunnut, mitä demokratiaan kuuluu. Ei, demarilehmähänlakaisi demokratian maton alle ottamalla luuserit hallitukseen. EI KUUNNELLUT DEMARILEHMÄ KANSAA, EIKÄ OLE KOKO AIKANA VÄLITTÄNYT OMISTA.

      • Anonyymi

        Persuporvarit taas uhriutumassa kuten persuilla on tapana jos heitä arvostellaan ja samaan aikaan haukkuvat muita puolueita milloin milläkin alatyylin tölväisyllä. Itse olet lehmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuporvarit taas uhriutumassa kuten persuilla on tapana jos heitä arvostellaan ja samaan aikaan haukkuvat muita puolueita milloin milläkin alatyylin tölväisyllä. Itse olet lehmä.

        Lautakasa puhemies ei puutu PS:ää koskevaan häiriköintiin lainkaan katsoo läpi sormien


      • Kerrotko faktaa siitä, että PS:n puheenvuoroja rajattaisiin lyhyemmiksi kuin muiden?


    • Anonyymi

      Tony Halme, perussuomalaisten perustaja? Eikö vaan ilmoittautunut ehdokkaaksi ja pääosaaminen oli pullistelu laittomien steroidien avulla?

      Timo Soini oli Perussuomalaisten puolueen perustaja. En usko, että Tony Halme olisi selvinnyt edes puolueen perustamisen peruspaperityöstä saati kannattajajäsenten keräyksestä. Sorry vaan

      • Anonyymi

        Sen enempää asiaa penkomatta sanon vain, että Halme valittiin eduskuntaan.


      • Anonyymi

        Soini mamuttimsuomem 2o15. 35oooo mamua toi sipilpn takai


    • Anonyymi

      Ai, että Persujen "perustaja" oli Tony Halme? Hah.

      • Anonyymi

        – Raskain sydämin minun on kerrottava musertavat uutiset, että olet ääliö-
        "hah" kertoo redartismistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        – Raskain sydämin minun on kerrottava musertavat uutiset, että olet ääliö-
        "hah" kertoo redartismistä

        Ai, että anteeksi. No kuule. valitaa edus kuntaa ensikaudeksi. On huomattavasti parempaa työtä tehnyt kuin nykiset kaikki hallituksen puolueet jotajat. Hah.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        – Raskain sydämin minun on kerrottava musertavat uutiset, että olet ääliö-
        "hah" kertoo redartismistä

        hyvin perusteltu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvin perusteltu

        Sen minkä perussuomalainen tekee, sitä ei tarvitse korjata.
        Kunnia kuninkaalle, Tonylle.


    • Anonyymi

      Uutisia pitää tehdä myös vihreiden tekemistä pikkulasten sormettamisista ja alastomien lasten kuvien lähettelystä pormestari pyrkyrilleen !

      • Anonyymi

        Persujen mediat tuppaa kaatumaan, tai ne kielletään oikeusteitse. Pitäiskö vähän petrata?


    • Anonyymi

      Tony oli hieno mies. Ei halunnut abupapuja Suomeen eikä parrua takalistoon

      • Anonyymi

        Hienoja lauseita kuten "EXIT ONLY!"


    • Anonyymi

      Halme ei ollut perustaja. Kuinka tyhmiä te ps fanit oikein olette?

    • Anonyymi

      mätä median jota johtavat ääriviherkommunistit ,yle,ja ilat läpyskät pitäisi jonkun käydä posuttaa taivaan tuuliin .loppusi vittuilu, eli yle tekee poliittista psykolokiaa ensi vaaleista ,vaikka perusuomalaiset voittaisivat kuten tekevätkin ,toimittelijat vääristelevät vaali tuloksen ,se on jo selvää,pitäisi kansan jo älytä vastustamaan näit' terroristeja tosissaan .

    • Anonyymi

      Demarikommareilla on panikki, kun Suomalaiset inhoaa niitä.

      • Anonyymi

        Valehtelee porvari uusimmassa aivopierussaan.


    • Anonyymi

      Persuneiditkö täällä taas ruikuttaa. Kukaan ei pärjää persulle muitten mollaamisessa ja maalittamisessa. Sitten kun saa vähän kritiikkiä,uhriudutaan heti.
      Noistako pitäisi tehdä päättäjiä?

      • Anonyymi

        Kiitos erinomaisesta kommentistasi.


    • Onko Vistbackan Raimon nimi aloittajalle tuttu?

    • Anonyymi

      Pieni dokumentti menneistä 4v.

      Suomella hyvä huoltovarmuus, tuotteet vanhentuneet, Sarmasteen maskit, ötököitä, pakkopiikit, lupa tartuttaa passit, Uusimaa rajat kiinni, BSF tukee tovereille, ilmaiset aamiaiset ja "jauhojengit", sähkökriisi - sähkötukihimmeli.
      Välillä on ehditty someposeerata ja jakaa miljardeja ulkomaille.

      Demulin mielestä kaikki persun vika.

    • Anonyymi

      Politiikot pelkää, että Perussuomalaiset hajottaa hyväveli järjestelmän

    • Anonyymi

      No onhan ne ääriäärirasisteja. Olipa puhe ihan mistä asiasta tahansa, siis ihan mikä asia vaan, on ensimmäisten vastauksen joukossa persuviesti, jossa mainitaan jotain halventavaa tänne tulleista ulkomaalaisista. Ja kaikki ulkomaalaista alkuperää olevat ovat terroristeja.

    • Anonyymi

      Kaikki muistamne viime vaalien jälkeisen mustamaalaamisen, kun kansa oli äänestänyt väärin. Nyt on jo pelko, että kansa äänestää vielä enemmän väärin. Se pelko tuleekin toteutumaan, kun akat tyhmyyksissään kertoivat persujen syrjinnästä seuraavissa hallitusneuvotteluissa. Miespuoluejohtajat eivät olisi sortuneet tuollaiseen typeryyteen.

    • Anonyymi

      Timo Soini, Raimo Vistbacka, Urpo Leppänen, Kari Bärlund ovat Perussuomalaiset.ry:n perustajat 11.5.1995


      Tässä ei kahta sanaa. Puolue tais livetä pois perustajiensa linjoilta? Ja hajotakin sen jälkeen useita kertoja? Onko siellä asiaa kenelläkään, riittääkö vain uho?

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset näyttävät. Tulossa ennätysmäinen JYTKY. Kiitos Marinille olet paras vaalivaltimme.

    • Anonyymi

      Vieläkö demareilla on vanhat rikolliset ja valehtelijat ehdokkaina?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe