Mainiota kun Mauno Mattila muutti Tampereelle

Anonyymi-ap

Meillä on monta kirkkoa ja seurakuntaa täällä Tampereella. Välillä riidellään. Nyt on tehty 10 kirkon lausuma yhteistyöstä. Kunnioitetaan toisiamme.

Mauno on tuominnut kirkkojen yhteistyön. Hän perustelee omilla fb sivuillaan. Ehkä kertoo sen täälläkin..

10 kirkon lausumassa en näy Armon reformoitu srk. Se ja Mauno samaa mieltä?

19

1867

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maunolla itsellä harhaoppinen, äärikarismaattinen ja menestysteologinen tausta.
      Siis helluntaikasvatuksen ja hengen saanut.
      Kaikki muut ovat nykyään harhaoppisia paitsi maunolaiset.

• Anonyymi

Mauno ei kerro mielellään millaisen seurakunnan hän on itse perustanut.
      Jäsenillä helluntaitausta?
      Aika piskuinen epämmäräinen lauma.

• Anonyymi

Mauno Mattila on yksi pahimpia eksyttäjiä Suomessa Petri Paavolan kanssa. Tamperelaiset, varokaa heitä.

• Anonyymi

M. Mattila : Youtube on minun kirkkoni ja netti jumalani.
      Kumartakaa ja palvokaa minua.

• Anonyymi

M.Mattilan poltettujen siltojen taktiikka tuotti tulosta.
      Sai porttikiellon jokaiseen kristilliseen seurakuntaan Seinäjoella.
      Pakko häipyä paikkakunnalta.

• Anonyymi

Vanhojen oikeiden Kristillisten kirkkojen ei pitäisi tehdä mitään yhteistyötä Amerikasta tänne tuotujen harhaoppisten uskonlahkojen kanssa.

Nokia pappi sitä kokeili, mutta sai heti sen Asusinkadun hengen itseensä tunnetuin seurauksin.

• Anonyymi

Mitä yhteistä on Kristuksella ja Parhamilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä yhteistä on Kristuksella ja Parhamilla?

Jos Maukka muutti Tampereelle niin entäs perhe ja lapset? Eikös Maukalla ollut monta skidiä? JÄivätkö he Pohjanmaalle?

• Anonyymi

Tässä on kuvaus niistä vanhoista oikeista kristillisistä kirkoistasi.

Ilm. 17
        BABYLONIN TUOMIO
        1 Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemän maljaa, tuli luokseni ja sanoi: "Tule, minä näytän sinulle, millainen TUOMIO annetaan sille SUURELLE PORTOLLE, joka asuu suurten vesien äärellä, [Ilm. 15:1 | Nah. 3:4 | Jer. 51:13]
        2 SILLE, JONKA KANSSA MAAILMAN KUNINKAAT OVAT IRSTAILLEET ja jonka iljettävästä viinistä maan asukkaat ovat juopuneet." [Jes. 23:17; Jer. 51:7; Ilm. 14:8]
        3 Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. [Ilm. 13:1]
        4 Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa.
        5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "SUURI BABYLON, MAAILMAN PORTTOJEN JA ILJETYSTEN ÄITI."* [Babylon on Rooman peitenimi.] [Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
        6 Minä näin, että NAINEN OLI JUOPUNUT PYHIEN VERESTÄ JA JEESUKSEN TODISTAJIEN VERESTÄ ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

• Anonyymi

Missä Mauno vaikuttaa, siis saarnailee täällä Tampereella?! Tekisi mieli mennä kuuntelemaan!

• Anonyymi

Adventtikirkossa

• Anonyymi

Oikeasti ?

Hyväksyykö Mauno siis adventistien hapatukset ja loputtomat "sapatti pelastaa" papatukset ?

Entäpä Ellen Whiten ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti ?

Hyväksyykö Mauno siis adventistien hapatukset ja loputtomat "sapatti pelastaa" papatukset ?

Entäpä Ellen Whiten ?

Adventti kirkon tiloissa ja samassa tiloissa kokoontuu myös muitakin, vuokratila mutta ei siis ole adventtilainen millään muotoa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kirkot voisivat tehdä sellaisen julkilausuman, että herjataan kilvan toisiaan.

Siihen löytyisi kyllä kannatusta kaikilta.

• Rauhan tervehdys.

Tampereella on useita seurakunta, jotka eivät allekirjoittaneet sateenkaaripapin johdolla tehtyä lausumaa, kuten Luther säätiö, Henotes-seurakunta, Pirkanmaan perinteinen ja liuta muita seurakuntia. Jopa helluntaikirkossakin Tampereella ollaan nyt selitelty, etteivät he oikeastaan olekaan sitoutuneet tähän julkilausumaan kun tajusivat missä olivat olleet mukana.

Voit tästä lukea kannanottoni tuohon ekumeenisen sateenkaari julkilausumaan.
      https://www.facebook.com/photo/?fbid=10230331436614633&set=a.1525273136622

Siunauksin, MM.

• Anonyymi

Oletko kokopäivätoiminen saarnaaja, vai menitkö Tampereelle insinöörin hommiin?

• Anonyymi

Youtuubitööri, insinööri ja menestysteologisen harhan kyllästämä, josta ei ole vielä parantunut, mutta esiintyy piispana!!

• Anonyymi

Mutta siitä kilvan herjaamisesta ei kyllä yksikään seurakunta voi kieltäytyä tai ei kieltäydy jos jäsenet vain tietävät sellaiseen voi liittyä. Jos ei liittyisi olisi joukkopako suurempi kuin Räsäsen vuoksi.

Ja vaikka seurakunnat ulospäin näyttäisi eripuraisilta ja vihan täyttämiltä, niin heillä olisi täydellinen ekumeenia sen suhteen miten herjataan ja miten tärkeä sakramentti se on uskovalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      100
      1119
    2. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      50
      932
    3. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      119
      903
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      145
      877
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      677
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      669
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      617
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      594
    9. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      68
      574
    10. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      47
      568
    11. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      80
      540
    12. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      62
      534
    13. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      89
      531
    14. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      509
    15. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      494
    16. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      4
      483
    17. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      473
    18. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      469
    19. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      42
      460
    20. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      456
    Aihe