Herra Elämänpeli Jonne Sahanen

Anonyymi-ap

Miten voi olla, ettei kyseistä Temptation Island-kautta, jossa sankarimme Lahden edustaja herra Elämänpeli Jonne Sahanen oli, ei löydy enää Ruudusta muuten kuin Klipit-osiosta?

Vaikuttaa, että alun perinkin meni koko ohjelmaan hakemaan nimenomaan sitä kohujulkisuutta (aivan kuten myöhemmin 11. kauden alun "Vuosaaren Prinssi" Kristoffer). Jos todellakin on halunnut vain kokeilla paljonko (silloinen parinsa) Sonja jaksaa katsella ennen kuin sanoo omalta osaltaan pelin poikki, niin varmaan ollut Jonnella mielessään koko ajan valmius heittää suhde Sonjan kanssa menemään. Toki sen, että Sonja menee nukkumaan sinkun kanssa mikit pois päältä huoneeseen ilman kameroita (minkä Kuronenkin myöntää iltanuotiolla), pitäisi itsessään nostattaa kulmakarvoja, vaikka eihän tämä JOnnesta tietenkään viatonta tee (etenkin kun Jonne on omien sanojen mukaan etsimällä etsinyt sinkuista "parisuhteen rikkojaa").

Kauden jälkeisessä haastattelussa ( https://www.ruutu.fi/video/3001760 ) Jonnen omat selitykset manipuloinnille ovat aika ihmeellisiä, varmaan ollut koko ajan valmis heittämään Sonjan pois kyydistä ja hakenut kohujulkisuutta. Jonne sentään toivottaa Sonjalle ja Miikalle kaikkea hyvää. Yllättävää, että Sonja (joka siis koki silmiensä avautuneen Jonnen suhteen) itse sanoo ylipäätään olevansa Jonnen kanssa missään väleissä, vaikkei puheyhteyksissä. En ole ainakaan hokannut Elämänpeli-blogista (päivittämättä yli 5v jo), että Jonne olisi Sonjasta mitään pahaa kirjoittanut, vaikka Iltalehdessä taidettiin sellaista enteillä.

Post-tempparit: Seiskan haastattelussa TOUKØ sanoi, että se oli Konala Productions, joka otti herra Elämänpeliin yhteyttä. ( https://www.seiska.fi/Uutiset/Elamanpeli-Jonne-heitti-ensimmaisen-keikkansa-katso-video-Festareilla-kasittamaton-suosio )

Sama mies laadultaan täysin erilaisissa kipaleissa! Itse Elämänpeli-biisi.... suht mielenkiintoiset sanat, mutta kylmäksi jättää......

ElämänSuomi TOUKØn kanssa..... en pidä itseäni erityisen kansallismielisenä, mutta mitähän h####ttiä Mr Elämänpeli ja TOUKØ ja kaikki muun videon tekoon osallistuneet ovat ajatelleet.....! "Laulu" - öhhh!- onkohan tahalleen vedetty päin seiniä....? "Editointi" - jos editoinniksi voi edes sanoa- päin honkia ja videon teossa niin never heard viimeistelystä.

"Jäitä Hattuun (Peli Auki)" täysin eri maata! Kaikkea mitä ElämänSuomen pitäisi olla! Täysin vilpittömästi voin sanoa, että sopisi erinomaisesti kisoihin, ja toivon, että kuuluisi. Kyllä tämä "Jäitä Hattuun" vie voiton ElämänPelistä ja ElämänSuomesta. Olen ehdottomasti mieltä, että herra Elämänpelin intensiivinen habitus pääsee videossa ja itse laulussa oikeuksiinsa. Enemmän tämmöistä ja vähemmän ElämänSuomea.

(ks myös Lilyn "The Variety Show" -blogin kirjoitus: https://www.lily.fi/blogit/variety-show/parasta-ikina-elamanpeli-jonnen-eka-sinkku/ )

Liityn kyllä eriävien mielipiteiden näennäisvähemmistöön ja kannatan herra Elämänpelin ilmestymistä jatkossakin eri reality-ohjelmissa. Tai että ainakin kuultaisiin enemmän Jäitä Hattuun -tyylistä musiikkia.

P.S. Olisin mielelläni maistanut sitä appelsiinista Elämänpeli-olutta. ( https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Islandista-tuttu-Elamanpeli-Jonne-palasi-yllattaen-julkisuuteen-talta-han ) Erittäin harmi, ettei ole löytynyt.

5

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et maininnut "Sanasepot ne selittää" -biisiä?

• Anonyymi

• Anonyymi

"jäitä hattuun peli auki" mr elämänpelin vahvin biisi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"jäitä hattuun peli auki" mr elämänpelin vahvin biisi!

ElämänSuomi on päin seiniä koko laulu ja koko video että pisteet siitä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ElämänSuomi on päin seiniä koko laulu ja koko video että pisteet siitä!!

Olkoonkin ja olen samaa mieltä, mutta ei muuta, että Jäitä Hattuun voisi soida virallisesti kisoissa. SE OLISI SIISTIÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      720
      6950
    2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      78
      1362
    3. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      648
      931
    4. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      175
      885
    5. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      16
      879
    6. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      98
      760
    7. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      120
      719
    8. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      707
    9. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      49
      689
    10. Mies mikä on sun mielestä suurin

este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?
      Ikävä
      49
      686
    Aihe