Kotimaista tuotteet

Anonyymi-ap

Ihan paskoja turhaa mainostavat. Verrataan vaikka nakkeja. Snellmannin nakkeja popsii tuosta nuin vaan mielikseen mutta kotimaista nakit maistuu niin paskalta että väkisin yhen syö sitte lähinnä ilettää.

29

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Snellmannin makkarat ja lihatuotteet parhaita.

• Anonyymi

Laitahan tarkat speksit niin katsotaan että vertaat vastaavia tuotteita.

HK sininen on makkara, kuten myös "maakarit" raaka-makkara. Vaan ei niitä voi silti verrata keskenään, kuten ei kuoretona ja kuorellista nakkiakaan.

Snellmannia jos haluaa kehua, niin monet "Kotimaista"-lihatuotteet on valmistanut "Snellmanin Lihanjalostus Oy".

• Anonyymi

HK:n sininen lenkki on leipomotuote koska sisältää eniten vehnäjauhoja ja seuraavaksi sianrasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HK:n sininen lenkki on leipomotuote koska sisältää eniten vehnäjauhoja ja seuraavaksi sianrasvaa.

Et sitten tiennyt sitä, että siinä ei käytetä vehnäjauhoja, kuten ei yleensä muissakaan makkaroissa.

• Anonyymi

No sitte niihin kotimais tuotteisiin on laitettu kaikki jäännökset mitkä ei brändille itselleen kelpaa koska maistakaa oikeasti aivan valtava ero maussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitte niihin kotimais tuotteisiin on laitettu kaikki jäännökset mitkä ei brändille itselleen kelpaa koska maistakaa oikeasti aivan valtava ero maussa.

Älä nyt yritä livetä. Laitahan tarkat speksit mitä tuotteita vertailet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten tiennyt sitä, että siinä ei käytetä vehnäjauhoja, kuten ei yleensä muissakaan makkaroissa.

HK:n sinisessä on vehnäjauhoja ja rasvaa eikä maistu miltään. Kaikki HK:n tuotteet heikkolaatuisia ja lopetin niiden ostamisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HK:n sinisessä on vehnäjauhoja ja rasvaa eikä maistu miltään. Kaikki HK:n tuotteet heikkolaatuisia ja lopetin niiden ostamisen.

Eli aloitus on valetta.

HK Sinisen pahin ongelma on sen sisältämä natriumglutamaatti (E621). Jos sitä vähänkin syö illalla, niin yöllä kuivaa suuta ja olo on muutenkin outo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, useimmissa makkaroissa Gluteeniton - merkintä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, useimmissa makkaroissa Gluteeniton - merkintä.

Peruna taitaa tosiaan olla "luteeton".

• Anonyymi

Toi snellmann on pietarsaaresta ja rkpnfirma joka täysin poikotissa

• Anonyymi

No mulle se on se ja sama mistäpäin mutta minä haluan ainakin hyvänmakuista ruokaa.

• Anonyymi

Tuskin Rkp puolue omistaa Snellmannia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulle se on se ja sama mistäpäin mutta minä haluan ainakin hyvänmakuista ruokaa.

Ja laadukasta.

• Anonyymi

Vertaan lähinnä hintoja, en tuotteiden laatua.

Kotimaista-maidot ovat kalliimpia kuin Lidlin maidot.

• Anonyymi

Miksi ostat Lidlin maitoja?

• Anonyymi

Suomalaisesta lehmästä molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisesta lehmästä molemmat.

Vaan tiesittekö, että Ingman saa maidon maistumaan?

• Anonyymi

Syökää virolaista makkaraa, niin ei yrjötä syödessä. En tiedä mikä vittu vaivaa suomalaista lihateollisuutta, mutta lopputuotteet maistuu aivan saatanan PAHALTA.

Herätkää, perkele!

• Anonyymi

Mistä ostat virolaista makkaraa?

• Anonyymi

Ostan aina Lundenin valmistamaa Kotimaista merkillä myytävää purkkihernaria. Pistän sekaan nakinpaloja kuumennisvaiheessa. Hyvää on juustovoileivän ja maidon kanssa.

• Anonyymi

SDP:n mukana velkaa ja loisia.

• Anonyymi

Tuskin mutta Jalostajan hernekeittoon lisätään koppakuoriaisia tehtaalla.

• Anonyymi

Saat mukana kirppuja ja matoja. No onhan se sillä tavalla maukkaampaa. Olihan se sirkkahullutuskin jossain vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin mutta Jalostajan hernekeittoon lisätään koppakuoriaisia tehtaalla.

Lunden valmistaa Jalostaja-merkillä myytävät hernarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SDP:n mukana velkaa ja loisia.

Kokoomus Kataisen porvarienemmsitöisellä hallituksella ja silloisella eduskunnalla Suomen valtion velkaannuttamisennätys ja tuolloin ei ollut tietokaan vakavasta globaalista koronaepidemiasta ja Ukrainan sodasta joka on aiheuttanut energiakriisin Euroopassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lunden valmistaa Jalostaja-merkillä myytävät hernarit.

Kotimaista-hernarissa ei ole koppakuoriaisia, koska se on Kymppi-Maukkaiden kotimaisista herneistä valmistamaa. Ne kirputhan tuli Lundenin keittoihin tuontiherneiden mukana. Eivät ole mitään vaarallisia tietenkään syödä nekään.

• Anonyymi

Poliisin rikospuhelut tuotemyynti , Kieli makkaralla Suomi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5086
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1639
    Aihe