Är Panu Höglund riktigt någon "höjdare " inom

Anonyymi-ap

politiken när här postas kedja efter kedja om honom ?

26

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Till vilket parti hör han ?

• Anonyymi

Aktiva har grävt i arkivet,de här samma meningarna förekom för många år sedan.

• Anonyymi

Panu on tärkeä henkilö.

T. Henri

• Anonyymi

Panu, älä taas kehu itseäsi hyvin merkittäväksi henkilöksi "Henri"-sivupersoonallasi.

Mikset saa bloggaajan paikka ruotsinkielisessä mediassa, jos suomenkielistä mediaa hallitsee persujen ja hugenbergien salaliitto? Mikset saa kääntäjän töitä Ruotsista: saksasta ruotsiin?

Hae nyt hyvä ihminen asianmukaista hoitoa ennen kuin sinulle käy samalla tavalla kuim Riihimäen hörhölle.

• Anonyymi

Moderointi ei toimi suomi24:ssä.

• Anonyymi

Inte på den här spalten iallafall.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inte på den här spalten iallafall.

Aktivas den här veckans tema är Höglund.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aktivas den här veckans tema är Höglund.

Minulla on fiksaatio Panu Höglundiin. Olen Henri T, opiskelin valtio-oppia Helsingin Yliopistossa ja sain sieltä potkut sen jälkeen, kun kirjoitin rehtorille kirjeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on fiksaatio Panu Höglundiin. Olen Henri T, opiskelin valtio-oppia Helsingin Yliopistossa ja sain sieltä potkut sen jälkeen, kun kirjoitin rehtorille kirjeen.

Olen incel vaikka yritystä muuhun suuntaan on myös ollut.

Vihaan naisia ja pakkoruotsia.

T. Henri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen incel vaikka yritystä muuhun suuntaan on myös ollut.

Vihaan naisia ja pakkoruotsia.

T. Henri

Olen myös ollut putkassa ja poliisin etsintäkuuluttamana. T. HT

• Anonyymi

Totta se on. Olen ollut putkassa samaan aikaan kuin Heikki T.

T. Henri T

• Anonyymi

Käsittääkseni hän on kemian opinnot keskeyttäny kaveri
      joka on käyttänyt aikansa massiivisen kielitaidon hankintaan
      ja on työtön ja kirjoittelee jotain poliittisia blogeja omista ajatuksistaan

luulisin että sillä aggression tasolla hänellä ei ole perhettä

Halla-aho on hänen vastakohtansa osaa paljon kieliä ja saa hyvää palkkaa, mutta
      myös Halla-aho on lukenut aivan vääriä kieli kuten ukrainaa venäjää ... tämä johtuu siitä, että työväenluokkaisessa perheessä ei osata neuvoa
      mitä pitäisi lukea

äänestän Halla-ahon ja Purran linjaa myös kielipolitiikassa
      https://riikkapurra.net/2022/09/11/ruotsin-vaalit-11-9-2022/#comment-4640
      Hyvä kielikokoelma suomalaisille on suomi ja englanti hyvätasoisina ja sen lisäksi tason/koulutuksen mukaan ranska tai saksa

• Anonyymi

"luulisin että sillä aggression tasolla hänellä ei ole perhettä"

On sillä vaimo ja konkkaan mennyt kielenkääntämisfirma. Tosin on kertonut Twitterissä, ettei netin ulkopuolella ole muita ystäviä kuin vaimonsa. Mikä yllätys...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"luulisin että sillä aggression tasolla hänellä ei ole perhettä"

On sillä vaimo ja konkkaan mennyt kielenkääntämisfirma. Tosin on kertonut Twitterissä, ettei netin ulkopuolella ole muita ystäviä kuin vaimonsa. Mikä yllätys...

Minulla ei ole muita ystäviä kuin Maaret netin sisäpuolella ja hänkin on mielikuvitushahmo.

T. Henri T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole muita ystäviä kuin Maaret netin sisäpuolella ja hänkin on mielikuvitushahmo.

T. Henri T

Luulin tosin pitkään, että hän on oikeasti olemassa.

T. Henri T

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Joo ei mikään kielenkääntämisfirma toimi enää
      Se on selvä koska kaikki osaajat puhuvat englantia eikä iirinkielistä käännöstä tarvita

Hän on älykäs kaveri ihme ettei tätä tajunnut
      Olisi pitänyt opiskella kemisti- insinööriksi KTFllä

Ymmärtäisin että hän on yksinhuoltajan lapsi eli siis pikkuihminen eli voisi kuvitella että kassavirta palkkana on tärkeä

Hän jotenkin rakastui Åbo Akademiin , virhe, tajuamatta nuorena ettei hän sinne töihin pääse kun se on varattu pappapetalareille

ÅA pitäisi lakkauttaa rahantuhlauksena ja tehdä KANSAINVÄLINEN arvio ja toimivat osat liittää Turun yliopistoon ja lorvintalatokset lopettaa

• Anonyymi

Lisää, mitä tämä Henri- juttu tarkoittaa

En seuraa tätä kielipolitikka - palstaa
        Pakkoruotsia ei Suomessa tarvita enää

Myös Kekkonen ja Otto- Ville Kuusinen olivat jo tätä mieltä ja Mauno Koivisto

Itse kävin saksapainotteisen koulun en tiedä minkä takia, pakkoruotsista sain ällän, kielenä en tarvitse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää, mitä tämä Henri- juttu tarkoittaa

En seuraa tätä kielipolitikka - palstaa
        Pakkoruotsia ei Suomessa tarvita enää

Myös Kekkonen ja Otto- Ville Kuusinen olivat jo tätä mieltä ja Mauno Koivisto

Itse kävin saksapainotteisen koulun en tiedä minkä takia, pakkoruotsista sain ällän, kielenä en tarvitse

Henri T on kielisoturi, joka rakastui kielipolitiikka palstan Maaret W nimimerkkiin. Henri kirjoitti ja julkaisi Maaritille osoitettuja rakkauskirjeitä keskustelupalstoilla ja ihmisten vieraskirjoissa.

Maaret ei tuntenut vastarakkautta Henriin, jonka takia Henri kävi syyttämään jotain riihimäkeläistä ja Panua siitä, että he olivat esiintyneet Maaritina.

Henrin ongelmakäytös ja uhkailu meni niin pitkälle, että poliisi etsintäkuulutti ja putkahti hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henri T on kielisoturi, joka rakastui kielipolitiikka palstan Maaret W nimimerkkiin. Henri kirjoitti ja julkaisi Maaritille osoitettuja rakkauskirjeitä keskustelupalstoilla ja ihmisten vieraskirjoissa.

Maaret ei tuntenut vastarakkautta Henriin, jonka takia Henri kävi syyttämään jotain riihimäkeläistä ja Panua siitä, että he olivat esiintyneet Maaritina.

Henrin ongelmakäytös ja uhkailu meni niin pitkälle, että poliisi etsintäkuulutti ja putkahti hänet.

Jep.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.

Eikä ole vieläkään päässyt irti vanhoista jutuistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole vieläkään päässyt irti vanhoista jutuistaan.

Ajaa puolivaloilla.

• Anonyymi

Eräs pakkoruotsia vastustanut vanhempi kielisoturi, hyvin tunnettu hammaslääkäri oli yllyttänyt Henriä. Poliisi otti kuulemma hänetkin kiinni kuulusteluja varten. Kyseinen herra lopetti kielipolitiikassa riehumisen yhteisellä sopimuksella poliisin kanssa, muuten olisi tullut seurauksia.

• Anonyymi

Pakkoruotsi aiheuttaa mielenterveysongelmia.

• Anonyymi

Se näkyy tässä ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se näkyy tässä ketjussa.

Joo, Henri T keskustelee taas itsensä kanssa tässä ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, Henri T keskustelee taas itsensä kanssa tässä ketjussa.

Onko se hyvä asia? Aikaisemmin Henri keskusteli vain Maaretin kanssa, joka sekin oli mielikuvitusystävä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus koulussa Ylivieskassa

Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560
      Ylivieska
      71
      5241
    2. Leo Järvinen kävi Zyskowiczin kimppuun

Kyllähän me olemme olleet jo pitkään tietoisia, että suurimmat antisemitistit, myös maahanmuuttajien itsensä mukaan löytyvät Vasemmistosta ja eniten N
      Politiikka
      168
      5103
    3. Persu Niikko vei ruokajonon ruuat!!!

Persu vei vähävaraisille tarkoitetut ruuat omaan vaalitilaisuuteen!!! Persujen köyhien kyykytys on jo alkanut!!! https://www.is.fi/politiikka/art-200
      Maailman menoa
      502
      2637
    4. Millainen on täydellinen vartaloinen nainen

Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen
      Sinkut
      147
      2214
    5. ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina
      Maailman menoa
      2
      2099
    6. Martina Muuttaa

Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      1565
    7. Kuka poltti metsäkoneensa

Eikö taksa miellyttänyt.
      Kuhmo
      26
      1291
    8. Ben Zyskowiczin kimppuun hyökkäsi Puotilassa asuva vasemmistolaisaktivisti LJ

Tuo Ben Zyskowicziin Itäkeskuksessa kohdistuneen hyökkäyksen takana oleva LJ tunnetaan Li Anderssonin kannattajana ja hänen tiedetään vastustavan Isra
      Perussuomalaiset
      259
      1189
    9. Olet tainnut kadota.

Ainakin siltä vaikuttaa.
      Ikävä
      33
      1104
    10. Milloin sun

rakkautesi viettää syntymäpäiväänsä?
      Ikävä
      56