Onko Alavudella sama ongelma kuin Kuortaneella? Taidan kirjoittaa tämän joka paikkakunnan sivulle, jos joku Pihlajalinnanherra tai -rouva sattuisi näkemään tornistaan.
Onko kukaan ikinä päässyt läpi soittamalla terveyskeskuksen numeroon sen hiton Pihlajalinnan numerolla?
Tänään kuunneltiin 30 min. että on niin ruuhkaa ja valitamme ja valitse 1 tai 2, niin soitamme takaisin. Pihlajalinnan sivulla oli sitten maininta, että takaisinsoitto ei toimi, ongelmia siinä.
Prkl, sanon minä. Äiteekin aina kyllästyi koko soittorumbaan ja meni paikan päälle varaamaan aikaa. On tällainen yhtä H-E-L-V-E-T-T-I-Ä! Miksi hitossa ne numerot on siellä, kun ikinä ei kukaan vastaa!!!!!!@!#%%^& Ei kaikki jouda lähtemään paikan päälle varaamaan aikaa!@#€%^&*
Terveyskeskukseen soittaminen
5
166
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä sinne soittelet, ostat viinaa ja juot sitä, ei vaivaa mikei viinalla taltu.
- Anonyymi
On se kumma juttu kun minä olen saanut joka kerta avun teekoosta sitä tarvittaessa! Ja joka kerta soittaessa sinne, on vastattu kohtuullisessa ajassa, tai soitettu takaisin myös kohtuullisessa ajassa!
Turha on yleistää jos jonkun kohdalla on takaisinsoittoon on mennyt mielestään liian kauan! Hyvin hoitavat hommansa jokainen työntekijä ja pitäisi olla tyytyväinen ilmaiseen suurinpiirtein ilmaiseen sairaanhoitoon suomessa!!!
Kiitos kaikille terveydenhoidossa työskenteleville työntekijöille! Ilman teitä kukaan täällä ei pärjäisi! Ja valittajille neuvoksi, et katsokaa peiliin muutaman kerran ennenkuin valitatte joka asiasta!!!- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Kiitos tästä. ❤️
- Anonyymi
Lopeta luuriin kiroilu onanoi mieluummin. Aika ei käy pitkäksi
- Anonyymi
Onanisaattio on perkeleestä, sanassa sanottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014