Ukrainan puolueeet,media ja tv

Anonyymi-ap

Puolueita oli lukumääräisesti kuin meillä, samoin mediaa ja tv kanavia.

Nyt tilanne on 1+1+1 ja se taphtui ennen tätä rytinää.

Miksi minun pitäisi puolustaa tälläista demokratiaa?

Vai onko tämä se demokratiaksi kutsuttu malli jota puolueesta riippumatta länsipoliitikko puolustaa puheissaan?

Elämmekö huomaamatta samanlaissessa 1+1+1 mallissa Euroopassa?

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivät oikein ryssäntrollien puheet ja kirjoitukset Suomessa tehoa, kun jokainen voi täällä ottaa ja itse tarkistaa vapaasta mediastamme, miten asiat Ukrainassa oikeasti ovat.

• Anonyymi

Oletko tyhmä? Ukrainan tv-kanavien, lehtien ja puolueiden toimininta ja niiden nykytila ei ole kovin vaikea selvittää.

Olet älyllisesti epärehellinen ja laiska

"kun jokainen voi täällä ottaa ja itse tarkistaa vapaasta mediastamme, miten asiat Ukrainassa oikeasti ovat."

NIIN, OLEMME TÄSTÄ SAMAA MIELTÄ, TARKISTA .

Kaikkee sitä elätetäänkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko tyhmä? Ukrainan tv-kanavien, lehtien ja puolueiden toimininta ja niiden nykytila ei ole kovin vaikea selvittää.

"kun jokainen voi täällä ottaa ja itse tarkistaa vapaasta mediastamme, miten asiat Ukrainassa oikeasti ovat."

"Eivät oikein ryssäntrollien puheet ja kirjoitukset Suomessa tehoa, kun jokainen voi täällä ottaa ja itse tarkistaa vapaasta mediastamme, miten asiat Ukrainassa oikeasti ovat."

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

"Eivät oikein ryssäntrollien puheet ja kirjoitukset Suomessa tehoa, kun jokainen voi täällä ottaa ja itse tarkistaa vapaasta mediastamme, miten asiat Ukrainassa oikeasti ovat."

Niinpä, tarkistaa.

Ja lopeta normikansalaisen esittäminen täällä kun olet yläpitolemmikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, jos Ukrainassa venäläismieliset puolueet hylättiin. Heidän läsnäolonsa aiheutti vain toraa ja tappelua. Tuo sotakin on Putin aiheuttama aivan turhan takia. Varmaan nuokin puolueet, jotka lakkautettiin, olivat vain asioitten hankaloittajia ja joutivat lopettaa.

Ukrainassa ei tule koskaan olemaan kovin sopuisaa, jos nuo 2milj. venäläistä tulevat takaisin
        Ukrainaan. He ovat rettelöijiä, kuten tuo sotakin osoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, jos Ukrainassa venäläismieliset puolueet hylättiin. Heidän läsnäolonsa aiheutti vain toraa ja tappelua. Tuo sotakin on Putin aiheuttama aivan turhan takia. Varmaan nuokin puolueet, jotka lakkautettiin, olivat vain asioitten hankaloittajia ja joutivat lopettaa.

Ukrainassa ei tule koskaan olemaan kovin sopuisaa, jos nuo 2milj. venäläistä tulevat takaisin
        Ukrainaan. He ovat rettelöijiä, kuten tuo sotakin osoittaa.

Ukrainassa venäläismieliset puolueet hylättiin = demokratia?

2milj. venäläistä? kutä nämä kyseiset on?

• Venäjällä on yksi puolue, yksi media ja yksi mielipide.

On varsin huvittavaa, että Venäjän propaganda projisoi oman demokratiansa alennustilan vihollistansa Ukrainaa koskevaksi aivan samoin kuin kokemiaan sotilastappioitaankin, mitkä aina omissa kolahtaessa ilmoitetaan venäläisissä medioissa ukrainalaisia koskevaksi, vielä vähän liioitellen. ; )

• Anonyymi

Ehe-i
        Länsi on projisoinut Ukrainan demokratian mallimaaksi ja tuo Suomessa hankittu Harvard infosotakoulutus jonka tuotosta esittelet tuossa varsin mallikkaasti.

Kertoistko Ukrainan puoluekartasta ja sen muutoksista ja kumoat aloituksen, ei faktoilla onnistu vai?

• Anonyymi

Ukrainaa ei todellakaan voi sanoa demokratian mallimaaksi. Pikemminkin päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      149
      10901
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5200
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2413
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2113
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1514
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1221
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      925
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      882
    Aihe