Palkataan kaikki töihin kaupungille

Anonyymi-ap

Täällä on noin 5000 asukasta niin kaikki vilkuttamaan ohi ajaville autoille. Alkaa kova pöhinä

20

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan ei kehtaa kertoa kenellekään olevansa Ahterin töissä 💩

      • Anonyymi

        Mistä johtuu jatkuvat irtisanoutumiset....kaupungilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä johtuu jatkuvat irtisanoutumiset....kaupungilta

        Valittajavanhuksista. Kolmikko on niin ahdistava, että kaikki jotka voi lähtee muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä johtuu jatkuvat irtisanoutumiset....kaupungilta

        Eikö sinne ole jo palkattu uudet, sopivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valittajavanhuksista. Kolmikko on niin ahdistava, että kaikki jotka voi lähtee muualle.

        Olet täysin oikeassa. Ähtärissä on jonkinlaiselle jalustalle itsensä korottaneet noin kolme mielenvikaista, jotka eivät nuuta osaa tehdä, kuin vain valittaa. Ja he Valittavat valittamasta päästyäänkin. Yhtä ja samaa saastaa taukoamatta.
        Heidän kohdallaan käy toteen se, että tuollaiset vähäosaiset ovat jääneet ilman asianmukaista hoitoa.
        Heidän tukijoukkonaan toimivat nuo Huoltoasemien "viisaat", jotka käyttävät hyväkseen noita onnettomia tukemalla heitä. mutta vain puheissa, selän takana nauravat paskaista naurua noiden säälittävien kustannuksella.

        Minä olen päätökseni asuinkunnastani tehnyt, Täyttä häkää olen muuttamassa pois Ähtäristä ja syy on nuo valittajavanhukset.
        Ähtäriläiset itse ovat erittäin mukavia ja ystävällisiä ihmisiä, kum jätetään laskelmasta pois nämä himovalittajat, jotka eivät koskaan näe missään asiassa mitään hyvää, jos kysymys on Ähtärilaisestä toimesta ja henkilöstä.
        Koska nuo vähä-älyiset eivät kykene muuttamaan pois paikkakunnalta, on fiksumpien se tehtävä, joilla se on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinne ole jo palkattu uudet, sopivat.

        Onko nyt lähtenyt montakin ja mistä virasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä johtuu jatkuvat irtisanoutumiset....kaupungilta

        Olisko johtamistavoissa parannettavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa. Ähtärissä on jonkinlaiselle jalustalle itsensä korottaneet noin kolme mielenvikaista, jotka eivät nuuta osaa tehdä, kuin vain valittaa. Ja he Valittavat valittamasta päästyäänkin. Yhtä ja samaa saastaa taukoamatta.
        Heidän kohdallaan käy toteen se, että tuollaiset vähäosaiset ovat jääneet ilman asianmukaista hoitoa.
        Heidän tukijoukkonaan toimivat nuo Huoltoasemien "viisaat", jotka käyttävät hyväkseen noita onnettomia tukemalla heitä. mutta vain puheissa, selän takana nauravat paskaista naurua noiden säälittävien kustannuksella.

        Minä olen päätökseni asuinkunnastani tehnyt, Täyttä häkää olen muuttamassa pois Ähtäristä ja syy on nuo valittajavanhukset.
        Ähtäriläiset itse ovat erittäin mukavia ja ystävällisiä ihmisiä, kum jätetään laskelmasta pois nämä himovalittajat, jotka eivät koskaan näe missään asiassa mitään hyvää, jos kysymys on Ähtärilaisestä toimesta ja henkilöstä.
        Koska nuo vähä-älyiset eivät kykene muuttamaan pois paikkakunnalta, on fiksumpien se tehtävä, joilla se on mahdollista.

        Älä kerro itsestäsi enempää.
        Älysi ilmeni kirjoituksesta, tai sen puute.
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙈🙈🙈


    • Anonyymi

      Eikös siellä ole jo kaikki, jotka eivät muualle pääse?

      • Anonyymi

        Ei sinne voi palkata kuin koulutettuja ja päteviä, olisi petos jos joku lähipiiristä palkattaisiin väärin perustein. Johan siihen puuttuisi tarkastuslautakunta ja virheellisen päätöksen tehnyt virkamies irtisanottaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne voi palkata kuin koulutettuja ja päteviä, olisi petos jos joku lähipiiristä palkattaisiin väärin perustein. Johan siihen puuttuisi tarkastuslautakunta ja virheellisen päätöksen tehnyt virkamies irtisanottaisiin.

        Vähän samoin kuin persuilla Jukka Jusulan palkkaaminen EFD:n avustajaksi. Paikan hakijan täytyi olla syntynyt 1959 ja nimikirjaimet JJ....


    • Anonyymi

      Ai jaa?

    • Anonyymi

      Moneltako kaupungilla alkaa työt?

      Onks kellokortti leimari kaupungintalon aulassa?
      vai saako tehdä töitä etänä? eli ei tehdätöitä ollenkaan, nostetaan vain palkkaa.

    • Anonyymi

      Ähtärissä on tosiaan n.5000asukasta.aikamoinen kato asukkaista.kukahan on viimeinen ähtäristä lähtijä kuka sammuttaa valot lähtiessään.

      • Anonyymi

        Mikon aluesairaalaan lopetus vei työpaikkoja Seinäjoelle.
        Kymmeniä perheineen muutti työn perässä.
        Sopivat valitaan tehtäviin.
        Johtamistaitoa on turhaa kunnan tuvalta kattella.


    • Anonyymi

      Tupsu kylän voi liittää johonkin jossa on asiantuntemusta, riittävästi!?

    • Anonyymi

      Tehdään niistä pandoista kunnan päättäjiä, niin niitä ei voi lähettää takaisin Kiinaan.
      Älyllinen suorituskyky kunnan päätöselimissä tuskin ainakaan laskee.
      Tekihän keisari Galiculakin hevosestaan senaattorin antiikin Roomassa!

      • Anonyymi

        Eikö päätös tehty eläinpuiston hallituksessa, eikä valtuustossa?


    • Anonyymi

      Kaikki Ähtärin kaupungin virkamiehet pitäisi erottaa välittömästi ja ostaa tarvittavat palvelut naapurikunnista/yrittäjiltä, aivan turhia yhteiskunnan elättejä ovat

    • Anonyymi

      Miksi karjula ei lähde eläkkeelle ehei siihen virkaan ei voi valita rehellistä ja pätevää tulsi katasrofi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe