Persut ovat, sanonko mitä.
Ovat rasisteja ja pahimman sortin maalittajia, ja kun siihen vielä lisätään änkkääjiä, niin paketin voi sitoa ja upottaa Kyrönjokeen.. Seinäjoen persut onneksi on hieman rauhoittunut, eikä enää pienistä tölväisyistä kirjoiteta yleisönosastoon ja haukuta muita. Joskus syy on ihan itsestäkin, kuten yhdellä, joka loukkaantui niin, että luikki kaupunginvaltuuston kokouksesta kesken kaiken pois.
Rasisteja ja maalittajia
22
198
Vastaukset
- Anonyymi
Persuista suurin osa on nykyisin todella fiksuja, asiallisia ja koulutettuja. Kannatus on huippuluokkaa. Heidän mielipiteensä ovat ainakin minun mielestä isänmaallisia ja suomalaisten parhaaksi tähtääviä. Olenkin päättänyt, että tällä kertaa äänestän perussuomalaista ehdokasta.
- Anonyymi
Ja mulla toisin päin. Tällä kertaa en äänestäkään persuja, ovat mielestäni sellainen äärijärjestö, johon en halua profiloitua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla toisin päin. Tällä kertaa en äänestäkään persuja, ovat mielestäni sellainen äärijärjestö, johon en halua profiloitua.
Äänestä vaikka omaa peilikuvaasi se on persuille yhden tekevää juntti🐀🐀🐀
- Anonyymi
Minä myös äänestän persuja. Missään nimessä en äänestä sellaista puoluetta, joka ilmoittaa jo tässä vaiheessa, ettei hyväksy jotain toista puoluetta hallituskumppanikseen. Sellainen toiminta ei ole demokratiaan kuuluvaa, se on eräänlaista maalittamista.
- Anonyymi
Useampi puolue on jo ilmoittanut, ettei halua persujen kanssa hallitukseen. Taitaa tulla hallitus ilman rassuja ja persut jatkaa räksytystä oppositiosta.....
- Anonyymi
Totta kommentoit.
- Anonyymi
Koti, uskonto ja isänmaa. Tärkeimmät Perus arvot.
- Anonyymi
Minäkin äänestän mersuja.
- Anonyymi
Mä piereskelen Mersussa.
- Anonyymi
Mä äänestän marsuja.
- Anonyymi
Minä äänestän mamuja niillä on niin ihanat söpöhuulet🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Murmeleita.
- Anonyymi
Persut oli ennen suorapuheisia realistia. Nyt kun he ovat pyrkineet salonkikelpoiseksi hallituspuolueeksi, nuoleskelemalla kokoomusta (Orpokin heidät hyväksyy) niin ei saa Persut minun ääntäni. Ulkokultainen kaksinaismoralismi on sen verran inhottavaa.
- Anonyymi
Seinäjoki on niin persläpi paikka ettei sitä kannata mainita missään yhteydessä
- Anonyymi
SDP:n kansanedustajaehdokas Maria Tolppasen blogi suljettiin koska se sisälsi vihaa ihmisryhmiä kohtaan.
Syyskuussa 2021 julkaistussa mielipidekirjoituksessa Tolppanen kirjoitti, että seksuaalisen häirinnän vähentämiseksi ”tytöille on myös hyvä kertoa, miten luonto toimii”. Tolppasen mukaan esimerkiksi tietyllä tavalla pukeutuminen ”voi antaa väärän viestin vastakkaiselle sukupuolelle”. Niitä, joiden mukaan tytöt saavat pukeutua haluamallaan tavalla, Tolppanen kehotti ”avaamaan silmänsä”.
SDP:n kansanedustaja Hussein Al-Taee kirjoitti Facebookissa muun muassa toivovansa Hosni Mubarakin ”palamista”. Homoseksuaaleista ja juutalaisista hän käytti Ylen mukaan ”äärimmäisen halveksuvaa ja alatyylistä kieltä”. Hän myös solvasi somaleita ja heidän uskonnonharjoittamistaan yhdistäen heidät Isis-terroristeihin. Saudi-Arabiaa hän kutsui termillä ”child fuckers”. Lisäksi hän vihjasi Yhdysvaltojen ja Israelin kouluttaneen Isis-terroristeja
Tammikuussa 2021 valtionsyyttäjä Anu Mantila teki al-Taeen asiasta syyttämättäjättämispäätöksen. Mantilan mukaan yksi tutkituista kirjoituksista täytti todennäköisesti määritelmän kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, mutta rankaiseminen tästä olisi ollut kohtuutonta! - Anonyymi
Ihan joka puolueen kannattajia näissä maalittajia on!
- Anonyymi
Ainakin maalittejia Seinäjoella piisaa, lisää rahaa mielenterveystyöhön!
- Anonyymi
Jos. On huonot geenit, pitää pyrkiä laskemaan toinen itsensä alapuolelle, kun kyvyt eivät riitä nostamaan itteänså toisen yläpuolella
- Anonyymi
Ay-aktiivit sekä muu vihervasemmisto ovat pahimpia maalittajia!
- Anonyymi
Tämä palsta on täynnä psyykeongelmaisia maalittajia!
- Anonyymi
Tämä Suomi24 palstahan on perustettu maalittajia ja muita mielenterveysongelmisia varten, jotta heillä on paikka purkaa omaa pahaa oloaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401