Kivijalkaliikkeet

Anonyymi-ap

On se hyvä että meillä on verkkokauppa olemassa, kun kivijalkaliikkeissä ei ole enää valikoimaa.
Omituista on se, kun myymälässä ei ole haluamaasi tuotetta, he pistävät sen tilaukseen, ja se kestää kaksi kertaa kauemman tulla ja maksaa paljon enemmän, kuin että tilaisin sen itse suoraan euroopasta.
Miksi ollenkaan käyttää välittäjää siinä välissä ja maksaa turhasta?

24

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On vain ajan kysymys koska ovet sulkeutuu viimeisen kerran.

      • Anonyymi

        Jos tarkoitat sitä yhtä suurta joka kohta sulkee ovensa niin en pistä hanttiin.Minua on pidemmän aikaa ihmetyttänyt se ettei porista löydy ainakaan kovin helposti sellaista ammattimiestä joka tekee vahvistinhuoltoa ja muitakin remontteja tällä tarkoitan sellaista henkilöä jolla on ammattiin vaadittavat sähköasennusoikeudet.Minulle itselleni tuli joitakin vuosia sitten ongelma kun ostin vintage vahvistimen joka oli jenkkisähköillä siis 110 volttia ja piti tehdä muutostyöt suomisähkölle 230 volttia ynnä muutakin tarkastusta ja sen tuomaa huoltoa,jouduin lähettämään vahvistimen hesaan jossa työ tehtiin ja hyvin mutta maksoi aika paljon jos lasketaan rahti hesaan ja takaisin ja siihen vakuutus ja oli se muutenkin melko työlästä.Sanonkin että jos joku on alan spesiaali ja omaa oikeudet niin siinä voisi olla ammatinharjoittamisen syrjää mutta tietenkin pitää hoitaa mainontapuoli hieman paremmin kuin nykyiset musiikkiliikkeet joita se taito on ollut aikojen alusta asti kadoksissa.


    • Anonyymi

      Porissa oli eräs musiikkiliike josta ostin aikoinaan kaksi kitaraa ja yhden vahvistimenkin sekä muuta tarviketta aina kun oli tarvis noiden kuluneiden vuosien aikana, en saanut kertaakaan sähköpostiini mitään mainosta meneillään olevista tarjouksista vaikka mielestäni olin hyvä asiakas siinä mielessä että maksoin ostokset aina käteisellä enkä koskaan tinkannut mitään,no totuuden nimissä on sanottava että sain kaksi plektraa ilmaiseksi joista kohteliaasti kiitin.Nyt porissa ei taida olla enää kuin yksi myymälä asiasta en tosin ole varma, mutta tuskin ne kovasti mainostaa ainakaan ilmaisjakelulehdissä ,eli ei ole ihme että monet ostavat soittimensa euroopasta kun saavat hyvää palvelua halvemmalla ja soittimet on "pakasta vedettyjä" eikä siis myymälöissä loppuun "koesoitettuja" eikä siis uusia kuten täällä suomessa ja etenkin porissa oli muinoin.

    • Anonyymi

      Ei liikkeiden pidäkään lähetellä tarjouksia kenellekään henkilökohtaisesti. Sellainen olisi häirintää.
      Kaikki asiakkaat ovat asiakkaita, riippumatta paljonko he ostavat.
      Pitää varmasti paikkansa, että lähiliikkeistä olisi mukavampi ostaa kaikki tarvitsemansa.
      Aloitus koski sitä, että myymälöiden kattaus on niin suppea nykyisin, että menee tilattavaksi joka tapauksessa.
      Myös sitä, että on nopeampaa ja merkittävästi edullisempaa tilata itse, kuin tilata jonkun toisen kautta. Niin ei kannata toimia.
      Lisäksi kun tilaa liikkeen kautta, eikä tuote olekaan odotusten mukainen, se on pakko ostaa kun on tilannut.
      Suoraan itse tilaamalla tuotteilla on palautusoikeus, joten se on jopa riskittömämpää.
      Kyseisistä seikoista johtuen kivijalkaliikkeet ajautuvat yhä ahtaammalle, ja lopputulos on vääjäämättä edessä. Ajan kysymys enää.

      • Anonyymi

        Minä en koe kauppiaan henkilökohtaista mainontaa häiritsevänä päin vastoin silloin honaan mikä usein ostamani tuote on tarjouksessa.Mitä tulee netistä tilaamiini musiikkilaitteisiin niin niissä on palautusoikeudet tahi jos löydät jälkeenpäin jonkin vian voit useimmissa tapauksissa reklamoida liikettä asiassa vaikka valokuvien kera ja minä ainakin olen siinä tapauksessa saanut hyvät kokemukset esim,hyvitetty hinnassa vastaavalla summalla jos itse korjaan tahi vien sen korjattavaksi tai sitten täysi takuu joissain tapauksissa noin 3vuotta että näin.Monissa liikkeissä myydään niitä asiakkaiden "koesoittamia"laitteita siihen tulleiden jälkien kera B-stokkina joissa saattaa olla hinnan alennusta vaikkapa sata euroo mutta täällä ei sellaisia ole minun eteeni vielä tullut korkeintaan kympin alennusta ja sekin on varmasti laitettu pitkin hampain.Ai niin jos euroopasta tilaa ei tullia ainakaan vielä ja tullee muutamassa päivässä jos kaikki menee nappiin.


    • Anonyymi

      Kantsii tilata netistä..katos
      Minäkin tilasin autooni takajarrusylinterit kaksi kappaletta hintaan 120 ekua ja tulivat Virosta. Olivat Boschin tekemät. Mätänetissä yksi olisi maksanut yli 200 ekua.
      Tilaan kaikki varaosat autooni netistä.

      • Anonyymi

        Hyvää ja huonoa. Asiakas saa tarvitsemansa edullisemmin, mutta eurot valuu pois maasta ja kotimainen yrittäminen tekee kuolemaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää ja huonoa. Asiakas saa tarvitsemansa edullisemmin, mutta eurot valuu pois maasta ja kotimainen yrittäminen tekee kuolemaa.

        Kotimainen yrittäminen, siis tarkoitatko kivijalkavälistävetäjiä.
        Voihan sitä tietysti yrittämiseksikin kutsua kun kiskoo välistä kovaa tiliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää ja huonoa. Asiakas saa tarvitsemansa edullisemmin, mutta eurot valuu pois maasta ja kotimainen yrittäminen tekee kuolemaa.

        "eurot valuu pois maasta ja kotimainen yrittäminen tekee kuolemaa."
        -
        Se paikallinen kotimainen yrittäjä tilaa ne kamat sieltä Kiinasta eli raha virtaa sinne, ainoa ero on se että, kun kuluttaja ostaa suoraan Kiinasta niin se kivijalka-Luigi ei saa vedettyä välistä.
        Luigien pitää mennä töihin ja lopettaa muiden kusettaminen.


      • Anonyymi

        Sinä oletkin nuukajussi ja kitupiikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "eurot valuu pois maasta ja kotimainen yrittäminen tekee kuolemaa."
        -
        Se paikallinen kotimainen yrittäjä tilaa ne kamat sieltä Kiinasta eli raha virtaa sinne, ainoa ero on se että, kun kuluttaja ostaa suoraan Kiinasta niin se kivijalka-Luigi ei saa vedettyä välistä.
        Luigien pitää mennä töihin ja lopettaa muiden kusettaminen.

        Juu pitää mennä töihin tai mennä itseensä ja asennoitua myöskin asiakkaan lähtökohtiin,voi vaikka luoda luottavaisen asiakas suhteen johon asiakas luottaa kuin vuoreen vaiika esimerkiksi luotettavaa työnlaatua esimerkiksi soitinhuollossa eikä aina vedättää viimeistä hintaa,ajattelisin että huoltotoiminta paikkaa usein heikkoa myyntiä.Mitä tullee eurojen pois virtaamisesta maasta niin kaippa siitä pitää nuo turistit suurimmaksi osaa huolta,rahat sinne ja sitten tullaan kotisuomeen sairastamaan tunnollisten veronmaksajien piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu pitää mennä töihin tai mennä itseensä ja asennoitua myöskin asiakkaan lähtökohtiin,voi vaikka luoda luottavaisen asiakas suhteen johon asiakas luottaa kuin vuoreen vaiika esimerkiksi luotettavaa työnlaatua esimerkiksi soitinhuollossa eikä aina vedättää viimeistä hintaa,ajattelisin että huoltotoiminta paikkaa usein heikkoa myyntiä.Mitä tullee eurojen pois virtaamisesta maasta niin kaippa siitä pitää nuo turistit suurimmaksi osaa huolta,rahat sinne ja sitten tullaan kotisuomeen sairastamaan tunnollisten veronmaksajien piikkiin.

        Suomalaisten turismi on pisara meressä mitä rahan ulosvientiin tulee,
        kyllä se on tavaratuonti mihin sitä rahaa uppoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotimainen yrittäminen, siis tarkoitatko kivijalkavälistävetäjiä.
        Voihan sitä tietysti yrittämiseksikin kutsua kun kiskoo välistä kovaa tiliä.

        Tuskin se "Tili" niin kova on jos lasketaan liiketilan vuokra ja henkilökunnan palkat ja muut siihen liittyvät kulut,mutta usein porissa ainakin on menty selvästi liian näyttävään liiketiloihin josta sitten seuraa pienempi tilipussi ja kaiken lisäksi huonot autojen paikoitustilat kuten olen kuullut,itse en ole valitettavasti keskustassa ehtinyt edes käymään viimeaikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisten turismi on pisara meressä mitä rahan ulosvientiin tulee,
        kyllä se on tavaratuonti mihin sitä rahaa uppoaa.

        Olet oikeassa mutta se turismi on vaan yksi on niitä muitakin millä viedään oikein tarkoituksella rahaa jemmaan muualle yksi syy on verotus mutta verojakin kyllä pitäisi maksaa sillä tämä yhteiskunta ja osin muitakin maita rahoitetaan.Mitä tullee soittimiin niin niitä on vaan pakko ostaa ulkomailta suomessa kun on kaikki suhteessa kalliimpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se "Tili" niin kova on jos lasketaan liiketilan vuokra ja henkilökunnan palkat ja muut siihen liittyvät kulut,mutta usein porissa ainakin on menty selvästi liian näyttävään liiketiloihin josta sitten seuraa pienempi tilipussi ja kaiken lisäksi huonot autojen paikoitustilat kuten olen kuullut,itse en ole valitettavasti keskustassa ehtinyt edes käymään viimeaikoina.

        Miten vain mutta tuollaisella "yritysmuodolla" itsensä elättäminen ei oikeuta pitämään itseään millään mittarilla yhteiskunnan tukipilarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa mutta se turismi on vaan yksi on niitä muitakin millä viedään oikein tarkoituksella rahaa jemmaan muualle yksi syy on verotus mutta verojakin kyllä pitäisi maksaa sillä tämä yhteiskunta ja osin muitakin maita rahoitetaan.Mitä tullee soittimiin niin niitä on vaan pakko ostaa ulkomailta suomessa kun on kaikki suhteessa kalliimpaa.

        Ite tilasin Ternolta Ruattista soittimen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se "Tili" niin kova on jos lasketaan liiketilan vuokra ja henkilökunnan palkat ja muut siihen liittyvät kulut,mutta usein porissa ainakin on menty selvästi liian näyttävään liiketiloihin josta sitten seuraa pienempi tilipussi ja kaiken lisäksi huonot autojen paikoitustilat kuten olen kuullut,itse en ole valitettavasti keskustassa ehtinyt edes käymään viimeaikoina.

        Yrityksiä myydään ja ostetaan uusia paremman tilin saamiseksi ja keskusta kuihtuu kehitys kaupungissa heikkoa kun liikenne vie muualle.Paremmat yhteydet ja tarpeet ei kohtaa kuluttajaa niin paikallista kuin paikkakunnalla kulkijaa.Porissa tapahtuisi muutakin kuin monilaajaista uutista negatiivisestä tarjonnasta onnettomuuksista ym.Yrityskehitys kaupungin kehtitys ja hyvinvointi toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää ja huonoa. Asiakas saa tarvitsemansa edullisemmin, mutta eurot valuu pois maasta ja kotimainen yrittäminen tekee kuolemaa.

        Niin, kait jo muutama kymmenen vuotta sitten ovat talousteoreetikotkin osoittaneet, että yksittäinen kuluttaja ei ole vastuussa siitä, että makrotaloudessa asiat menevät huonosti; kuluttaja ostaa sieltä, mistä saa sopivimman tuotteen sopivimmalla hinnalla omaan käyttöön. Turha siinä on kitistä jos kivijalkakaupan saranat ei kitise asiakkaiden tunkiessa sisään ostoksille.


    • Anonyymi

      Kyllä Kokoomus vielä tuohonkin jonkin kikan keksii että on pakko ostaa paikalliselta kivijalkakusettajalta, Kiinasta ostamista jo laitettiin verolle, niin paitsi jos se kivijalka-Luigi sieltä ostaa niin siihen ei tullut mitään muutoksia.

      Kun nyt kaikki tavalliset verokorttityöläiset muistaisivat että Kokoomus on heidän vihollinen.

    • Anonyymi

      Kokoomus voittaa taas rehellisesti vaalit

      • Anonyymi

        Voitaisiin pysyä aiheessa,modenaattori taitaa nukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiin pysyä aiheessa,modenaattori taitaa nukkua.

        Ehkä modekin tietää että Kokoomuksessa ollaan todella rehellisiä :D


    • Anonyymi

      "On se hyvä että meillä on verkkokauppa olemassa"
      -
      IL: Verkkokauppa lomauttaa 100 henkilöä

      > Mikä mahtava syy lisätä työttömien aktivointia ja tyttöjen työpaikkoja kuntakokeiluun

      • Anonyymi

        Ei se lomauttaminen mikään maailmanlopun ihme ole,hyvä vaan että yrittäjällä on se oikeus vielä jäljellä sillä nimittäin helpotetaan yrittäjän tulevaa yrittämistä,kyllä yrittäjä ottaa sitten takaisin työhön jos ja kun tarves tulee,olletikkin että työntekijä ei ole mikään lusmuilija vaan tekee työnsä nurkumatta ja mieluusti hymyssä suin jos sattuu olemaan palveluammatissa,minutkin on monta moninaista kertaa lomautettu enkä pidä sitä paheena siinä voi sitten katsella josko löytyy muita mielekkäitä työmaita ei siinä sen kummempaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe