Kurdit ja juutalaiset

Anonyymi-ap

Nimimerkki Tuulah kirjoittaa muslimifoorumilla:
”vaikka ovat islamin uskoisia nuo kurdit, niin voivat harjoittaa juutalaisia elintapoja. siksi ovat vainottuja islamin uskoisten keskuudessa. ja nythän kurdit ovat myös ojentautuneet olemaan israelin puolustajina maailmalla.”

Mitä juutalaisia elintapoja kurdit harjoittaa? En ole koskaan kuullutkaan tällaisesta.

15

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kurdien vanhat kirjoitukset kertoo heidän olevan Benjaminin heimoa, joka kerran palaa Israeliin.
      Obadja.

      • Anonyymi

        Kurdit ja romanit on maattomia kansoja väkivallan tähden. Juutalaisia on mennyt haaremeihin aikojen alussa jo ja sulttaanien naisjoukkoihin. Se on se mesopotania Babylon 🦄 mihin heitä YHWH pakko siirsi. Muistakaa niinive tuhottiin sen sikailun syntien väkivallan tähden kuten Sodoman väkivallan takia. Jahve vihaa väkivaltaa.Kurdit on puoli arabeja Iranista ja puoli juutalaisia Egyptistä arabiasta ja osin muita heimoja essaun edomia Moab sekoitusta. Tehän tiedätte että kaksoisvirran maa on arabien Tigris ja eufrad. Muslimiksi käännytettyjä ja budhaksi se alkoi jo kun Salomo nai kleopatroja niiden jumalia.Muslimit tuli vasta Jeesuksen jälkeen noin 600 vuotta jälkeen Jeesuksen siinä meni jälleen opetukset sekaisin. Mutta tulijärvi on maan sisällä 🌋kuten tiedetään tuli laava palaa.


      • Anonyymi

        Ne ei ole ben Jamin homoja. Ne on arabiasta .


      • Anonyymi

        Mitkä kirjoitukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä kirjoitukset?

        Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Minä ainakin ymmärsin Obadjan tarkoittavan kurdien kirjoituksia, ei ainakaan Kalevalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurdit ja romanit on maattomia kansoja väkivallan tähden. Juutalaisia on mennyt haaremeihin aikojen alussa jo ja sulttaanien naisjoukkoihin. Se on se mesopotania Babylon 🦄 mihin heitä YHWH pakko siirsi. Muistakaa niinive tuhottiin sen sikailun syntien väkivallan tähden kuten Sodoman väkivallan takia. Jahve vihaa väkivaltaa.Kurdit on puoli arabeja Iranista ja puoli juutalaisia Egyptistä arabiasta ja osin muita heimoja essaun edomia Moab sekoitusta. Tehän tiedätte että kaksoisvirran maa on arabien Tigris ja eufrad. Muslimiksi käännytettyjä ja budhaksi se alkoi jo kun Salomo nai kleopatroja niiden jumalia.Muslimit tuli vasta Jeesuksen jälkeen noin 600 vuotta jälkeen Jeesuksen siinä meni jälleen opetukset sekaisin. Mutta tulijärvi on maan sisällä 🌋kuten tiedetään tuli laava palaa.

        Se on totta kurdi ja romanit väkivallan .1 maailman sota kouli 27 mli ihminen . ja 2 maailman sota kouli 57 mil ihminen ..Ja 150 vuotta Ranska ja Englandi tuhota Asian ja african kultturi ja varasta ja varasatanut öily. ja Mitä on tapahtanut amerikan intiaani kultturi.Se on totta jos et häpeä mitään voit puhua mitä haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Minä ainakin ymmärsin Obadjan tarkoittavan kurdien kirjoituksia, ei ainakaan Kalevalaa.

        Kysymys taitaa tarkoittaa, minkä nimiset kirjoitukset, mistä saatavilla? Elikäs taitaa ymmärrysongelma olla sinulla.


    • Anonyymi

      Se oli ihan pieni ,Jos aloitan kirjoitan paljonko ihminen kouli amerikan sota jälkeen maailmasta ,J nyt sota venäjä ja ukrania .Kyllä se on hyvä valko ja valoklaiset ihminen ja ihmiset ja He ovat rauha ja rauhellinen pice pice kaikki väkivallan kanssa he ovat kurdi ja romanit

    • Anonyymi

      Kurdit ovat hyviä sotilaita, siksi mm turkkilaiset heitä vihaavat.

    • Anonyymi

      Kuka ja ketä voitti isisin sota Ei Venäjä ,Ei Turkki Ei Usa Ei Nato

    • Kurdeissa on ilmeisesti paljon Israelin kadonneiden sukukuntien jälkeläisiä. Alkavat tulla tietoiseksi asiasta. Samoin armenialaisissa ja kaikkialla Venäjän eteläosissa ja niissä kansoissa sielläpäin.

    • Anonyymi

      Israelissa asuu puoli miljoonaa kurdijuutalaista.

    • No jos venälaiset juutalainen tai ranska juutalainen heillä on oikeaus elä isreailsta,Kurdi juutalaiset myös sama oikeaus

    • Isreail uskovainen maa,Jos oot juutalainen voit elä siellä ja sieltä

    • hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh täh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe