Mikä siinä on, että esimerkillisestä jätkästä halutaan uskoa kaikki paha??!!

Anonyymi-ap

Halutaan uskoo mun exän juoruja heti kun mä oon liian suosittu joissain piireissä ja liian monta kaveria. Mut tuntee jo lukiosta v armaan kuustoista ihimstä ja kaikki kehuu mua oon läheistä pataa niiden kaa ja me pidetään yhtä, me kaikkin nähään vaivaa opiskellaan, mullakin jo viidest tutkinto meneillään t oisin kuin teillä jotka dissailette mua.MIKÄ MAKSAA!!!!! OOtte kateellisia, mut mikä muu??? Onko mulla liikaa karismaa vai onko se että mä tykitin armeijassa epräti ylikessuna teille liikaa vai onks se mu naissankarin maine kun pitää väittää että mulla on muka alkoholi- ja huumeongelmaa.

Mun exällä on ihan dokumentoitua historiaa, jonka takia se on ollu sossupalveluiden kaa vaikeuksissa jatkuvasti, se osaa passata normaalista pitkän aikaa mutta sit se vaan juoruu kaikista ristiin rastiin ja yrittää voittaa samalla luottamusta jotta voi huijailla rahaa. Sen kaiken se käyttää huumeisiin. Mullekin se passas eka niin normaalista, anto ymmärtää että sillä oli oikeesti hätä, että sitä uhkas häätö ja se tarvi epätoivosesti rahaa ja että sen piti saada auttaa kaveria ja ostaa sille apteekista lääkettä. Mä tietenkin kun mulla ei ollu syytä epäillä ja pidin sitä hyvänä ihmisenä mä annoin vähän silloin tällöin kunnes joku hämärä häiskä tuli joka sano että se oli sen exä ja mun exä väitti että tää mies on väkivaltanen ja yritti usuttaa mua sen kimppuun. MÄ EN OO KUSETTANUT KETÄÄN, NÄÄ KAKS YRITTI KIEROILLA MULTA LISÄÄ RAHAA!! Exä se on jopa sen exältä naruttanu vaikka kuinka kun se on tyhmä kuin saapas mutta se vaan voi aina mennä takas sen luo kun se on liian pireissä tajuumaan mitään. SE jopa osti kokonaisen viinipullon sen pikkuveljelle joka oli sillon 16 eli ALAIKÄNEN, muut on tehny siitä rikosilmotusta niin mun ei tartte.

Mä sanon että pari exän saappaannuolijaa jotka on mulle tullu länkyttelee mun on tarvinnu vaan heittää aikidoheitolla puskaan, se ruikuttaa että ne soittaa poliisit nyyh nyyh niisk, mut Tosimiehenä pesin niillä lattiaa. Suurin osa teistä ei edes uskalla tulla mulle aukomaan, varmaan tajuutte ittekin että tää nainen on sekasin.

MÄ en oo ikinä käyttäny huumeita toisin kuin nää sekopäät ja mä elän raitista ja aktiivista elämää joista te ette tiiä MITÄÄN!!!!

50

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tää juttu että mulla ois ollu mun koneella salakuvii mun exästä, se on vaan kateellinen kun mä oon saanu yli 20 muuta naista joista kaikki on kauniimpii kuin se.

      • Anonyymi

        Voisiko olla, aikuinen mies, että omassa käytöksessäsi on vähän niinku vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko olla, aikuinen mies, että omassa käytöksessäsi on vähän niinku vikaa?

        Usein on, että ei itsessä oikeasti ole vikaa SHOKKI JA HIRVITYS!!!!! Joten tuo hölynpöly-retoriikka "jos et nää itessäs vikaa, sussa on vikaa" saa luvan loppua. Et varmaan osannut ajatella näinkään itsestäänselvää asiaa ennen kuin tulit aukomaan päätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein on, että ei itsessä oikeasti ole vikaa SHOKKI JA HIRVITYS!!!!! Joten tuo hölynpöly-retoriikka "jos et nää itessäs vikaa, sussa on vikaa" saa luvan loppua. Et varmaan osannut ajatella näinkään itsestäänselvää asiaa ennen kuin tulit aukomaan päätä.

        Voisiko olla markus finerus aikuinen mies, että et ole niin esimerkillinen kuin itsellesi luulottelet? Voisiko tuossa sinun "mä annan teille kaikille turpaan" -mesoilussa ja "pälleille" haistattelussa olla suurikin ongelma, jos joka kulmassa pitää tarkastaa jokainen varjo huolella ja päälle vilkuilla olan yli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein on, että ei itsessä oikeasti ole vikaa SHOKKI JA HIRVITYS!!!!! Joten tuo hölynpöly-retoriikka "jos et nää itessäs vikaa, sussa on vikaa" saa luvan loppua. Et varmaan osannut ajatella näinkään itsestäänselvää asiaa ennen kuin tulit aukomaan päätä.

        Sinuna olisin myös tarkkana paljonko "kaverisi" yrittävät kusettaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko olla markus finerus aikuinen mies, että et ole niin esimerkillinen kuin itsellesi luulottelet? Voisiko tuossa sinun "mä annan teille kaikille turpaan" -mesoilussa ja "pälleille" haistattelussa olla suurikin ongelma, jos joka kulmassa pitää tarkastaa jokainen varjo huolella ja päälle vilkuilla olan yli?

        Sä yksinäinen voit painua suolle ja nuolla vaikka kärpäsenskeidaa, en tiiä, hyppää vaikka järveen muiden yksinäisten kaa!! Te yksinäiset dissaatte mua, te tiiätte että mulla on enemmän karismaa kuin kymmenellä junavaunulla kovimpia alfauroksia. Olin jo ennen armeijaa semmonen p---umagneetti että UULALAA EI MITÄÄN RAJAA, että HÄHÄÄ YKSINÄISET KUOLKAA KATEUTEEN! Mä oon ollu niin kova karju että oon tehny niin kovaa safkaa että mun sukulaismies -korkean arvon upseeri ja karaistunut lakimies- on kehunu mua ja mä oon jopa saman sukulaismiehen kaa väitelly ja jopa voittanu useemman tusinan kerran!!! Mä pystyn vaikka puhumaan tuntikausia politiikasta, hissasta, fyssasta, matikasta ja kaikesta mahollisesta, mutta toisin kuin te yksinäiset mä en kuulosta joko minimunanördeltä tai elämään kyllästyneeltä piripääelämänkallulta koska mä vaan oon KINGI ja kaikki mun kaverit ja tutut ja jopa muutama mua dissannut tietää sen!

        Mun exä oli tietty ihan säpäleinä kun se tajus, että mä tiesin sen pelin ja että mä saisin kenet tahansa muun mimmin sormeekaan nostamatta. Se on hyvä kusettaa ihmisiä, mä pääsin siit jyvälle onneks ja se tietty meni sen exän luo. Kun ne luuserit ei juoruu musta kaikkien yksinäisten dissaajien kaa, tää exä käyttää sen exää hyväkseen, ostattaa sillä vaikka mitä ja ne vetelee pitkin päivää yhessä, näin sen naapurit on kertonu. Väittää että mä oisin kusettanu sitä, se kusetti mua! P----t mä mitään uhkailin tai paiskoin tuolia seinälle tai mitään valehtelin et oisin tarvinnu rahaa vuokraan.

        Enkä mä oo MISSÄÄN en asuntolassa en vuokrakämpässä en missään kasannu pizzalaatikoita nurkkaan. Mä jopa oon useemmallekin pällille sanonu että loppuu se pizzalaatikoiden kasaaminen niin ne on menny muiden yksinäisten juoruihin mukaan. Ja p----t mä oon mitään pizzataxia soitellu kelarahoilla pari viikkoo putkeen yötä päivää ja p----t mä oon alkanu mitään monkuu äidille puhelimeen että pitäs saada maitoo ja tupakkaa ja sit menny kaverille vonkuu että sais röökii voitsä ostaa mulle kaljaa. Mun exä sitä on tehny ja se on jopa antanu kaverilleen alkoholii kun se on ollu alaikänen. Se törttöilee koko ajan ja sekoilee julkisesti ja siitä on tehty miljoonia ilmotuksia, kukaan ei tee mitään, ketään ei kiinnosta!! TEILLÄ PÄLLEILLÄ EI OO MITÄÄN MILLÄ PÄRJÄISITTE MEIKÄN KALTASELLE TOSIMIEHELLE JA TE TIIÄTTE SEN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna olisin myös tarkkana paljonko "kaverisi" yrittävät kusettaa sinua.

        Mun kaverippiiiri kunnioittaa mua ja te yksinäiset ootte kateellisia, mä tykitin armeijassa ylikessuna, oon saanu neljä tutkintoo kasaan ja suoritan viidettä, mä en ryyppää, mä en oo ikinä polttanu, mä kuntoilen koko ajan, käyn salilla, vedän kahvia harvoin ja kun vedän mä en mee kierroksille vaikka ottaisin viisi kuppia pitkän tauon jälkeen, alkoholiongelmia mulla ei oo ikinä ollu ja mä en nauti huumeita toisin kuin eräät. Mä olin jo lukiossa suosittu ja jätkät kadehti mua niin etttei mitään rajaa, mimmit oli suorastaan lääpällään muhun ja mä deittailin varmaan paria tusinaa ja mä saan edelleen useemmalta niistä, ne suorastaan kerjäilee multa!!!!! Mun kaveripiirit ja tuttavat pitää mua korkeessa arvossa!! Ne tietää että musta kannattaa ottaa mallia!!

        Jopa yks mun sukulaismies, joka sai upseerina korkean arvon ja karastui lakimiehenä on väitelly mun kaa ja mä oon voittanut sen pari tusinaa kertaa.

        Kukaan teistä yksinäisistä ei ikuna pystys samaan, ootte katkeria HAHAHA niin dissaatte mua ja vongutte exän ja sen exän kaa kun ne on vähän laitellu itteensä sekasin. Mä en kusettanu mun exältä enkä mun kavereilta eikä mun kaverit oo kertaakaan kusettanu mua. P----t mun vuokraisäntäkään mua potkinu ulos koska oisin vuokrat jättäny maksamatta ja käyttäny ne rahat huumeisiin, mun exä niin teki. Exä kusetti mua ja mä en pystyny maksaa vuokrii kolmeen kuukauteen ja mä en salee paiskonu tuoleja seinälle kun oisin yrittäny kusettaa rahaa mun exältä. Mä en oo kellekään velkaa.

        EN oo lähelläkään sellanen kuin te yksinäiset, mä oon valovuosii parempi kuin te kaikkk yhteensä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna olisin myös tarkkana paljonko "kaverisi" yrittävät kusettaa sinua.

        Se exä, jota sä hännystelet, kusettaa koko ajan sen vanhempii ja sen siskoo ja sen veljee ja sen ruippakavereita ja sen exää ja exän kavereita minkä ehtii, se ei oo hetkeekään rehellinen kellekään.

        Mä en oo sille exälle velkaa ja sillä selvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se exä, jota sä hännystelet, kusettaa koko ajan sen vanhempii ja sen siskoo ja sen veljee ja sen ruippakavereita ja sen exää ja exän kavereita minkä ehtii, se ei oo hetkeekään rehellinen kellekään.

        Mä en oo sille exälle velkaa ja sillä selvä!

        Kaikki, jotka huomauttaa sulle mistään, on sun exän palkollisia? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se exä, jota sä hännystelet, kusettaa koko ajan sen vanhempii ja sen siskoo ja sen veljee ja sen ruippakavereita ja sen exää ja exän kavereita minkä ehtii, se ei oo hetkeekään rehellinen kellekään.

        Mä en oo sille exälle velkaa ja sillä selvä!

        On sulla rikas exä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko olla markus finerus aikuinen mies, että et ole niin esimerkillinen kuin itsellesi luulottelet? Voisiko tuossa sinun "mä annan teille kaikille turpaan" -mesoilussa ja "pälleille" haistattelussa olla suurikin ongelma, jos joka kulmassa pitää tarkastaa jokainen varjo huolella ja päälle vilkuilla olan yli?

        Mua ei kiinnosta kuulla mitään smöö-smöö-smimerus-länkytystä, kun ette te yksinäiset pysty mihinkään läheskään kuin mä, ette ees uskalla tulla itse tosimiehelle aukoo, mutta te yksinäiset ette tiiä mistään mitään ja jauhatte musta exän ja sen exän kaa koska mun exä on katkera kun mä pesin sen sen omassa pelissä!! Mä en oo yrittäny kusettaa mun exää enkä mä oo paiskonu tuolia seinälle toisin kuin mun exä ja mä en oo mun äidiltä kusettanu rahaa enkä mä vonkaa mun kavereilta että tarttis maitoo ja tupakkaa ja kahvii voiksää tarjoo mulle kaljan. Mun exä yritti kusettaa mua ja se on katkera kun ei saanu kusetettuu enemmän, mut nmä ansaitsen paljon enemmän fyrkkaa kuin se ja sen exä yhteensä tu vuodessa, vaikka ne koko ajan saa sitä rahaa jolla ne vetää kaikkee pirii ja muuta.

        Mä en oo ikinä vetäny pirii. Mä en kuseta mun kavereita eikä mun kaverit kuseta mua, ne kunnioittaa kaikki mua samoin kuin mun kunnolliset exät, ne JUMALOI mua, ne kaikki sanoo että mä 0oon ALFA ja KINGI ja kAIKKEIN PARAS MIES JOKA NIIL ON IKINÄ OLLU ja mä fiilaan niistä monen kaa edelleen ja ne kiittää mua aina kun saa work-outii, koska mä oon NAISTEN MIES. NÄä kaikki yksinäiset on kateellisia kun ne ei pärjää millekään james bondille niin ne lässyttää smöö-smöö smimerus, mutta ne vetää piriä, en mä. MUUT MIEHET ON SURKIMUKSII JA VÄTYKSII VERRATTUNA MUHUN!!! REPIKÄÄ SIITÄ!! MÄ OON KINGI!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko olla markus finerus aikuinen mies, että et ole niin esimerkillinen kuin itsellesi luulottelet? Voisiko tuossa sinun "mä annan teille kaikille turpaan" -mesoilussa ja "pälleille" haistattelussa olla suurikin ongelma, jos joka kulmassa pitää tarkastaa jokainen varjo huolella ja päälle vilkuilla olan yli?

        MUA EI PEITTOA KUKAAN!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä yksinäinen voit painua suolle ja nuolla vaikka kärpäsenskeidaa, en tiiä, hyppää vaikka järveen muiden yksinäisten kaa!! Te yksinäiset dissaatte mua, te tiiätte että mulla on enemmän karismaa kuin kymmenellä junavaunulla kovimpia alfauroksia. Olin jo ennen armeijaa semmonen p---umagneetti että UULALAA EI MITÄÄN RAJAA, että HÄHÄÄ YKSINÄISET KUOLKAA KATEUTEEN! Mä oon ollu niin kova karju että oon tehny niin kovaa safkaa että mun sukulaismies -korkean arvon upseeri ja karaistunut lakimies- on kehunu mua ja mä oon jopa saman sukulaismiehen kaa väitelly ja jopa voittanu useemman tusinan kerran!!! Mä pystyn vaikka puhumaan tuntikausia politiikasta, hissasta, fyssasta, matikasta ja kaikesta mahollisesta, mutta toisin kuin te yksinäiset mä en kuulosta joko minimunanördeltä tai elämään kyllästyneeltä piripääelämänkallulta koska mä vaan oon KINGI ja kaikki mun kaverit ja tutut ja jopa muutama mua dissannut tietää sen!

        Mun exä oli tietty ihan säpäleinä kun se tajus, että mä tiesin sen pelin ja että mä saisin kenet tahansa muun mimmin sormeekaan nostamatta. Se on hyvä kusettaa ihmisiä, mä pääsin siit jyvälle onneks ja se tietty meni sen exän luo. Kun ne luuserit ei juoruu musta kaikkien yksinäisten dissaajien kaa, tää exä käyttää sen exää hyväkseen, ostattaa sillä vaikka mitä ja ne vetelee pitkin päivää yhessä, näin sen naapurit on kertonu. Väittää että mä oisin kusettanu sitä, se kusetti mua! P----t mä mitään uhkailin tai paiskoin tuolia seinälle tai mitään valehtelin et oisin tarvinnu rahaa vuokraan.

        Enkä mä oo MISSÄÄN en asuntolassa en vuokrakämpässä en missään kasannu pizzalaatikoita nurkkaan. Mä jopa oon useemmallekin pällille sanonu että loppuu se pizzalaatikoiden kasaaminen niin ne on menny muiden yksinäisten juoruihin mukaan. Ja p----t mä oon mitään pizzataxia soitellu kelarahoilla pari viikkoo putkeen yötä päivää ja p----t mä oon alkanu mitään monkuu äidille puhelimeen että pitäs saada maitoo ja tupakkaa ja sit menny kaverille vonkuu että sais röökii voitsä ostaa mulle kaljaa. Mun exä sitä on tehny ja se on jopa antanu kaverilleen alkoholii kun se on ollu alaikänen. Se törttöilee koko ajan ja sekoilee julkisesti ja siitä on tehty miljoonia ilmotuksia, kukaan ei tee mitään, ketään ei kiinnosta!! TEILLÄ PÄLLEILLÄ EI OO MITÄÄN MILLÄ PÄRJÄISITTE MEIKÄN KALTASELLE TOSIMIEHELLE JA TE TIIÄTTE SEN!!!

        "Mä pystyn vaikka puhumaan tuntikausia politiikasta, hissasta, fyssasta, matikasta ja kaikesta mahollisesta"

        Minkä aineiden voimin?

        "mutta toisin kuin te yksinäiset mä en kuulosta joko minimunanördeltä tai elämään kyllästyneeltä piripääelämänkallulta"

        Sanopa tuo kaikki psykiatrille, varmana vakuuttuu sun itse-deluusiosta.

        "koska mä vaan oon KINGI ja kaikki mun kaverit ja tutut ja jopa muutama mua dissannut tietää sen!"

        Onneks sinusta mitä todennäköisimmin ei ole kultinjohtajaksi, vaikka tykkäisitkin koristella ahkeraa kahjoiluasi vielä puhumalla ympäripyöreitä Jumalasta, hengistä, kuusta ja ties mistä uskonnollisesta skeidasta.

        "Mun exä oli tietty ihan säpäleinä"

        *helpottunut, kun ei tarvinnut enää sietää sinun temppuilua ja lapsellista käytöstäsi

        "se tajus, että mä tiesin sen pelin"

        Sen peli oli varmaan, että kattelee kauanko esität kunnon jätkää ja imartelet ja lirkuttelet ennen kuin rupeat joko sylkemään solvauksia ja uhkailemaan tai tunget iholle lääppimään kuin mikäkin raiskauksen yrittäjä. Ei varmaan langennut enää pitemmän päälle sun "hyvä jätkä" -aktiin.

        "ja että mä saisin kenet tahansa muun mimmin sormeekaan nostamatta"

        Kuinkas moni näistä sun lirkuttelemista mimmeistä on pubiruusuja? Entäs juuri lukiosta valmistuneita naiiveja, helposti alkoholistin charmiin lankeavia? Otaksuen tietenkin, ettet ole vain harhainen.

        " p----t mä oon mitään pizzataxia soitellu kelarahoilla pari viikkoo putkeen yötä päivää ja p----t mä oon alkanu mitään monkuu äidille puhelimeen että pitäs saada maitoo ja tupakkaa ja sit menny kaverille vonkuu että sais röökii voitsä ostaa mulle kaljaa."

        Anna kun arvaan, meuhkasit noin exällesikin ja syytit kaikkia muita salaliitosta ja paha, paha exäsi ei tietenkään uskonut sinua, shokki ja hirveys!

        "Mun exä sitä on tehny ja se on jopa antanu kaverilleen alkoholii kun se on ollu alaikänen."

        Ja olet tehnyt valheellisia ilmoituksia sossulle exää kiusataksesi, vai? Ja poliisi ja sossu tietävät näin mikä liero olet?

        "Se törttöilee koko ajan ja sekoilee julkisesti ja siitä on tehty miljoonia ilmotuksia, kukaan ei tee mitään, ketään ei kiinnosta!!"

        Ehkäpä sossu ei enää usko sinun monta kertaa kuultuja valheitasi?

        "Mun kaverippiiiri kunnioittaa mua"

        Oletko varma, että kaverippiiirisi (sic) ei vain esitä ja yritä kusettaa sinulta? Ei sinulla ole ongelmaa väittää noin exästäsi ja kuinka "me yksinäiset" "dissaillaan" sua, niin mikäs estää näitä sinun niin-erityisiä kavereitasi muuttumasta "meiksi yksinäisiksi".

        "mä tykitin armeijassa ylikessuna, oon saanu neljä tutkintoo kasaan ja suoritan viidettä"

        Selitätkö samaa aina jokaiselle naiselle? Pyöritteleekö silmiä?

        "mä en ryyppää"

        Jutuistasi päätellen varmaan jotkin ihan muut seokset ovat maistuneet.

        "mä en oo ikinä polttanu"

        tupakkaa, tonneittain pilveä kylläkin

        "mä kuntoilen koko ajan"

        Juoksentelet aamukolmelta ympäri ämpäri kuin päätön kana, kun on tullut otettua vähän kaikkea.

        "käyn salilla"

        Hyvä se täällä kuuluttaa. :)

        "vedän kahvia harvoin"

        Oho! Kultamitali!

        "kun vedän mä en mee kierroksille vaikka ottaisin viisi kuppia pitkän tauon jälkeen"

        Pysy vaan loitolla muista stimulanteista, ole hyvä.

        "alkoholiongelmia mulla ei oo ikinä ollu ja mä en nauti huumeita toisin kuin eräät"

        Sinun juttusi puhuvat tyystin toista!

        "Mä olin jo lukiossa suosittu"

        Onneksi olkoon! Olit suosittu lukiossa! Varmaan paljon merkitystä nykyisessä elämäntilanteessasi.

        "jätkät kadehti mua niin etttei mitään rajaa, mimmit oli suorastaan lääpällään muhun"

        KAIKKI jätkät ja KAIKKI mimmit, joilla oli sinun mukaasi "merkitystä"... koulun "sosiaalihierarkian" kannalta? Varmaan kääntynyt kirkkaasti menestykseksi tämä sinun lukioaikainen suosittu statuksesi.......... tosin jos mitään voi päätellä näistä sinun selostuksistasi niin käsityksesi "menestyksestä" on tavallistakin epämääräisempi, hatarampi JA harhaisempi.

        "mä deittailin varmaan paria tusinaa ja mä saan edelleen useemmalta niistä, ne suorastaan kerjäilee multa!!!!!"

        Ja maagisesti onnistuit olemaan pamauttamatta ketään paksuksi ja saamatta jonkun mimmin perheen painostusta auttaa lapsen huolenpidossa... tai paheksuntaa omilta ja toisen porukoilta, että on jouduttu tekemään abortti, koska ehkäisy ei toiminut.

        Luuletko, että tosielämä on yhtä suurta Ex on the Beach -ohjelmaa? Siinä ohjelmassa vasta parikymppisten leikkikoulusuhteita näkee.

        "Mun kaveripiirit ja tuttavat pitää mua korkeessa arvossa!! Ne tietää että musta kannattaa ottaa mallia!!"

        Ne tajuaa miten imarreltavissa olet ja kusettelee sinulta rahaa, jonka jälkeen niistä tulee "meitä yksinäisiä".... ja sitten sama kuvio toistuu taas parin muun kaverin kanssa etkä tiedä miksi.

        "Jopa yks mun sukulaismies, joka sai upseerina korkean arvon ja karastui lakimiehenä on väitelly mun kaa ja mä oon voittanut sen pari tusinaa kertaa."

        Saamalla sen purskahtamaan nauruun idioottimaisille möykillesi, kun syyttelet kaikkia ympärillä olevia joka ikisestä mieleen tulevasta asiasta olivat ne kuinka mahdottomia tahansa.

        Hakeudu hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä pystyn vaikka puhumaan tuntikausia politiikasta, hissasta, fyssasta, matikasta ja kaikesta mahollisesta"

        Minkä aineiden voimin?

        "mutta toisin kuin te yksinäiset mä en kuulosta joko minimunanördeltä tai elämään kyllästyneeltä piripääelämänkallulta"

        Sanopa tuo kaikki psykiatrille, varmana vakuuttuu sun itse-deluusiosta.

        "koska mä vaan oon KINGI ja kaikki mun kaverit ja tutut ja jopa muutama mua dissannut tietää sen!"

        Onneks sinusta mitä todennäköisimmin ei ole kultinjohtajaksi, vaikka tykkäisitkin koristella ahkeraa kahjoiluasi vielä puhumalla ympäripyöreitä Jumalasta, hengistä, kuusta ja ties mistä uskonnollisesta skeidasta.

        "Mun exä oli tietty ihan säpäleinä"

        *helpottunut, kun ei tarvinnut enää sietää sinun temppuilua ja lapsellista käytöstäsi

        "se tajus, että mä tiesin sen pelin"

        Sen peli oli varmaan, että kattelee kauanko esität kunnon jätkää ja imartelet ja lirkuttelet ennen kuin rupeat joko sylkemään solvauksia ja uhkailemaan tai tunget iholle lääppimään kuin mikäkin raiskauksen yrittäjä. Ei varmaan langennut enää pitemmän päälle sun "hyvä jätkä" -aktiin.

        "ja että mä saisin kenet tahansa muun mimmin sormeekaan nostamatta"

        Kuinkas moni näistä sun lirkuttelemista mimmeistä on pubiruusuja? Entäs juuri lukiosta valmistuneita naiiveja, helposti alkoholistin charmiin lankeavia? Otaksuen tietenkin, ettet ole vain harhainen.

        " p----t mä oon mitään pizzataxia soitellu kelarahoilla pari viikkoo putkeen yötä päivää ja p----t mä oon alkanu mitään monkuu äidille puhelimeen että pitäs saada maitoo ja tupakkaa ja sit menny kaverille vonkuu että sais röökii voitsä ostaa mulle kaljaa."

        Anna kun arvaan, meuhkasit noin exällesikin ja syytit kaikkia muita salaliitosta ja paha, paha exäsi ei tietenkään uskonut sinua, shokki ja hirveys!

        "Mun exä sitä on tehny ja se on jopa antanu kaverilleen alkoholii kun se on ollu alaikänen."

        Ja olet tehnyt valheellisia ilmoituksia sossulle exää kiusataksesi, vai? Ja poliisi ja sossu tietävät näin mikä liero olet?

        "Se törttöilee koko ajan ja sekoilee julkisesti ja siitä on tehty miljoonia ilmotuksia, kukaan ei tee mitään, ketään ei kiinnosta!!"

        Ehkäpä sossu ei enää usko sinun monta kertaa kuultuja valheitasi?

        "Mun kaverippiiiri kunnioittaa mua"

        Oletko varma, että kaverippiiirisi (sic) ei vain esitä ja yritä kusettaa sinulta? Ei sinulla ole ongelmaa väittää noin exästäsi ja kuinka "me yksinäiset" "dissaillaan" sua, niin mikäs estää näitä sinun niin-erityisiä kavereitasi muuttumasta "meiksi yksinäisiksi".

        "mä tykitin armeijassa ylikessuna, oon saanu neljä tutkintoo kasaan ja suoritan viidettä"

        Selitätkö samaa aina jokaiselle naiselle? Pyöritteleekö silmiä?

        "mä en ryyppää"

        Jutuistasi päätellen varmaan jotkin ihan muut seokset ovat maistuneet.

        "mä en oo ikinä polttanu"

        tupakkaa, tonneittain pilveä kylläkin

        "mä kuntoilen koko ajan"

        Juoksentelet aamukolmelta ympäri ämpäri kuin päätön kana, kun on tullut otettua vähän kaikkea.

        "käyn salilla"

        Hyvä se täällä kuuluttaa. :)

        "vedän kahvia harvoin"

        Oho! Kultamitali!

        "kun vedän mä en mee kierroksille vaikka ottaisin viisi kuppia pitkän tauon jälkeen"

        Pysy vaan loitolla muista stimulanteista, ole hyvä.

        "alkoholiongelmia mulla ei oo ikinä ollu ja mä en nauti huumeita toisin kuin eräät"

        Sinun juttusi puhuvat tyystin toista!

        "Mä olin jo lukiossa suosittu"

        Onneksi olkoon! Olit suosittu lukiossa! Varmaan paljon merkitystä nykyisessä elämäntilanteessasi.

        "jätkät kadehti mua niin etttei mitään rajaa, mimmit oli suorastaan lääpällään muhun"

        KAIKKI jätkät ja KAIKKI mimmit, joilla oli sinun mukaasi "merkitystä"... koulun "sosiaalihierarkian" kannalta? Varmaan kääntynyt kirkkaasti menestykseksi tämä sinun lukioaikainen suosittu statuksesi.......... tosin jos mitään voi päätellä näistä sinun selostuksistasi niin käsityksesi "menestyksestä" on tavallistakin epämääräisempi, hatarampi JA harhaisempi.

        "mä deittailin varmaan paria tusinaa ja mä saan edelleen useemmalta niistä, ne suorastaan kerjäilee multa!!!!!"

        Ja maagisesti onnistuit olemaan pamauttamatta ketään paksuksi ja saamatta jonkun mimmin perheen painostusta auttaa lapsen huolenpidossa... tai paheksuntaa omilta ja toisen porukoilta, että on jouduttu tekemään abortti, koska ehkäisy ei toiminut.

        Luuletko, että tosielämä on yhtä suurta Ex on the Beach -ohjelmaa? Siinä ohjelmassa vasta parikymppisten leikkikoulusuhteita näkee.

        "Mun kaveripiirit ja tuttavat pitää mua korkeessa arvossa!! Ne tietää että musta kannattaa ottaa mallia!!"

        Ne tajuaa miten imarreltavissa olet ja kusettelee sinulta rahaa, jonka jälkeen niistä tulee "meitä yksinäisiä".... ja sitten sama kuvio toistuu taas parin muun kaverin kanssa etkä tiedä miksi.

        "Jopa yks mun sukulaismies, joka sai upseerina korkean arvon ja karastui lakimiehenä on väitelly mun kaa ja mä oon voittanut sen pari tusinaa kertaa."

        Saamalla sen purskahtamaan nauruun idioottimaisille möykillesi, kun syyttelet kaikkia ympärillä olevia joka ikisestä mieleen tulevasta asiasta olivat ne kuinka mahdottomia tahansa.

        Hakeudu hoitoon.

        Sä varmaan taas väität että sä olit UKrainassa tu kouluttamassa ilmavoimia pommittaa kuin britit saksalaisten kaupunkeja ja "palkka 12 000 kuussa". NIIN VARMAAN, SÄ VARMAAN VAAN LITKIT OMIA HÖTTÖJÄS KOTONA JA SAAT MUN EXÄLTÄ KUN SE MAKSAA SULLE ETTÄ SÄ DISSAAT MUA!!1


        ARvaa mitä!! Tää exä on hirveissä piriveloissa ja se on tarjoillu alaikäselle veljelleen ALKOHOLIA!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä pystyn vaikka puhumaan tuntikausia politiikasta, hissasta, fyssasta, matikasta ja kaikesta mahollisesta"

        Minkä aineiden voimin?

        "mutta toisin kuin te yksinäiset mä en kuulosta joko minimunanördeltä tai elämään kyllästyneeltä piripääelämänkallulta"

        Sanopa tuo kaikki psykiatrille, varmana vakuuttuu sun itse-deluusiosta.

        "koska mä vaan oon KINGI ja kaikki mun kaverit ja tutut ja jopa muutama mua dissannut tietää sen!"

        Onneks sinusta mitä todennäköisimmin ei ole kultinjohtajaksi, vaikka tykkäisitkin koristella ahkeraa kahjoiluasi vielä puhumalla ympäripyöreitä Jumalasta, hengistä, kuusta ja ties mistä uskonnollisesta skeidasta.

        "Mun exä oli tietty ihan säpäleinä"

        *helpottunut, kun ei tarvinnut enää sietää sinun temppuilua ja lapsellista käytöstäsi

        "se tajus, että mä tiesin sen pelin"

        Sen peli oli varmaan, että kattelee kauanko esität kunnon jätkää ja imartelet ja lirkuttelet ennen kuin rupeat joko sylkemään solvauksia ja uhkailemaan tai tunget iholle lääppimään kuin mikäkin raiskauksen yrittäjä. Ei varmaan langennut enää pitemmän päälle sun "hyvä jätkä" -aktiin.

        "ja että mä saisin kenet tahansa muun mimmin sormeekaan nostamatta"

        Kuinkas moni näistä sun lirkuttelemista mimmeistä on pubiruusuja? Entäs juuri lukiosta valmistuneita naiiveja, helposti alkoholistin charmiin lankeavia? Otaksuen tietenkin, ettet ole vain harhainen.

        " p----t mä oon mitään pizzataxia soitellu kelarahoilla pari viikkoo putkeen yötä päivää ja p----t mä oon alkanu mitään monkuu äidille puhelimeen että pitäs saada maitoo ja tupakkaa ja sit menny kaverille vonkuu että sais röökii voitsä ostaa mulle kaljaa."

        Anna kun arvaan, meuhkasit noin exällesikin ja syytit kaikkia muita salaliitosta ja paha, paha exäsi ei tietenkään uskonut sinua, shokki ja hirveys!

        "Mun exä sitä on tehny ja se on jopa antanu kaverilleen alkoholii kun se on ollu alaikänen."

        Ja olet tehnyt valheellisia ilmoituksia sossulle exää kiusataksesi, vai? Ja poliisi ja sossu tietävät näin mikä liero olet?

        "Se törttöilee koko ajan ja sekoilee julkisesti ja siitä on tehty miljoonia ilmotuksia, kukaan ei tee mitään, ketään ei kiinnosta!!"

        Ehkäpä sossu ei enää usko sinun monta kertaa kuultuja valheitasi?

        "Mun kaverippiiiri kunnioittaa mua"

        Oletko varma, että kaverippiiirisi (sic) ei vain esitä ja yritä kusettaa sinulta? Ei sinulla ole ongelmaa väittää noin exästäsi ja kuinka "me yksinäiset" "dissaillaan" sua, niin mikäs estää näitä sinun niin-erityisiä kavereitasi muuttumasta "meiksi yksinäisiksi".

        "mä tykitin armeijassa ylikessuna, oon saanu neljä tutkintoo kasaan ja suoritan viidettä"

        Selitätkö samaa aina jokaiselle naiselle? Pyöritteleekö silmiä?

        "mä en ryyppää"

        Jutuistasi päätellen varmaan jotkin ihan muut seokset ovat maistuneet.

        "mä en oo ikinä polttanu"

        tupakkaa, tonneittain pilveä kylläkin

        "mä kuntoilen koko ajan"

        Juoksentelet aamukolmelta ympäri ämpäri kuin päätön kana, kun on tullut otettua vähän kaikkea.

        "käyn salilla"

        Hyvä se täällä kuuluttaa. :)

        "vedän kahvia harvoin"

        Oho! Kultamitali!

        "kun vedän mä en mee kierroksille vaikka ottaisin viisi kuppia pitkän tauon jälkeen"

        Pysy vaan loitolla muista stimulanteista, ole hyvä.

        "alkoholiongelmia mulla ei oo ikinä ollu ja mä en nauti huumeita toisin kuin eräät"

        Sinun juttusi puhuvat tyystin toista!

        "Mä olin jo lukiossa suosittu"

        Onneksi olkoon! Olit suosittu lukiossa! Varmaan paljon merkitystä nykyisessä elämäntilanteessasi.

        "jätkät kadehti mua niin etttei mitään rajaa, mimmit oli suorastaan lääpällään muhun"

        KAIKKI jätkät ja KAIKKI mimmit, joilla oli sinun mukaasi "merkitystä"... koulun "sosiaalihierarkian" kannalta? Varmaan kääntynyt kirkkaasti menestykseksi tämä sinun lukioaikainen suosittu statuksesi.......... tosin jos mitään voi päätellä näistä sinun selostuksistasi niin käsityksesi "menestyksestä" on tavallistakin epämääräisempi, hatarampi JA harhaisempi.

        "mä deittailin varmaan paria tusinaa ja mä saan edelleen useemmalta niistä, ne suorastaan kerjäilee multa!!!!!"

        Ja maagisesti onnistuit olemaan pamauttamatta ketään paksuksi ja saamatta jonkun mimmin perheen painostusta auttaa lapsen huolenpidossa... tai paheksuntaa omilta ja toisen porukoilta, että on jouduttu tekemään abortti, koska ehkäisy ei toiminut.

        Luuletko, että tosielämä on yhtä suurta Ex on the Beach -ohjelmaa? Siinä ohjelmassa vasta parikymppisten leikkikoulusuhteita näkee.

        "Mun kaveripiirit ja tuttavat pitää mua korkeessa arvossa!! Ne tietää että musta kannattaa ottaa mallia!!"

        Ne tajuaa miten imarreltavissa olet ja kusettelee sinulta rahaa, jonka jälkeen niistä tulee "meitä yksinäisiä".... ja sitten sama kuvio toistuu taas parin muun kaverin kanssa etkä tiedä miksi.

        "Jopa yks mun sukulaismies, joka sai upseerina korkean arvon ja karastui lakimiehenä on väitelly mun kaa ja mä oon voittanut sen pari tusinaa kertaa."

        Saamalla sen purskahtamaan nauruun idioottimaisille möykillesi, kun syyttelet kaikkia ympärillä olevia joka ikisestä mieleen tulevasta asiasta olivat ne kuinka mahdottomia tahansa.

        Hakeudu hoitoon.

        Mä oon kuule nimen mukaan FIINEIMPIÄ ihmisiä päällä maan että älkää yksinäiset mulle tulko "smöö smöö smimerusta" l ä s s y t t ä ä !!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Ette pärjää tosimiehelle ja te tiiätte sen!!! SATA-NOLLA!!!!

      • Anonyymi

        Mites ne sun elämöitsijä-kaverit?? Vieläkös kilpailee sun kaa?


    • Anonyymi

      Älä. Mistä tiedät aikamoinen Kristallipallon tuijottaja. Voi jumalauta oletko hengissä vähän ajan päästä tai viikon päästä. Mitä siitä välität, elä omaa elämääsi. joku pudottaa jonkun pommin niskaan. No ei me ainakaan sitä ihmetellä, hyvää matkaa kaikillen.

      • Anonyymi

        Ei varmaan ihmettele "kaveripiirinsäkään".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan ihmettele "kaveripiirinsäkään".

        Kuule mun kaveripiiri on paljon siistimpi kuin mitä sulla varmana tulee IKI NÄ IKINÄ IKINÄ olemaan et älä sä rupee aukoo siinä kellekäään kuin oisit joku viisaskin tietäjä!! Varmaan oot ihan samanlaisnen kuin mun exä ja sen hämnnystelijät, itkette kun ette voi kusettaa kaikkia 24/7/365 ja hihittelette aina kun vähästä aikaa saatte joltain koijattuu vaikka mitä, käytätte varmaan kaiken huumeisiin ja väitätte että mä käytän huumeita!! MÄ en oo h v tti ikinä käyttäny huumeita enkä mä oo juonu pisaraakaan alkoholia ja mitä jos oisinkin, tehän ette tosimiehelle pärjäis missään, mä oon enemmän saavuttanu kuin suurin osa mun ikätovereista jotka varmaan vetelee koko ajan jotain pirii veskissä. ETTÄ MITÄ SÄKIN TUUT LÄNKKÄÄ TOSIMIEHELLE, ET ---TU MITÄÄN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan ihmettele "kaveripiirinsäkään".

        JA MUN KAVERIPIIRIT JA JOPA TUTTAVAPIIRIT KAIKKI TYYNNI

        NE KAIKKI SUORASTAAN JUMALOI MUA, MISTÄ SÄ ET TUU IKINÄ TIETÄÄ TU MURTO-OSAAKAAN KUN ET OO SEMMOSEN ARVOINEN SADANKAAN KILOMETRIN PÄÄSTÄ!!!!!

        NE KUULE PITÄÄ MUA PALJON SUUREMMASSA ARVOSSA KUIN TEIDÄN YKSINÄISTEN MUUT YKSINÄISET R NKK RINKILÄISET JOTKA MEETTE MUN PSYKOEXÄN JA SEN PSYKOPAATTIEXÄN JUORUIHIN MUKAAN!!! TAJUUTTEKO EDES MITEN PALJON NE VETTÄÄ PIRII 24/7?????!?!!!!!!!! VAI MAKSAAKS NE TEILLE MASSEISSA TAI PIREISSÄ ETTÄ MUA DISSAAMALLA PÄÄSETTE OSINGOILLE!!!

        MÄ EN TARVII MITÄÄN PIRIÄ!!! MÄ OON MUUTENKIN MAAILMAN HUIPULLA JA MÄ OON LYÖMÄTON KINGI ALA-ASTEELTA LÄHTIEN JA KAIKKI JOTKA TUNTEE MUT KOHTELEE MUA KUIN NE OIS VALMIINA JO TEKEE MULLE MONUMENTTIA!! KOSKA MÄ OON MONUMENTAALINEN SUPERJÄTKÄ JA MULLE EI PÄRJÄÄ KUKAAN MISSÄÄÄN!!!!!! MÄ OON AINAKIN KAHENKYMMENEN NAISEN KAA KERRALLAAN ENEMMÄN KUIN BRUCE WAYNET JA TONY STARKIT JA HOLLYWOOD-JULKIMOT YHTEENSÄ, MULLA ON KARISMAA NIIN PALJON ETTÄ KOKO HOLLYWOOD HUKKUISI SIIHEN!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule mun kaveripiiri on paljon siistimpi kuin mitä sulla varmana tulee IKI NÄ IKINÄ IKINÄ olemaan et älä sä rupee aukoo siinä kellekäään kuin oisit joku viisaskin tietäjä!! Varmaan oot ihan samanlaisnen kuin mun exä ja sen hämnnystelijät, itkette kun ette voi kusettaa kaikkia 24/7/365 ja hihittelette aina kun vähästä aikaa saatte joltain koijattuu vaikka mitä, käytätte varmaan kaiken huumeisiin ja väitätte että mä käytän huumeita!! MÄ en oo h v tti ikinä käyttäny huumeita enkä mä oo juonu pisaraakaan alkoholia ja mitä jos oisinkin, tehän ette tosimiehelle pärjäis missään, mä oon enemmän saavuttanu kuin suurin osa mun ikätovereista jotka varmaan vetelee koko ajan jotain pirii veskissä. ETTÄ MITÄ SÄKIN TUUT LÄNKKÄÄ TOSIMIEHELLE, ET ---TU MITÄÄN!!!

        sulla olis varmaan poikuuskin tallella jos et olis leirikoulussa menny ja kompastunu siihen perhanan lypsykoneeseen (l.separaattoriin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA MUN KAVERIPIIRIT JA JOPA TUTTAVAPIIRIT KAIKKI TYYNNI

        NE KAIKKI SUORASTAAN JUMALOI MUA, MISTÄ SÄ ET TUU IKINÄ TIETÄÄ TU MURTO-OSAAKAAN KUN ET OO SEMMOSEN ARVOINEN SADANKAAN KILOMETRIN PÄÄSTÄ!!!!!

        NE KUULE PITÄÄ MUA PALJON SUUREMMASSA ARVOSSA KUIN TEIDÄN YKSINÄISTEN MUUT YKSINÄISET R NKK RINKILÄISET JOTKA MEETTE MUN PSYKOEXÄN JA SEN PSYKOPAATTIEXÄN JUORUIHIN MUKAAN!!! TAJUUTTEKO EDES MITEN PALJON NE VETTÄÄ PIRII 24/7?????!?!!!!!!!! VAI MAKSAAKS NE TEILLE MASSEISSA TAI PIREISSÄ ETTÄ MUA DISSAAMALLA PÄÄSETTE OSINGOILLE!!!

        MÄ EN TARVII MITÄÄN PIRIÄ!!! MÄ OON MUUTENKIN MAAILMAN HUIPULLA JA MÄ OON LYÖMÄTON KINGI ALA-ASTEELTA LÄHTIEN JA KAIKKI JOTKA TUNTEE MUT KOHTELEE MUA KUIN NE OIS VALMIINA JO TEKEE MULLE MONUMENTTIA!! KOSKA MÄ OON MONUMENTAALINEN SUPERJÄTKÄ JA MULLE EI PÄRJÄÄ KUKAAN MISSÄÄÄN!!!!!! MÄ OON AINAKIN KAHENKYMMENEN NAISEN KAA KERRALLAAN ENEMMÄN KUIN BRUCE WAYNET JA TONY STARKIT JA HOLLYWOOD-JULKIMOT YHTEENSÄ, MULLA ON KARISMAA NIIN PALJON ETTÄ KOKO HOLLYWOOD HUKKUISI SIIHEN!!!!!!

        Kunnon teiniangstia!!


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti. Täytyy kaverin mikä finerus se olikaan en viitsi tarkistaa niin olla aikamoisissa psykooseissa tai jotain. On niin älytöntä settii ettei mitään rajaa. Jopa Koskelan teinihakkaajat ja murhaajat tekoineen ja puheineen kalpenee tän alfauroksen höpötyksille. Oikeesti kannattaa hakeutuu hoitoon MT.toimistoon. Luulen, että saat kiireellisen lähetteen joko Niuvanniemeen tai Vaasaan.
        Jossain vaiheessa joku tulee aina ja palauttaa ihmisen maan pinnalle, näin se homma menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Täytyy kaverin mikä finerus se olikaan en viitsi tarkistaa niin olla aikamoisissa psykooseissa tai jotain. On niin älytöntä settii ettei mitään rajaa. Jopa Koskelan teinihakkaajat ja murhaajat tekoineen ja puheineen kalpenee tän alfauroksen höpötyksille. Oikeesti kannattaa hakeutuu hoitoon MT.toimistoon. Luulen, että saat kiireellisen lähetteen joko Niuvanniemeen tai Vaasaan.
        Jossain vaiheessa joku tulee aina ja palauttaa ihmisen maan pinnalle, näin se homma menee.

        NO eipä kiinnosta teidän kateellisten r nk vistien "shmöö shmöö shmimerus" -lässytykset, ne vastas höpötyksiä on!!! Sinä varmaan katot vaan animea ja -kryöhö kryöhö kryöhö- animetyttöjen kuvia, et oo töissä ja saa 5 tonnii tu kuussa kuten meitsi, nyhdät äidiltäs rahaa ja kerjäät kadulla ja satuilet että sulle annetaan säälistä.

        NÄKöjään tajusti että mä OON tu alfauros eli jumalauta sä tiiät mikä tosimies on ja milt ätosimies jumalauta näyttää, miks muuten tuntisit ittes noin uhatuks kun tuut urputtelee mullekin noin. Vai ojnks mun exä maksanu sulle että sä tuut dissaa mua, tun luuseri suksi kuuseen!!! Mä pyörittelen kokonaista kuntosalia ja ansaitsen useissa töissä fyrkkaa tu 5 tonnia kuussa VIIS TONNIA KUUSSA josta verorahoilla loisiva sossuloinen, joiden tu joukkoon sä oot näköjään liittynyt, ei tiiä tu yhtään tu mitään!!!!

        Mulle tultu soittaa suuta ennenkin että te ootte shmöö shmöö, tiiätte ette tosimiehelle ette pärjää p kaakaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon teiniangstia!!

        Shmöö shmöö shmeinishmangshti sulle öhhöhhöö mä oon kuule armeijankin käyny ajat sitten ja senkin jälkeen loistanu YLIKESSUNA mistä sun kaltanen exän saappaannuolija ei voi tajuta hevon p rs n vertaa!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shmöö shmöö shmeinishmangshti sulle öhhöhhöö mä oon kuule armeijankin käyny ajat sitten ja senkin jälkeen loistanu YLIKESSUNA mistä sun kaltanen exän saappaannuolija ei voi tajuta hevon p rs n vertaa!!!!!!

        Mä olin kouluttajana Ukrainassa 2022 sodan ensimmäisenä kuukautena. Koulutin ilmavoimien puolustusta. Että tiedän jotain. Palkka 12 000 euroa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin kouluttajana Ukrainassa 2022 sodan ensimmäisenä kuukautena. Koulutin ilmavoimien puolustusta. Että tiedän jotain. Palkka 12 000 euroa kuukaudessa.

        SINÄ YKSINÄINEN VASTA SMÖÖ SMÖÖ OLET KUN ET OLE TOSIMIES VAAN NUOLESKELET MUN EXÄÄ...... vai

        VEDÄTSÄ SEN JA SEN EXÄN KAA PIRIÄ??????? HÄ!!! HÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin kouluttajana Ukrainassa 2022 sodan ensimmäisenä kuukautena. Koulutin ilmavoimien puolustusta. Että tiedän jotain. Palkka 12 000 euroa kuukaudessa.

        No et muuten ollut! Tiedän kuka olet ja tiedän missä olet ja mitä teet! Nyt hae apua ennenkuin sekost ihan täysin. Äitisi on sinusta huilissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et muuten ollut! Tiedän kuka olet ja tiedän missä olet ja mitä teet! Nyt hae apua ennenkuin sekost ihan täysin. Äitisi on sinusta huilissaan.

        Mutta oletko kohdannut tosimiestä KEKKURINKADULLA? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et muuten ollut! Tiedän kuka olet ja tiedän missä olet ja mitä teet! Nyt hae apua ennenkuin sekost ihan täysin. Äitisi on sinusta huilissaan.

        Mutta oletko kohdannut tosimiestä KEKKURINKADULLA? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oletko kohdannut tosimiestä KEKKURINKADULLA? 🤭

        Minä olen käynyt Kekkurinkadulla useampaan kertaan useina eri kellonaikoina. Eipä ole tosimies koskaan naamaansa näyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen käynyt Kekkurinkadulla useampaan kertaan useina eri kellonaikoina. Eipä ole tosimies koskaan naamaansa näyttänyt.

        SINÄ YKSINÄINEN ET KEKKURINKADULLA OO KÄYNY MIKROSEKUNTIAKAAN!!!! MÄ TAAAS OOON KOULUTTANUT JENGIÄ UKRAINAN SODAN ALKUVAIHEESS JA MUUTENKIN ARMEIJASSA OLLU TÄYS KINGI!!!!!! MÄ ETENEN URALLA JA VITSAILLAAN ETTÄ MÄ OON KOHTA TUN EVERSTI-TUN-LUUTNANTTI!!!! EIKS OOKI SIISTII"!!!!"""""""!!!!!!!! TE TKSIN
        ÄISET TEETTE TUOLLAISSILLE SUORITUKSILLE PÄRJÄÄÄÄ!!1!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen käynyt Kekkurinkadulla useampaan kertaan useina eri kellonaikoina. Eipä ole tosimies koskaan naamaansa näyttänyt.

        SÄ ET PÄRJÄIS MULLE VAIK OISIT VETÄNY KAMAA TU NIIN PALJON KUIN EXÄ JA SEN EXÄ, NEKÄÄN EI PÄRÄIS; SIKS NE JUORUILEE MUSTA ---TANA!!!!! SÄ ET PÄJRÄIS MULLE, MÄ EN TARVII HUUMEITA ENKÄ MÄ OO IKINÄ KÄYTTÄNY HUUMEITA!!!!

        Te yksinäiset ette kunnon elämästä tiiä MITÄ!ÄÄ!N!N!!!!!!


    • Anonyymi

      Kyllä sen täytyy olla peilin vika, jos naama näyttää vinolta.

      • Anonyymi

        SANO SE SILLE EXÄLLE JA JA SEN EXÄLLE JA NIIDEN MOLEMPIEN KAVEREILLE!!! SÄÄLITTÄVIÄ KUSETTAJIA KAKSINAAMOJA HÄNNYSTELIJÖITÄ KAIKKI!!!!


      • Anonyymi

        Ihan vaan tiedoks, mä en oo ikinä vetäny huumeita, mä en oo suurimman osan ajasta ees nauti alkoholia, mä en oo ees koskenu tupakkaan. Kahvia mä vedän ani harvoin eikä mulla mee pää sekasin vaikka vetäsin kuukausien tauon jälkeen jotain kolme viiskin kuppia. En oo streittaripelle, mutta mä kuntoilen ja pidän hyvää huolta mun kropasta (TOISIN KUIN ERÄÄT!!!!!!!) ja mä en valita ryypyn ääressä kuinka tosimies on tosimies.

        SIINÄ TEILLE YKSINÄISILLE!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoks, mä en oo ikinä vetäny huumeita, mä en oo suurimman osan ajasta ees nauti alkoholia, mä en oo ees koskenu tupakkaan. Kahvia mä vedän ani harvoin eikä mulla mee pää sekasin vaikka vetäsin kuukausien tauon jälkeen jotain kolme viiskin kuppia. En oo streittaripelle, mutta mä kuntoilen ja pidän hyvää huolta mun kropasta (TOISIN KUIN ERÄÄT!!!!!!!) ja mä en valita ryypyn ääressä kuinka tosimies on tosimies.

        SIINÄ TEILLE YKSINÄISILLE!!!!

        Oho, et edes nauti alkoholia. :D TOSIMIES!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, et edes nauti alkoholia. :D TOSIMIES!!!!

        SINÄKIN PÄLLI OLET NIITÄ YKSINÄISIÄ JOTKA ETTE OMAA KARISMAAL ÄHESKÄÄN YHTÄ PALJOO KUIN MEIKÄ!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, et edes nauti alkoholia. :D TOSIMIES!!!!

        Mä voisin kuule mennä vaikka temppareihin ja maata jokasen naisen kaa ja Kuronenkaan ei silti keksi mitään sanottavaa, se ois vaan auttamatta kade!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄKIN PÄLLI OLET NIITÄ YKSINÄISIÄ JOTKA ETTE OMAA KARISMAAL ÄHESKÄÄN YHTÄ PALJOO KUIN MEIKÄ!!!

        "karismaa" yhtä paljon kuin rapajuopolla. Hae nyt ammattiapua aikuinen mies.


    • Anonyymi

      KATO KRISUPELLET MENI VAITI!! Kuuluukin, teillä ei oo meikän kaltaselle tosimiehelle mitään sanottavaa teillä ei oo mitään millä voittaisitte mua missään, luusereitta ootte kaikki, krisupellet musupellet judupellet nuagepellet hindiläiset budilaiset ootte kaikki mun silmissä kusiaisia ette oo mitään ja varmaan juotte vaan koko päivän kaljaa!!! Teil on surkeeta kun baari menee kiinni ja ootte yhy yhy nyt ei voi juua meette vaikka lohjan poikki kuus kertaa että löydätte sen yhen auki olevan mestan!!

      Mäpä en juo enkä käytä piriä enkä TOISIN KUIN SE KIERO EXÄ VÄITTÄÄ etenkään kailottele puhelimeen että pitäs saada maitoo ja tupakkaa enkä mä tilaile pizzaa ja kasaile laatikoita nurkkaan. Mun kaverit kunnioittaa mua mun tuttavat kunnioittaa mua mun kaikki kunnon exät kunnioittaa mua. SE kusetttaja nainen ja sen exä tajroilee alkoholia lapsille, kusettaa rahoja niiden kavereilta (tai no, se nainen menee vähän väliä hässiii jotain että saa siit rahaa) ja ne käyttää kaiken sen rahan kaman vetämiseen. Exä ja sen exä on molemmat saaneet potkut jokaikisestä työpaikasta jossa ne on ollu ja exä (kusettajanainen mikä kusettajanainen, mä en sitä yrittänyt kusettaa vaan se mua!! EDELLEEN!) ei oo ees olly töissä viimeiseen 10 vuoteen ja se menee välillä kiusaa sen mummoo ja kusettaa siltä rahaa.

      Te yksinäiset dissaatte mua exän kaa koska ootte yksinäisii ette tajuu mitään vedätte piriä päivät pitkät ja pari teistä polttaa kannabista joka päivä, mä oon kingi, ette uskalla tulla dissaa mua päin naamaa!! Oon tosimies!!!

      • Anonyymi

        Jos täällä sun exän juoruja on ollu niin aika nopeasti sivusto poistanut.

        En tiedä miksi edes yritän puhuu siulle järkee, mutta koita tulla jätkä tajuihis. Minäpä tästä lähden töihin ja jätän sut pähkäilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos täällä sun exän juoruja on ollu niin aika nopeasti sivusto poistanut.

        En tiedä miksi edes yritän puhuu siulle järkee, mutta koita tulla jätkä tajuihis. Minäpä tästä lähden töihin ja jätän sut pähkäilemään.

        SHMÖÖ SHMÖÖ SHMÄ SHMISSÄÄN TÖISSÄ SHMÄY!!!!!!!!!!!! MITEN OIS!!!!!!????!!! HÄ??!?!?!?!?! HÄ?!?!?!?!?!

        Se siitä teidän yksinäisten exän nukkejen shmöö shmöö smimeerus -ballaadeista, mä käyn useissa töissä ja saan sellasta dfurrkkaa että kommarit tulee kateellisiks yhyy, kun mä saan kaikkii kledjui ja naiset ihailee mua!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos täällä sun exän juoruja on ollu niin aika nopeasti sivusto poistanut.

        En tiedä miksi edes yritän puhuu siulle järkee, mutta koita tulla jätkä tajuihis. Minäpä tästä lähden töihin ja jätän sut pähkäilemään.

        Mikäs SUN naistilanne on???? O nko yheltäkääään!!!!! HAHAHA!!!

        SOri vaan kun meitsi ei kuivakausista tiiä pätkääkään, toisin kuin mun exän exä, mä en vetele kokaa enkä piriä ympäri kämppää, mä en oo saanu palveluksen pidennystä muiden kotiuduttua koska mä oisin jääny iltalomille vetää piriä kuukaudeks ja HAHA toisin ku sä mä en -yöhöhöhöhö!!!- animetyttöjen kuville, mä syön ihmisten ruokaa, mä deittailen oikeita kauniita seksikkäitä naisia jotka jumaloi mua ja mä latelen alfana kaikki yksinäiset niin p sk säkkiin että mä saan kaikki naiset!! Mun exä oli valehtelija ja huijari ja mä näytän sille keskarii lamborghinista hahahaa kun mä istun siel parin kuuman mimmin kaa ja nautin currywurstia WUHUU!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs SUN naistilanne on???? O nko yheltäkääään!!!!! HAHAHA!!!

        SOri vaan kun meitsi ei kuivakausista tiiä pätkääkään, toisin kuin mun exän exä, mä en vetele kokaa enkä piriä ympäri kämppää, mä en oo saanu palveluksen pidennystä muiden kotiuduttua koska mä oisin jääny iltalomille vetää piriä kuukaudeks ja HAHA toisin ku sä mä en -yöhöhöhöhö!!!- animetyttöjen kuville, mä syön ihmisten ruokaa, mä deittailen oikeita kauniita seksikkäitä naisia jotka jumaloi mua ja mä latelen alfana kaikki yksinäiset niin p sk säkkiin että mä saan kaikki naiset!! Mun exä oli valehtelija ja huijari ja mä näytän sille keskarii lamborghinista hahahaa kun mä istun siel parin kuuman mimmin kaa ja nautin currywurstia WUHUU!!!!!

        TAinnut sankarillamme fineruksella mennä vähän fantasiat ja todellisuus sekasin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAinnut sankarillamme fineruksella mennä vähän fantasiat ja todellisuus sekasin. :D

        LIEVÄSTI SANOEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs SUN naistilanne on???? O nko yheltäkääään!!!!! HAHAHA!!!

        SOri vaan kun meitsi ei kuivakausista tiiä pätkääkään, toisin kuin mun exän exä, mä en vetele kokaa enkä piriä ympäri kämppää, mä en oo saanu palveluksen pidennystä muiden kotiuduttua koska mä oisin jääny iltalomille vetää piriä kuukaudeks ja HAHA toisin ku sä mä en -yöhöhöhöhö!!!- animetyttöjen kuville, mä syön ihmisten ruokaa, mä deittailen oikeita kauniita seksikkäitä naisia jotka jumaloi mua ja mä latelen alfana kaikki yksinäiset niin p sk säkkiin että mä saan kaikki naiset!! Mun exä oli valehtelija ja huijari ja mä näytän sille keskarii lamborghinista hahahaa kun mä istun siel parin kuuman mimmin kaa ja nautin currywurstia WUHUU!!!!!

        " mä näytän sille keskarii lamborghinista hahahaa kun mä istun siel parin kuuman mimmin kaa ja nautin currywurstia WUHUU!!!!!"

        Oletko ALFAUROS? 🤭


    • Anonyymi

      Kuka on tämä Finerus josta täällä on puhe? Pitäisikö hänet tuntea ja tietää?

      • Anonyymi

        ÄLÄ sinä kuule rupee leukailee mulle ja lässytä että mä oisin joku "elämämkallu" tai mitä typerii sanoja te keksitte. Mä en oo kalluillu kallullakaan kallun kallua, en kallunkaan vertaa, että ÄLKÄÄ V----ILKO MULLE!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe