Klaukkalan kirkon luona, suojatien kohdalla on jättisuuri reikä

Anonyymi-ap

Mikäs se olikaan se firma, jonka piti pitää huolta 2023 teiden kunnossapidosta ja huolehtia kuoppien täytöstä.

Miten kunnan teiden huolto ja reikien paikkaaminen ei nykyään kuulu kenellekään.
Jos asfaltissa on noin 1 m x50 cm kuoppa, joka vain päivä päivältä suurenee, niin kuka maksaa, jos auto rikkoutuu? Edes mitään liikennemerkkiä ei ole saatu siihen kohdalle! Kylläpä se taitaa olla kunta (Ylitilantiellä, toisella puolella päiväkoti, toisella kirkko).

Tuntuu, että kunnan asioita hoidetaan Klaukkalassa kuin "velliä rätissä".

1

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja taas alkaa isoja kuoppia olla Myllärintien. Ja Gunnarlantien risteyksessä. Yksi pitkään ollut kuoppa syksyllä paikattiin.

Maallikkokin ymmärtää, että maa asfaltin alta häviää. Kyseinen kohta on ollut putkirikkojen takia auki ja jälkityöt huonosti tehty. Tuo kohta tiessä on ongelma.

Ei tarvitse kauan odottaa, kun kelit on runsassateiset, niin kuopat kasvaa päivä päivältä. Saas nähdä kuka ensin ajaa renkaansa rikki.

Ei taas tiedä kenen kuuluu hoitaa korjaustyöt, mutta kuntahan on vastuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      179
      2996
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2576
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1783
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1479
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1161
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe