Henkimaailman juttu

Anonyymi-ap

Viime yönä keittiön vanha puu tuoli narisi itekseen kovaan ääneen ihan kuin joku olisi istunut siinä. Pelästyin tietysti ihan hirveesti et täällä kummittelee Klo oli jotain 3-4 yöllä. Sitten tuli tunne että exn faija istuu siinä. Tajusin että se on ny kuollu kun henki on täällä. Tänään kuulin hetki sitten että se kuoli ja just siihen aikaan. 10000 tkm päässä.

Ei ollu mulla eka kerta tälläinen tapahtuma. Voi hyvä jumala sentään

64

728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellänikin on erilaisia henkimaailman kokemuksia, muttei juuri ihan tuollaista. Eli kukaan ei ole kuolinhetkellään tullut moikkaamaan. Kerran tapahtui kyllä jotain tuon tapaista...

Vaikka jälkeenpäin niistä on kiva puhua, että olipas jännää, niin sillä hetkellä kun se tapahtuu, ei se oo yhtään kivaa.

Sitä jää niinku miettimään kysymystä "miksi?".
      Miksi exäsi faija tuli yöllä luoksesi...?

Ehkä hän tuli moikkaamaan? "Olit hyvä kaveri!"?
      Tai esim.: "pidä huolta tyttärestäni, hän kaipaa sinua."

• Anonyymi

Sitä ei voi elävät ehkä tietääkään- mutta yksi vaihtoehto on että vaan haluaa näyttää että ihminen jatkaa olemassaoloaan myös vaikka keho on jo kuollut.

Kummituksia on joskus sitten olemassa koska jotkut on jumittuneet johonkin esim paikkaan, esim suurien kauheuksien yhteydessä- ja ehkä vain Jeesus rukoileminen auttaa siihenkin?

Liika kiinnostus noihin asioihin saattaa kutsua niitä henkimaailman eli saatanan pahoi henkiä - siitä on viihteessä tehty jännää ja hauskaa, mutta todellisuudessa ei taida olla ollenkaan hauskaa.

Todistettavia tapauksia on monia- mutta valtamedia on tiede-kommunistinen eli kieltää kaiken henkisyyden, joten nuo asiat ei kerrota missään.

• Anonyymi

Kiitos kommentistasi. Ehkä hällä oli asiaa

• Anonyymi

KYLLÄ TUOLLASTA TAPAHTUU.

Mutta niihin ei kannata kiinnittää liikaa huomiota koska pahathenget sattaa alkaa myös pelleilemään kanssasi jos alkaa liikaa moiseen kiinnostua.

Kuolleet on jo eri maailmassa- ja Jeesus on se meidän eplastaja ja suojelee henkimaailman pöljyyksiltä. rukoilkaa Jeesusta aina ja koko ajan- ja noudattakaa raamatun Jeesuksen sanomaa.

• Anonyymi

Kuolleet on jo eri maailmassa-

Ei ole,jotkut jää välitilaan.
        Kokeile kutsua..joku tulee !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

CANDYMAN....X7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti,älä kutsu.Toivota heille,että mene valoon ! Rukouksen kera.
        Välitilaan joutuneet tuovat ongelmia.

• Anonyymi

Paras olla hiljaa moisista kokemuksista. Ei ole tieteellistä tutkimusta, joten ei voi olla totta. Samaakuin ilmastonmuutos. Ilmasto muuttuu.

• Anonyymi

Tiede ei ole kaikille mikään auktoriteetti.

Nämä ovat todellisia tapahtumia, eikä juuri kukaan lähtisi tällaisista peräti julkisesti puhumaan, ellei ole itse ensin yrittänyt selvittää itselleen, että mitä ihmettä se oli...?!

Paljon oudompiakin asioita tapahtuu. Tämä nyt mainittu "vierailu" oli selkeä tapahtuma, mutta vielä "uskottavammasta ja kesymmästä päästä" erilaisia kohtaamisia. Jokseenkin "tyypillinen kummitusjuttu".

Asuin aikoinaan vierailijana eräässä talossa jossa kovaäänisesti saapasteli ilm. muuan, läheiseltä hautausmaalta karannut, aiemmin tunnettu murhaaja ylös, alas talon portaikkoa. Tuli mm. huoneeni ovelle "tuijottamaan". En nähnyt, mutta kuulin ja aistin hänet. Se on kyllä kammottavimmasta päästä mitä itse olen kokenut. Kuului kuulemma sen talon peruskalustoon.

Tosin on suhteellista, mikä on "kammottavinta". Jos mulla kotona alkaisi yöllä läheinen tuoli natista ja kokisin selvästi siinä istuvan jonkun aistimani henkilön, niin voisin kauhussani vaikka syödä tyynyni.

Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, Hän On Herra. Näitä kokiessa Hän ei kuitenkaan yleensä tule ihan ensimmäisenä mieleen. Ihmisellä on itsesuojeluvaisto ja ihminen hätääntyessään vaistomaisesti turvautuu ensin omiin keinoihinsa, kunnes muistaa, että Jumalakin on olemassa ja Häntä voisi tässä hädässä vaikka rukoilla...!

Nuo tietyt, välkyt uskovaiset, jotka tarjoavat valmiita, uskonnollisia periaatteitaan, eivät monet taida olla koskaan itse tällaisia kokeneita. Näihin ei ole suoria vastauksia, sillä joskin nämä ovat todellisia tapahtumia, varmoja selityksiä näille ei yleensä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ovat todellisia tapahtumia, eikä juuri kukaan lähtisi tällaisista peräti julkisesti puhumaan, ellei ole itse ensin yrittänyt selvittää itselleen, että mitä ihmettä se oli...?!

Paljon oudompiakin asioita tapahtuu. Tämä nyt mainittu "vierailu" oli selkeä tapahtuma, mutta vielä "uskottavammasta ja kesymmästä päästä" erilaisia kohtaamisia. Jokseenkin "tyypillinen kummitusjuttu".

Asuin aikoinaan vierailijana eräässä talossa jossa kovaäänisesti saapasteli ilm. muuan, läheiseltä hautausmaalta karannut, aiemmin tunnettu murhaaja ylös, alas talon portaikkoa. Tuli mm. huoneeni ovelle "tuijottamaan". En nähnyt, mutta kuulin ja aistin hänet. Se on kyllä kammottavimmasta päästä mitä itse olen kokenut. Kuului kuulemma sen talon peruskalustoon.

Tosin on suhteellista, mikä on "kammottavinta". Jos mulla kotona alkaisi yöllä läheinen tuoli natista ja kokisin selvästi siinä istuvan jonkun aistimani henkilön, niin voisin kauhussani vaikka syödä tyynyni.

Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, Hän On Herra. Näitä kokiessa Hän ei kuitenkaan yleensä tule ihan ensimmäisenä mieleen. Ihmisellä on itsesuojeluvaisto ja ihminen hätääntyessään vaistomaisesti turvautuu ensin omiin keinoihinsa, kunnes muistaa, että Jumalakin on olemassa ja Häntä voisi tässä hädässä vaikka rukoilla...!

Nuo tietyt, välkyt uskovaiset, jotka tarjoavat valmiita, uskonnollisia periaatteitaan, eivät monet taida olla koskaan itse tällaisia kokeneita. Näihin ei ole suoria vastauksia, sillä joskin nämä ovat todellisia tapahtumia, varmoja selityksiä näille ei yleensä ole.

"Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, Hän On Herra. Näitä kokiessa Hän ei kuitenkaan yleensä tule ihan ensimmäisenä mieleen. Ihmisellä on itsesuojeluvaisto ja ihminen hätääntyessään vaistomaisesti turvautuu ensin omiin keinoihinsa, kunnes muistaa, että Jumalakin on olemassa ja Häntä voisi tässä hädässä vaikka rukoilla...!"

On hyvä, että olet hereillä jo elämäsi aikana.

• Anonyymi

Juu, eilen ei satanu, tänään sato. Kaikki vuodet säiltään erilaisia. Lunta piisaa, ei voi valittaa ettei olis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tunteesi,olen wälkky mutta erillainen uskovainen:)
        Olin sotilas ulkomailla !
        Koin pahaa ja se kasvatti minua.
        Minulla on Raamattu auki yöpöydälläni keskestä,koska se on pyhä kirja ja huokuu pyhää.
        Vaikka olen irti kirkoista ja lahkoista,niin rukoilen Isä meidän kun tuntuu siltä,se auttaa aina.

RAKKAUS VOITTAA KAIKEN !

• Anonyymi

Jokainen ihminen on henkiolento, olemme nyt vain näissä kehoissamme täällä maapallolla - ja meille kerrotaan että emme ole muuta kuin lihaa luuta nahkaa verta ja jotain sähkösysäyksiä- että olisimme vain jotain liha-ropotteja.

• Anonyymi

Tutkimuksissa on havaittu, kun ihminen kuolee ja kaikki hänestä tuolloin poistuva hengitysilma, ym on punnittu, hänestä poistuu lisäksi vielä nk. "tuntematon 2 grammaa".

Tämä näyttää olevan, eri kokoisillakin ihmisillä, aina tuo tuntematon 2 grammaa.

Ihmissielun paino?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimuksissa on havaittu, kun ihminen kuolee ja kaikki hänestä tuolloin poistuva hengitysilma, ym on punnittu, hänestä poistuu lisäksi vielä nk. "tuntematon 2 grammaa".

Tämä näyttää olevan, eri kokoisillakin ihmisillä, aina tuo tuntematon 2 grammaa.

Ihmissielun paino?

kyllä. tuo se on.

energiakertymälläkin on massansa.

epä sielu paljoa maallisesti mitattuna paina. Mutta universumin korkea-arvoisin elementti se tuosta huolimatta on. siitäpä tämä elämänmittainen taistelu tosiasiallisesti käydään. ja ainoastaan noista 2seta grammasta. satanin koko olemassaolon ainut tavoite on varastaa Jeesukselta tuo kahden gramman arvoinen sielumassa, Taivaasta helvetiin.

• Anonyymi

Jokainen ihminen on henkiolento,

Olemme henki ja sielu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen ihminen on henkiolento,

Olemme henki ja sielu.

Ihmisellä ei Raamatun mukaan ole erillistä , kuolematonta sielua..Ihminen pikemminkin on sielu, kokonaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä ei Raamatun mukaan ole erillistä , kuolematonta sielua..Ihminen pikemminkin on sielu, kokonaisuus.

Raamatussa apostoli Paavali kertoo, että on olemassa maallisia ruumiita ja taivaallisia ruumiita ja että ihmisessä on henki sielu ja ruumis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa apostoli Paavali kertoo, että on olemassa maallisia ruumiita ja taivaallisia ruumiita ja että ihmisessä on henki sielu ja ruumis.

Niin ja Jeesus sanoi,antakaa kuoleiden olla eli hauta.
        Siellä ei ole mitään kuin muisto ihmisestä,henki on ja elää aina !

• Anonyymi

Kehomme kuolee mutta sielumme ei koskaan.Is-be luotu !

• Anonyymi

tismalleen. Luoja auttakoot täältä Suomestakin mahdollisimman monta sielua Taivaaseen sitten jsk, kun vaan uskoon tulevat ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tismalleen. Luoja auttakoot täältä Suomestakin mahdollisimman monta sielua Taivaaseen sitten jsk, kun vaan uskoon tulevat ensin.

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt mitä tiedän,kuolet ..olet mitä olet.Sielusi hakeutuu minne sen tarkoitus,niin sähköllä hävitetään muistisi ja synnyt uudestaan tänne.
        Olet vanki planeetalla,kuolet ja synnyt tänne uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt mitä tiedän,kuolet ..olet mitä olet.Sielusi hakeutuu minne sen tarkoitus,niin sähköllä hävitetään muistisi ja synnyt uudestaan tänne.
        Olet vanki planeetalla,kuolet ja synnyt tänne uudestaan.

Älä selitä omiasi äläkä noita budhalaisia hupatuksia. Jeesus on ainoa, joka puhui totta ja todisti sen kuolemalla kuoleman voittaen.

• Anonyymi

Lapsuuskodissa oli kylmä eteinen, minkä ikkunaan muodostui tavipakkasilla usein erilaisia jääkiteisiä kuvioita, tai syntyi maidon sameaa ohutta jääkerrosta.

Eräänä aamuna äiti huomasi eteisen ikkunassa, kuinka sen alaosassa oli 15-20 cm korkeudelle asti tasainen samea jää, mistä keskikohdalla nousi ylös mitä selkein hautakumpu, sekä siinä risti. Muuten ikkuna oli ihan kirkas.

Vanhempani, minä ja kaksi sisarustani emme uskoneet silmiämme, kuinka kuvio saattoi olla niin selkeä ja täsmällinen ääriviivoiltaan, ettei kynälläkään olisi sen paremmin voinut hautakumpua ja ristiä piirtää.

Iltapäivällä äidin veli, joka asui kilometrin päässä, sai sydänkohtauksen. Hän kuoli ambulanssiin, matkalla sairaalaan, 49 vuoden ikäisenä.

• Anonyymi

Saatko perintöä?

• Anonyymi

Saatko perintöä?

Ahne ihminen,rottamainen,lipoen rahan perään..
        Näitä riittää roskasakkia !

• Anonyymi

Vanha puutuoli narisee kun huoneilma on talvella kuiva. Se kuuluu asiaan siinä kuin lattiaparketin risahdukset.

• Anonyymi

Ei taatusti sen takia narise jakkarat. Lattiakin narisee vain kävellessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä puu elää lämpötilan ja ilmankosteuden mukaan, olipa puu sitten jakkarassa, keinutuolissa, lautaparketissa, ikkunanpuitteissa, hirsitalon nurkissa, ulkoverannalla, terassilla, vaarin viulussa tai mummon kirnussa.

Siitä ne risahtelut, räsähtelyt ja pienet kolahduksetkin kuuluvat.

Itselläni kerrostalossa lautaparketti risahtelee ja paukahtelee varsinkin näin talvisin, kun se elää vuodenaikojen vaihtelun mukaan. Siksihän parkettia asennettaessa jätetään seinän viereen liikkumavarakin, jotta se voi tarvittaessa liikkua: laajeta ja supistua. Talvella sisäilma on kuivaa, minkä voi todeta siitäkin, että iho on kuivuu talvisin helpommin ja vaatii rasvaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä rouva? Taitaa narista istuessaankin.

• Anonyymi

Kyllä lattioiden ja tuolien narina on Putinin syytä.

• Anonyymi

Niin just. Ei olisi narinaa jos Zelensky olisin maailman presidentti.

• Anonyymi

Mulle on tapahtunu ihmeitä rukoillessani Jeesusta.

• Anonyymi

Kummitukset ovat todellisia. Tosin hyvin harvoin ne pystyy näyttäytymään. Niitäkin tapauksia on.

• Anonyymi

Kummitus sulla on housuissas.

• Anonyymi

Oletko afrikkalaista syntyperää?

• Anonyymi

Televisiossa pyörii useita ohjelmasarjoja, joissa tutkijat tutkivat henkimaailman asioita. Yleensä tutkijat menevät vanhoihin taloihin yöaikaan, ja kuvaavat yökameralla koko ajan.

Osallistujien kasvojen säikähtäneistä ilmeistä voi katsoja päätellä, että jossakin on joku ovi narahtanut tai tuulenhenkäys tuntunut kasvoilla tms.

Nämä sarjat ovat todella mielenkiintoisia ohjelmia. Ne tarjoavat runsasti uutta faktatietoa meidän ympärillä olevasta henkimaailmasta ja niiden olennoista.

• Anonyymi

Siinä että säikähtää, ei ole kysymys henkimaailmasta.
        Linnanmäen kummitusjunaankin voi mennä säikähtelemään.

• Anonyymi

Miksi ne olisi juuri vanhoissa taloissa?

• Anonyymi

Minunkin vaimoni oli kuullut yöllä voimakasta narinaa. Kun aamulla heräsimme niin minulla oli paskat housussa.
      Mihin tämä johtaa?
      🥶

• Anonyymi

Jos oisit minun ukko, niin hengenlähtö ois lähellä.

• Anonyymi

Sisälläsi olleet henkiolennot eivät enää kestäneet pahoja tekojasi ja päättivät muuttaa pois. Pukkasivat poistumistieltä esteet housuihisi. Nyt sinua odottaa rangaistus, minkä he tulevat langettamaan. Pyydä heti vaimoltasi kaikki rikkeet anteeksi, syrjähypytkin. Ehkä henget vielä leppyvät...

• Anonyymi

Palvelutaloon

• Anonyymi

Polta se tuoli.

• Anonyymi

Poltergeiset ovat räyhä henkiä ja voivat liikutella esineitä!!👻👻

• Anonyymi

Laittakaa yön ajaksi Samsung-kameroistanne yökuvaus päälle, ja kamera kuvaamaan makuuhuoneessa ikkunan suuntaan.

Yön aikana verhot liikkuu moneen kertaan, kun erilaisia tuonpuoleisesta tulevia hahmoja vierailee nukkuvien luona. Kuolleet käy toisten luona useammin kuin muiden.

• Anonyymi

Itseasiassa tiedän tämän ja niin on. En niin verhoista tiedä mutta oviaukossa heilutetaan kättä .

• Anonyymi

vanhoissa rakennuksissa jää entisten asukkaiden henki valta pyörimään asumukseen,

• Anonyymi

vanhoissa rakennuksissa jää entisten asukkaiden henki valta pyörimään asumukseen,

Energia vain,sen voi poistaa.

• Anonyymi

Heitä voi pyyttä siirtymään valoon rukouksella.

• Anonyymi

Joo, kyllä henkiulottuvus ihan todellinen on. Jotkut eläimet näkevät paremmin siihen ulottuvuuteen kuin ihmiset. Minulla on ollut monia suoria kontakteja henkiolentoihin ja korkeamman dinmension olentoihin. Herättelevät ihmisiä usein eri tavoin ja yksi tunnetuimmista tavoista on ns. unihalvaus, jolloin ihmistä painetaan voimakkaasti vasten makuualustaa siten, että ei voi liikkua.

• Anonyymi

Teosofiassa puhutaan ns. vihkimyksistä, joita ihmiselle suodaan henkisen kehitystason ja tarpeen mukaisesti. Ensimmäisen asteen vihityille tietynlainen kokemus, toisen asteen vihittäville toisenlainen ja voimakkaampi jne. Seitsemän vihmimystä maksimi määrä tässä ulottuvuudessa. Tavoite on saada ihmiselle kokemusperäisesti annettua tietoa ja ymmärrystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teosofiassa puhutaan ns. vihkimyksistä, joita ihmiselle suodaan henkisen kehitystason ja tarpeen mukaisesti. Ensimmäisen asteen vihityille tietynlainen kokemus, toisen asteen vihittäville toisenlainen ja voimakkaampi jne. Seitsemän vihmimystä maksimi määrä tässä ulottuvuudessa. Tavoite on saada ihmiselle kokemusperäisesti annettua tietoa ja ymmärrystä.

...jotta tämä muistaisi ja oivaltaisi...

• Anonyymi

unihalvaus,

ei ole henkinen

• Anonyymi

Päihteiden käyttöä kannattaa vähentää,

• Anonyymi

Ei lauantaina..!

• Anonyymi

Mäki näin et hallitus olis laittanu maamme asiat kuralle. Velkaa älyttömästi jne. Painajainen😅

• Anonyymi

Vainajat ovat eräitä suojelusenkeleitä. Kyllä niitten henget toisinaan !

Faari

• Anonyymi

Kyllä,sinun edes mennyt lähioimainen on yleensä ns suojelus enkeli,että opastaa.

• Anonyymi

Väärästä puuilosta sitten.

• Anonyymi

Mieti tätä: katso isoon valoon niin pupillit on vähän isommat ->love warm the radiation. Näytät vähän kireeltä tai liikut liian nytkähdellen

• Anonyymi

Tasan vai?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1701
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1546
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1260
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe