Millä tavoin eroaa Luominen Taidemaalauksesta?!

Anonyymi-ap

Ihminen luo helposti sarjakuvasankareita, ja piirrettyjä elokuvia.
Pystyykö nuo hahmot piirtämään itse itsensä, jos antaisi niiden myllertää ihmisen alitajunnassa, tai jopa siellä, missä itse tiedostaisimme, mitä nuo pinnalle piirretyt olennot tekisivät meistä riippumatta?
Miten eroaa IHMISEN syntymä, sarjakuva-olennon syntymisestä?
Ihminen luo kynällä ääriviivat, haluamilleen hahmoille, muuta JUMALA kuitenkin purkaa ihmisen esiin SYVYYDESTÄ, siellä ja sieltä käsin Hän ihmisen piirtää. Ihminen piirtää piirroshahmot samassa ulottuvuudessa, mutta Jumala käyttää apunaan - luodessaan meidät - geneettisiä materiaalisen maailman syvyys/tiheystulkitsijoita, ne on kaikki ENKELEITÄ!
Niillä on paljon älyllisiä ominaisuuksia, EI - EI ole ihmisen kaltainen olento, eikä ON - OLE ihmisen kaltainen olento, mutta me ymmärrämme nuo kaksi alkuenkeliä KAIKEN LOGIIKAN ALUKSI! Ihminen voi silti ymmärtää ne ja noudattaa kaiken sen, mitä nuo kaksi enkeliä tai logiikan ainoat "Jumalat"- keskenään päättävät. Jos rikotte HEIDÄN käskynsä - hekin rikkovat teidän käskynne. Niiden ruumista ei voi rikkoa, mutta ihmisen voi, eli Ihmisenkin pitäisi rikkoa niiden demonien ruumiit, jotka rikkovat jatkuvasti meidän?!

Omituinen loppukaneetti, mutta tarkoitin todella sitä mitä sanoin...

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otsikkosi on ihan osuva, hyvä kysymys

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177091531

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Täh, loppuiko joltakulta jo SYNTIPUHE? En sano, että olisin aina odottanut dissausta aloituksilleni, mutta tämä on jo ihan uutta, jos jopa mahdollisesti ewokki sanoo teksteistäni jotakin myönteistä. No, katotaan kuinka kauan se eräskin kestää taas olla ehdottamatta mulle lisää "psyykelääkkeitä", tms. Syön niitä silti päivittäin, joten siksi ei kannata siitä todellakaan kenenkään mulle valittaa... Psyykelääke on aina lumevaikutteista ensisijaisesti, mutta jos itse on varma ottaneensa lääkkeensä, niin kyllä lumevaikutuskin jotenkin toimii... Ja se on kuitenkin totta, että ainakin ne lisäoireet useinkin on tuoteselostuksen mukaisia, esim. Clorpromaani todella aiheuttaa valoherkkyyttä, ittelllä oli useita päivä vuodessa naama tulipunainen, kesäisin, jonkun sen aineen lisä-vaikutuksen takia... Eräs lääke aiheutti kramppeja ja veto-oireita, ja jos ne oireet tuli, piti saada vastalääke! Ja "kivualias ereketiokin" oli mulla Zyprexa-lääkkeen takia kerran, mutta se johtui lähinnä siitä, otin tuolloin itse lääkkeeni ja otin moninkertaisen annoksen, koska olin unohtanut ottaa lääkkeen jopa viikon ajan... Mutta, vain "otettu lääke auttaa", ja vaikka jokaisen parantaa vain Herra, siellä tarkoitetaan OMAA MINÄÄNSÄ, ja jos muu, niin yleensä siis silloin joku Lääkäri-Herra, ja esim. Jeesusta rukoilemalla vaivoissaan saa usein nopeammankin avun. Se on pahaa, että hyökätään sitä vastaan, että Jeesus parantaa, ja sittenkun tajutaan, että henkilö oikeasti parani ja sekin mies vielä elossa, , tehdään kuin Rooma, että lynkataan koko porukka! Ne "tuomarit" meni helvettiin, mukaan lukien Keisarinsa, älkää sitä aikaa kaihotko takaisin tai sama lopputulos... Ja Usa + Venäjä on vieläkin lähes sama kortti politiikaltaan, kuin Muinainen Rooma... Ihan sama kumpaa sympatiseeraatte enemmän, jos ette kumpaakaan silti moiti ihmisoikeuksien poistamisesta joiltakin kansalaisiltaankin... U.S.A siis uskalsi monta kertaa hyökätä seemiläisiä kansoja vastaan, viimoisen 50 vuoden sisällä, siitä ei Eurooppa paljoa välittänyt, mutta Venäjä siis innostui sotimaan nyttemmin jopa entistä osavaltiotaan vastaan?! Ilmeisesti pitäisi tehdä maailmaan joku laki, että jokainen itsenäinen valtio pitäisi olla alle 10 miljoonaa populaatioltaan, ettei tulisi enää koskaan omnipotentteja valtioita, jotka uskovat populaationsa suuruuden takia suuruuteensa sotimisessa. Kiina ja Intia on oudoimpia, ne ovat olleet yleensä melko väliinpitäämättömiä ulkomaavaltioiden suhteen, eikä ne ole sotineet jopa tuhanteen vuoteen enää - eli siitä syystä niistä ole muidenkaan valtioiden tarvinnut paljoa välittää...

      • Anonyymi

        Ikävä kuulla sairauksistasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe