Samaan hengenvetoon, kun vihreät sanovat, ettei kukaan vaihtele sukupuoltaan noin vaan, niin ne eivät halua sitä kieltää.
Jos vihreät oikeasti ovat sitä mieltä, ettei sukupuolen vaihdoksille edes takaisin asetettavista aikarajoista ole mitään haittaa, niin he suostuisivat rajojen asettamiseen lain edistämiseksi.
Nyt vihreät vaikuttavat epärehellisiltä.
Translain aikarajoista ei ole haittaa, joten ne voi lisätä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ihmiskunnassa on vain kata sukupuolta, naisia ja miehiä. Tosin aina on ollut poikkeuksia, joille ihminen itse ei voi mitään. Kaikkien on kuitenkin sopeuduttava yhteiskuntaan ja sen lakeihin. Ns. transseksuaalit on aiemminkin sopeutunut yhtä hyvin Suomessa vallitseviin olosuhteisiin kuin esim. liikuntavammaiset. Ei ketään saa syrjiä, ei myöskään naisia ja miehiä.
Kouluissa pitää opettaa, että on tyttöjä ja poikia. Ikävä kyllä, nykyisin sana mies, tunnetaan kirosanana mutta naiasialiikkeitä ja feminismiä hehkutetaan kaikkialla.- Anonyymi
Se on kuuri näin.
Lapset aivopestään pienestä asti joksikin sateenkaari-henkilöiksi.
On se kyllä kumma jos ne vehkeet housuissa ei kelpaa, mitkä luoja on sinne luonut. Mitä kos henkilöltä otetaan killuttimet nuorena pois ja saakin keski-ikäisenä herätyksen ja haluaakin ne takaisin. Maksaako yhteiskunta nämä leikkaukset ja korvasko lääke-ja hormoonihoidot. Kyllä on kallista identiteetin etsimistä.
Sorry vaan jos loukkasi jotakuta
- Anonyymi
Eikö sen näe kun vilkaisee housuihinsa mitä sukupuolta on? Se ei ole mieliala kysymys.
- Anonyymi
kepu ei hyväksy translakia kun siitä ei makseta maataloustukea, muutenhan sukupuoli vaihtuis ettei järjestelmät perässä pysyis. :) ois sipilät ja lohet leikkausjonossa heti notkumassa sarkahousujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918