Konservatiivimiesten sukupuutto lähestyy

Anonyymi-ap

Konservatiivimiehet ja muut nykynaisille epäsopivat miehet kuolevat sukupuuttoon.

"Leivänjakajiksi" identifioituvat miehet menestyvät tulevaisuuden evoluutiossa. "Leiväntienaajat" ovat jo vähemmistö.

Olen aina ollut sitä mieltä, etteivät konservatiivien höpsötykset sillä muutu todeksi, että niitä perustellaan a) geeneillä, b) raamatulla/koraanilla, c) yleisellä mielipiteellä tai d) spagettihirviön kulmakarvojen asennolla.

Lukekaa itse ja sivistykää:

https://hbr.org/2018/08/whether-a-husband-identifies-as-a-breadwinner-depends-on-whether-he-respects-his-wifes-career-not-on-how-much-she-earns

"Valuing their wives’ work so highly, these men positioned themselves in sharing terms: placing importance on both partners being able to pursue their work and family-related desires, hopes, and dreams. They supported their wives’ work alongside — and sometimes ahead of — their own."

Tällaisilla miehillä on kysyntää.

🦄

66

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehei, väärä luulo. Ei kaikki ole laatua. Siitä on kyse. Laadukkaita on vähemmän eli ne hyväksi käytettävät mauttomat värittömät ja olemattomat ovat omassa kastissaan hyväksikäytettäviä. Niin on aina ollut. Sitten on konsertatiiviset joilla on tasokkaampaa ja laadukkaampaa. Mikään ei ole muuttunut kai satoihin vuosiin.

• Anonyymi

Veikkaisin että tämä mielipide pohjautui puolittain koraaniin ja puolittain spagettihirviön kulmakarvojen asentoon.

🦄

• Anonyymi

baby-face niin lempinimeni, mutta niin kun käytän kasvovoiteita mitä saa tyttöjen kaupoiszta , vauvavoiteita.

• Anonyymi

osta apoteekista hyrdokzixdia eli kun lääkäri ehdoitti että ozta selldydrokszinia, hyrdokortizon voide

hydrokxzihi ME

• Anonyymi

hydrokortizsoni on hydroksidi

• Anonyymi

Jos otetaan naisen valittavaksi ihan h..ti rahaa taloon tuova perinteinen leiväntienaajamies ja sitten toiseksi naisen uraa arvostava sohvalla makaava elämäntapanotkuja kyllä varmasti nainen valitsee noista ensimmäisen. Tietenkin mikäli mahdollista nainen haluaa molemmat rusinat pullasta eli helvetisti tienaavan naisen "uraa" arvostavan miehen mutta joktapauksessa aina vaaditaan mieheltä tuloja ja statusta, se ei muutu miksikään.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Tuo on konservatiivien yleisellä mielipiteellä (vaihtoehto c) perusteltua naisvihamielistä puppua.

Mukana on ripaus "näin on aina ollut" -argumentaatiota, jonka avauksen artikkelikin osoitti omassa tapauksessaan vähemmistön mielipiteeksi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on konservatiivien yleisellä mielipiteellä (vaihtoehto c) perusteltua naisvihamielistä puppua.

Mukana on ripaus "näin on aina ollut" -argumentaatiota, jonka avauksen artikkelikin osoitti omassa tapauksessaan vähemmistön mielipiteeksi.

🦄

Jos artikkeli pitäisi paikkansa miksi sitten naiset ei treffipalveluissa hae työttömiä miehiä, niiltä talouteen rutkasti rahaa tuova uranainen varmasti saisi kaipaamaansa arvostusta :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos artikkeli pitäisi paikkansa miksi sitten naiset ei treffipalveluissa hae työttömiä miehiä, niiltä talouteen rutkasti rahaa tuova uranainen varmasti saisi kaipaamaansa arvostusta :)

-harmiseikirj-

Minä ainakin yritin sinkkuaikoinani deittailla myös työttömiä miehiä. He antoivat pakkeja paljon hanakammin kuin töissä käyvät. Heiltä ei todellakaan tule arvostusta.

Taas yritit syyttää naista asiasta, joka on miesten ongelma. Sellainen ei minulle mene läpi.

🦄

• Anonyymi

Jos nyt rehellisesti sanon, niin en ottaisi noista kumpaakaan. On se kummallista, että tuo oikeasti noita monin verroin mielenkiintoisempi ei ääripäiden yksilö jää aina kokonaan huomiotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Sinulle työttömyys on siis vain sitä, että ei tuo rutkasti rahaa? Et näe työttömyydellä mitään muuta vaikutusta ihmisen elämään, etkä yhteiskuntaan? No siis tuohan kertoo lähinnä vain sinun ajatusmaailmastasi, eikä naisten. Itselleni esimerkiksi työrrömyydellä ei sinällään ole merkitystä, jos sille on oikea syy. Yhteiskuntaa kuppaava elämätapatyötön sensijaan ei lämmitä lainkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Totuus ja kritiikki ei ole automaattisesti vihaa, vaikka te feministit niin kuvittelette totalitaristisessa ajatusmaailmassanne. Teidän tapa ajatellahan perustuu natsisaksan aikaan eli "me olemme aina oikeassa ja kaikki ideologian ulkopuolelta väärässä"
        Konservatiivisuus ei ole pelkkää koraania tai muuta p.skaa, vaan se on laajempikin käsite. Teille konservatiivi on synonyymi sanalle perussuomalainen siksi vihaatte heitä kuten Marinkin, koska koette heidät uhaksenne. Kuitenkin teidän vihervasemmistoa tukevien äärifeministien yhteenlaskettu kannatus ei riitä hädintuskin edes kymmeneen prosenttiin ja enemmistö kansasta suomessakin haluaa vaaleilla jo muutosta nykyiseen ideologiseen vihapolitiikkaan. Totuudelle et voi mitään, että se konservatiivisempi oikeistopolitiikka on suomessakin enemmistössä verrattuna teidän marginaalisakin itkuun ja marinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin yritin sinkkuaikoinani deittailla myös työttömiä miehiä. He antoivat pakkeja paljon hanakammin kuin töissä käyvät. Heiltä ei todellakaan tule arvostusta.

Taas yritit syyttää naista asiasta, joka on miesten ongelma. Sellainen ei minulle mene läpi.

🦄

Kyllä varmasti hait ja lehmät lentää.xD
        Taas tätä tyypillistä kun ei voi todistaa, niin puhutaan läpiä päähän jos se edistää omaa asiaa. Kumma kyllä silloin kun itse deittailin oli naisille ensimmäisten joukossa tarpeen tietää mitä teen työkseni. Sitten vasta alettiin keskustelemaan.
        Toisaalta en koskaan tapaillut äärifeministejä enkä vihreiden tai vasemmiston äänestäjiä, koska ne oli jo profiilissani mainittu kriteereiksi eli voihan se olla, että teillä ammatti lusmuilla sitten on oma kriteeristönne mihin ei suomalainen perinteinen arvomaailma kuten työn teko kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Minun ei tarvitse hakea ketään taloudellisesta syystä. Olen aina elättänyt itseni työllä.

• Anonyymi

Sä kyllä olet sitruunan nielaissut; siitä ei päästä mihinkään! Mä veikkaan että ihan oman elantonsa ansaitseva mies; nousee kyllä ehdottomasti samalle tasolle menestyvän naisen kanssa. Mitä hiivattia siihen enää mitään elämäntapanotkujaa tarvita suhteita pilaamaan.
        Siks toiseks; yhdessä porsaassa on ihan yllinkyllin yhden naisen sietokyvylle, sen verran mullakin on kokemuksia teistä miehistä!

Parasta aikaa Mimmin isä on naapurissa, tapaamassa lastaan. Jaa miksikö?
        Mä en häntä omaan asuntooni päästä, joten jos ei kelpaa käydä naapurissa; niin valittakoot lastenvalvojalle! Nyky järjestelyllä on saanut tavata tytärtään aina, kun on vanhempieni kanssa asiasta sopinut ja siitä tekstiviestin vielä mulle lähettänyt. Eli nykyään useammin mitä ollaan joskus sovittu. Ei se multa ole pois, jos he tapailevat, kun Mimmi tykkää isästään!
        Pihallakin ovat tänään ulkoilleet, äijän auto on tontillani ja pihaportti kiinni, joten taatusti eivät poistu huomaamatta pihapiiristä.

Systeri vei 3 litran jauhelihalasagnen naapuriin, klo 17, joten ainakin ruokailupuolesta mä pidin huolen, lupasin Faijalle tehdä sunnuntai illallisen ja sellaisen jota Mimmikin voi syödä.

Ihan oikeesti, jos mä ihastuisin mieheen joka on työtön, ei mulla ole vaikeuksia järjestää hänelle töitä, jos ei nyt ihan joku tähtitieteilijä satu olemaan. Tavalliselle duunarille kyllä puhuisin työpaikan, vaikka ns. suhteilla, tuttavat ja sukulaiset joutuisivat koville.
        Kyllä minäkin hanttihommia pystyisin järjestämään, uskoakseni... noista omakotitaloista, joissa asuu vanhempaa väestöä. Lumen luontia, pihan hiekoitusta, klapien tekoa ja sisälle kantoa, saunan lämmitystä... jne. Niitä varmaan taas tänäkin talvena multa tullaan kyselemään... kuten viikko tai kuukausi siivouksiakin.
        trollikka

• Anonyymi

Ristiriitainen avaus sarvipäältä.

Kuten itse totesit, konservatismi ei periydy geeneissä, joten tuskinpa tuo minnekään sukupuuttoon on häviämässä.
      Jäädään odottelemaan mitä käy.

Ps. Lopputulos ei henk.koht. kiinnosta lainkaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Älyttömyydet eivät periydy geeneissä, mutta naiset päättävät, millaisten miesten kanssa lisääntyvät. Tämä on biologinen fakta.

Kaikki kulttuurit, joissa naisten lisääntyminen perustuu raiskauksiin, murenevat ennen pitkää. Niissähän ongelmana on se, että jälkeläisistä ei pidetä huolta eikä yhteiskuntaa ole järjestetty muuhun kuin sodankäyntiin, jolloin ne tuhoavat itsensä ennen pitkää.

Kaiken lopputuloksena on ihmiskunnan suunta. Kyllä se ainakin kuriositeetin tasolla on kiinnostavaa, vaikka elämmekin yksilöinä ihmiskunnassa vain häviävän lyhyen ajan.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älyttömyydet eivät periydy geeneissä, mutta naiset päättävät, millaisten miesten kanssa lisääntyvät. Tämä on biologinen fakta.

Kaikki kulttuurit, joissa naisten lisääntyminen perustuu raiskauksiin, murenevat ennen pitkää. Niissähän ongelmana on se, että jälkeläisistä ei pidetä huolta eikä yhteiskuntaa ole järjestetty muuhun kuin sodankäyntiin, jolloin ne tuhoavat itsensä ennen pitkää.

Kaiken lopputuloksena on ihmiskunnan suunta. Kyllä se ainakin kuriositeetin tasolla on kiinnostavaa, vaikka elämmekin yksilöinä ihmiskunnassa vain häviävän lyhyen ajan.

🦄

Tulevaisuuspohdinnat ovat mielenkiintoisia, mutta ei se silti sitä faktaa muuta että konservatismin kohtalo ei henk.koht. kiinnosta.

Ja sitä faktaa ei jankkaamalla muuksi muuteta että arvot eivät periydy geeneissä. Ihan sama kuka päättää lisääntymiskumppanistaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevaisuuspohdinnat ovat mielenkiintoisia, mutta ei se silti sitä faktaa muuta että konservatismin kohtalo ei henk.koht. kiinnosta.

Ja sitä faktaa ei jankkaamalla muuksi muuteta että arvot eivät periydy geeneissä. Ihan sama kuka päättää lisääntymiskumppanistaan.

-keinovaginamies-

Kommenttisi on ristiriidassa sen tosiasian kanssa, että osallistut tähän keskusteluun.

Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi.

Voin valaista sinua arvojen biologisesta taustasta: arvot nimenomaan periytyvät, koska ne ovat yhteydessä aivojen rakenteeseen. Liberaalien aivoissa on enemmän harmaata ainetta aivokuoressa ja konservatiiveillä on oikea mantelitumake suurentunut:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3092984/

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi on ristiriidassa sen tosiasian kanssa, että osallistut tähän keskusteluun.

Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi.

Voin valaista sinua arvojen biologisesta taustasta: arvot nimenomaan periytyvät, koska ne ovat yhteydessä aivojen rakenteeseen. Liberaalien aivoissa on enemmän harmaata ainetta aivokuoressa ja konservatiiveillä on oikea mantelitumake suurentunut:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3092984/

🦄

Hätäiset ja suorat johtopäätökset ovat perussettiä sekä huonoissa tutkimuksissa että keskustelupalstoilla.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hätäiset ja suorat johtopäätökset ovat perussettiä sekä huonoissa tutkimuksissa että keskustelupalstoilla.

-keinovaginamies-

On aivan perusteltua tirskahdella, kun joku osallistuu keskusteluun konservatiivimiesten kohtalosta siten, että väittää heidän kohtalonsa olevan itselleen yhdentekevä.

Johtopäätöksen tekeminen oli nopeaa ja helppoa.

Olet silti tervetullut keskusteluun. En minä sitä kiellä, varsinkin jos keskustelet asiallisesti.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aivan perusteltua tirskahdella, kun joku osallistuu keskusteluun konservatiivimiesten kohtalosta siten, että väittää heidän kohtalonsa olevan itselleen yhdentekevä.

Johtopäätöksen tekeminen oli nopeaa ja helppoa.

Olet silti tervetullut keskusteluun. En minä sitä kiellä, varsinkin jos keskustelet asiallisesti.

🦄

Paljonko luulet esim. Pujiksen keittiön lattialla olevan tahmean tahran oikeasti kiinnostavan minua?
        Nopeus ei aina ole valttia.
        Lähden nyt oikeasti kiinnostaviin hommiin. Ketä kiinnostaa tyhjän jankkaaminen, jää tänne.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko luulet esim. Pujiksen keittiön lattialla olevan tahmean tahran oikeasti kiinnostavan minua?
        Nopeus ei aina ole valttia.
        Lähden nyt oikeasti kiinnostaviin hommiin. Ketä kiinnostaa tyhjän jankkaaminen, jää tänne.

-keinovaginamies-

Nyt täytyy tunnustaa, että tämän viestisi sisältö jäi minulle täysin epäselväksi.

En itse tee asioita, jotka eivät kiinnosta minua. Sehän olisi ajanhukkaa.

Onneksi olemme vapaita tekemään mitä haluamme, niin sinä kuin minäkin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Mitä sinä tällä itkullasi haet? Ne raiskaaja valtiot joita te ihailette ja tuotatte tänne "rikastuttamaan" ovat juurikin näitä mistä itse kitiset. Kaksinaismoralistista sontaa taas koko avauksesi. Kuten sanoin. Mitä sinä tällä valituksellasi haet??

• Anonyymi

Tiivis kumppani voi muistuttaa välillä läheisyydestäkin 😂🤣😅

• Anonyymi

Olen mieluummin yksin koko elämäni, kun menen avioliittoon konservatiivisen miehen kanssa.

• Anonyymi

En minäkään halua konservatorio miestä

• Anonyymi

Onneksi on muunlaisiakin miehiä, eikä avioon ole pakko mennä ollenkaan, jos tekee testamentin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi on muunlaisiakin miehiä, eikä avioon ole pakko mennä ollenkaan, jos tekee testamentin.

🦄

Jännämiehetkin ovat parempia ja kiinnostavampia. Konservatiiviset miehet ovat värittömiä ja kuivia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännämiehetkin ovat parempia ja kiinnostavampia. Konservatiiviset miehet ovat värittömiä ja kuivia.

Jaha. Taas vastataan sillä perusteella mikä palvelee omia poliittisideologisia etuja. Ensin valitat täällä kuinka kaikki jännämiehet on juuri niitä konservatiivisia "reppanoita" ja k&k miehet taas sellaisia jota kaikki arvostaa.
        Mutta kun vaihteeksi avauksessa dissataan konservatiiveja on sinun kelkkasi kääntynyt niin, että jännämiehet on niitä parempia ja konservatiivit värittömiä k&k miehiä.
        Hauskaa tämä kaksinaismoralistien jatkuva kelkan kääntö sen mukaan miten tuuli puhaltaa. xD

• Anonyymi

Mä en jotenkin osaa olla niin positiivinen, että jaksaisin uskoa konservatiivisuuden kokonaan katoavan. Olisihan se hieno, jos kaikki kykenisivät antamaan toistensa olla mitä ovat ja pohtisivat enemmän omaa toimintaanta kuin muiden toimintaa. Vaan en tosiaan osaa uskoa konservatiivisuuden katoavan kokonaan mihinkään.

• Anonyymi

Toisten elämää ja olemista kyttääviä ja itseään parempina pitäviä yksilöitä tulee luultavasti olemaan aina ... ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisten elämää ja olemista kyttääviä ja itseään parempina pitäviä yksilöitä tulee luultavasti olemaan aina ... ikävä kyllä.

Heillä lienee tarkoituksensa sosiaalisen koheesion ylläpitämisessä. Yhteisö ei pysy kasassa, jos vapauden aste on liian suuri, mutta ei myöskään silloin, jos rajoittavia tekijöitä on liikaa. Sen vuoksi ehkä evoluutio jatkaa rajoittavien aivorakenteiden tuottamista.

Olenko väärässä?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä lienee tarkoituksensa sosiaalisen koheesion ylläpitämisessä. Yhteisö ei pysy kasassa, jos vapauden aste on liian suuri, mutta ei myöskään silloin, jos rajoittavia tekijöitä on liikaa. Sen vuoksi ehkä evoluutio jatkaa rajoittavien aivorakenteiden tuottamista.

Olenko väärässä?

🦄

Voi hyvin olla. Oma elämänsä siveyspoliiseja ja muiden moraalinvartijoita tarvitaan johonkin.

• Anonyymi

Niin kauan kun konservatiivisuuden vastakohtana on vihervasemmistolainen totalitarismi minä vaikka taistelen sen asian puolesta.
        Kuten tämäkin avaus osoittaa kyseessä on pelkkää vihan lietsontaa ja kahtiajakoa ja jos siihen ei muuten kyetä, niin sitten avoimesti haukutaan eri arvomaailman omaavia ihmisiä. Ja tämän tekee mielestään "suvaitsevainen" arvoliberaali. Tikahdun nauruun. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan kun konservatiivisuuden vastakohtana on vihervasemmistolainen totalitarismi minä vaikka taistelen sen asian puolesta.
        Kuten tämäkin avaus osoittaa kyseessä on pelkkää vihan lietsontaa ja kahtiajakoa ja jos siihen ei muuten kyetä, niin sitten avoimesti haukutaan eri arvomaailman omaavia ihmisiä. Ja tämän tekee mielestään "suvaitsevainen" arvoliberaali. Tikahdun nauruun. xD

Arviosi on pielessä. Opettele tunnistamaan tosiasiat.

En ole koskaan kannattanut vasemmistolaisuutta, vihreitä arvoja kyllä. Sinä olet (todennäköisesti) aiemminkin tällä palstalla toistuvasti väittänyt minua vasemmistolaiseksi. Saanko kysyä, mistä olet tällaisen käsityksen saanut?

Minun suvaitsevaisuuteni loppuu siinä kohtaa, kun ihmisarvoa aletaan loukata. En siis teeskentele olevani suvaitsevainen kaikkea kohtaan.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arviosi on pielessä. Opettele tunnistamaan tosiasiat.

En ole koskaan kannattanut vasemmistolaisuutta, vihreitä arvoja kyllä. Sinä olet (todennäköisesti) aiemminkin tällä palstalla toistuvasti väittänyt minua vasemmistolaiseksi. Saanko kysyä, mistä olet tällaisen käsityksen saanut?

Minun suvaitsevaisuuteni loppuu siinä kohtaa, kun ihmisarvoa aletaan loukata. En siis teeskentele olevani suvaitsevainen kaikkea kohtaan.

🦄

Saa kysyä ja käsityksen saa jokaisesta kirjoituksestasi, kuten tästä avauksestakin lähes sokeakin näkee.
        Kaksinaismoralismisi sen kuin kukoistaa.
        "Minun suvaitsevaisuuteni loppuu siinä kohtaa, kun ihmisarvoa aletaan loukata."
        Mitä sinä tällä pilkka avauksellasi itse muuta teetkään kuin loukkaat muiden ihmisarvoa eli sellaisten jotka ei tue sinun totalitaristista ideologiaasi?
        Nämä käsittämättömän sekopäiset moralisointisi, niin että olet sokea omalle toiminnallesi ovat järkyttävää sontaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totaalisen väärä arvio. En ole koskaan ollut vasemmistolainen, enkä vihreä.

• Saas nähdä millaisen miehen tai naisen tyttäret joskus kumppanikseen valkkaa. Toinen on kivenkovaan sitä mieltä ettei halua ikinä ketään, vaan aikoo elää yksin. Toinen taasen toteaa ettei halua ainakaan kuten eräs poika luokallaan, öykkäriä. 😁

• Anonyymi

Varaudu myös siihen, että kumppania toivova osapuoli ei välttämättä löydä ketään ja joudut lohduttamaan häntä. Voit nyt jo miettiä, miten pitkään sanot hänelle "kyllä se vielä löytyy" ilman, että valehtelet.

Ihmissuhteen syntyminen ei ole koskaan itsestäänselvyys.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Varaudu myös siihen, että kumppania toivova osapuoli ei välttämättä löydä ketään ja joudut lohduttamaan häntä. Voit nyt jo miettiä, miten pitkään sanot hänelle "kyllä se vielä löytyy" ilman, että valehtelet.

Ihmissuhteen syntyminen ei ole koskaan itsestäänselvyys.

🦄

Juu. On nämä tiivossa ja mielessä. Kuten sekin ettei lapsenlapsetkaan ole automaatio. Vaikka monet niin luulee. Toivoo.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Juu. On nämä tiivossa ja mielessä. Kuten sekin ettei lapsenlapsetkaan ole automaatio. Vaikka monet niin luulee. Toivoo.

Kuulostat järkevältä ihmiseltä. 😊 Jälkeläisten täytyy antaa tehdä omat valintansa.

🦄

• Evoluutio on sopeutumista geenitasolle valinnan ja perinnöllisyyden kautta, mutta biologiaan syvällisesti perehtymättömät tekevät tavallisesti sen virheen, että HYVIN HIDAS sopeutuminen kuvitellaan NOPEAKSI.

Vaikka ihminen on muin sopeutumiskeinoin, kuten aivojen plastisuuden kautta, päätynyt hyvinkin erilaisiin oloihin, meillä on kuitenkin jotakuinkin samat geenit kuin satatuhatta vuotta sitten. Poikkeuksena ihoa muodostavat, jotka ovat periytyneet neanderthalilaisilta. Niitä ei ole nykyafrikkalaisilla, mutta kaikkialla muualla on.

Vaikka koko ihmispopulaatio olisi nyt samoissa tasa-arvo-oloissa kuin pohjoismaat, kestäisi ainakin parisataa tuhatta vuotta, ennen kuin se olisi geenitasolla. Lisäksi nykyisten tasa-arvo-olojen pitäisi koko ajan säilyä kaikkialla.

Luolamies- ja luolanaisgeenit ovat, kuten muutkin geenit, ovat PALJON SITKEÄMMÄT kuin suuri yleisö luulee. 🌹👀

• Anonyymi

Eikö muutosten nopeus riipu myös siitä, miten moni liberaaliaivoilla varustettu lisäntyy nykytilanteessa ja miten moni konservatiivisella mantelitumakkeella varustettu kuolee omiin (tai vastapuolen) ohjuksiin?

Vaikka luolamiesaivoilla varustetut raiskaisivat naisia sydämensä kyllyydestä, he eivät saa aikaiseksi toimivaa yhteiskuntaa, koska molempien sukupuolten psyykkiset vammat estävät taloudellisen ja sitä kautta yhteiskunnallisen kehityksen.

Näin ollen parhaat selviytymismahdollisuudet jäävät niille, jotka lisääntyvät rauhanomaisissa olosuhteissa (= naisen valinnan perusteella) ja kasvattavat psyykkisesti terveet jälkeläiset.

Entä miten selität sen, että jo muutamassa tuhannessa vuodessa väestömme luolamiesmäisuus on vähentynyt ratkaisevasti?

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö muutosten nopeus riipu myös siitä, miten moni liberaaliaivoilla varustettu lisäntyy nykytilanteessa ja miten moni konservatiivisella mantelitumakkeella varustettu kuolee omiin (tai vastapuolen) ohjuksiin?

Vaikka luolamiesaivoilla varustetut raiskaisivat naisia sydämensä kyllyydestä, he eivät saa aikaiseksi toimivaa yhteiskuntaa, koska molempien sukupuolten psyykkiset vammat estävät taloudellisen ja sitä kautta yhteiskunnallisen kehityksen.

Näin ollen parhaat selviytymismahdollisuudet jäävät niille, jotka lisääntyvät rauhanomaisissa olosuhteissa (= naisen valinnan perusteella) ja kasvattavat psyykkisesti terveet jälkeläiset.

Entä miten selität sen, että jo muutamassa tuhannessa vuodessa väestömme luolamiesmäisuus on vähentynyt ratkaisevasti?

🦄

Nopeat muutokset käyttäytymisessä johtuvat kulttuuria kantavasta aivojen plastisuudesta. Geenit ovat valikoituneet niin, että että ne implikoivat aivojen plastisuuden, mutta eivät vaikuta aivojen omaksumaan kulttuuriseen ainekseen.

Luolamiesmäisen käyttäytymisen väheneminen on juuri plastisuuden, eli kyvyn saada yhden sykupolven ajaksi mikä tahansa kulttuuri aivoihin kuin tietokoneohjelma, mutta mitään periytyvää siinä ei ole. JOS se menee eteenpäin sukupolven yli, niin VAIN oppimisen tietä, mutta ei geneettistä.

Plastisuus tarkoittaa siis sitä, että vastasyntynyt on kulttuuriltaan aina nollatasoinen, niin satoja vuosituhansia sitten, kuin nyt.

Jos olot laajenevat koko maailmaa käsittäviksi, voimme ehkä kuvitella, että kaavailemasi kehitys tapahtuu. Mutta ei ole takuita, että kulttuuri pysyy vakiona satoja vuosituhansina.

Parinvalinta, myös kun nainen havittelee mieluistansa miestä, on geneettinen. Jotta syntyisi NAISEN HALUISSA uudenlainen geneettinen halu, vie edelleen satoja vuosituhansia. Kulttuurista halua on, mutta vanha geneettinen halu pysyy edelleen kauan. Näiden vastakkaisten halujen yhtäaikaisuus aiheuttaa kognitiivista dissonanssia niin kauan, kunnes on saavutettu uusi geneettinen normaali.

Naisten haluissa on tutkimuksissa havaittu juuri kognitiivisen dissonanssin tuoma ristiriita. Puheessa vaaditaan pehmomiestä, mutta todellisessa valintatilanteessa luolamiesmäinen mies on mieluisampi.

Evoluutio on PUHTAASTI geneettinen ja hyvin HIDAS prosessi, mutta se on lopulta SOPEUTUMISTA oloihin. 🌹👀

• Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

Nopeat muutokset käyttäytymisessä johtuvat kulttuuria kantavasta aivojen plastisuudesta. Geenit ovat valikoituneet niin, että että ne implikoivat aivojen plastisuuden, mutta eivät vaikuta aivojen omaksumaan kulttuuriseen ainekseen.

Luolamiesmäisen käyttäytymisen väheneminen on juuri plastisuuden, eli kyvyn saada yhden sykupolven ajaksi mikä tahansa kulttuuri aivoihin kuin tietokoneohjelma, mutta mitään periytyvää siinä ei ole. JOS se menee eteenpäin sukupolven yli, niin VAIN oppimisen tietä, mutta ei geneettistä.

Plastisuus tarkoittaa siis sitä, että vastasyntynyt on kulttuuriltaan aina nollatasoinen, niin satoja vuosituhansia sitten, kuin nyt.

Jos olot laajenevat koko maailmaa käsittäviksi, voimme ehkä kuvitella, että kaavailemasi kehitys tapahtuu. Mutta ei ole takuita, että kulttuuri pysyy vakiona satoja vuosituhansina.

Parinvalinta, myös kun nainen havittelee mieluistansa miestä, on geneettinen. Jotta syntyisi NAISEN HALUISSA uudenlainen geneettinen halu, vie edelleen satoja vuosituhansia. Kulttuurista halua on, mutta vanha geneettinen halu pysyy edelleen kauan. Näiden vastakkaisten halujen yhtäaikaisuus aiheuttaa kognitiivista dissonanssia niin kauan, kunnes on saavutettu uusi geneettinen normaali.

Naisten haluissa on tutkimuksissa havaittu juuri kognitiivisen dissonanssin tuoma ristiriita. Puheessa vaaditaan pehmomiestä, mutta todellisessa valintatilanteessa luolamiesmäinen mies on mieluisampi.

Evoluutio on PUHTAASTI geneettinen ja hyvin HIDAS prosessi, mutta se on lopulta SOPEUTUMISTA oloihin. 🌹👀

Uskon sinulla olevan paremmat tiedot kuin minulla geneettisen muutoksen nopeudesta.

En silti voi olla ihmettelemättä esimerkiksi koiran kesyttämisen nopeutta. Niin sanotut seurapiirirodut ovat kaukana sudesta, eikä kehitykseen ole mennyt kuin muutamia kymmeniä tuhansia vuosia.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Kuten kommentistasi näkee ja selviää, että vihervasemmistolaiset ovat se porukka joka ei maatamme venäjän hyökkäyksessä puolusta. Vai millä poistat muuten sen, että se ohjus ei teihin satu samoin kuin muuhun maata puolustavaan väestöön?
        Toisinsanoen olette täysin hyödyttömiä koko yhteiskunnalle muutenkin eikä pelkästään käpykaartissa. Toisaalta pieni kahakka venäjän kanssa olisi senkin takia hyväksi, koska sotatilalaki ei hyvällä katso käpykaartia saati muitakaan pelkureita. Miinan polkijoiksi etulinjaan vaan. Niiden miinojen joilta ette niitä vielä kieltäneet.
        Käsittämättömiä nämä sinun vihanlietsonta kirjoituksesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskon sinulla olevan paremmat tiedot kuin minulla geneettisen muutoksen nopeudesta.

En silti voi olla ihmettelemättä esimerkiksi koiran kesyttämisen nopeutta. Niin sanotut seurapiirirodut ovat kaukana sudesta, eikä kehitykseen ole mennyt kuin muutamia kymmeniä tuhansia vuosia.

🦄

KAIKKI domestikoidut eläinlajit, kuin myös hyötykasvit, ovat JALOSTUKSEN tuloksia. Yleisin jalostuksen tapa on, että ei-halutut kehityslinjat lopetetaan. Valikoiva jalostaminen on hyvin NOPEAA.

Alkon koerotilla kului vain seitsemän sukupolvea, kun oli saatu aikaan puhdas alkoholistinen ja puhdas raitis linja. Edellinen syntyi niin, että normaalirotista valittiin aina kaksi alkoholistisesti käyttäyttyvintä lisääntymään keskenään, ja jälkimmäinen siten, että valittiin kaksi raitteinta jne. kunnes seitsemän polven jälkeen ei ollut toisessa linjassa yhtään alkoholistirottaa, ja toisessa vain alkoholisteja.

Näin on saatu aikaan myös useimmat koirarodut, kun populaatiosta on aina poistettu ei-halutut. Toinen jalostuskeino on ollut, että on aloitettu luonnollisesta geenipoikkeamasta, esimerkiksi lyhytkuonoisesta tai lyhytjalkaisesta.

Kasveilla polyploidisten muotojen tuottaminen ja valikoinnilla edelleen jalostaminen on suosittua. Eläimet eivät tuota polyploidisia muotoja.

Nykyisin sädettämällä nostetaan mutaatiofrekvenssiä. 🌹👀

• Anonyymi

Ainoa vain että mieheltä odotetaan samaa kuin naiselta tässäkin tapauksessa. Elikkä miehellä on oltava myös ura ja tulot jotta hän ei olisi "siipeilijä". Tällöin siis pelkkä leivänjakaminen ei kelpaa, vaan myös tulotasojen olisi mätsättävä.

Paskempi homma tälläisen halpatyöläisen kanssa ja veikkaan että yksikään nainen ei katselisi sitä että heittäydyn hänen rahoillaan korkeakouluopiskelijaksi aikuisella iällä etenkään kun kannettavana olisi vielä lauma lapsia.

Taidan vaan lopettaa työnteon kokonaan, pelkkä rasitehan tuo elämälle on kun palkkio ei kehitä elämää eteenpäin missään suhteessa.

• Anonyymi

Vastasin jo tuolla ylempänä harmikselle, että miehen alempi tulotaso on ongelma lähinnä miehille.

Sellaisena se saa toki pysyä, jos miehet haluavat sen sellaisena pitää. Kaikesta saa tehtyä itselleen ongelman, mutta vain hölmö syyttää siitä niitä, joille asia ei ole ongelma.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin jo tuolla ylempänä harmikselle, että miehen alempi tulotaso on ongelma lähinnä miehille.

Sellaisena se saa toki pysyä, jos miehet haluavat sen sellaisena pitää. Kaikesta saa tehtyä itselleen ongelman, mutta vain hölmö syyttää siitä niitä, joille asia ei ole ongelma.

🦄

Siksi en ota varakasta naista (enää). En halua riidellä siitä että minun mielestäni asiat pitää jakaa ja minun elämäni on yhtä tärkeä ja siihen olisi sisällytettävä sama mielekkyys kuin kumppanin elämään.

Mutta todellisuus on paljastunut sellaiseksi että elämän pelipisteet palkkakuitilla määräävät kuka olet ja mikä on sosiaalinen oikeutesi ja rajasi ja nämä rajat ovat toteutuneet myös parisuhteessa, taloudellisena valtana joka on asettanut minut ja haluni elää ja kokea asioita toiseudeksi yksinkertaisesti siksi että olen vähävarainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en ota varakasta naista (enää). En halua riidellä siitä että minun mielestäni asiat pitää jakaa ja minun elämäni on yhtä tärkeä ja siihen olisi sisällytettävä sama mielekkyys kuin kumppanin elämään.

Mutta todellisuus on paljastunut sellaiseksi että elämän pelipisteet palkkakuitilla määräävät kuka olet ja mikä on sosiaalinen oikeutesi ja rajasi ja nämä rajat ovat toteutuneet myös parisuhteessa, taloudellisena valtana joka on asettanut minut ja haluni elää ja kokea asioita toiseudeksi yksinkertaisesti siksi että olen vähävarainen.

Tuossa ongelmana ei ole varakkuus vaan itsekkyys.

🦄

• Anonyymi

Sukupuolten/kumppaneiden toisiaan kohtaan harjoittama huolenpito ja välittäminen ei toivoakseni katoa.

Monilla naisilla on selvästi minä pärjään ilman miestäkin-asenne jota käytetään toisen ihmisen huolenpidon ja sukupuolen mitätöimiseksi.

Ehkä näille naisille arvostus on välittämistä, huolenpitoa ja läheisyyttä tärkeämpää?

Poliisikaan ei saa varoittaa, että älä nainen lähde yöllä yksin lyhyessä hameessa ja humalaisena toikkaroimaan, sekin on "uhrin syyllistämistä".

Minä ainakin tarvitsen miehen huolenpitoa, juuri sitä miehistä turvaa mitä mies antaa. Enkä ajattele, että poliisi on sovinisti kun kertoo millä kaavalla naiset päätyy raiskauksen ja tappojen uhriksi.

Kukaan muu ei voi vain päättää miten toinen tuntee tai osoittaa välittämistä. Se on tunnefasismia pahimmillaan jos alkaa määräämään miten kumppanin täytyy tuntea ja ilmaista tunteitaan. Tai millainen rooli hänellä pitää olls parisuhteessa.

Itse en halua miestä joka on kuin nainen tunnemaailmaltaan ja käytökseltään, olen kiitos ihan hetero:)

Yksisarvinen on Pyhän Hengen, eli Elämän monimuotoisuuden symboli ja siihen kuuluu KAIKKEUS (siis myös karvaperseiset heteromiehet), ei fasismi.

Sinulla taitaa vaan olla tuo naamarikaupasta ostettu kumipää🤣🤣🤣 Joskus mietin että paneeko miehesi sua pyllyyn ja sulla se kumipää..lol

• Luulen että näin siinä tulee käymään kun puhutaan tällaisista perinteisistä konservatiiveistä joihin ehkä voisin itsenikin laskea. Meille muutos ei sinänsä ole mikään mörkö mutta se pitäisi tehdä lyhyemmillä askelilla varmistaen että edellinen muutos toimii. Siksi nykymailman vauhti vähän jopa hirvittää.
      Minusta esim peruskoulun uudistukset on tehty liian nopealla aikataululla liian isoin askelin. Opettaja opettaa-lapset pulpeteissa tyylistä kohti lapset säkkituoleissa-itseohjautuvaan koulutukseen väli on ollut liian vauhdikas kaikkine hankehumppineen siinä välissä.
      Toisaalta sitten ay-liikkeessä olen sitten ollut siellä uudistushenkisemmästä päästä. Palkka-avoimuus ja esim paikallinen sopiminen on monelle ollut kova paikka mutta itse olen niitä pyrkinyt edistämään.

Ainahan tyhjä tila täyttyy ja aika sitten näyttää kuka ottaa meiltä jäävän tilan. Tilan voi saada postmoderni konservatiivisuus tai ratsastetaan nykyisen/uusliberalismin aallonharjalla. Todennäköisesti kovaäänisimmät persoonat jotka eivät välitä mikä on totta ja mikä ei tulevat pärjäämään ihan vaan kertomalla miltä heistä tuntuu ja mihin pitää pyrkiä ilman välivaiheita.
      Hiukan kärjistäen oikein hyvät miehet ja oikein pahat miehet (omasta näkökulmasta katsoen) kyllä pärjäävät mutta tavikset katoavat.

• Anonyymi

Paras lukemani koskaan
      Peukkua haleja

Tytsy...

.....tytsy

• Anonyymi

Ei enää tyynyjä tähän taloon

Tytsykät se oli siinä

• Anonyymi

Halaus tytsy

• Anonyymi

Tytsy tästä ei jutut parane 100% varmuus!!!!!!!!!

• Anonyymi

Tytsy on kuningas

• Anonyymi

Linkki ei liittynyt mitenkään AP:n väitteisiin.

• Monet sekoittaa useasti konservatiivisuuden ja perinteisen. Perinteinen on elämäntapoihin ja ehkä parisuhteeseen liittyvä asia ja konservatiivisuus on poliittisiin mielipiteisiin ja arvoihin liittyvä. Tarkoitat aloittaja varmaan perinteistä miestä?

Konservatiivinen mies (nainenkin) varmaan äänestää jotain konservatiivista puoluetta, esim. vaikka Kokoomus tai sitten jos on tuotakin enemmän tai vähemmän konservatiivinen niin Kristillisdemokraatteja tai Perussuomalaisia ja ehkä saattaa olla maahanmuuttokriittinen ja olla perinteisen perhemuodon asialla.

Perinteinen taas kannattaa perinteistä työnjakoa parisuhteessa (monesti) ja on muutenkin sellainen kuin perinteisen miehen katsotaan olevan, mutta ei välttämättä ollenkaan äänestä konservatiivista puoluetta, voi vaikka äänestää SDP:tä tai jopa vaikka Vihreitä, jos ympäristöasiat ja ekologisuus ovat tärkeitä arvoja.

• Anonyymi

Tälle norpan fiksulle kommentille antaisin peukun jos pystyisin. Olet sitten kummassa ääripäässä tahansa tai poliittisesti keskellä, niin tuollainen rakentava kommentti on arvostettava avauksen selkeään pilkkaamiseen ja ihmisryhmien herjaamiseen verrattuna.

• Anonyymi

Minullekin kävi korvaan tuo aloituksen "konservatiivinen" sana. Se ei istunut siihen ollenkaan. Itselläni on hyvinkin konservatiivisia ajatuksia ja arvoja, toisaalta myös hyvin liberaaleja. Pelkkä "olen konservatiivi" tai "olen liberaali" ei kerro vielä oikeastaan mitään ihmisestä.

"Perinteisellä" tarkoitetaan myös tänään aivan eri asioita kuin esimerkiksi 50-luvulla. Äidin jääminen kotiin hoitamaan lapsia on nykyisin jopa radikaalia, kymmeniä vuosia sitten se oli perinteistä.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Minullekin kävi korvaan tuo aloituksen "konservatiivinen" sana. Se ei istunut siihen ollenkaan. Itselläni on hyvinkin konservatiivisia ajatuksia ja arvoja, toisaalta myös hyvin liberaaleja. Pelkkä "olen konservatiivi" tai "olen liberaali" ei kerro vielä oikeastaan mitään ihmisestä.

"Perinteisellä" tarkoitetaan myös tänään aivan eri asioita kuin esimerkiksi 50-luvulla. Äidin jääminen kotiin hoitamaan lapsia on nykyisin jopa radikaalia, kymmeniä vuosia sitten se oli perinteistä.

- Sheena

Jep. Esim.1950-luvulla kotiäiti oli tavallinen asia ja töissä oleva nainen oli radikaali. Nykyään töissä oleva on tavallinen ja kotiäiti radikaali.

Itse olen aina ollut enemmän keskitien kulkija. Yritän pitää jonkinlaisen balanssin asioissa. En yleensä tykkää mennä ääripäihin. Mulle ei sovi äärioikeisto, ei äärivasemmisto eikä oikein ääriliberaalikaan. Ehkä vähän enemmän ole liberaalimpi, tosin riippuu asioista, mutta avarammin ajatteleva yritän kuitenkin olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Mä ainakin yritän vähentää työskentelyä, kodin ulkopuolella... parhaani mukaan, kunhan vaan löydän työlleni ammatilliset jatkajat. Joitain töitä pystyisin ehkä tekemään kotoa käsin etätyönä. Mulla kyllä riittää nämä kotona tehtävät työtkin; vanhempieni avustaminen jokapäiväisessä elämässä, kumpikin ovat perussairaita sekä jo iäkkäitäkin.

Mimmi joka on alkavassa uhmaiässä, sekä puutarha joka kaipaa keväästä -> syksyyn asti päivittäistä hoitoa. Puutarhasta saan juurekset, marjat, hedelmät, vihannekset, yrtit, ja kesä perunat, maa-artisokkaa, ens keväänä jo ehkä parsaakin voi kaivaa maasta, ainakin maistiaisten verran.

Sienet ja metsämarjat poimin mielelläni, jos vaan saan tilaisuuksia siihen. Luontaistalous n. 75%:sti olisi tavoitteena. Eli melkoinen elämäntapa muutos, siinä sivussa tulisi myös Mimmi kasvamaan ja oppimaan tulemaan toimeen omin avuin, toivottavasti.

Yks vaihtoehto on ett myyn firman, siitä vaan tarjottiin nyt todella hävyttömän vähän!
        En mä työtäni siihen hintaan myy; Multa jäisi paljon saamatta uurastuksestani, jos myyn nyt tarjotulla hinnalla. Ehei, ei onnistu lannistaminen ns. markkinaehtoihin, joihin ostaja ehdokas vetosi. Kyllä mä tiedän ett ajat ovat vaikeat; mutt ei se silti tarkoita polkuhintoja!

Pari muutakin hoitokotia on kuulemma aikeissa lopettaa toimintansa! Kiva kun kertoivat;
        mä taidan yrittää nyt saada aikaiseksi yhteistoimintaa; meidän yksityisten pienten välille, keskitetään mekin voimamme ja tehdään yhteistyötä!

• Konservatiiviset arvot omaava ihminen ei välttämättä ole edes parisuhteessa, voi olla ja voi olla lapsiakin, mutta ei välttämättä. Eikä välttämättä muutenkaan ole ihan joka asiassa perinteinen.

Perinteinen taas, niin kuin jo sanoin edellisessä kommentissa ei välttämättä ole arvoiltaan konservatiivinen, mutta muuten haluaa elää perinteisemmin eli on yleensä parisuhteessa (ei 100 % aina) ja jos on puoliso voi olla lapsiakin, jos on saatu ja/tai haluttu. Perinteinen voi myös ihan hyvin olla mieleltään avarasti ajatteleva ja kannattaa ekologisia arvoja, toki konservatiivinenkin, mutta konservatiivia arvoja kannattava kuitenkin vähän harvemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3805
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2669
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2154
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1657
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1478
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    7. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1451
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1434
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1408
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1284
    Aihe