https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/be0ae584-d272-4818-8aab-32e16bf02c1f
On se sitten niin cool. Meijän oma Sannuli. Kovin on laihaksi ittensä päästänyt, mutta sitä cooleus kai nykyään vaatii.
Jauhoviikset enää puuttuu nenän alta niin coolein mimmi olis kruunattu heti.
Toivotaan, ettei tätä pissisten pelleilyä tarvitsis katsella toista neljää vuotta, tosin Suomi Oy on konkurssissa ennen sitä.
Sannuli voi lähteä sitten coolina Ohisalon kanssa Gretan joukkoihin seisoksimaan Saksaan ja estämään muiden liketoimintaa. Sillähän pääsee myös aina juorulehtiin. Samoin vaatteita vähentämällä. Sannasta en nyt tiedä, kun luurankoja näkee jokaisen omassa vaatekaapissakin jo.
Marin on niin cool, että oikein oksettaa
Anonyymi-ap
5
55
Vastaukset
- Anonyymi
Persuilla on kamalaa!! Pura vihas taas huonekalut hajota ja lyö päätös seinään. !!
- Anonyymi
Sinähän nyt runoilijasielusi avasit. Oi miten hienosti kirjoitettu.
- Anonyymi
Twitter kiehuu Marin kehuista.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2e8fecad-a5fd-41ff-a7f0-b62871fc8d4c
Go Sanna go. - Anonyymi
Eu-virkaa siellä itselleen petataan. Sinnehän häipyi muutkin Katainen ja Stub mukaan lukien.
Rotat kuulemma jättää uppoavan laivan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916