Kertokaa, millaiset kengät opetuslapsilla ja Jeesuksella olivat?
Kertokaa, millaiset vaatteet heillä oli?
Entä naisilla siihen aikaan?
Mikä ero vaatetuksella miesten ja naisten välillä oli?
En ihan oikeasti tiedä tätä, vaikka olen korvasyyhy hihhuli, mutta en uskalla kysyä tätä uskovilta, koska häpeän tietämättömyyttäni, ja luotan siihen, että ateistit tietävät kaikki Raamatun kohdat ja taustatiedot paremmin kuin kristityt.
Ateistit tietävät kaiken, joten...
25
182
Vastaukset
- Anonyymi
Rappeutuminen on totta. Elinaikanani hihhulit ovat rappeutuneet riemuidiooteista imbesilleiksi.
Huono provo. Mene nurkkaan häpeämään! 😇
- Anonyymi
Taruhahmoilla oli satumaiset kengät.
- Anonyymi
Täytyy itse kokea. Kuka on valittu seuraaja. Sitä tällä turha käydä keskustelua. Puolesta ja vastaan.
- Anonyymi
imbecille kirjoitti:
Olivatko ne kengät satua, lasia vai jotakin muuta materiaa?
satuhahmojen kengät on immateriaa
Siihen aikaan ei ollut vielä kenkiä keksitty. Kaikki ratsastivat aina aaseilla, joilla oli syntymälahjana hevosenkengät kavioissaan. Puhuvat aasit sanoivatkin aina yhteen ääneen: "Olemme syntyneet kengät jaloissamme!"
- Anonyymi
ich_werde_sein kirjoitti:
Ja Jeesuksen aasin nimi oli Halle
Sprechen Sie Deutsch?
Wo sind Sie geboren? Anonyymi kirjoitti:
Sprechen Sie Deutsch?
Wo sind Sie geboren?Nein, Ich bin in Finland geboret.
Saksani on on kahden vuoden yläasteopiskelun tulosta 80-luvulla. Ikävä kyllä, olen unohtanut siitäkin suurimman osan.- Anonyymi
ich_werde_sein kirjoitti:
Nein, Ich bin in Finland geboret.
Saksani on on kahden vuoden yläasteopiskelun tulosta 80-luvulla. Ikävä kyllä, olen unohtanut siitäkin suurimman osan.No voi sun vittu! Hetken jo elättelin toiveita puhua mamman kieltä.
Aber wenn es geht nicht, dann geht es auch nicht. Anonyymi kirjoitti:
No voi sun vittu! Hetken jo elättelin toiveita puhua mamman kieltä.
Aber wenn es geht nicht, dann geht es auch nicht.So ist es, sori
ich_werde_sein kirjoitti:
Ymmärrän jotenkuten lukemani, mutta en osaa oiken puhua tai kirjoittaa
Eikä se onnistu näköjään edes suomeksi
- Anonyymi
ich_werde_sein kirjoitti:
So ist es, sori
Kennen Sie mich oder nicht?
Ich heiße Heinrich.
Wie heißen Sie?
Ich arbeite an der Universität hier in Finnland.
Wo arbeiten Sie, mein lieb Herr? Anonyymi kirjoitti:
Kennen Sie mich oder nicht?
Ich heiße Heinrich.
Wie heißen Sie?
Ich arbeite an der Universität hier in Finnland.
Wo arbeiten Sie, mein lieb Herr?En tunne
En kerro nimeäni
Olen töissä Espoossa- Anonyymi
ich_werde_sein kirjoitti:
Ymmärrän jotenkuten lukemani, mutta en osaa oiken puhua tai kirjoittaa
Kennen Sie mich oder nicht?
ich_werde_sein kirjoitti:
En tunne
En kerro nimeäni
Olen töissä EspoossaGut. Schönen Dank! Aber warum haben Sie auf Deutsch geschrieben?
Haben Sie gewußt, das ich Deutsch bin?Anonyymi kirjoitti:
Sprechen Sie Deutsch?
Wo sind Sie geboren?Osaan kaksi sanaa saksaa. Toinen on heil ja toinen hitler.
siino kirjoitti:
Osaan kaksi sanaa saksaa. Toinen on heil ja toinen hitler.
Ja niistäkin toinen meni väärin. 😁
Paljastit juuri kaikille sen, että olet natsi. 😋imbecille kirjoitti:
Ja niistäkin toinen meni väärin. 😁
Paljastit juuri kaikille sen, että olet natsi. 😋Itse paljastit olevasi natsi, koska tunnet asiat näemmä paremmin kuin minä.
- Anonyymi
läpsyt joita olet kuljettanut tänne sosiaalihuollon piiriin maailmanääristä 😠
- Anonyymi
Jerusalemin suutarilla kengät joutuivat koetukseen edestakaisessa vaeltamisessa.
- Anonyymi
Ihmettelen miksi sinulla on niin kova tarve puhua asiasta. Voit vielä tajuta miten väärässä olit. Katso kirkkaus tulee yllättäen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483