Onkohan turussa ns katuhuoria? Ja jos on Mistä niitä löytää?
Katu huorat
14
2073
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on! Niitä löytää kadulta.
- Anonyymi
Mutta mikä katu?
- Anonyymi
No katu katu ainahan katuhuorat löytyy kadulta senhän kertoo jo nimikin
- Anonyymi
Miksi kyselet päivänselvyyksiä? Huorakatu tietenkin!
- Anonyymi
Sanoo turkulainen katuhuora.
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi
Vittu te mitään tiedä kun ei edes kadunnimeä osaa sanoa saatana.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi spede
- Anonyymi
Kyllä me tiedetään, mutta ei kerrota sinulle. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut siis itsestäsi spede
Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
Berliinissä tapasin kadulla huoran. Unkarilaisen.
- Anonyymi
Läntinen pitkäkatu, Rauhankatu, nämä ainakin vaikuttaisi olevan huorien käytössä.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://seisinka.net/H/W5r8C8
- Anonyymi
Runosmäen ruusu löytyy luonnollisesti runkkumäestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297