politiken när här postas kedja efter kedja om honom ?
Är Panu Höglund riktigt någon "höjdare " inom
26
221
Vastaukset
- Anonyymi
Till vilket parti hör han ?
- Anonyymi
Aktiva har grävt i arkivet,de här samma meningarna förekom för många år sedan.
- Anonyymi
Panu on tärkeä henkilö.
T. Henri- Anonyymi
Panu, älä taas kehu itseäsi hyvin merkittäväksi henkilöksi "Henri"-sivupersoonallasi.
Mikset saa bloggaajan paikka ruotsinkielisessä mediassa, jos suomenkielistä mediaa hallitsee persujen ja hugenbergien salaliitto? Mikset saa kääntäjän töitä Ruotsista: saksasta ruotsiin?
Hae nyt hyvä ihminen asianmukaista hoitoa ennen kuin sinulle käy samalla tavalla kuim Riihimäen hörhölle.
- Anonyymi
Moderointi ei toimi suomi24:ssä.
- Anonyymi
Inte på den här spalten iallafall.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inte på den här spalten iallafall.
Aktivas den här veckans tema är Höglund.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktivas den här veckans tema är Höglund.
Minulla on fiksaatio Panu Höglundiin. Olen Henri T, opiskelin valtio-oppia Helsingin Yliopistossa ja sain sieltä potkut sen jälkeen, kun kirjoitin rehtorille kirjeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on fiksaatio Panu Höglundiin. Olen Henri T, opiskelin valtio-oppia Helsingin Yliopistossa ja sain sieltä potkut sen jälkeen, kun kirjoitin rehtorille kirjeen.
Olen incel vaikka yritystä muuhun suuntaan on myös ollut.
Vihaan naisia ja pakkoruotsia.
T. Henri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen incel vaikka yritystä muuhun suuntaan on myös ollut.
Vihaan naisia ja pakkoruotsia.
T. HenriOlen myös ollut putkassa ja poliisin etsintäkuuluttamana. T. HT
- Anonyymi
Totta se on. Olen ollut putkassa samaan aikaan kuin Heikki T.
T. Henri T
- Anonyymi
Käsittääkseni hän on kemian opinnot keskeyttäny kaveri
joka on käyttänyt aikansa massiivisen kielitaidon hankintaan
ja on työtön ja kirjoittelee jotain poliittisia blogeja omista ajatuksistaan
luulisin että sillä aggression tasolla hänellä ei ole perhettä
Halla-aho on hänen vastakohtansa osaa paljon kieliä ja saa hyvää palkkaa, mutta
myös Halla-aho on lukenut aivan vääriä kieli kuten ukrainaa venäjää ... tämä johtuu siitä, että työväenluokkaisessa perheessä ei osata neuvoa
mitä pitäisi lukea
äänestän Halla-ahon ja Purran linjaa myös kielipolitiikassa
https://riikkapurra.net/2022/09/11/ruotsin-vaalit-11-9-2022/#comment-4640
Hyvä kielikokoelma suomalaisille on suomi ja englanti hyvätasoisina ja sen lisäksi tason/koulutuksen mukaan ranska tai saksa- Anonyymi
"luulisin että sillä aggression tasolla hänellä ei ole perhettä"
On sillä vaimo ja konkkaan mennyt kielenkääntämisfirma. Tosin on kertonut Twitterissä, ettei netin ulkopuolella ole muita ystäviä kuin vaimonsa. Mikä yllätys... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"luulisin että sillä aggression tasolla hänellä ei ole perhettä"
On sillä vaimo ja konkkaan mennyt kielenkääntämisfirma. Tosin on kertonut Twitterissä, ettei netin ulkopuolella ole muita ystäviä kuin vaimonsa. Mikä yllätys...Minulla ei ole muita ystäviä kuin Maaret netin sisäpuolella ja hänkin on mielikuvitushahmo.
T. Henri T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole muita ystäviä kuin Maaret netin sisäpuolella ja hänkin on mielikuvitushahmo.
T. Henri TLuulin tosin pitkään, että hän on oikeasti olemassa.
T. Henri T
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Joo ei mikään kielenkääntämisfirma toimi enää
Se on selvä koska kaikki osaajat puhuvat englantia eikä iirinkielistä käännöstä tarvita
Hän on älykäs kaveri ihme ettei tätä tajunnut
Olisi pitänyt opiskella kemisti- insinööriksi KTFllä
Ymmärtäisin että hän on yksinhuoltajan lapsi eli siis pikkuihminen eli voisi kuvitella että kassavirta palkkana on tärkeä
Hän jotenkin rakastui Åbo Akademiin , virhe, tajuamatta nuorena ettei hän sinne töihin pääse kun se on varattu pappapetalareille
ÅA pitäisi lakkauttaa rahantuhlauksena ja tehdä KANSAINVÄLINEN arvio ja toimivat osat liittää Turun yliopistoon ja lorvintalatokset lopettaa- Anonyymi
Lisää, mitä tämä Henri- juttu tarkoittaa
En seuraa tätä kielipolitikka - palstaa
Pakkoruotsia ei Suomessa tarvita enää
Myös Kekkonen ja Otto- Ville Kuusinen olivat jo tätä mieltä ja Mauno Koivisto
Itse kävin saksapainotteisen koulun en tiedä minkä takia, pakkoruotsista sain ällän, kielenä en tarvitse - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää, mitä tämä Henri- juttu tarkoittaa
En seuraa tätä kielipolitikka - palstaa
Pakkoruotsia ei Suomessa tarvita enää
Myös Kekkonen ja Otto- Ville Kuusinen olivat jo tätä mieltä ja Mauno Koivisto
Itse kävin saksapainotteisen koulun en tiedä minkä takia, pakkoruotsista sain ällän, kielenä en tarvitseHenri T on kielisoturi, joka rakastui kielipolitiikka palstan Maaret W nimimerkkiin. Henri kirjoitti ja julkaisi Maaritille osoitettuja rakkauskirjeitä keskustelupalstoilla ja ihmisten vieraskirjoissa.
Maaret ei tuntenut vastarakkautta Henriin, jonka takia Henri kävi syyttämään jotain riihimäkeläistä ja Panua siitä, että he olivat esiintyneet Maaritina.
Henrin ongelmakäytös ja uhkailu meni niin pitkälle, että poliisi etsintäkuulutti ja putkahti hänet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henri T on kielisoturi, joka rakastui kielipolitiikka palstan Maaret W nimimerkkiin. Henri kirjoitti ja julkaisi Maaritille osoitettuja rakkauskirjeitä keskustelupalstoilla ja ihmisten vieraskirjoissa.
Maaret ei tuntenut vastarakkautta Henriin, jonka takia Henri kävi syyttämään jotain riihimäkeläistä ja Panua siitä, että he olivat esiintyneet Maaritina.
Henrin ongelmakäytös ja uhkailu meni niin pitkälle, että poliisi etsintäkuulutti ja putkahti hänet.Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Eikä ole vieläkään päässyt irti vanhoista jutuistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole vieläkään päässyt irti vanhoista jutuistaan.
Ajaa puolivaloilla.
- Anonyymi
Eräs pakkoruotsia vastustanut vanhempi kielisoturi, hyvin tunnettu hammaslääkäri oli yllyttänyt Henriä. Poliisi otti kuulemma hänetkin kiinni kuulusteluja varten. Kyseinen herra lopetti kielipolitiikassa riehumisen yhteisellä sopimuksella poliisin kanssa, muuten olisi tullut seurauksia.
- Anonyymi
Pakkoruotsi aiheuttaa mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
Se näkyy tässä ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se näkyy tässä ketjussa.
Joo, Henri T keskustelee taas itsensä kanssa tässä ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Henri T keskustelee taas itsensä kanssa tässä ketjussa.
Onko se hyvä asia? Aikaisemmin Henri keskusteli vain Maaretin kanssa, joka sekin oli mielikuvitusystävä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560715241Leo Järvinen kävi Zyskowiczin kimppuun
Kyllähän me olemme olleet jo pitkään tietoisia, että suurimmat antisemitistit, myös maahanmuuttajien itsensä mukaan löytyvät Vasemmistosta ja eniten N1685103Persu Niikko vei ruokajonon ruuat!!!
Persu vei vähävaraisille tarkoitetut ruuat omaan vaalitilaisuuteen!!! Persujen köyhien kyykytys on jo alkanut!!! https://www.is.fi/politiikka/art-2005022637Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen1472214ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22099Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2941565- 261291
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökkäsi Puotilassa asuva vasemmistolaisaktivisti LJ
Tuo Ben Zyskowicziin Itäkeskuksessa kohdistuneen hyökkäyksen takana oleva LJ tunnetaan Li Anderssonin kannattajana ja hänen tiedetään vastustavan Isra2591189- 331104
- 561055