No tietenki se ku persut ohitti sosialistit gallupeissa.
Mistä johtuu sosialistien alamäki? Onko syynä huono talouden hoito?
Talouden hoito on kyllä ollut ongelma punapääomalle, sen todistaa historia.
Mikä sai pääministerin haukkumaan persut?
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
On kamala asia kun politiikko sanoi ilmiselvän totuuden ja vielä ääneen !!
Ei me enää hyssytellä Putiniakaan !! Totuuden aika !!- Anonyymi
Voi demurektu juttujasi!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17706820U
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Marin ei kestä arvostelua.
Marin on haukkunut molemmat isot oppositiopuolueet.
Marinin suhtautuminen vaikuttaa hyvin henkilökohtaiselta, joka on ongelma, jos haluaa toimia politiikassa.
Jos vertaa vaikka Lindmaniin, niin Lindman sivaltaa, mutta myös kestää sivalluksia ja pystyy toimimaan vastapuolen kanssa rakentavasti. Asiat riitelee.
Marinin kanssa Marin riitelee eikä asiat ole kovin tärkeitä. Persuilla ja demareilla on kuitenkin paljon yhteistä. - Anonyymi
Marin on narsisti. Sdp:n sukellus saa moittimaan Perussuomalaisia ja kehumaan itseään. Lue narsismista jos et usko.
- Anonyymi
Marini paniikissa ison tappionsa edessä... Viekin demut isoin tappioon!
- Anonyymi
On rajansa sillä mitä sopii sanoa ja mitä ei!! Marin ylitti rajan reilusti ja paljasti kaikelle kansalle kuinka suvaitsematon hän itse asiassa onkaan! Ja ennekaikkea erittäin huonokäytöksinen!
- Anonyymi
Jauhot ja bilettäminen käy voimille ja paskamyrsky alkaa .
- Anonyymi
Kalastelee vain kansalta ääniä.Kuten TV esitys ilmasta vaalimainonta yö kylässä ohjelmassa. Kuin kisoissa viinilasikädessä tai festareilla risat farkut ja nahkarotsi.Nissäkin kuvissa kai viini lasi oli.
- Anonyymi
Marin ei ole haukkunut ketään. Kaikki ovat todenneet sen jo vuosia sitten, että persut ovat rasisteja ja jotkut persut ovat sanoneet sen itse. Rasismilla persut ovat kanntuksensa keränneet. Ei heillä muuta osaamista olekaan. Turha puolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916