Joku ämmä 40v oli kaupan pihalla hienolla sähköautolla. Pökö, pökö juntti, pökö pökö juntti, pökö pökö juntti hän oli.
Kalis mersu
9
138
Vastaukset
- Anonyymi
Eesti, Eesti, Eesti , kaipaan sinne perkeleesti.
- Anonyymi
Suomessa paljon puukkojunkkareita. Ne yleensä tappaa vaan toisiaan . Miksei joku voisi vaikka rikkaita??
- Anonyymi
He voisi porukalla vaikka häiritä rikkaita
- Anonyymi
Ei helvetti ,jos ne alkaa takas ni ollaa viel syvemmäl kuses.
Koulukiusattu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetti ,jos ne alkaa takas ni ollaa viel syvemmäl kuses.
KoulukiusattuKöyhiä on paljon enemmän kuin rikkaita. Ylivoima on köyhien ja keskituloisten puolella.
- Anonyymi
Semmosta kiusaamista tekis ku esim. Karate Kid leffoissa. Se olisi hupia kansalle
- Anonyymi
Olisi reilua, että kaikille maksettaisiin sama palkka 4000e kk. Se riittää hyvin. Ostovoima kasvaisi ja tulisi lisää työpaikkoja.
- Anonyymi
Mutta ei tulisi noilla tienesteillä lisää noita ihania sähköautoilijoita :(
- Anonyymi
Silmät päästä Saudi-Arabia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986