Rukoilemme siis Euroopan kansojen puolesta, käymme hengellistä sotaa

Anonyymi-ap

’Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.’ Ef 6:12
Rukous xxxxxxx valtion ihmisten puolesta.
’rukoilkaa Pyhässä Hengessä’ Juud 20
’rukoilkaa lakkaamatta’ 1 Tess 5:17
’ muistan teitä aina rukouksissani.’ Room 1:9
’Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta’ 1 Tim 2:1
’kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.’ 1 Tim 2:2
’ Minä korotan ääneni ja huudan Herraa, minä korotan ääneni ja rukoilen Herralta armoa’ Ps 142:2
’ rukoilen Jumalaa, että he pelastuisivat’ Room 10:1
’Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.’ Matt 9:38
’ Rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen.’ Luuk 22:40
’Rukoilemme Jumalaa, ettette tekisi mitään pahaa,’ 2 Kor 13:7
’ rukoilemmekin, että tulisitte täydellisiksi’ 2 Kor 13:9
’ Minä rukoilen, että Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja näkemisen hengen, niin että oppisitte tuntemaan hänet,’ Ef 1:17
’ Rukoilen, että hän sanomattomassa kirkkaudessaan hengellään vahvistaisi ja voimistaisi teidän sisäistä olemustanne’ Ef 3:16
’ Rukoilen myös, että teidän rakkautenne kasvaisi ja yltäisi yhä parempaan ymmärrykseen ja harkintaan,’ Fil 1:9
’ mekin olemme lakkaamatta rukoilleet teidän puolestanne ja pyytäneet, että te saisitte runsaasti hengellistä viisautta ja ymmärrystä ja tulisitte täydelleen tuntemaan Jumalan tahdon’ Kol 1:9
’ Rukoilemme, että eläisitte Herralle kunniaksi ja kaikessa hänen mielensä mukaan ja että kantaisitte hedelmää tekemällä kaikkea hyvää ja kasvaisitte Jumalan tuntemisessa.’ Kol 1:10
’ Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka aina taistelee rukouksin teidän puolestanne, jotta pysyisitte lujina ja nuhteettomina ja vankkumatta noudattaisitte kaikessa Jumalan tahtoa.’ Kol 4:12
’ Sen tähden me rukoilemme aina teidän puolestanne, että Jumalamme pitäisi teitä saamanne kutsun arvoisina ja että hän voimallaan vahvistaisi teidän haluanne hyvään ja saattaisi päätökseen ne teot, jotka todistavat uskostanne.’ 2 Tess 1:11
’ Rukoilen, että yhteinen uskomme auttaisi sinua käsittämään kaiken sen hyvän, minkä Kristus on meille antanut.’ Filemon 6
’ Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut.’ Joh 17:21
’ Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras’ Jaak 5:16
’ rukoilkaa itsellenne voimaa, jotta selviäisitte kaikesta siitä, mikä on tapahtuva, ja kestäisitte Ihmisen Pojan edessä.’ Luuk 21:36
’ olen lakkaamatta kiittänyt Jumalaa teistä muistaessani teitä rukouksissani.’ Ef 1:16
’aina kaikissa rukouksissani ilolla rukoillen teidän kaikkien puolesta,’ Fil 1:4
’ kun tekin autatte meitä rukouksellanne. Näin nousee monista sydämistä kiitos Jumalalle siitä armosta, jota hän on osoittanut meitä kohtaan.’ 2 Kor 1:11

Edellä on joitakin Raamatusta nousevia hengellisen sodankäynnin periaatteita. Hengellinen sodankäynti nousee aina Raamatun sanasta – ei mistään muusta. Rukoilemme siis, että Jumala pelastaisi ne, jotka eivät vielä xxxxxx valtiossa ole uudestisyntyneet Jeesuksessa Kristuksessa Jumalan lapsiksi ja yhdessä toisten uskovien kanssa Jumala varjelisi heidät Jumalan armossa ja totuudessa, rakkaudessa ja antaisi heidän kasvaa uskossaan ja vahvistua kaikkeen hyvän tekemiseen ja evankeliumin julistamiseen ja Kristittyjen yhteyteen yhdessä toisten Kristuksen omien kanssa kiittämään kaikesta siitä hyvästä, joka meille on valmistettu Jeesuksessa Kristuksessa, kun Hän sovitti meidän syntimme ja pahat tekomme ja otti meidät Taivaallisen Isän yhteyteen ja iankaikkisen elämän perillisiksi jne. Hengellisessä sodankäynnissä me emme siis koskaan katso viholliseen, vaan kohotamme katseemme Jeesukseen Kristukseen, koska Hän on voittanut ja katselemme hengessä Hänen kirkkauttaan ja valtasuuruuttaan ja rukoilemme Hänen antamin ohjein kansojen puolesta, jotka ovat joutuneet vihollisen valtaan.
Milloin me päästimme pimeyden henkivallat Euroopassa voitolle? Siitä tuo sota Ukrainassa kertoo ja Euroopassa kasvava luopumus. Meidän on taisteltava rukouksissa vihollisen valloittama Eurooppa takaisin Jeesukselle.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksinkertainen asia !!! Psykopaatti Putin pysäytetään !!!

    • Anonyymi

      Niin totta kaikki edellä kirjoitettu!

      Hyvä muistutus!
      Jatketaan rukousta.

      • Anonyymi

        Siis aloittajan muistutus.


    • Anonyymi

      Synti rehoittaa valtoimenaan, siksi on maailmanrauha retuperällä?😇😇

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe