Rasisteja ja maalittajia

Anonyymi-ap

Persut ovat, sanonko mitä.
Ovat rasisteja ja pahimman sortin maalittajia, ja kun siihen vielä lisätään änkkääjiä, niin paketin voi sitoa ja upottaa Kyrönjokeen.. Seinäjoen persut onneksi on hieman rauhoittunut, eikä enää pienistä tölväisyistä kirjoiteta yleisönosastoon ja haukuta muita. Joskus syy on ihan itsestäkin, kuten yhdellä, joka loukkaantui niin, että luikki kaupunginvaltuuston kokouksesta kesken kaiken pois.

22

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persuista suurin osa on nykyisin todella fiksuja, asiallisia ja koulutettuja. Kannatus on huippuluokkaa. Heidän mielipiteensä ovat ainakin minun mielestä isänmaallisia ja suomalaisten parhaaksi tähtääviä. Olenkin päättänyt, että tällä kertaa äänestän perussuomalaista ehdokasta.

• Anonyymi

Ja mulla toisin päin. Tällä kertaa en äänestäkään persuja, ovat mielestäni sellainen äärijärjestö, johon en halua profiloitua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulla toisin päin. Tällä kertaa en äänestäkään persuja, ovat mielestäni sellainen äärijärjestö, johon en halua profiloitua.

Äänestä vaikka omaa peilikuvaasi se on persuille yhden tekevää juntti🐀🐀🐀

• Anonyymi

Minä myös äänestän persuja. Missään nimessä en äänestä sellaista puoluetta, joka ilmoittaa jo tässä vaiheessa, ettei hyväksy jotain toista puoluetta hallituskumppanikseen. Sellainen toiminta ei ole demokratiaan kuuluvaa, se on eräänlaista maalittamista.

• Anonyymi

Useampi puolue on jo ilmoittanut, ettei halua persujen kanssa hallitukseen. Taitaa tulla hallitus ilman rassuja ja persut jatkaa räksytystä oppositiosta.....

• Anonyymi

Totta kommentoit.

• Anonyymi

Koti, uskonto ja isänmaa. Tärkeimmät Perus arvot.

• Anonyymi

Minäkin äänestän mersuja.

• Anonyymi

Mä piereskelen Mersussa.

• Anonyymi

Mä äänestän marsuja.

• Anonyymi

Minä äänestän mamuja niillä on niin ihanat söpöhuulet🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi

Murmeleita.

• Anonyymi

Persut oli ennen suorapuheisia realistia. Nyt kun he ovat pyrkineet salonkikelpoiseksi hallituspuolueeksi, nuoleskelemalla kokoomusta (Orpokin heidät hyväksyy) niin ei saa Persut minun ääntäni. Ulkokultainen kaksinaismoralismi on sen verran inhottavaa.

• Anonyymi

Seinäjoki on niin persläpi paikka ettei sitä kannata mainita missään yhteydessä

• Anonyymi

SDP:n kansanedustajaehdokas Maria Tolppasen blogi suljettiin koska se sisälsi vihaa ihmisryhmiä kohtaan.
      Syyskuussa 2021 julkaistussa mielipidekirjoituksessa Tolppanen kirjoitti, että seksuaalisen häirinnän vähentämiseksi ”tytöille on myös hyvä kertoa, miten luonto toimii”. Tolppasen mukaan esimerkiksi tietyllä tavalla pukeutuminen ”voi antaa väärän viestin vastakkaiselle sukupuolelle”. Niitä, joiden mukaan tytöt saavat pukeutua haluamallaan tavalla, Tolppanen kehotti ”avaamaan silmänsä”.

SDP:n kansanedustaja Hussein Al-Taee kirjoitti Facebookissa muun muassa toivovansa Hosni Mubarakin ”palamista”. Homoseksuaaleista ja juutalaisista hän käytti Ylen mukaan ”äärimmäisen halveksuvaa ja alatyylistä kieltä”. Hän myös solvasi somaleita ja heidän uskonnonharjoittamistaan yhdistäen heidät Isis-terroristeihin. Saudi-Arabiaa hän kutsui termillä ”child fuckers”. Lisäksi hän vihjasi Yhdysvaltojen ja Israelin kouluttaneen Isis-terroristeja

Tammikuussa 2021 valtionsyyttäjä Anu Mantila teki al-Taeen asiasta syyttämättäjättämispäätöksen. Mantilan mukaan yksi tutkituista kirjoituksista täytti todennäköisesti määritelmän kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, mutta rankaiseminen tästä olisi ollut kohtuutonta!

• Anonyymi

Ihan joka puolueen kannattajia näissä maalittajia on!

• Anonyymi

Ainakin maalittejia Seinäjoella piisaa, lisää rahaa mielenterveystyöhön!

• Anonyymi

Jos. On huonot geenit, pitää pyrkiä laskemaan toinen itsensä alapuolelle, kun kyvyt eivät riitä nostamaan itteänså toisen yläpuolella

• Anonyymi

Ay-aktiivit sekä muu vihervasemmisto ovat pahimpia maalittajia!

• Anonyymi

Tämä palsta on täynnä psyykeongelmaisia maalittajia!

• Anonyymi

Tämä Suomi24 palstahan on perustettu maalittajia ja muita mielenterveysongelmisia varten, jotta heillä on paikka purkaa omaa pahaa oloaan!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe