Miten on , kannattaako ostaa 80 luvulla rakennettua puupintaista omakotitaloa. Kauanko esim putket kestää
Kannattaako
14
191
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu enemmänkin onko talossa valesokkeli,jos on niin on tärkeää että talo on rakennettu riittävän korkealle ja kallistukset ja sala'-ojat ulkopuolella kunnossa,silloin kyllä tohtii
- Anonyymi
Rahattoman ei kannata
- Anonyymi
Ja jos on hiiriä ullakolla ja syöneet sähköjohtoja
- Anonyymi
80-luvulla oli vielä sähkömiehiä.Johdot vedettiin suojaputkiin,nykyään mmj.tä vedellään sikinsokin ,harvakseltaan edes kiinnitetään,ennemmin rotat näitä järsii.
80-luvulla rakennustarkastus Ilmajoella ei ole ollut ajan tasalla,varsinkin kun katsoo esim.Seppälän alueen rakennuksia jotka rakennettu aivan liian alhaalle,keväisin pintavedet makaa pihassa ja rakennusta vasten koska ei saada kaatoja,parin murskekuorman säästäminen ja väärä korkeusasemointi harmittaa lopun ikää. - Anonyymi
Onko tehty lopputarkastusta?tuskin on valvottu muutenkaan.Vaan eipähän nuilla valvojien ja rak tarkastajien allekirjotuksilla ole mitään virkaa kun eivät ole vastuussa mistään.Se on tuurinpeliä ostaa vanhempi talo kun uudetkin tehty miten sattuu.Kun tekee itse niin tietää ja tuntee talonsa.
- Anonyymi
Vain seksi perussuomalaisten kanssa on hyväksyttävää
- Anonyymi
Poikien kesken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikien kesken?
Meillä piisaa naisia ja paljon
- Anonyymi
Jeo talot 1980 luvulta on laadukkaita
- Anonyymi
Jos vanhaa havittelee niin katseen voi huolella kääntää 50- luvun taloihin paremmin kuin 70 - 80 varsinkin jos uusittu ikkunat ja tehty oikein lisäeristys.
- Anonyymi
Vnhoissa taloissa, hormit, viemärit, vesiputket, lämmitys putket ja lämmitys järjestelmä, ynnä katton kunto, ja toki, perustukset. nämä kun ok, niin mikä ettei talo kaupoille.
- Anonyymi
Onko ne karhitien kämpät miltä ajalta. Sielä kai tulossa myyntiin
- Anonyymi
Keskustalla on massia mitä jakaa SDP”lle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267