Nobina työpaikkana

Anonyymi-ap

Nobinalla näyttää olevan koko ajan työpaikkoja auki? Kannattaako harkita työpaikkana? Onko mitään järkevää rytmiä työvuoroissa?

Lähinnä mietin, että miksi eivät saa henkilökuntaa vai lähteekö kuljettajia paljon pois? HSL:n appissakin joka päivä kymmeniä Nobinan lähtöjä ajamatta.

Olisi vaan varikko lähellä uutta kotia, 4min työmatka!

19

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On todella hyvä talo.
      Oli hyvä toki aiemminkin, mutta täällä vaikutti eräs riidankylväjä, Ari Käde Kähärä joka veljeili liikaa pomojen kanssa ja aiheutti eripuraa porukan kesken.
      Ei hyväksynyt liittoja eikä työehtosopimuksia, vaan orjapalkalla ja olosuhteissa olisi hänen, kokoomuslaisen mielestä pitänyt talkoilla tehdä.
      Kerättiin hamekin sille kolehdilla ja luovutettiin sille juhlallisin menoin.
      Sovintokaljoille on jättänyt edelleenkin saapumatta.
      Mutta se siitä. Kerrassaan hyvä talo tämä on.

      Parta-Jugi

      • Anonyymi

        Kähäri kanteli vehnäpitkoa hanurilassa ja persuketta nuoli ja sitten kuitenkin puhalsi enemmän kuin nollan ja se siitä..ei auttanut vehnäletin kanto tai niska köyryssä nuoleskelu, joutu menemään vessoja putsailemaan sen siivousfirman kautta..nooh en ole kokkari en dekkari vaan puolueeton sillä politikken ei kuulu työntekoon ja hanurilassa se punikkitouhu vasta olikin, onneksi jäi tyhjä tontti siihen ja ojangosta en osaa mitää sanoa, eiköhän karvajukka tai Heinolan Tommolan kylän joku eläkelläinen osaa kertoa kun tietävät kaikesta kaiken ja ovat täällä jo liki 20 vuotta kirjoitelleet kaikenmaailman Kähärilöistä tai jos ei niin olleet räkälässä ryyppäämäässä jossain nekrujen lähiössä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­N­y­m­f­o­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17707653M

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tänään lisää Pikkulinnussa

    • Anonyymi

      Todella huono työnantaja.
      Tauotta ajoa, joka minuutti ja varmaan sekuntti laskettu.
      Kokoajan esimiehet kyttää ja soittelee perään jos vaikka flunssa.
      Sillonkun itse ajoin siellä niin työpahoinvointi oli tapissa. En usko että paljoa muuttunut.
      Stadin huonoin talo ajaa bussia.

    • Anonyymi

      Usein asiat ovat miltä näyttää

    • Anonyymi

      Mitä olen kuullut niin minuuttiaikataululla mennään. Siinä ei paljoa teetä päättäreillä lipitellä. Ja saahan tuota varmaan muutaman kuukauden, mutta tuskin enempää. Ei taida nuoriso alalla kauaa viihtyä

    • Anonyymi

      Kaasuun ja jarruun ei saa koskea. Kun liikenne on voitettu ja rahat saatu/ tulossa niin alkaa säästäminen. Heikko tarjous, vain vähän viivan päälle. Vihreä matka tarkoittaa ettei kaasuun eikä jarruun saa koskea.
      Tarkoittaa ajossa nysväämistä ja vaaratilanteita.
      Jarrun käyttö on kielletty yli 30 km / h vauhdissa.
      Rullaamalla säästää polttoainetta.
      Liikkuuko bussi, ehtiikö matkustajat töihin?
      Ei mitään väliä! Maineella ei ole väliä hsl liikenteessä, koska matkustaja ei voi liikennöitsiää valita.
      Kuskipula on jokaisella liikennöitsijällä, ala ei kiinnosta. Suosittelen Koiviston autoa.

    • Anonyymi

      Nobina on jotenkin liian iso ja varmaan siksikin jähmeä. On kuin armeija jollain tapaa. Nobina on Joillekin hyvä työnantaja jos arvostaa vakautta ja selkeitä työpäiviä. Kaikki on järjestetty "pilkulleen", mutta työ on hyvin kaavamaista ja algorytmein laskettu pääteasemien olemattomaksi käyneet jalottelut. Itse en yksinkertaisesti jaksaisi tuossa liikenne määrässä kauaa ajaa. Omasta mielestäni pääteasemalle tulee jäädä pitkällä linjalla vähintään 10min taukoa. Mieluiten 15 Min (edes toisessa päässä siis)

    • Anonyymi

      Jos tykkää ajaa pitkää päivää tauotta niin Nobina on oikea työnantaja.
      Hesarissa oli just juttu bussikuskien duunipäivästä, sinne ei näköjään saada asiallisia päiviä ikinä.
      HSL toisaalta osasyynä, kaikki duunit mihin ne osallisena muuttuu paskaksi kuten metro ja spora.

      • Anonyymi

        Ja HSY puolella roskien ajo, samanmoista kyttäystä ja kuljettajan tai urakoitsija syy ihan kaikki,


    • Anonyymi

      Ei jää nuoret ajamaan 10-12 tuntia. Ei tod. Ja viisaita ovat kun tajuavat tämän

    • Anonyymi

      Nobinalla huomioidaan sarjatoiveet.
      Ei ole kuten Helbillä että siellä Syvin pitkälti määrätään ja pakotetaan.

      Parta-Jugi

      • Anonyymi

        Kyllä vaan ja näin eläkkeellä ollessa kaikista parhaat sarjat eikä tarvitse keneltäkään kysellä.
        Tilausajofirmat ne kyllä kyselee, vaikka luulisi heidän tietävän että nyt olen eläkeellä ja silloin ei duunia tehdä.

        Karju Heinolasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan ja näin eläkkeellä ollessa kaikista parhaat sarjat eikä tarvitse keneltäkään kysellä.
        Tilausajofirmat ne kyllä kyselee, vaikka luulisi heidän tietävän että nyt olen eläkeellä ja silloin ei duunia tehdä.

        Karju Heinolasta

        Eläkkeellä touhutaan puuhommia,nikkarointia sekä olla möllötetään,nukutaan pitkään ja käydään kalassa sekä nautitaan sekä on aikaa harrasteautoa laitella...itse olisin valmis eläkkeelle näin 49 vuotiaana,työnteko tuppaa haittaamaan puunikkarointia sekä veneen tekemistä ja muita harrasteita,voisin jäädä samantein eläkkeelle ja eläkkeellä on hyvä.kun pärjää pikkurahalla,puut omasta metsästä,kalat järvestä ja vihannesta viljelee,hillot saa marjoista jne...sais vaan olla ja nukkua lun väsyttää...en käsitä.miten joku haluaa eläkkeellä olla töissä?? Ja varsinkaan auton ratissa?? Itse olen ollut autopeltiseppänä 16 vuotta,bussin ratissa saman verran kun tuli tehtyä osa-aikahommina eri yhtiöissä iltasarjoja ajellen ja päivät herra Laakkosen palveluksessa peltiä suoristellen..eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi autoilun maailmaa joten eläkkeelle vois jäädä kernaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkkeellä touhutaan puuhommia,nikkarointia sekä olla möllötetään,nukutaan pitkään ja käydään kalassa sekä nautitaan sekä on aikaa harrasteautoa laitella...itse olisin valmis eläkkeelle näin 49 vuotiaana,työnteko tuppaa haittaamaan puunikkarointia sekä veneen tekemistä ja muita harrasteita,voisin jäädä samantein eläkkeelle ja eläkkeellä on hyvä.kun pärjää pikkurahalla,puut omasta metsästä,kalat järvestä ja vihannesta viljelee,hillot saa marjoista jne...sais vaan olla ja nukkua lun väsyttää...en käsitä.miten joku haluaa eläkkeellä olla töissä?? Ja varsinkaan auton ratissa?? Itse olen ollut autopeltiseppänä 16 vuotta,bussin ratissa saman verran kun tuli tehtyä osa-aikahommina eri yhtiöissä iltasarjoja ajellen ja päivät herra Laakkosen palveluksessa peltiä suoristellen..eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi autoilun maailmaa joten eläkkeelle vois jäädä kernaasti

        55 oli eläkeikä 2000 alkupuolella, mutta kakkua on tullut lisää yli 10 vuotta. Reilu systeemi joo...!


    • Anonyymi

      Kukaan täysin terve ei alistu eläkkeellä duunia tekemään.

    • Anonyymi

      Tänään hei joukolla rav Pub Paris klo 18 piikki on auki tietyn ajan Kontulan ostarilla.
      Tervetuloa mutta oltava kiltisti. Ihan kuin pomoja tottelisitte ja vaimoja ja äitejänne. Myös miehiänne te fillaristit.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Ei ollut kellään uskallusta lähestyä Jugia perjantaina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe