Purra tapasi nykyisen miehensä täällä.
Suomi24:ssä!
Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla. Äkkiä pois täältä ja suihkuun.
Järkyttävä tieto Purrasta
283
7347
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko mamu?
- Anonyymi
"Järkyttävä tieto Purrasta
Suomi24:ssä!"
Ek irvikissa karvoistaan pääse, joten täällä on edelleen. - Anonyymi
- Juu nii On ! - Ja Pysyy SekoPäänä - !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ek irvikissa karvoistaan pääse, joten täällä on edelleen.KUTEN SINÄKIN,.
Anonyymi kirjoitti:
Ek irvikissa karvoistaan pääse, joten täällä on edelleen.Kyllä on taas uutinen tehty tekemällä... Riikan mies on ihan perusteellinen rovaniemeläinen, kantasuomalainen....tunnen vanhemmat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Juu nii On ! - Ja Pysyy SekoPäänä - !
Moputu se Seko
- Anonyymi
ehtasuomalainen kirjoitti:
Kyllä on taas uutinen tehty tekemällä... Riikan mies on ihan perusteellinen rovaniemeläinen, kantasuomalainen....tunnen vanhemmat...
No onneks olkoon. Sekö tekee siitä ukosta luotettavan ,että sinä tunnet sen vanhemmat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moputu se Seko
seseSeko
- Anonyymi
Eiku se on se joka peukuttaa täällä! Peukuttaja on sen jobi
- Anonyymi
Olipa typerä aloitus! Mitä se sinulle kuuluu, mistä itse kukin puolisonsa löytää?? On monia tapoja ja sattumallakin on osansa pelissä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ek irvikissa karvoistaan pääse, joten täällä on edelleen.Monenlaisia hulluja täällä. Mikä siinä on niin järkyttävää?? On monenlaisia tapoja löytää ystäviä ja jopa puolisoitakin!! Mitä sinulle ja kenellekään kuuluu, miten esim. Purra löysi puolisonsa?? Kyllä minä ihmettelen näitä viestejä, hulluja on monen sorttisia, ei niitä kylvetä eikä viljellä mitenkään, niitä näyttää syntyvä aivan itsestään!!
- Anonyymi
Koko tämän jutun aloitus on typeristä typerin!! Mitä kenellekään kuuluu, miten itse kukin puolisonsa löytää!!
Jos jutun aloittaja on mies, pidän häntä melko akkamaisena tyyppinä, juoruilevana kahelina!! Naiselta kyllä tuollaiset jutut syntyy, vaikka en pidä naistakaan kovin älykkäänä, joka tuollaisen jutun väsää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa typerä aloitus! Mitä se sinulle kuuluu, mistä itse kukin puolisonsa löytää?? On monia tapoja ja sattumallakin on osansa pelissä!!
Tästä pitää ilmoittaa ylemmäs. Virkamieheen kohdistuva loukkaava sisältö. Oikeudellinen asia. Odottaa toimenpidettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ek irvikissa karvoistaan pääse, joten täällä on edelleen.AP SAATTAA JOUTUA IHAN HIEMAN KUSEEN ALOITUKSESTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monenlaisia hulluja täällä. Mikä siinä on niin järkyttävää?? On monenlaisia tapoja löytää ystäviä ja jopa puolisoitakin!! Mitä sinulle ja kenellekään kuuluu, miten esim. Purra löysi puolisonsa?? Kyllä minä ihmettelen näitä viestejä, hulluja on monen sorttisia, ei niitä kylvetä eikä viljellä mitenkään, niitä näyttää syntyvä aivan itsestään!!
Purra.jo on vittumainen nimikin.varmasti joku hyrräpää ja onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneks olkoon. Sekö tekee siitä ukosta luotettavan ,että sinä tunnet sen vanhemmat?
Onko sulla kaikki ok??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Purra" on harvinainen sukunimi.
Mutta toivon, että puree sinuun kovaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin jokaisen oma asia ja saisi sellaisena pysyäkin. Jos olisin Riikka Purra pitäisin tuollaisen hyypiön poissa julkisuudesta. Sankariainesta ei ole.
- Anonyymi
Kyllä on taas uutinen tehty tekemällä... Riikan mies on ihan perusteellinen rovaniemeläinen, kantasuomalainen....tunnen vanhemmat...
Purran mies on ihan tavallinen rovaniemeläin mies Pohjois-Suomesta. Jalat maassa oleva ihminen. Molemmat olivat olleet aikaisemmin tahollaan naimisissa. Mikä siinä on oikein ongelmana+
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta, sekä tekee siitä ukosta epäluotettavan jos sinä et tunne sen vanhempia, vai mitä meinaat?
Tuolla iki-ihanassa hensingissä tyhjäpäät kertoilee aina että kenet he tuntevat, pitävät itseään siten kovinkin tärkeinä vaikka omat meriitit ovat suurinpiirtein sen että lämpimän läjän metristä osaavat tiputtaa. Yksissä häissä todella häiritsevä tyyppi selitti tätä samaa juttua kertoillen tuntevansa eturivin urheilijan lajissaan. Kysyin sitten että mahtaako ¤¤¤¤ tuntea sinua vaikka sinä hänet tunnetkin, soitetaanko ja kysytään? Näytin puhelimesta tuon saman nimen muistiostani, ja kerroin tuntevani hyvin, ja hämmesteleväni jos edes tunnistaa sinua. Tyyppi häipyi nopeasti häiritsemästä eikä lähestynyt enää minua.
En toki muuten tuota ko. urheilijaa itsekkään tuntenut, vaan kokonimikaimansa, mutta oikea nimi muistissa lienee ollut jo riittävän vakuuttavaa hyypiön tuntevan munanneensa itsensä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kelakortin limitti tippunut. TÖIHIN MARS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksikäsi-paskiainen ei ansaitse aviomiestä.
- Anonyymi
Mistäs tämä riivinrauta Riikka on kotoisin?
Voi niitä vanhempia, kuka on Riikan pyöräyttänyt, tuskinpa halunneet tuollaista hirviö käytökseltään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monenlaisia hulluja täällä. Mikä siinä on niin järkyttävää?? On monenlaisia tapoja löytää ystäviä ja jopa puolisoitakin!! Mitä sinulle ja kenellekään kuuluu, miten esim. Purra löysi puolisonsa?? Kyllä minä ihmettelen näitä viestejä, hulluja on monen sorttisia, ei niitä kylvetä eikä viljellä mitenkään, niitä näyttää syntyvä aivan itsestään!!
onhan tuo yllättävää, että joku on edes huolinut Riikan, pitää olla varmaan itseensä suuttunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin jokaisen oma asia ja saisi sellaisena pysyäkin. Jos olisin Riikka Purra pitäisin tuollaisen hyypiön poissa julkisuudesta. Sankariainesta ei ole.
Hyypiö? Eikö tuolla miehellä ile ihan oma työ ja julkinen sellainen?
"Pitää poissa julkisuudesta"? Lähinnä tuli mieleen, että tasa-arvoämmien mielestä, siis nyrkin ja hellan välussä, mutta siitähän ei ämmät älinää nostaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene nyt suihkuun vaan, ei mitään tekosyitä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhumattakaan siitä, että menee vasta nyt suihkuun, tämän uutisen luettuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko tämän jutun aloitus on typeristä typerin!! Mitä kenellekään kuuluu, miten itse kukin puolisonsa löytää!!
Jos jutun aloittaja on mies, pidän häntä melko akkamaisena tyyppinä, juoruilevana kahelina!! Naiselta kyllä tuollaiset jutut syntyy, vaikka en pidä naistakaan kovin älykkäänä, joka tuollaisen jutun väsää!Totta kai mies! Naiset käyvät suihkussa monta kertaa viikossa, tämä järkyttynyt menee nyt vasta, kuultuaan tapaamisesta.
- Anonyymi
Kunhan lupaat vaan… taitaa taas kuitenkin olla kyse vihavasemmiston valheista.
- Anonyymi
Ei vaan vihapersut ne valehtelee ja lupaa kaikkea mutta jättää lupaukset täyttämättä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan vihapersut ne valehtelee ja lupaa kaikkea mutta jättää lupaukset täyttämättä!
Voi voi, onko vihavasemmistoa taas juksattu? 🤭
- Anonyymi
Äijähän on itse asiasta puhunut mainostaessaan uutta kirjaansa keltaisessa lehdistössä. Ensitreffit pulkkamäessä ynnä muuta noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on juksattu ja vielä pahemman kerran vieläkin muistan kun yks tyyppi sano että Kokoomus leikkaapi köyhiltä viimeisenkin leivänkannikan ,mutta meille se ei käy.
Toinen hyvä juksutus oli kun sama humoristi kertoi että nyt on leikkuulauta jollla kelpaa leikata.Hieno suomalaista käsityötä. Varotti vielä ,että kyseessä on huumori. Mua ei kyllä naurattanu vaan ei kyllä itkettänytkään. Mulle tuli vähän sääli tuota koomikkoa. Jos se menee vetämään stand uppina tuollaista väärään paikkaan ,niin voi olla ettei muitakaan naurata. Vaikka onhan sillä oma kohdeyleisö jonka mielestä tuo on hauskaa.
Sitte ihan ykkönen oli euron pensa ,mutta se nyt on jo enempi sellasta hirtehishuumoria ,minkä kaikkein hauskin ilmentymä oli se kun yksi kaasuttaja seiso huoltsikan mainoskyltin edessä ja osoitti ,että hinta onkin 1,88. Kyllä mua sitten vähän jo naurattikin kun että mulle ja muutamalla sadalle tuhannelle muulle tehtiin kepponen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on juksattu ja vielä pahemman kerran vieläkin muistan kun yks tyyppi sano että Kokoomus leikkaapi köyhiltä viimeisenkin leivänkannikan ,mutta meille se ei käy.
Toinen hyvä juksutus oli kun sama humoristi kertoi että nyt on leikkuulauta jollla kelpaa leikata.Hieno suomalaista käsityötä. Varotti vielä ,että kyseessä on huumori. Mua ei kyllä naurattanu vaan ei kyllä itkettänytkään. Mulle tuli vähän sääli tuota koomikkoa. Jos se menee vetämään stand uppina tuollaista väärään paikkaan ,niin voi olla ettei muitakaan naurata. Vaikka onhan sillä oma kohdeyleisö jonka mielestä tuo on hauskaa.
Sitte ihan ykkönen oli euron pensa ,mutta se nyt on jo enempi sellasta hirtehishuumoria ,minkä kaikkein hauskin ilmentymä oli se kun yksi kaasuttaja seiso huoltsikan mainoskyltin edessä ja osoitti ,että hinta onkin 1,88. Kyllä mua sitten vähän jo naurattikin kun että mulle ja muutamalla sadalle tuhannelle muulle tehtiin kepponen.Joskus vihreät huusi suureen ääneen.
Ei Ydinvoimalle!
Mutta ei enään, niin se takki kääntyy, että liepeet vain paukkuu. (ainakin jos hallituspaikka on luvassa)
Vinkki äänestäjille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus vihreät huusi suureen ääneen.
Ei Ydinvoimalle!
Mutta ei enään, niin se takki kääntyy, että liepeet vain paukkuu. (ainakin jos hallituspaikka on luvassa)
Vinkki äänestäjille.Niin oli, muistan kun vihreät kytkivät itsensä kasiraudoilla työkoneisiin hanhikivellä. Olihan sekin poliisioperaatio. Äimistyin kun vähän aikaa meni niin ydinvoima olikin >in<.
- Anonyymi
Kysy Tynkkyskältä mikis vihaa tummia ja antaa Vigeliiuksen kanssa hanuria kuitenkin tummille oriille, hyi
Haluvat ajaa Ylen alas ja kuitnekin musta maistuu. Vigeliushan kuitnekin halusi Ylele seksiä ja poikein panoja. Mitähän Päivi ja Niilo sanoo asiasta.
Puoltaako he naintia Ylelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Ydinvoimalle!
Vinkki äänestäjille.Ydinvoima on ihan ok. Parempi oikeastaan kuin mikään,mutta on hiukka ollu tuossa kolkussa käyttöongelmaa ja aikataulu on venynyt "vähän". Eihän noissa muuta kunhan saa sen jätteen sellaseen jemmaan ,että säilyy..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä vain lopeta peukuttamista itselles (oisha se sääli) ku osaat nii hienosti oivaltaa kaikki asiat!!:D King of the juorukerho!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijähän on itse asiasta puhunut mainostaessaan uutta kirjaansa keltaisessa lehdistössä. Ensitreffit pulkkamäessä ynnä muuta noloa.
ei yhtää noloo niiltä!!:D mitä muuta voi odottaa?? luuletko et ne menis goottiglubille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Ydinvoimalle!
Vinkki äänestäjille.NII mutten missä on vihreet oon miettiny samaa!!!!METSÄT AJETAAN KALJUKS JA VIHREITÄ EI NÄY MISSÄÄ!!??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy Tynkkyskältä mikis vihaa tummia ja antaa Vigeliiuksen kanssa hanuria kuitenkin tummille oriille, hyi
Haluvat ajaa Ylen alas ja kuitnekin musta maistuu. Vigeliushan kuitnekin halusi Ylele seksiä ja poikein panoja. Mitähän Päivi ja Niilo sanoo asiasta.
Puoltaako he naintia Ylelle?kaikki satanisteja ja luopioita jotka riehuu riettaudessa ja synnissä ku seurakunta potkas ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä noloa siinä on?? Monenlaisia tapoja on treffailla!! Mikä sen hauskempaa kuin että ulkoilun merkeissä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella Purrrra on valehtelun mestari. Säälitävää että miehen pitää sen toilauksia puolustaa.
Sinne se vaan marssii edeskuntatalolle pystypäin ,vaikka on laittanut rakkaan Suomemme
katastrovin partaalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi lapsikulta, kyllä sinäkin opit sen, että kaikki nuo valehtelee kilpaa, kun vaalit on tulossa ja dementia iskee, kun mäelle pääsee, mutta tämä säästökuuri tuli vain niille yllätyksenä, jotka on tottuneet "tekemään töitä" muiden taskuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä noloa tuossa on? Kerrotko tarkemmin.
Kummallakin on lapsia, itse näen sen suorastaan loistavana treffipaikkana, pääsi lapsetkin treffeille vaikka niillä muuta puuhaa olikin. Ilisiko pitänyt mennä kapakkaan ja vetää lärvit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoltaako he naintia Ylelle?Mites eroaa Haavistosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muut saaneet ne paljon puhutut vappu sataset en minä ainakaan ole saanut.
- Anonyymi
Suomi 24:ssä, ihanko oikeasti?
- Anonyymi
Tietenkin oikeesti.
Ihan täällä keskustelupalstoilta löysi.
Tiedä vaikka olisin itsekin chättäilly Riikan kanssa. - Anonyymi
Totta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin oikeesti.
Tiedä vaikka olisin itsekin chättäilly Riikan kanssa.Se chattaily ei ole kauaa kestänyt kun sinusta kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin oikeesti.
Tiedä vaikka olisin itsekin chättäilly Riikan kanssa.Kyllähän Suomi 24:ssä aika tyhmiä kirjoituksia on. Ei ole epäilystä, etteivätkö poliitikot niitä kirjoittele...
- Anonyymi
Purra kehui isoja tissejään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skriptakirjoituksissaan Purra mainitsi olevansa spermaturpa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä muita paikkoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin oikeesti.
Tiedä vaikka olisin itsekin chättäilly Riikan kanssa.Joten ihan PERUS SUOMALAINEN,ei ihme,että PS on suurin puolue duunareiden keskuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja se tyyppi peukutti= rakkaus sytty heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja se tyyppi peukutti= rakkaus sytty heti
Heila.Suomi.24.
X.Anonyymi.
Yhteiskunta.
Kritiikki.Tarkistamatta.
Faktoja.
T.V.2025.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten ihan PERUS SUOMALAINEN,ei ihme,että PS on suurin puolue duunareiden keskuudessa.
Persut on ihan outoja.purra Tynkkynen ja muut hörhöt tekevät mitä tekevät ja ovat tyhmiä.tuommoisen muka puolueen saa lakkauttaa.ääliöt kuten muutkin NS poliitikot muista puolueista.puoluetuet pois saatanan.
- Anonyymi
Eihän täällä ole kuin yksinäisiä persu aikamiespoikia vailla käytöstapoja.
- Anonyymi
Enempi täällä on tapatyöttömiä vassuja kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Missä sinä sitten asut, Turun Varissuolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on tapatyöttömiä vassuja? EI MISSÄÄN koska vassut, toisinkuin perushumalaiset, tekee töitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on tapatyöttömiä vassuja? EI MISSÄÄN koska vassut, toisinkuin perushumalaiset, tekee töitä!
Älä nyt faktasta suutu.
Vassun työpanos on nolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt faktasta suutu.
Vassun työpanos on nolla.Mikähän persun työpanos? Sekakäyttäjällä ei kovin hyvä. Kannattaa pysyä pökerryksissä. Ei tarvi mennä töihin, niin ei tuu työtapaturmia, sutta ja sekundaa.Puistoon notkuun muitten pers..eikien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt faktasta suutu.
Vassun työpanos on nolla.Mites ne persujen varusmiespalvelukset? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt faktasta suutu.
Vassun työpanos on nolla.Jopa ulkomaataustaisten työllisyysaste on huomattavasti
korkeampi kuin persujen, siinä se fackta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojatöitä tekee suuri osa vassuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ne persujen varusmiespalvelukset? 🤣
Persujen panettelija kuulema löysi Tinderistä rakkaan- olikin persu se rakas, mutta kun oli jo rakastunut korviaan myöten niin ei kuulema ollut sillä mitään välii...kun sillä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa ulkomaataustaisten työllisyysaste on huomattavasti
korkeampi kuin persujen, siinä se fackta.Näin on, että on hurjasti siivoojina, postinjakajina, kebabin ravintoloitsijana. wolt kuskina, lumen luojina, taksikuskeina, mainosten jakajina, Hesarin, seiskan, seuran, avun ym jakajina,näitä " ei sianlihan syöjiä" .Kyllä on enemmän niissä hommissa maahanmuuttajia kuin persuja....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän se on ,että tekevät edes jotain. Sinä taidat olla oman puolueen nuorempaa eliittiä ja et tee muuta kuin tuhoa ihan kuin isot persut eduskunnassa. Silti voit saada töitä jos kukaan ei äänestä sinua eduskuntaan.
Kerrot työhaastettelussa teurastamolla että sulle leikkaaminen ei käy ja sitten kerrot minkä puolueen ukko tai akka olet. Se puoluekanta on tässä tärkeä pointti sikäli ,että vaikka yleensä pomot pitää rehellisistä ihmisistä ,niin tässä tapauksessa tuo valehtelu onkin plussaa. Pomo tietää ,että leikkaaminen alkaa heti aamusta klo.6.00 jatkuu vaikka ilta kymmeneen. Homma hoituu tolla foorumilla paikallisesti sovitulla 4,50e/t palkalla jonka saat teurastajan lätsääsi kerran kuussa kuten muukalaislegioonalaiset muinoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen panettelija kuulema löysi Tinderistä rakkaan- olikin persu se rakas, mutta kun oli jo rakastunut korviaan myöten niin ei kuulema ollut sillä mitään välii...kun sillä....
Mä en kuule ole koskaan edes ollu Tinderissä ja muijakaan ei ole persu. Ja kyllä mä vaimoani rakastan jos asia kiinnostaa. Tosi hyvä vaimo tuo on ollu vaikka ei olekaan persulöytö Tinderistä.
En mä kyllä kysyny persujen asepalveluksestakaan ,mutta vaikutit odottavan että joku vastaa.. Mutta voinhan mä kysyä ,että onko Bergbom ylikersantti vai olenko käsittäny ihan väärin... Ja onhan Joakimikin ihan sotaukko. Tosin tuo tyyppi tais tarkottaa noita kahta Dirlewangeria eli Jussia ja Sebua. Mutta se aihe on kaluttu loppuun jo aikoja sitten. Tosin jos persuleirissä ei uutta sählinkiä ilmene ,niin täytyy palata näihin ikivanhoihin vitseihin. Tosin kun kyseesä on persut ,niin ei pöly edes kerkiä entisen kohun jälkeen laskea ,kun uutta jo pukkaa niin ei mitään hätää. Luotan siihen ,että tässä persut ei petä. - Anonyymi
Kuulut ilmeisesti joukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, että on hurjasti siivoojina, postinjakajina, kebabin ravintoloitsijana. wolt kuskina, lumen luojina, taksikuskeina, mainosten jakajina, Hesarin, seiskan, seuran, avun ym jakajina,näitä " ei sianlihan syöjiä" .Kyllä on enemmän niissä hommissa maahanmuuttajia kuin persuja....
Ulkomaalaisia on työttömänä mm Vantaalla 44 prosenttia. Paljonkohan niitä sitten on kun sdp ottaa vuosittain 50 000 lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kuule ole koskaan edes ollu Tinderissä ja muijakaan ei ole persu. Ja kyllä mä vaimoani rakastan jos asia kiinnostaa. Tosi hyvä vaimo tuo on ollu vaikka ei olekaan persulöytö Tinderistä.
En mä kyllä kysyny persujen asepalveluksestakaan ,mutta vaikutit odottavan että joku vastaa.. Mutta voinhan mä kysyä ,että onko Bergbom ylikersantti vai olenko käsittäny ihan väärin... Ja onhan Joakimikin ihan sotaukko. Tosin tuo tyyppi tais tarkottaa noita kahta Dirlewangeria eli Jussia ja Sebua. Mutta se aihe on kaluttu loppuun jo aikoja sitten. Tosin jos persuleirissä ei uutta sählinkiä ilmene ,niin täytyy palata näihin ikivanhoihin vitseihin. Tosin kun kyseesä on persut ,niin ei pöly edes kerkiä entisen kohun jälkeen laskea ,kun uutta jo pukkaa niin ei mitään hätää. Luotan siihen ,että tässä persut ei petä.Ylipäällikkö Halonen ja puolustusministeri Rehn eivät myöskään olleet käyneet armeijaa,joten eiköhän tehdä hallasta vaikka pressa.
- Anonyymi
Pieleen meni, on täällä perheellisiäkin, mutta ennen muuta ollaan Suomen asioilla pääsääntöisesti, jotta vältettäisiin täyskahelien vihervasemmistolaisten jatkuvan haittamaahanmuuton toteuttaminen järkiperustein.
Katsokaas vaan noita uutisia ympäri Eurooppaa, on meinaan puukotukset liki päivittäisiä ja juuri tänäänkin Ruotsin Örebrussa sotatila : (( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korkeampi kuin persujen, siinä se fackta.” fackta”?
Onko tuo jotain vasemmiston omaa kieltä, venäjän- ja suomenkielen sekoitusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korkeampi kuin persujen, siinä se fackta.Katkera työtävieroksuva kommunisti antaa
hapokkaita kommentteja, vain vähän viinalle
tuoksuen.
Yhdistä "työ" ja huvi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä tarvitaan Vassare yxA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäällikkö Halonen ja puolustusministeri Rehn eivät myöskään olleet käyneet armeijaa,joten eiköhän tehdä hallasta vaikka pressa.
Hallasta voidaan kattoa pressaa kun on taas sen aika. Siihen asti mennää tällä. Nyt meillä on se pressa jota äänestin ,niin olen tyytyväinen. Ja olen Jussista mitä mieltä tahansa ,niin hyvän kisan se veti.
- Anonyymi
nii emmä ainakaa yhtäkää teistä huolis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän persun työpanos? Sekakäyttäjällä ei kovin hyvä. Kannattaa pysyä pökerryksissä. Ei tarvi mennä töihin, niin ei tuu työtapaturmia, sutta ja sekundaa.Puistoon notkuun muitten pers..eikien kanssa.
neo vaa paholaisia...ja niitä auttaa et saa valtaa mut ei ne mistää mitää ymmärrä oikeesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, että on hurjasti siivoojina, postinjakajina, kebabin ravintoloitsijana. wolt kuskina, lumen luojina, taksikuskeina, mainosten jakajina, Hesarin, seiskan, seuran, avun ym jakajina,näitä " ei sianlihan syöjiä" .Kyllä on enemmän niissä hommissa maahanmuuttajia kuin persuja....
totta..ootko nähny persun toimittavan pitsaa koteihi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaisia on työttömänä mm Vantaalla 44 prosenttia. Paljonkohan niitä sitten on kun sdp ottaa vuosittain 50 000 lisää.
ainaki ne pitää huolta et täällon viel tulevaisuudessaki veronmaksajia :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” fackta”?
Onko tuo jotain vasemmiston omaa kieltä, venäjän- ja suomenkielen sekoitusta?on etkö tiiä ?? sinulla on aukko sivistyksessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkera työtävieroksuva kommunisti antaa
hapokkaita kommentteja, vain vähän viinalle
tuoksuen.
Yhdistä "työ" ja huvi.joo huoraloita ja muita tulee ku sieniä sateella joka kylälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korkeampi kuin persujen, siinä se fackta.Tota et usko itsekkään. TOI toimii vain yrityksessä nimeltä Posti tai Taxi !!!
- Anonyymi
Jotka eivät käy suihkussa kuin pakosta.
- Anonyymi
Täällähän puolet kirjoittelevista on tärinäpersuja.
- Anonyymi
Ja kuitenkin näyttää aloittaja jatkavan vaan innolla. Etkö mennytkään jo.
- Anonyymi
Täällähän puolet kirjoittelevista on runkkaridemareita. eli impotenttejä
- Anonyymi
Mitäs se inkontinentti oikein täällä jyrähtelee ? Lirahtiko housuun kun ponnistit ihan täysillä tuota tekstiä? Ei se mitään. Olet aivan oikeassa puolueessa vaikka mepiltä tuleekin kakkaa ja sinulta pissaa. Laitat mailia Rysseliin Miikalle ,niin voitte käydä yhdessä ostamassa niin sanottuja ylivuotosuojia.
Rysselissä näet ihan sulle tehdyn patsaankin. Sen Manneken Pisin. Housuja sillä ei ole ja ties vaikka sinäkin vielä opit avaamaan napin ja vetskan niin ei ole aina metrocamot edestä kosteana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se inkontinentti oikein täällä jyrähtelee ? Lirahtiko housuun kun ponnistit ihan täysillä tuota tekstiä? Ei se mitään. Olet aivan oikeassa puolueessa vaikka mepiltä tuleekin kakkaa ja sinulta pissaa. Laitat mailia Rysseliin Miikalle ,niin voitte käydä yhdessä ostamassa niin sanottuja ylivuotosuojia.
Rysselissä näet ihan sulle tehdyn patsaankin. Sen Manneken Pisin. Housuja sillä ei ole ja ties vaikka sinäkin vielä opit avaamaan napin ja vetskan niin ei ole aina metrocamot edestä kosteana.Kaveri luulee olevansa vitsikäskin.
- Anonyymi
sitte teitä koulukiusaaja/kouluampujia jotka yrittää kauheesti ymmärtää jotai jostai :D:D
- Anonyymi
Vaalityö alkoi tuolla lehtijutulla.
Alkoi Perussuomalaisten ja Purran puhdistaminen ja valkopesu aiemmista rasismi- ym kohuista.
Tuo lehtiartikkeli on kylää kohtalaisen mitäänsanomaton. - Anonyymi
Mihin lienee tuo aloittajan " tieto " perustuu ?
Eiköhän nimeltä mainittu nainen ole ollut puolisonsa kanssa jo niin kauan, ettei koko Suomi24 ollut edes olemassa, kun ovat tutustuneet.
Kaikenlaista huuhaata ihmiset viitsiikin levittää.....- Anonyymi
Lue päivän uutiset Purran miehen uusista paljastuksista. Kirjaansa mainostaa.
Joten eiköhän uskota. - Anonyymi
Iltapäivälehdissä on juttuja tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue päivän uutiset Purran miehen uusista paljastuksista. Kirjaansa mainostaa.
Joten eiköhän uskota.jotain et purralla tekohampaat...
- Anonyymi
Eihän täällä ole kuin yksinäisiä
'- täällä on tapatyöttömiä vassuja kuitenkin vailla käytöstapoja.
Enempi täällä on tapatyöttömiä vassuja kuitenkin. - Anonyymi
Täältä sitä on varaa valita, kun kaikki ovat anonyymejä,
- Anonyymi
Anonyymi poikamies on maailman luotettavin elämänkumppani ehdokas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi poikamies on maailman luotettavin elämänkumppani ehdokas.
hahaha ! hyvin paljon mahdollista
- Anonyymi
Yllättyikö incell?
- Anonyymi
No, yllätyitkö?
- Anonyymi
Eikö se ole joku paristomerkki ? Alkali-Incell. Tiedäthän sen mainoksen missä sen pupun hanuriin tungetaan pattereita niinku jossain M S Tynkkysen kotibileissä ja se runkkaa vielä kauan sen jälkeen kun Vartajänikseltä on veto loppunu?
- Anonyymi
Mites itse? Tinderissäkö puolisosi on? Ehkä joskus jostain löydät.
- Anonyymi
Ai, tumputtaja vassu? Ai niin toisen vassun ja sitten sairaus siirtyy lapseen. Jota heidän ihailemansa mamu pamputtaa väkisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, tumputtaja vassu? Ai niin toisen vassun ja sitten sairaus siirtyy lapseen. Jota heidän ihailemansa mamu pamputtaa väkisin.
Perushumalainen vois pysyä hiljaa ja olla haukkumatta vasemmistoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perushumalainen vois pysyä hiljaa ja olla haukkumatta vasemmistoa!
Menikö vaseliinivassulla tunteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla hampaattomalla silmäänkustulla persulla on edelleen se puhjennut Barbara jonka serkkupoikas jätti sun hoiviin kun lähti sivariin. Rytkytä sitä ,niin että lerppamulkkus on ruvella. Suosittelen kyllä sen paikkaamaan ja puhaltamaan täyteenennen ku alotat pervoilusi . Tyhjänä se kyllä on lähempänä aitoa persuakkaa joten ei kai sen väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai,vamputtaja tussu kessua tupakoimassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö vaseliinivassulla tunteisiin?
peruss illä ei o tunteita ...vaik varmaa haluis
- Anonyymi
Toivottavasti pysytkin poissa, vastahan olet 10v spämmännyt palstan täyteen persuharhojasi.
- Anonyymi
Näyttää palstoja selailleena siltä, että suomi24 kuuluu joukkoon kansakuntaa horjuttamaan pyrkiviä medioita. Teot puhuvat
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011004348.html
Ja mikäs olikaan ennen Purraa? Mikä mediavetoinen tapahtuma jonka päämäärä oli hallituksen kaataminen?
Listaa voi jatkaa ne jotka vielä muistavat. - Anonyymi
Älykästä on...
- Anonyymi
Mitä tuosta, ihmisiä on monenlaisia ja tapaavat missä kukakin, ihan turhaa vouhotusta. Purra ei ole minunkaan lempparini, mutta en hänen vuoksi sentään luokittele nettisaitteja tai siellä olevia.
- Anonyymi
Kuka missäkin missä kukin lieneekään just nyt?
- Anonyymi
PÖÖÖÖÖÖ !
- Anonyymi
Eikö siis löytänytkään sieltä nasseforumilta? Siellä kun hommaillaan ja sekoillaan oikein kunnolla. Elämänkoululaisten vässyköiden keskustelupalsta niin kuin tämäkin.
- Anonyymi
unohdit peukuttaa!!!!!!!
- Anonyymi
Ei yllätä. Suomi 24 Treffit oli tosi suosittu siihen aikaan yh-ihmisten keskuudessa, koska eivät päässeet lasten takia diskoon riekkumaan.
- Anonyymi
Pääministeri Vanhanenkin roikkui Suomi 24 treffi sivustoilla. Aika valtiomies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääministeri Vanhanenkin roikkui Suomi 24 treffi sivustoilla. Aika valtiomies!
Vanhanen tunnettiin ulkomailla asti niistä naisjutuistaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhanen tunnetaan siitä, että kun hän esittelee
itsensä illalla, niin on jo aamu kun hän saa asiansa
sanotuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
parempi nii ennemmi ku SS natsipuolue kytköksistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhanen tunnetaan siitä, että kun hän esittelee
itsensä illalla, niin on jo aamu kun hän saa asiansa
sanotuksi.hyvä miettiä mitä sanoo sitä paitsi ruususelta tuli 100 viestiä päiväsää ei kerenny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
parempi nii ennemmi ku SS natsipuolue kytköksistä
Mun mielestä SS on upeaa
- Anonyymi
Taas aika eeppistä sissimarkkinointia täällä. Riikan tulevaisuus on turvattu.
- Anonyymi
On vai ? Meinaatko laittaa lappuun ,että äänestät Riikkaa vaikka asut Tverissa?
- Anonyymi
On vakka löytänyt kantensa, ukko taitaa olla yhtä kaheli kuin Purra!
- Anonyymi
Kuvista päätelle Riikka on ommellu tai liimannu ukkosa suun kiinni. Ehkä se siksi vaan kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvista päätelle Riikka on ommellu tai liimannu ukkosa suun kiinni. Ehkä se siksi vaan kirjoittaa.
hahahahaha! sillei o sananvaltaa ku otetaa pois!
- Anonyymi
Parempi taso suomi24 kuin Tinderissä.
Yh-äidit kinus aikanaan seikkailuja kuin mitkäkin. Peräkammarin pojat toki mieluummin itekseen tumputtaa. - Anonyymi
Suomi 24 on hyvä! Tykkään kirjoitella tänne kahvikupposen lomassa.
Täällä saa purkaa tunteitaan, vaikka kukaan ei vastaisikaan.
I like this....- Anonyymi
plussaa on myös korkea kirjallinen taso!
- Anonyymi
Katos? Suomipoikat päässeet perinteiseen normi keskusteluun täällä ?!
- Anonyymi
Tämän nykyisenkö vai sen ensimmäisen miehensä. Kukahan se ensimmäinen puoliso on ollut , tietääkö joku.
- Anonyymi
Se oli Olof Palme muistaakseni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli Olof Palme muistaakseni..
Meinaatko ,että Riikka olis alle 10 vuotiaana ollu ekan kerran sillai? Hulle muija se on ,mutta tuo on jo vähän liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ,että Riikka olis alle 10 vuotiaana ollu ekan kerran sillai? Hulle muija se on ,mutta tuo on jo vähän liikaa.
oliha sillä albumissa minihameki jo sillo
- Anonyymi
Valtaanhan se nousi kirjoittamalla rasistisia kirjoituksia itse Mestarin palstalle,
spermaturpa, blondisöpöliini, joka kysyi Skriptan chatissa: Kerjäläisten päälle sylkemään, lähteekö anyone?
Noin ne ennenkin ovat myyneet itseään. Sanonko mitkä? - Anonyymi
Mahdatko saada vasurilöyhkää suihkuteltua pois aivan pienellä vesimäärällä?
- Anonyymi
Suihkuta sinä kusta päälles vaan nuija. Olen kuullu ,että persuperheissä mennään porukalla rakko täynnä suihkuun ja vuoronperään pestään toisia.
- Anonyymi
Punikki voi lähteä kaalipierun hajusta, mutta
kaalipierun haju ei lähde punikista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikki voi lähteä kaalipierun hajusta, mutta
kaalipierun haju ei lähde punikista.anteeksi mutta mikä on punikki?
- Anonyymi
Tietysti SUOMI ei ruotsi tai joku muu.
- Anonyymi
Se on sellainen markkinamiesten valitsema 'puppet'. Tarpeeksi tyhmä että papukaijana toistaa mestarin ilosanomaa ihmissaastasta ja iloitsee siitä, että on noussut alkoholistiperheestä eliittiin!
- Anonyymi
Ootte tosiaan saattanu chattailla sen kans.... Ja se on vieny teijän kaikkien neitsyyden!!! ;D ;D ;D
- Anonyymi
Ihan hyvä alusta rakentaa ihmissuhdettakin! Likaa voi löytää vaikka poutapilven hännystelystä mustanpilven kupeessa, sano.
- Anonyymi
Natsipissikset ei varsinaisesti kiinnosta. No joo. leikeissä dominat on ok.
Mutta kun arki koittaa, on ihmisen pidettävä huolta lähimmäisistään.
Jotka eivät ole siinä elämänvaiheessa, että pärjäävät yksi. Lapset ja vanhukset.
Huokaus. - Anonyymi
Etenkin valtion tasolla. Kansallismielisyyden kohentamiseksi on heikoimmista pidettävä huolta. Muuten johto on maanpettureita!
- Anonyymi
Ei kai nyt sentään. Se paremminkin luo yhteisöllisyyttä kun lopetetaan kaikki verot isoilta yrityksiltä ja tehdään töitä ilmaiseksi ja ne ketkä ei jaksa jätetään siihen mihin kaatuivat. Ihmettelen oikein ,että tätä ei huomanneet laittaa hallitusohjelmaan. Joskus vuosia sitten tämä liiketoiminta- ja talousmalli havaittiin melko tehokkaaksi keinoksi tehdä tuotteita erilaisiin tarpeisiin. mm. Oświęcimin kaupungin lähellä Puolassa. En usko että persuilla tai varsinkaan koksuilla on mitään tälläistä yhteiskunnan eteen puurtamista vastaan mitään ja varmasti mielisyys lisääntyy. Kansallisesta en ole niinkään varma.
- Anonyymi
Kiljusen maanpetturuus on vielä käsittelemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiljusen maanpetturuus on vielä käsittelemättä.
ha ha ha
- Anonyymi
"Likainen olo" tulee kyllä hyvin monesta aloituksesta, kuten tästä(kin). Mikä teitä kaikkia vaivaa? Yöäk.
- Anonyymi
Riikka on sivistynyt nainen ,ja kaiken huipuksi asuu ONNELLISTEN KYLÄSSÄ KIRKKONUMMELLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka on sivistynyt nainen ,ja kaiken huipuksi asuu ONNELLISTEN KYLÄSSÄ KIRKKONUMMELLA
Kyllä hän varmasti on sivistyneempi kuin kirjoittelijat täällä, asui ihan missä vain. Eikä istuisi pallillaan ilman jonkun sortin koulutusta. Olettaisin. Tämä ketju on ihan vain lian ja loan heittoa päämäärättömästi ja idioottimaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Suomi onnellisten kylää
- Anonyymi
Järkyttävä tieto Purrasta hän on nujertanut vihervasurit täydellisesti. Vasurien valheet paljastuu. Velat on aina maksetava myös vasurien.
- Anonyymi
No voihan vittu. Mitähän sieltä persuakan valelaarista oikein löytyy.? Toivottavasti ei mitään raskauttavaa. Hui sentään. Ja velkojakin olis maksettava. Vaikka sitten ulosoton kautta kuten persujen veronero...
- Anonyymi
ai vasenkätisten?
- Anonyymi
En ihmettele, tämä sivustohan tuntuu olevan lähinnä hölmöimpien persujen leikkikenttä. Ei me normaalit tänne eksytä kuin satunnaisesti.
- Anonyymi
Nytpä kuitenkin sinä normaalina itseäsi pitävä täällä kirjoittelet. " ettäs kehtaatkin, hyi häpeä.
- Anonyymi
normaali on oma kuvitelmasi itsestäsi
- Anonyymi
Muistakaas, että tuo voi olla vaan sisäpiiriläisten huumoria, jota te muut ette ymmärrä!
Haisee kyllä huonolle vaalityölle. Pervoilu pois! - Anonyymi
Suomi kaipaa Kansallisosialismia siksi SML
- Anonyymi
Mieluummin sekin kuinPS.
- Anonyymi
Oppositiossa on paljon sosialisteja.
- Anonyymi
Suomi ulos Eu:sta!!! En kestä ursulaa enää yhtään!!!
- Anonyymi
Ooh täällä mamman murkinoissa on hienoa haaveilla Purrasta, blodisöpöliinistä, joka piiskaa ja käyttää strap-on dildoa. Tekee niin kipeää!
- Anonyymi
Minäkin tapasin Pamela Anderssonin tällä palstalla.
Luojan kiitos en Li Anderssonia.
Pamela on muodollisesti paljon pätevämpi. - Anonyymi
Höh höh miten suomi24:stä voi jonkun miehen tai naisen bongata, kun ihmiset anonyymeinä tai nimimerkillä kirjoittaa. Ei Suomi24 mikään tinderi ole.
- Anonyymi
Kyllä viherpunikkien muslimiveljeskuntalaisille kaikki on mahdollista…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä viherpunikkien muslimiveljeskuntalaisille kaikki on mahdollista…
Semmosta. Mites teillä persupotsien leikkinatsukoissa menee? Jaatko mulle sydämesi roomalaisella moikkelilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmosta. Mites teillä persupotsien leikkinatsukoissa menee? Jaatko mulle sydämesi roomalaisella moikkelilla
Tämän kirjoittajan täytyy olla maalaisjuntti.
Niin sekavaa ja kaalipierun turvottamaa juttua.
- Anonyymi
Siis aivan järkyttävää ja ennenkuulumatonta että joku on löytänyt puolisonsa Suomi24 kautta. Miten nyt saan nukuttua näin järkyttävän tiedon takia? Tuskin onnistuu millään.
- Anonyymi
Saramo kertoo miten se on mahdollista…
Kun on 36 sukupuolta niin kaikki onnistuu… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saramo kertoo miten se on mahdollista…
Kun on 36 sukupuolta niin kaikki onnistuu…Wokepersuhan on innoissaan. Sieltä löytyy ehkä sullekin elämänkumppani jos et halua pelkästään kaalimadosta ostetun tyttöystävän kanssa käydä baarissa tai vaikkapa Tavion kanssa rukoilemassa. Ajattele nyt positiivisesti senkin pikku kummitus. 36 vaihtoehtoa !!!!!
Jää kohta oikea käsi käyttämättä ja surkastuu entisestään. - Anonyymi
Siis tajusit et ihastumisesi onki totta eikä kuvittelua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wokepersuhan on innoissaan. Sieltä löytyy ehkä sullekin elämänkumppani jos et halua pelkästään kaalimadosta ostetun tyttöystävän kanssa käydä baarissa tai vaikkapa Tavion kanssa rukoilemassa. Ajattele nyt positiivisesti senkin pikku kummitus. 36 vaihtoehtoa !!!!!
Jää kohta oikea käsi käyttämättä ja surkastuu entisestään.Se oikea käsi on jo tähänkin asti jäänyt käyttämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wokepersuhan on innoissaan. Sieltä löytyy ehkä sullekin elämänkumppani jos et halua pelkästään kaalimadosta ostetun tyttöystävän kanssa käydä baarissa tai vaikkapa Tavion kanssa rukoilemassa. Ajattele nyt positiivisesti senkin pikku kummitus. 36 vaihtoehtoa !!!!!
Jää kohta oikea käsi käyttämättä ja surkastuu entisestään.Woke is Joke
- Anonyymi
Kehtaanko nyt sanoa kuka vois laittaa semmosen strapon dildon siihen niin ja vetää sillä mua perseeseen ja että kenestä tykkään.
- Anonyymi
Vain ALLAAAAAH tietää…
- Anonyymi
Me demarit kannatamme opetushallituksen
suosittelemaa porkkanaa.
- Anonyymi
Olisiko se niin että jotenkin tunnevammaiset ja ajatusmaailmaltaan kieroon vinksahtaneet tapaavat samankaltaisia juuri netin virtuaaliviemäreissä? Jos eivät kykene sellaiseen normaaliin tosielämässä kasvokkain tutustumiseen ja kanssakäymiseen mitä normaalisti ihmiset tekevät.
- Anonyymi
No niin se juurikin on. Minkä takia tätä muuten kukaan edes selaa? Täällä on ainakin kirjoituksista päätellen ,niin sekavaa porukkaa ,että on vaikea uskoa todeksi. Sen takia minä ainakin täällä olen vaikkakaan en seuraa hakemassa. Jos tahdon tehdä tai vaikka lukea jotain järjellistä ,niin silloin olen aivan jossain muualla. Mutta nyt sekoiluttaa ja siihen tämä käy paremmin kuin hyvin. Tämä Suursuomi24.
- Anonyymi
No missä alkoholisti voisi muualla alkoholistin tavata jos ei kehtaa baareissa käydä tai ei uskalla tai ei rahat riitä
https://youtu.be/LBUA1PC24DU?si=3PxLJlHMXREb34pI
Joitain syitä miksi en baareissa itse tykkää käydä ja kokemuksesta tiedän jo että sieltä harvemmin hyvälläkään tuurilla löytää sitä yhdenillan kivaa enempää etsi sitä tai ei - Anonyymi
Purra on niin äärioikeistolainen kuin vaan voi olla. Käyttävät perheen sisällä mesimäyrä-hellittelynimeä, ottakaapa muut selville millainen eläin se on. Lisäksi se on yhden Trumpinkannattajasiiven tunnuslogo Oikein äärioikeistolaista porukkaa. Purra pitää äänestäjiä niin tyhminä,että niille voi telkkarissa valehdella mitä tahansa.
- Anonyymi
Kommunistit haisee pahalle.
- Anonyymi
Kirjoittelee varmaan vieläkin täällä anonyymisti vihapuhetta.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Myös aviopuolison. Täältä!
Huh huh. - Anonyymi
Naurettavaa kun raivoriikan toimittajamies tulee julkisuuteen itkemään miten lehdistö kiusas riikkaa eihän riikka mitään pahaa tarkoittanut kun haaveili ampumisesta lähijunassa ym!
Persut ei muista että sitä saa mitä tilaa!- Anonyymi
Persut ei muista että sitä saa mitä tilaa!
Marinkin sai mitä tilasi, mutta kuinkas kävikään.
Suvaitsevaisuus unohtui kun pääsi rikkaiden kanssa
köyrimään. Mamut vaan käräjille, ne viattomatkin. - Anonyymi
iha hirveä loukkaus!!! kyllä maailma on paha
- Anonyymi
no mikä sinua siinä niin järkytti?
- Anonyymi
Raivo-Riikan pikku-ukko yrittää mainostaa mediasta valehtelukirjotuksiaan.
Raivo-Riikan tekemiset ovat sairasta luettavaa, ja pikku-ukon median mollaaminen kuuluu samaan sarjaan persu-Tynkkysen Ylen lopettamisulostukset.
Totuus koskee!!! - Anonyymi
Onko Purran puoliso estofiili 🤔
- Anonyymi
HAASTATTELUSSA Purra kertoo myös, että perussuomalaiset eivät vastusta virolaisen työvoiman tuloa Suomeen.
”Puolisoni on estofiili. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa virolaisista”, hän sanoo lehdessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAASTATTELUSSA Purra kertoo myös, että perussuomalaiset eivät vastusta virolaisen työvoiman tuloa Suomeen.
”Puolisoni on estofiili. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa virolaisista”, hän sanoo lehdessä.ne vihaa venäläisiä
- Anonyymi
Se on hyvä että sinäkin käyt välillä suihkussa.
- Anonyymi
Hallituksen asiantuntijoiden mukaan on eko-teko olla käymättä suihkussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen asiantuntijoiden mukaan on eko-teko olla käymättä suihkussa.
ne haluu kansalaisia jotka haisee...aattelee varmaa et hyvä puolustuksellisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne haluu kansalaisia jotka haisee...aattelee varmaa et hyvä puolustuksellisesti
Vihervasut eivät peseydy, jotta ilmasto ei lämpene.
- Anonyymi
Täällä se vieläki julistaa omaa erinomaisuuttaan..niiku orpoki..
säälittäviä otuksia! - Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20140346
"Halutessaan oman tilinsä voi poistaa kokonaan. Tällöin myös somealustalle jaetut tiedot tuhoutuvat aikanaan.
Jos poistaa oman tilinsä, oma käyttäjänimi kannattaa varata itselleen uudelleen. Näin voi estää sen, että joku toinen esiintyisi itselle aiemmin kuuluneella nimimerkillä somessa.
Ennen tilin poistamista omat tietonsa, kuten kuvat ja viestit, voi ladata somepalvelusta itselleen talteen." - Anonyymi
Hän tykkäsi nurena useai musta mies sama aika
- Anonyymi
Padawax ei ole päivän sana.
- Anonyymi
On järkyttävää ja kummallista ja outoa, miten kummassa se on ollut mahdollista.
- Anonyymi
Mene vasuri töihin siitä ja maksa velkasi mokomakin vetelehtiä.
- Anonyymi
Eiköhän tämän yltiövihapunikin pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä, yltiövihanhallintakurssilta
- Anonyymi
Aloittaja, olehan varovainen että me emme tapaa...
- Anonyymi
Aloittaja voisi kokeilla gyno-daktariinia suihkuttelun sijaan..
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Avaaja lisää: Kuulin baarissa kun joimme. olin aika tintturissa
- Matti Nykänen (se mäkihyppääjä) tuli ja kertoi minulle
tapahtui kuukausi sitten, eli joululomalla
väki ei usko ja valittaa että "olet juonut liikaa" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja lisää: Kuulin baarissa kun joimme. olin aika tintturissa
- Matti Nykänen (se mäkihyppääjä) tuli ja kertoi minulle
tapahtui kuukausi sitten, eli joululomalla
väki ei usko ja valittaa että "olet juonut liikaa"- ja kuulemma "Mattikin on koullut!"
sitten väki valittaa että "pitäsikö sinunkin"
ettet "joudu matin mukaan"
hmm..
- Anonyymi
Et pysty pysyyn poissa. Sulla on persuriippuvuus, se ei suihkulla irtoa, ikuinen🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
hahahahahahahahahahahahahaha !!!
suunsoittaja tapasi oman puolikkaansa hahaha- Anonyymi
AVAAJALLA ei ole kuin om nytkki
- Anonyymi
Ei se roikkuminen loppunut vaikka lupasit? Vedä ittes naruun.
- Anonyymi
Jani häpeää penistään niin paljon, ettei uskalla lähestyä potentiaalisia kumppaneita. Seksuaaliterapeutin mukaan moni mies kärsii samanlaisista peloista, asiasta ei vain puhuta tarpeeksi.
- Anonyymi
Jos näin on, eikö ole sama missä ihminen tapaa tulevan puolisonsa?
- Anonyymi
Aika pikkusielu täytyy ihmisen olla jos tuosta mielensä pahoittaa.
- Anonyymi
Älä jauha paskaa neek..in heila,vai kommunisti rotts
- Anonyymi
Tai oikeistolainen pipipää heh.
- Anonyymi
Käyt kuitenkin roikkumassa tämän s24:n ja kaikki muutkin senssipalstat, mutta et vaan kelpaa kellekkään. Eikö nämä senssipalstat olekkaan tätä päivää?? Uutinenhan olisi ollut se, että olisi vanhanaikaisesti löytänyt kumppaninsa, esim baarista (kuten itsekin). Voi jumalauta! Onko sulla kaikki kunnossa?
On tuo ajatustyö kovaa. Mää annan sulle vielä vinkin, jotta voit aloittaa taas uuden ketjun: R.P. käy vessassa. - Anonyymi
Hyvä! Mene pois äläkä ikinä tule takaisin.
- Anonyymi
Fatim Diarran ja hänen miehensä lahjamatka herättää kysymyksiä ???????????????
- Anonyymi
Noniin, täytyypä heti luoda profiili jos tollasia täysjärkisiä nausuakin on olemassa
- Anonyymi
Järkyttävän hyvä on Riikka Purra ja hän murskaa SDP:n.
- Anonyymi
Petterin pallit heiluu, kun riikka imee hältä valtaa vasten.
Purra ei kuitenkaan saaa.
- Anonyymi
Mene You Tube ja kuuntele rauhassa Riikan vastaukset oppositiolle ja puheet eduskunnassa, niin tulet huomaamaan valtaisan viisauden hänen puheissa. Puheet selväsanaisia- oikeudenmukaisia ja totuuden mukaisia kiertelemättä. Suuri on ero töppyräisen puheisiin ...
- Anonyymi
Purra ja halla-aho on luultavasta olleet samassa kieroutuneille lapsille tarkoitetussa päivähoito kodissa(lue lasten linna)..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra ja halla-aho on luultavasta olleet samassa kieroutuneille lapsille tarkoitetussa päivähoito kodissa(lue lasten linna)..
Purra on valitettavasti typerys. Sen osoitti hänen kommenttinsa peruskouluista ja siitä mitä siellä opetetaan. Hän mielipiteellään osoitti ettei ensinnäkään arvosta opettajia, ei pidä heitä ammattilaisina eikä tunne mitään kunnioitusta heitä kohtaan.
Todella järkyttävä " ämmä" jos näin voi sanoa ja ministerinä toimii tällainen henkilö. Täysin uskomatonta miten on voitu voitu päättäjäksi näin yksinkertaiselta vaikuttava henkilö?
.
Tai Purra kohdistaa puheensa sille väestönosalle joka ei luota yhtään mihinkään, on auktoriteetti- vihamielinen ja itsetunnoltaan heikko, suvaitsematon. Hän siis tarkkaan laskelmoi keille hän puheensa kohdistaa, keitä miellyttää hänen älyvapaalta kuullostava kommentointinsa.
En olisi ikinä uskonut että Suomen hallituksessa ministerinä toimisi näin järkyttävän populistinen henkilö jonka ajatukset ovat yhteiskuntarauhaa ja tasapainoa, luottamusta särkeviä.
Hän nimenomaan pyrkii hajottamaan enemmän kuin rakentamaan, itse asiassa koko persupuolue on juuri tätä hajottamiseen pyrkivää, kuin tavallaan suomalaisversio Trumpista.
Jotenkin tuntuu siltä kuin koko puolue keskittyisi kaiken kääntämiseen nurin aivan kuten Trumppikin, kaikki nurin niskoin, mihin on aiemmin totuttu ja pidetty itsestään selvänä.
Trumppi on Yhdysvaltain Syyrian entisen presidentin Al Assadin kaltainen ihmishirviö, tai kuten Pohjois- Korean johtaja tai...Israelin Netanjahu ...Venäjän Putin eli jollain tasolla ehkä persoonallisuushäiriöinen, joka tykkää elää luxuselämää, on kauniita naisia ympärillä ja rahaa millä mällätä. Hän pyrkii rikkaiden valtaan politiikassa ja päätöksenteossa. Karsea ihmistyyppi. Kuvittelee ottavansa Grönlannin tuosta noin vain kiristämällä ilmeisesti.
Seuraavaksi Palestiinan Gaza ja käytännössä palestiinalaiset karkotetaan pois jonnekin toisaalle. Tuolle on ihan oma nimensäkin, etninen puhdistus. Sitä harrasti moni diktaattori, Trumppi nyt yhtenä heistä.
Jännä nähdä mikä on Suomen rooli.
Maailma on nyt täysin sekaisin eikä siihen kaivata enää hämmentämään persun Purraa, Mäkelää eikä muitakaan persulaisia. Tulevaisuus pelottaa ja toivon en näe sitä täydellistä katastrofia minkä Trumppi ja Musk saavat aikaan. Maailmanjärjestyksen uudelleen luomista ja kaikkien sääntöjen uudelleen kirjoittamisen vaihetta. Olisiko maailma parempi heidän jälkeensä? En usko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on valitettavasti typerys. Sen osoitti hänen kommenttinsa peruskouluista ja siitä mitä siellä opetetaan. Hän mielipiteellään osoitti ettei ensinnäkään arvosta opettajia, ei pidä heitä ammattilaisina eikä tunne mitään kunnioitusta heitä kohtaan.
Todella järkyttävä " ämmä" jos näin voi sanoa ja ministerinä toimii tällainen henkilö. Täysin uskomatonta miten on voitu voitu päättäjäksi näin yksinkertaiselta vaikuttava henkilö?
.
Tai Purra kohdistaa puheensa sille väestönosalle joka ei luota yhtään mihinkään, on auktoriteetti- vihamielinen ja itsetunnoltaan heikko, suvaitsematon. Hän siis tarkkaan laskelmoi keille hän puheensa kohdistaa, keitä miellyttää hänen älyvapaalta kuullostava kommentointinsa.
En olisi ikinä uskonut että Suomen hallituksessa ministerinä toimisi näin järkyttävän populistinen henkilö jonka ajatukset ovat yhteiskuntarauhaa ja tasapainoa, luottamusta särkeviä.
Hän nimenomaan pyrkii hajottamaan enemmän kuin rakentamaan, itse asiassa koko persupuolue on juuri tätä hajottamiseen pyrkivää, kuin tavallaan suomalaisversio Trumpista.
Jotenkin tuntuu siltä kuin koko puolue keskittyisi kaiken kääntämiseen nurin aivan kuten Trumppikin, kaikki nurin niskoin, mihin on aiemmin totuttu ja pidetty itsestään selvänä.
Trumppi on Yhdysvaltain Syyrian entisen presidentin Al Assadin kaltainen ihmishirviö, tai kuten Pohjois- Korean johtaja tai...Israelin Netanjahu ...Venäjän Putin eli jollain tasolla ehkä persoonallisuushäiriöinen, joka tykkää elää luxuselämää, on kauniita naisia ympärillä ja rahaa millä mällätä. Hän pyrkii rikkaiden valtaan politiikassa ja päätöksenteossa. Karsea ihmistyyppi. Kuvittelee ottavansa Grönlannin tuosta noin vain kiristämällä ilmeisesti.
Seuraavaksi Palestiinan Gaza ja käytännössä palestiinalaiset karkotetaan pois jonnekin toisaalle. Tuolle on ihan oma nimensäkin, etninen puhdistus. Sitä harrasti moni diktaattori, Trumppi nyt yhtenä heistä.
Maailma on nyt täysin sekaisin eikä siihen kaivata enää hämmentämään persun Purraa, Mäkelää eikä muitakaan persulaisia. Tulevaisuus pelottaa ja toivon en näe sitä täydellistä katastrofia minkä Trumppi ja Musk saavat aikaan. Maailmanjärjestyksen uudelleen luomista ja kaikkien sääntöjen uudelleen kirjoittamisen vaihetta. Olisiko maailma parempi heidän jälkeensä? En usko.Elä itke vasuriparka sillä teidän Woketukseen on tullut loppu. Äärivasurit on hävinnyt ihan kaikessa.
- Anonyymi
Ja kannattaa lukea myös ne kirjoitukset, jossa hän ampuu lähijunassa maahanmuuttaja perheen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.
Maailma on nyt täysin sekaisin eikä siihen kaivata enää hämmentämään persun Purraa, Mäkelää eikä muitakaan persulaisia. Tulevaisuus pelottaa ja toivon en näe sitä täydellistä katastrofia minkä Trumppi ja Musk saavat aikaan. Maailmanjärjestyksen uudelleen luomista ja kaikkien sääntöjen uudelleen kirjoittamisen vaihetta. Olisiko maailma parempi heidän jälkeensä? En usko.👍👍👍 Täyttä asiaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kannattaa lukea myös ne kirjoitukset, jossa hän ampuu lähijunassa maahanmuuttaja perheen....
On eri asia tehdä kun puhua.
- Anonyymi
Purra on ihana♥️
- Anonyymi
Tokkopa sentään jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Katso Calamari Union ja tee itsellesi se mitä lääkäri käski Frankin tehdä.
- Anonyymi
Helppo ymmrtää Purraa; täällähän ei tarvita empatiaa.
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Aloittaja on onneksi saanut puolisonsa ja elämänkumppaninsa jo syntymässään. Edellyttäen että syntyi kaksikätisenä.
BUAAHHAAHHAAAAA. - Anonyymi
AIKA SAKSIKAS ✂️😬
- Anonyymi
Saks saks saks saks ✂️✂️✂️
- Anonyymi
Kumma irvistys sillä > 😬
- Anonyymi
✂️😬 < R i i k k a
- Anonyymi
Purraan hammasta 😬
- Anonyymi
Örebron ampujan motiiviksi mainittu sosiaalietuuksiensa lakkautus.
Kylmää kyytiä luvassa myös täällä suomessa.
Sadoilta tuhansilta tuhottu tulevaisuus hyvinvointi toimeentulo hoitoonpääsy ja eläketurva.
Sitä saa mitä tilaa.- Anonyymi
Yli 197 000 avohoidossa ja näistä kymmenet tuhannet joutuneet hallituksen talousterrorin kohteeksi leikkausten takia.
- Anonyymi
Edellisen hallituksen punikit tuhlasi rahat.
- Anonyymi
Loppuu lopulta pummeilta toisten rahoilla loisiminen.
- Anonyymi
Noloa Purralle ja persuille
- Anonyymi
Uskomatonta ja yllättävää. Jotkut taas eivät ole kohdanneet kunnollista kumppaniehdokasta, jolloin yhteen ei ole menty.
- Anonyymi
Blaah ei näitä. Tuija
Täällähän me kaikki.
- Anonyymi
Vassarit tapaavat kumppanin (samaa sukupuolta) roskisdyykkauksessa.
- Anonyymi
Hyvä kun poistut palstalta. Ei sinua kukaan koskaan kaivannutkaan.
- Anonyymi
Purra on kyl kunno junttimuija!
- Anonyymi
Harmi kun se toimittaja- ukko ehti sen Riikan valloittaa .. minä olisin Riikasta kiinnostunnu .. hän on tosi kaunis ja viehättävä nainen .. minä oisin ikionnellinen jos joskus pääsisin sujauttamaan sitä namupalaa , vaikka vain yhtenä yönä ja vaikka vain viisi kertaa ..
- Anonyymi
Tatu Kolehmainen oli ex poikaystävä
- Anonyymi
Pitää pysyä täällä mukana jos sopisi Purran kanssa treffit ja kiksauttais sitä.....eikäkun johan me kavereiden kanssa naitiin sitä vaalikiertueella.
- Anonyymi
Jaa,kuka on kuka ???
- Anonyymi
Ja siksi kyyläät täällä, säälittäväää🤣
- Anonyymi
Aloittaja kunnon typerys !
- Anonyymi
Ai wanna parratki pakotoovoo
- Anonyymi
SDP:n Woketusosasto märisee, kun koko maailma on hylkäämässä laitavasurit.
- Anonyymi
Ihme asiasta vihervassarit järkyttyy. Ymmärrän et sodasta järkyttyy, mut tommosesta asiasta???? Pumpulissako ne on kasvanu?
- Anonyymi
Olet varmaakin todella suihkun tarpeessa, sillä tuosta tapaamisesta on kohta parikymmentä vuotta.
- Anonyymi
Voi hitsi teen saman kyllä en avaa tätä kyllä ikänä kans nyt ei ehkä ees suihku riitä pitää desinfioida ittensä purran saastasta ja pastori kypä kanalan saastasta
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miika elomo
Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni9212880- 2512836
Kuinka löytää uusi rakas rinnalle yli 60 vuotiaana naisena? Avuksi Tinder vai mikä?
Kaikki tahtoo rakastaa iästä riippumatta. Kysymys kuuluukin, mistä löytää miehiä, kun ikää alkaa olla mittarissa: harras741810MTV: Erika Vikman paljastaa pitkäksi venähtäneestä juhlimisesta UMK-voiton jälkeen: "En mä..."
Onnea UMK-voitosta, Erika Vikman! ICH KOMME! Ja tsemppiä toukokuiseen Euroviisu-mittelöön Sveitsissä. Lue Erikan juhlai671659Salametsästys käräjille tänään
Joutsenia, haukkoja, ahmoja, pantasusia, jopa ilveksen pentuja ja haikaroita.... Kuvottaa kuinka kaunista isänmaatamme o1551379Ehkä en ollut oikeudenmukainen sua, naista kohtaan
En silloin voinut painottaa sun kokemusta oikealla tavalla. Jos sen ymmärsin niin en tarpeeksi. Joten ehkä sulla oli p651022- 1881007
Joko on aika varattu?
Mihin maailma on menossa? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac96ac52-8bf2-46d1-933b-60a6056d6075 Bianca "sensor229982Olet paljon ajatuksissani
Olen väsynyt tähän. Siihen miten paljon olen tuntenut. Miten epätoivoista kaikki on ollut. Unessa me suudellaan intohimo11949- 92924