Pähkinässä 6000 kilokaloria kilogrammaa kohti. Hintaa 15 euroa (lidl saksanpähkinä).
Jauhelihaa tarvitsee samaan energiamäärään 2 kg hintaan 20 euroa.
Kaikille pähkinät eivät tietysti sovellu.
Ja pietarin pikkuoravat joutuvat tyytymään ukrainan peltojen mullanmakuun.
Pähkinöillä ylivoimainen hinta-energiasuhde
16
651
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä huomio. Totta. Ja kiitos !
- Anonyymi
Makarooni tai riisi 1€ kilo kuivana
- Anonyymi
voi
7270 kcal/kg
1.5 kg /kk menee, jo 18 vuotta.
Ehei, siellä takarivissä,
painoni on sama ku 18 v sitten.- Anonyymi
Rasvanen ruoka pitää nälkää hyvin kun sulaa hitaasti
- Anonyymi
Nojoo apout 10 ekeä kilo, mutta voita ei kyllä lusikoittain syö ja ruuanlaitossa osa jää pannuun. Tosin tuo paremman maun ruokaan kuin multa.
- Anonyymi
Lidlin pussukan mukaan saksalaisissa on 712 kcal pär 100 g, joten kalorien suhteen tasan voin kanssa. Lisäksi saksalaiset vähentävät huonoa kolesterolia, olikohan se jopa 25%.
- Anonyymi
Minä syön pari pussia pirkka cashew-pähkinöitä viikossa. Ne tosin ei ole edes pähkinöitä, mutta ei se syömistä haittaa.
- Anonyymi
Ei korvaa punaisesta lihasta tai esim. kananmunista saatavaa proteiinia, ei pelkillä pähkinöilä pärjää.
- Anonyymi
Are you nuts ihmettelisi jenkkikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Are you nuts ihmettelisi jenkkikin.
Bruce Willis söi pähkinöitä ja nyt se vaan ihmettelee.
- Anonyymi
Minä vuonna solmittiin Pähkinäsaaren rauha ja ketkä olivat sopijaosapuolia?
- Anonyymi
Soija ja papu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soija ja papu
Sitten loppu banaanit ja lakritsa.
- Anonyymi
Ilmastonmuutoksen ansiosta pähkinäpensaat kasvavat (taas) Suomessakin.
- Anonyymi
Entäs maapähkinät ?
3.25 euroa/kg Prismassa viime viikolla.- Anonyymi
Löysin Primasta ostettujen pähkinöiden pussin: 609 kcal/100g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883