Vesilahden paras grilli?

Anonyymi-ap

30

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulipahan taas pettymys Vesilahden ainoan grillin takia. Oltiin jo tekemässä listaa mitä otettaisi jos käytäisi tuolla grillillä, mutta eihän se olekkaan kuin pe,la ja su auki . Taas menee sekin raha Lempäälän yrittäjälle koska ei tässä perjantaihin aleta odottamaan koska oman kylän torikokki avaa taas luukkunsa. Mikä tän kylän yrittäjiä oikein vaivaa kun ei ymmärretä että pettynyt asiakas ei tule toista kertaa jos se joutuu naapurikuntaan ajamaan että saa pikaruokaa. Pitäkää vaan kaikki puljunne kiinni iltaisin niin hyvä tulee. Edes se 1 voisi kannattaakin kun asiakkaat sen huomaisi että se on AUKI!. Odotan viisaita vastauksia "ammattilaisilta yrittäjiltä"?.

      • Anonyymi

        No kun ei kannata pitää auki. Palkkakulut isommat kuin myynti. Kyllä luukut varmasti olis auki jos se kannattas. Olihan se auki aluksi keskiviikona torstaina ja viikonlopun. Käykää lempäälässä vaan niin menee lopullisesti kiinni🍔
        Terveisin vesilahdessa ollu yrittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei kannata pitää auki. Palkkakulut isommat kuin myynti. Kyllä luukut varmasti olis auki jos se kannattas. Olihan se auki aluksi keskiviikona torstaina ja viikonlopun. Käykää lempäälässä vaan niin menee lopullisesti kiinni🍔
        Terveisin vesilahdessa ollu yrittäjä.

        Onneksi on vielä Sale ja Koo mistä saa täytetyn lihiksen aineet ja voi tehdä kotona mieleisensä niin ei tarvi ajaa Lempäälään sellaisena päivänä kun Vesilahtelaiset pitää siestaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei kannata pitää auki. Palkkakulut isommat kuin myynti. Kyllä luukut varmasti olis auki jos se kannattas. Olihan se auki aluksi keskiviikona torstaina ja viikonlopun. Käykää lempäälässä vaan niin menee lopullisesti kiinni🍔
        Terveisin vesilahdessa ollu yrittäjä.

        Taas torigrillissä luukku säpissä. Kiva lähteä turhaan grillille kun paikalla huomaa lapun luukulla, että suljettu. Viedään vaan ne rahat naapurikuntiin missä asiakkaat on tärkeitä yrittäjille.7-9 .6.2023 viikonloppuna todettua. enkä ollut ainoa. Koskahan torille saadaan sellainen yritys jossa ei vieroksuta työtä ja kunnioitetaan asiakkaita ilmoittamalla sulkutiloistaan vaikka sosiaalisessa mediassa ajoissa.


    • Anonyymi

      Ensin perustetaan Grilli, ja sitten EI pidetä sitä auki. bisness bisness ? ? ?

    • Anonyymi

      Ilmasta pitää kiinni ei juokse vakuutkset ei vuokrat eikä muu. Lisäksi myynti niin hurjaa niinä parina aukiolopäivänä että kannattaa pitää luukut kiinni suurimman osan ajasta!

    • Anonyymi

      On muuten kiva mennä ekana aukiolopäivänä sitten ostaan herkkuja kun tiedät että satavarmana ne on sen 5 päivää kuivahtanu siellä odottamassa seuraavaa aukiolopäivää. Voit oikein maistaa tuoreuden!

      • Anonyymi

        No sinähän se varsinainen tietäjä oo🤯


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Pinjan grillillä hyviä naistenpäivätarjouksia?.

        Hyvää ruokaa oli ainakin.


    • Anonyymi

      TIEDOKSI VAAN! se PINJA grillin reppana on taas suljettu pääsiäisviikonlopun. Eikö yrittäjällä olekkaan pikkurahan puute. Lapset niin odotti että pääsisivät grillisapuskalle kun viikonloppu tulee. Taas on toisen paikkakunnan yrittäjälle nekin eurot kiikutettava ja niin edelleen.

      • Anonyymi

        Onhan se maanataina auki et käykää ny ostoksilla tai grilli voipi lähtee naapurikuntaan. Tai ainakin minä siirtäsin sen sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se maanataina auki et käykää ny ostoksilla tai grilli voipi lähtee naapurikuntaan. Tai ainakin minä siirtäsin sen sinne

        Lopetin koko grillillä käymisen. Syy ei viitsi turhaan ajella tarkastamaan onko on vai off.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin koko grillillä käymisen. Syy ei viitsi turhaan ajella tarkastamaan onko on vai off.

        Hyvä niin kannattaa ja ajella naapurikylään niin pysyy palvelut kylässä. Onnee Harri 🙃🙃😶‍🌫️🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin kannattaa ja ajella naapurikylään niin pysyy palvelut kylässä. Onnee Harri 🙃🙃😶‍🌫️🤔

        Moro lempäälän grillin henkilökunta tässä meillä on lauantaisin sekä sunnuntaisin pizzat ja kebabit 7,90€ tarjouksessa. Lempala ja LVS samassa talossa sieltä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro lempäälän grillin henkilökunta tässä meillä on lauantaisin sekä sunnuntaisin pizzat ja kebabit 7,90€ tarjouksessa. Lempala ja LVS samassa talossa sieltä löytyy.

        Tampereentie 19 Lempäälä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro lempäälän grillin henkilökunta tässä meillä on lauantaisin sekä sunnuntaisin pizzat ja kebabit 7,90€ tarjouksessa. Lempala ja LVS samassa talossa sieltä löytyy.

        Tolla hintaa ei veroja maksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla hintaa ei veroja maksella

        Kyllä veroja maksavat tähän maahan. Lempäälän Pizza & Kebap Grillin omistaa tämä porukka jolla menestyvä yritys Viialassa. Siellä valmistetaan ravintoloihin raakaaineet vähän isommissakin mittakaavoissa. On varaa myydä edullisemmin annoksia kun omalta tehtaalta ilman välikäsiä tulee tuotteet.


        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/my-food-oy/23815595/taloustiedot


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Taitaa olla loppu lähellä.

      • Anonyymi

        Lempäälän grillillä vai Vesilahden torigrillillä?. Veikkaan viimeistä ainakin itse, koska suljettu yritys ei tuota mitään vaikka asiakkaat valmiina. Onko varaa menettää nekin tällä juupa eipäs aukiololla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempäälän grillillä vai Vesilahden torigrillillä?. Veikkaan viimeistä ainakin itse, koska suljettu yritys ei tuota mitään vaikka asiakkaat valmiina. Onko varaa menettää nekin tällä juupa eipäs aukiololla.

        Onko pääsiäistarjouksia kylän ainoalla grillillä ?.


    • Anonyymi

      Hei mä luulen että omistaja vuokraa /myy grillin teille jotka täällä rutisette aukioloajoista ym. Satte ihan itse kokeilla sitten yrittämisen ihanuutta🙂 ostohousut jalkaan ja kaupoille yhteys omistajaan

      • Anonyymi

        Yksinyrittäjälle hyvä homma. Tuskin kannattavaa pitää vierasta työvoimaa. Tekee moni yksinyrittäjä täyttä viikkoa eikä valita kun ei kannata. Riippuu tietenkin toimialasta mitä tekee jos ei kannata. Kai se nainenkin joka siinä kioskilla käy kaukaa töissä tahtoo lomailla ennen kesän loppua ja isäntä ei itse kerkiä tuuraamaan ,eikä hankkimaan tuuraajaa omien kiireittensä takia. Lempäälän ekoissa liikennevaloissa vasemmalla on grilli jossa voi käydä ostoksilla sen aikaa kun paikallinen kioski vetää siestaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinyrittäjälle hyvä homma. Tuskin kannattavaa pitää vierasta työvoimaa. Tekee moni yksinyrittäjä täyttä viikkoa eikä valita kun ei kannata. Riippuu tietenkin toimialasta mitä tekee jos ei kannata. Kai se nainenkin joka siinä kioskilla käy kaukaa töissä tahtoo lomailla ennen kesän loppua ja isäntä ei itse kerkiä tuuraamaan ,eikä hankkimaan tuuraajaa omien kiireittensä takia. Lempäälän ekoissa liikennevaloissa vasemmalla on grilli jossa voi käydä ostoksilla sen aikaa kun paikallinen kioski vetää siestaa.

        No nyt löyty joka ymmärtää nyky yrittämistä. Se on juuri näin 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt löyty joka ymmärtää nyky yrittämistä. Se on juuri näin 🙏

        Pinja senkun lomailee ja kesä aikaa tehdä tiliä, sanon vaan että voi v.ttu . Hyvä että edes jossain mainostaa kiinniolemisestaan prkle. Kai me lähdetään taas kerran kalliimmam kaavan mukaan mätölle jonnekkin missä asiakas on tärkeä yritykselle.. Pitäkööt luukkunsa kiinni vaikka lopullisesti, ei haittaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinja senkun lomailee ja kesä aikaa tehdä tiliä, sanon vaan että voi v.ttu . Hyvä että edes jossain mainostaa kiinniolemisestaan prkle. Kai me lähdetään taas kerran kalliimmam kaavan mukaan mätölle jonnekkin missä asiakas on tärkeä yritykselle.. Pitäkööt luukkunsa kiinni vaikka lopullisesti, ei haittaa .

        Niin kai hänkin lomansa tarvii. Ihme vinkumista. Menkään nyt syömään vaan 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai hänkin lomansa tarvii. Ihme vinkumista. Menkään nyt syömään vaan 🙂

        Pääsisiköhän grilliin töihin. Olen kokiksi opiskeleva nuori .


    • Anonyymi

      Yhteyttä omistajaan vaan luulis pääsevän jos oot pätevä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe