Hallitus fanittaa entistä vihollistamme

Anonyymi-ap

Sen sijaan oman maan köyhiltä riistetään viimeinenkin elämän mahdollisuus

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Senon Marini ja Niinistö rähmällään Usalle,juoksupoikana!

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­N­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17704650S

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Suomi on saatu mukaan USA:n valtataisteluun maailman herruudesta.

• Anonyymi

Suomalaiset politiikot niin tyhmiä että antavat ja ja eu vaatii että meidän täytyy täällä elättää velkaantuneiden maiden elämiset esin velan annot espanjalaisille ja kreikkalaisille jo vuosia sitten ja kaikenlaiset rahan annot muiden maiden tupakan vastaisuuden ym muun hömpän tukemiseksi ja kuka nyt ei ottaisi hölmöläisiltä rahaa ja täällä suomessa otetaan veroina tuloista ja moneen kertaan kaikesta hyödykkeistä ja muusta mitä ostetaan ja tavis suomalainen köyhtyy hintojen nousun myötä paitsi tietty rikkaat jotka saavat ruoka ja matkaetuja ja käyttävät röyhkeästi laittomasti omiin tarkoituksiinsa etuja joista aina silloin tällöin narahtavat mutta pian ne unohdettu ja taas rikkaat porskuttaa vielä rikkaanpana kun ovat. JULKINEN MENO KASVAA LISÄÄMÄLLÄ MINISTERIEN JA HEIDÄN AVUSTAJANSA määrää ja palkkoja, samoin virkamiesten , SOTE vasta nostikin kuluja johtajien määräällä jotka saavat ihan törkeetä palkkaa ja etuja, HOITOJONOT ihan hirveät kun ei reagoitu jo kymmenen vuotta siihen että hoitajia ei ole sairaaloisa eikä vanhainkodeissa, eikä varsinkaan kotihoidossa joka on aivan surkeaa. HYVINVOINTI alas ajettu ja täällä ei hoideta kuin maahanmuuttajat vastaanottopisteissä yötäpäivää ensihoitajat ja kaikki saavat, kalliit asumiskulut vesi ja sähkölaskuineen,ruuat lapsilisät ja elatustuet moneltakin lapselta , pyörät, puhelimet, kuljetetaan asioille ja lomamatkat kotimaihinsa., tulkit, päiväkoti ja koulutukset kaikki suomen julkisia menoja lisääntyvissä määrin kaikkien niiden aiemmin jo tääällä elätetyjen lisäksi. SUURIN OSA EI TUOTA MEILLE SUOMALAISILLE YHTÄÄN MITÄÄN HYVÄÄ, MONET pelkkkää menoa poliisi, asianajaja ja tuomari sekä vankilakuluina ELI HARMIA HARMIN PÄÄLLE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2305
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      78
      1202
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1075
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1056
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1019
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      977
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      16
      969
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      930
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      908
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      906
    Aihe