saakohan alle kilsan matkalle taksia? baari ilta tulossa ja mietin vaan että viitsiikö tuolla yksin kävellä vai onko parempi taksilla mennä?
saako alle kilsan matkalle taksia
10
66
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei suostu ajamaan niin sitten kierrät pari kertaa korttelin ympäri niin että tulee tarvittava matka.
- Anonyymi
Lyhin matka minkä tehnyt oli n 50m.
- Anonyymi
Turpiin saa, jos tilaa lyhyen matkan.
- Anonyymi
Pienin maksu normaalissa toimivassa taksiyrityksessä on 20€. Joissakin paskapuljujen autoissa voit selvitä kympillä.
- Anonyymi
Kyllä saa, jos löydät tolvanan ajamaan kyydin alle 20 €:lla.
Kitupiikkinä et tietenkään ole valmis kuljettajan kannalta kohtuullista hintaa matkasta maksamaan. Ehdotan siksi kävelyä. - Anonyymi
Itse olen ajanut joskus 100 m kympillä. Ja yhden kerran 450 m josta sain satasen. 😅
- Anonyymi
Jos on noin hölmö pää, niin ei voi mitään.
- Anonyymi
Parempi että herätät jonkun kaverisi heittämään sut. Pääsee halvemmallakin kun se ei kehtaa ottaa kun pari euroa
- Anonyymi
Eikö sossu maksa sairasautoa hulluille?
- Anonyymi
Taksin kyytiin ei kukaan tervejärkinen mene. Taksikuski eksyy välittömästi kun kottero liikahtaa metrinkin. Parasta onkin, kun näkee taksin, käydä heiluttelemassa munkkipussia kuskin naaman edessä. Se saa hänet seksuaalisesti kiihottuneeseen tilaan jonka seurauksena hän pyörtyy ainakin muutamaksi tunniksi. Ainakin sen ajan hän on poissa täysijärkisten ihmisten edestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086