Ateistit tietävät kaiken, joten...

Anonyymi-ap

Kertokaa, millaiset kengät opetuslapsilla ja Jeesuksella olivat?

Kertokaa, millaiset vaatteet heillä oli?

Entä naisilla siihen aikaan?

Mikä ero vaatetuksella miesten ja naisten välillä oli?

En ihan oikeasti tiedä tätä, vaikka olen korvasyyhy hihhuli, mutta en uskalla kysyä tätä uskovilta, koska häpeän tietämättömyyttäni, ja luotan siihen, että ateistit tietävät kaikki Raamatun kohdat ja taustatiedot paremmin kuin kristityt.

25

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rappeutuminen on totta. Elinaikanani hihhulit ovat rappeutuneet riemuidiooteista imbesilleiksi.

    • Huono provo. Mene nurkkaan häpeämään! 😇

    • Anonyymi

      Taruhahmoilla oli satumaiset kengät.

      • Olivatko ne kengät satua, lasia vai jotakin muuta materiaa?


      • Anonyymi

        Täytyy itse kokea. Kuka on valittu seuraaja. Sitä tällä turha käydä keskustelua. Puolesta ja vastaan.


      • Anonyymi
        imbecille kirjoitti:

        Olivatko ne kengät satua, lasia vai jotakin muuta materiaa?

        satuhahmojen kengät on immateriaa


    • Siihen aikaan ei ollut vielä kenkiä keksitty. Kaikki ratsastivat aina aaseilla, joilla oli syntymälahjana hevosenkengät kavioissaan. Puhuvat aasit sanoivatkin aina yhteen ääneen: "Olemme syntyneet kengät jaloissamme!"

      • Ja Jeesuksen aasin nimi oli Halle


      • Anonyymi
        ich_werde_sein kirjoitti:

        Ja Jeesuksen aasin nimi oli Halle

        Sprechen Sie Deutsch?

        Wo sind Sie geboren?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sprechen Sie Deutsch?

        Wo sind Sie geboren?

        Nein, Ich bin in Finland geboret.
        Saksani on on kahden vuoden yläasteopiskelun tulosta 80-luvulla. Ikävä kyllä, olen unohtanut siitäkin suurimman osan.


      • Anonyymi
        ich_werde_sein kirjoitti:

        Nein, Ich bin in Finland geboret.
        Saksani on on kahden vuoden yläasteopiskelun tulosta 80-luvulla. Ikävä kyllä, olen unohtanut siitäkin suurimman osan.

        No voi sun vittu! Hetken jo elättelin toiveita puhua mamman kieltä.

        Aber wenn es geht nicht, dann geht es auch nicht.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi sun vittu! Hetken jo elättelin toiveita puhua mamman kieltä.

        Aber wenn es geht nicht, dann geht es auch nicht.

        So ist es, sori


      • Ymmärrän jotenkuten lukemani, mutta en osaa oiken puhua tai kirjoittaa


      • ich_werde_sein kirjoitti:

        Ymmärrän jotenkuten lukemani, mutta en osaa oiken puhua tai kirjoittaa

        Eikä se onnistu näköjään edes suomeksi


      • Anonyymi
        ich_werde_sein kirjoitti:

        So ist es, sori

        Kennen Sie mich oder nicht?

        Ich heiße Heinrich.

        Wie heißen Sie?

        Ich arbeite an der Universität hier in Finnland.

        Wo arbeiten Sie, mein lieb Herr?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kennen Sie mich oder nicht?

        Ich heiße Heinrich.

        Wie heißen Sie?

        Ich arbeite an der Universität hier in Finnland.

        Wo arbeiten Sie, mein lieb Herr?

        En tunne
        En kerro nimeäni
        Olen töissä Espoossa


      • Anonyymi
        ich_werde_sein kirjoitti:

        Ymmärrän jotenkuten lukemani, mutta en osaa oiken puhua tai kirjoittaa

        Kennen Sie mich oder nicht?


      • ich_werde_sein kirjoitti:

        En tunne
        En kerro nimeäni
        Olen töissä Espoossa

        Gut. Schönen Dank! Aber warum haben Sie auf Deutsch geschrieben?

        Haben Sie gewußt, das ich Deutsch bin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sprechen Sie Deutsch?

        Wo sind Sie geboren?

        Osaan kaksi sanaa saksaa. Toinen on heil ja toinen hitler.


      • siino kirjoitti:

        Osaan kaksi sanaa saksaa. Toinen on heil ja toinen hitler.

        Ja niistäkin toinen meni väärin. 😁

        Paljastit juuri kaikille sen, että olet natsi. 😋


      • imbecille kirjoitti:

        Ja niistäkin toinen meni väärin. 😁

        Paljastit juuri kaikille sen, että olet natsi. 😋

        Itse paljastit olevasi natsi, koska tunnet asiat näemmä paremmin kuin minä.


    • Anonyymi

      läpsyt joita olet kuljettanut tänne sosiaalihuollon piiriin maailmanääristä 😠

    • Anonyymi

      Jerusalemin suutarilla kengät joutuivat koetukseen edestakaisessa vaeltamisessa.

    • Anonyymi

      Ihmettelen miksi sinulla on niin kova tarve puhua asiasta. Voit vielä tajuta miten väärässä olit. Katso kirkkaus tulee yllättäen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe