Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
143
1050
Vastaukset
Eipä sitä mistään erota, paitsi sitten myöhemmin voi huomata, että se ei ollutkaan kiinnostusta, kun alkaa itse innostua.
- AnonyymiUUSI
Totta. Miettii toista alvariinsa🥰
- AnonyymiUUSI
Vois vaikka korva tai nenänpää vaihtaa väriä lähellä, niin tietäisi onko kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Tai ei tarviisi olla lähelläkään 🤔
- AnonyymiUUSI
Punastuminen voi johtua muustakin. Voi jännittää sua ihmisenä tai punastuu vihasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punastuminen voi johtua muustakin. Voi jännittää sua ihmisenä tai punastuu vihasta.
Näinpä. Omalla kohdallani punastuminen tarkoittaa yleensä raivoa.
- AnonyymiUUSI
Olisko rakastuneella punainen nenä?😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Omalla kohdallani punastuminen tarkoittaa yleensä raivoa.
Tai sitten juonu vinettoa niin että punastelee
- AnonyymiUUSI
Muuten mukava on kaikille samanlainen, kiinnostunut voi kohdella sinua erillä tavalla kuin muita, esim. antamalla todella paljon enemmän huomiota, piristyy kun näkee sinut, hakeutuu seuraan jne.
Mutta parhain millä saa selville onko toinen oikeasti kiinnostunut on se, että tekee aloitteen mistä ei jää todellakaan mitään tulkinnanvaraa. Silloin viimeistään selviää se kumpaa se nyt oli ja jos ei ollut kiinnostunut ja torjuu, niin eihän siihen auta kuin reagoida vaan tyyliin "ei siin mitään" ja antaa olla.- AnonyymiUUSI
Noinhan se menee, että sitä on ihan eri tavalla iloinen ja edukseen, kun lähellä on joku joka kiinnostaa. Muille hymyilee ja toivoo ettei se ymmärrä väärin.
- AnonyymiUUSI
Likka kaverin poika ystävä tuli baarissa mun selkään kiinni ja laittoi kätensä tiskiin. Jäin siihen jumiin. Kysyi multa että eikö me voitais alkaa olemaan yhdessä. Siihen kaatui sekin ystävyys. Mikä miehiä vaivaa. Minä en ainakaan halua heti iholle ketään enkä varsinkaan varattua
- AnonyymiUUSI
"muuten mukava on kaikille samanlainen" tää juuri
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se menee, että sitä on ihan eri tavalla iloinen ja edukseen, kun lähellä on joku joka kiinnostaa. Muille hymyilee ja toivoo ettei se ymmärrä väärin.
Niin naisten pitää aina pelätä, että yleinen ystävällisyys ja hymyily ymmärretään väärin.
Muille onkin helppoa hymyillä ja olla ystävällinen.
Hänelle se taas voi olla vaikeaa jännityksen takia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin naisten pitää aina pelätä, että yleinen ystävällisyys ja hymyily ymmärretään väärin.
Muille onkin helppoa hymyillä ja olla ystävällinen.
Hänelle se taas voi olla vaikeaa jännityksen takia.Noin se on, sama juttu tietyillä miehilläkin, naiset saavat helposti väärän käsityksen jos on mukava ja katsoo silmiin puhuessa.
Yleensä menee vielä niin, että se viehätysvoimaisemman ystävyys ymmärretään helpommin väärin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin se on, sama juttu tietyillä miehilläkin, naiset saavat helposti väärän käsityksen jos on mukava ja katsoo silmiin puhuessa.
Yleensä menee vielä niin, että se viehätysvoimaisemman ystävyys ymmärretään helpommin väärin.Ahaa. En itse pelkkää ystävällisyyttä ja juttelua osaa epäillä kiinnostumiseksi. Sitten ehkä voin epäillä jos sen lisäksi näyttää näkevän vaivaa tai ottavan ylimääräisiä askelia, tekevän ylimääräisiä liikkuja suuntaani. Ystävällisyys on normaalia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin se on, sama juttu tietyillä miehilläkin, naiset saavat helposti väärän käsityksen jos on mukava ja katsoo silmiin puhuessa.
Yleensä menee vielä niin, että se viehätysvoimaisemman ystävyys ymmärretään helpommin väärin.Minun pitää olla todella tarkka sen suhteen kenen kanssa alan juttelemaan ja miten. Liian monet naiset ovat ihastuneet minuun vain sen takia, koska oon kohdellut heitä kuin ketä tahansa muuta ihmistä ja ollut mukava heille.
Jopa yhden kaverin tyttökaveri on nyt ihastunut minuun ja se on niin järkyttävän päivän selvä juttu. Toisaalta nykyään oon melko tarkka siitä kenelle omaa persoonaa ja omaa itseäni näytän, sillä ei todellakaan kiinnosta rikkoa sydämiä liikaa enää.
- AnonyymiUUSI
Tätä olen miettinyt paljon kohdallasi.
- AnonyymiUUSI
Samoin.
- AnonyymiUUSI
Tuohan on kieltämättä toisinaan hyvin haastavaa, varsinkin jos persoonat ovat kovin erilaiset. Itse oletankin aina toisen käytöksen olevan vain yleistä ystävällisyyttä, että hän hyvin selkeästi osoita muuta, esimerkiksi sanomalla sen ääneen.
- AnonyymiUUSI
Siis, ELLEI hän hyvin selkeästi ...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis, ELLEI hän hyvin selkeästi ...
Juuri näin ...
- AnonyymiUUSI
Oletan että on vain ystävällinen, ellei huomioi mua perusmenosta poikkeavalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Itse oletan tuonkin vain yleiseksi ystävällisyydeksi, sillä niin usein olen tulkinnut nuokin ihan päin persausta ja toisaalta itseänikin on noissa jutuissa tulkittu hyvin usein täysin väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse oletan tuonkin vain yleiseksi ystävällisyydeksi, sillä niin usein olen tulkinnut nuokin ihan päin persausta ja toisaalta itseänikin on noissa jutuissa tulkittu hyvin usein täysin väärin.
Avuliaisuus, pienet palvelukset, ympärillä pörrääminen, kehuminen, kyseleminen, noi ainakin melko varmoja merkkejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Avuliaisuus, pienet palvelukset, ympärillä pörrääminen, kehuminen, kyseleminen, noi ainakin melko varmoja merkkejä.
Tikusta asiaa palvelukset ja jatkuva ympärillä liehuminen ja viestittely on kyllä merkkejä kiinnostuksesta. Kysellä voi ystäväkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole. Nuo voivat olla ihan normaalia ystävälisyyttä ja kohteliaisuutta kaikki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tikusta asiaa palvelukset ja jatkuva ympärillä liehuminen ja viestittely on kyllä merkkejä kiinnostuksesta. Kysellä voi ystäväkin.
Eivät ole nuokaan varmoja merkkejä kiinnostuksesta. Tyyppi voi olla muuten vain seuran puutteessa, vailla sen kummempaa romanttista kiinnostusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuokin voi olla ystävällisyyttä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole nuokaan varmoja merkkejä kiinnostuksesta. Tyyppi voi olla muuten vain seuran puutteessa, vailla sen kummempaa romanttista kiinnostusta.
Jatkuva viestittely on pommin varma merkki. Puhelin laulaa kymmenen kertaa päivässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuva viestittely on pommin varma merkki. Puhelin laulaa kymmenen kertaa päivässä
Tuo ja muu jatkuva kontaktin otto. Tulee juttelemaan aina kun pienikin tilaisuus. Viestittelee ja soittelee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lähimainkaan varma merkki, ei sinne päinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lähimainkaan varma merkki, ei sinne päinkään.
Mitä voi olla muuta kuin kiinnostusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen voi olla lukemattomia muitakin syitä kuin kiinnostus. Riippuu ihan täysin ihmisestä. Hän voi pitää sinusta ihan muussakin mielessä, arvostaa mielipiteitäsi tai ajatuksiasi, hänellä voi olla tylsää, hän voi olla ihan vain seuran tarpeessa, hän voi olla yksinäinen, hän voi tavoitella ja hakea sinusta tai sinun kauttasi jotain ihan muuta ja pyrkiä hyötymään sinusta jotenkin. Tuossa nyt vain muutama mahdollinen muukin motiivi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen voi olla lukemattomia muitakin syitä kuin kiinnostus. Riippuu ihan täysin ihmisestä. Hän voi pitää sinusta ihan muussakin mielessä, arvostaa mielipiteitäsi tai ajatuksiasi, hänellä voi olla tylsää, hän voi olla ihan vain seuran tarpeessa, hän voi olla yksinäinen, hän voi tavoitella ja hakea sinusta tai sinun kauttasi jotain ihan muuta ja pyrkiä hyötymään sinusta jotenkin. Tuossa nyt vain muutama mahdollinen muukin motiivi.
Väitän ettei kukaan aikuinen ihminen viestittele kymmentä kertaa päivässä joka jumalan päivä, ellei ole siinä mielessä kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väitän ettei kukaan aikuinen ihminen viestittele kymmentä kertaa päivässä joka jumalan päivä, ellei ole siinä mielessä kiinnostunut.
Kymmenen on vielä hyvin vähän monille ihmisille ja ihan muista syistä kuin kiinnostuksenkin takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenen on vielä hyvin vähän monille ihmisille ja ihan muista syistä kuin kiinnostuksenkin takia.
Ei mene läpi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mullekin tuli mieleen, että tuossa voin hyvin olla ihan muukin motiivi, kuten vaikka huijausyritys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene läpi.
Ei sen tarvitsekaan mennä. En kuitenkaan suosittele kuvittelemmaan kiinnostuneisuutta noin vähäisin perustein, vailla mitään muuta todistetta. Toisaalta sinun elämäsi on sinun elämäsi, joten eipä sen minulle väliä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vainoamista mutta jos tunnelma hyvä niin jokainen tietää rajansa mitä jaksaa kattoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse kirjoittelet moniin aloituksiin.
Huvin vuoksiko vai kaivatun vuoksi ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse kirjoittelet moniin aloituksiin.
Huvin vuoksiko vai kaivatun vuoksi ?No en aikaan kaivattuni. Miten hän muka tähän liittyisi?
- AnonyymiUUSI
Eikö minusta ole muka huomannut?? Mielestäni minusta loistaa kiinnostus kilometrin päähän. Toki olen kaikille ystävällinen. 🤩
- AnonyymiUUSI
Pyytäisitkö mua joskus kahville, niin tiedän varmasti että sua kiinnostaa. Tänään kävin huudeillasi, mutta ei nähty.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyytäisitkö mua joskus kahville, niin tiedän varmasti että sua kiinnostaa. Tänään kävin huudeillasi, mutta ei nähty.
Laita meidän kirjaimet niin kysyn kahville?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisin nähdä hänet kyllä eilen illalla ohi menevän, kun ikkunassa haaveilin....
- AnonyymiUUSI
En minä tiedä. Pyrin olemaan yleisesti kaikille ystävällinen. Sellaiselle johon on ihastunut/rakastunut on vaikeaa näyttää mitään jos on epävarma molemminpuolisista tunteista, vaikka kuinka välittää toisesta. Ja eipä omalle kohdalle ole osunut näitä tilanteita teini-ikää lukuunottamatta kuin kerran aikaisemmin.
- AnonyymiUUSI
Sen vaan tuntee
- AnonyymiUUSI
Tää on totta, mutta aivot ei anna periksi. /16:42:17
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää on totta, mutta aivot ei anna periksi. /16:42:17
Tää oli mun lause 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli mun lause 🤭
Okei. 🙂 /16:42:17
- AnonyymiUUSI
Näin vanhempana naisena ei ainakaan uskalla olla niin tontille tunkeva niin on pysyttävä vain ystävällisenä. Vaikka sisällä joku huutaisi että tarraa kiinni. Kyllä sitä olettaa että mies ei vain osaa pysyä pois jos on kiinnostunut😉mutta jos aletaan välttelemään ja pysytään pois näköpiiristä se tarkoittaa että on varattu tai evvk
- AnonyymiUUSI
Intuitioni kertoo sen.
- AnonyymiUUSI
Nainen voi sanoa minulle suoraan että hän voisi aivan hyvin olla vaimoni. Sitten uskon että voin kosia häntä. Tai ehkä sittenkin alkaisin epäillä, että juksaako minua kun olen tyhmähkö.
- AnonyymiUUSI
Jaa a miettiny kans
- AnonyymiUUSI
Silmät kertoo kun suu ei pysty
- AnonyymiUUSI
Katseet ei kerro mitään varmaa. Osa katselee kaikkia sillä silmällä tai on muuten tarkoitushakuisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katseet ei kerro mitään varmaa. Osa katselee kaikkia sillä silmällä tai on muuten tarkoitushakuisia.
Kun katsoo ihmistä suoraan silmiin läheltä, sieltä kyllä näkyy tunteet. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Niinhän ne on kertoneet juu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen kyllä tietää. Katse on intensiivisempi.
Tavallaan syö toista silmillään. Ja sitten toisella kertaa nähden se katse on vienompi, sellainen ujo kurkistus. Vähän niinkuin että ei kait tuo toinen huomaa. Tätä on vaikea selittää mutta niin se vain on 😉Enää ei sellaisia silmäniskijöitä ole kuten ennen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tarkoituksenhakuista on juuri sitä että joko haluaa siltä toiselta seks!ä tai on kiinnostunut muuten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsoo ihmistä suoraan silmiin läheltä, sieltä kyllä näkyy tunteet. Sivusta.
Eivät näy lainkaan varmasti. Tuossa on äärimmäisen suuri harhakuvitelmien riski, jos tuohon luottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät näy lainkaan varmasti. Tuossa on äärimmäisen suuri harhakuvitelmien riski, jos tuohon luottaa.
Pitää osata katsoa, minä osaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää osata katsoa, minä osaan.
Kukaan ei osaa varmuudella. Riski tulkita väärin on kaikilla valtavan suuri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en luota katseisiin alkuunkaan, erehdyin kerran pahasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä sivusta totean, että ei niihin kannatakaan luottaa. Pelkistä katseista ei voi ikinä olla varma ja mitä useampiin ihmisiin elämässään tutustuu, niin sitä paremmin tuon tajuaa. Meitä ihmisiä on niin kauhean monenlaisia erilaisia, että pelkät katseet eivät kerro mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei osaa varmuudella. Riski tulkita väärin on kaikilla valtavan suuri.
Älä kerro mulle, mitä osaan tai en osaa. Osaan katsoa ihmistä sieluun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä sivusta totean, että ei niihin kannatakaan luottaa. Pelkistä katseista ei voi ikinä olla varma ja mitä useampiin ihmisiin elämässään tutustuu, niin sitä paremmin tuon tajuaa. Meitä ihmisiä on niin kauhean monenlaisia erilaisia, että pelkät katseet eivät kerro mitään.
Totta. Yksi tapittaa aina intensiivisesti silmiin ja toinen taas ei tykkää katsekontaktista yhtään. Yhtä ujostuttaa katsella ihastuksen silmiin ja toiselle juuri ihastuksen silmiin katseleminen on helppoa. Yksi haluaa tuoda kiinnostuksensa ilmi ja toinen piilottaa sen. Kiinnostustaan voi joku myös haluta feikata. Tässä yhtälössä on niin valtavasti erilaisia muuttujia, että pelkkiin katseisiin ei juuri kannata
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä kerro mulle, mitä osaan tai en osaa. Osaan katsoa ihmistä sieluun.
Kukaan ei osaa. Sinä tietysti saat kuvitella lukevasi ajatuksia, mutta et sinä silti sitä osaa. Kyllä se vielä joskus sulle selkiytyy miten mahdotonta tuo oikeasti on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei osaa. Sinä tietysti saat kuvitella lukevasi ajatuksia, mutta et sinä silti sitä osaa. Kyllä se vielä joskus sulle selkiytyy miten mahdotonta tuo oikeasti on.
En kuvittele mitään, vaan tiedän, että osaan lukea ajatuksia. Jos sinulla ei ole sellaisia henkisiä kykyjä, ei se tarkoita, että minulla ei olisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kuvittele mitään, vaan tiedän, että osaan lukea ajatuksia. Jos sinulla ei ole sellaisia henkisiä kykyjä, ei se tarkoita, että minulla ei olisi.
Vai sellasia harhoja siellä tänään. No kyllä se siitä vielä helpottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai sellasia harhoja siellä tänään. No kyllä se siitä vielä helpottaa.
Henkiset kyvyt eivät ole harhoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katseet nyt on yhtä tyhjän kanssa. Teot ja puheet kertoo mikä on homman nimi ja osoite.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henkiset kyvyt eivät ole harhoja.
Sori, mutta toisten harhoja ei saa lähteä vahvistamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta toisten harhoja ei saa lähteä vahvistamaan.
Taidat olla aika harhainen itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla aika harhainen itse.
Sanoo hän, joka kuvittelee osaavansa lukea ajatuksia 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen kyllä tietää. Katse on intensiivisempi.
Tavallaan syö toista silmillään. Ja sitten toisella kertaa nähden se katse on vienompi, sellainen ujo kurkistus. Vähän niinkuin että ei kait tuo toinen huomaa. Tätä on vaikea selittää mutta niin se vain on 😉Enää ei sellaisia silmäniskijöitä ole kuten ennen"syö toista silmillään" ei välttämättä tarkoita kiinnostusta. Voi olla seksi mielessä eikä se ihminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo hän, joka kuvittelee osaavansa lukea ajatuksia 🙂
Olet aika rasittava. Asioita ei tarvitse kuvitella, silloin kun on todisteet. Tiedän ja aistin asioita. Jos sinä et ymmärrä sellaisista asioista mitään, voit olla ymmärtämättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika rasittava. Asioita ei tarvitse kuvitella, silloin kun on todisteet. Tiedän ja aistin asioita. Jos sinä et ymmärrä sellaisista asioista mitään, voit olla ymmärtämättä.
Saahan sitä uskoa olemattomiin. Ei sitä sulta kukaan kiellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä uskoa olemattomiin. Ei sitä sulta kukaan kiellä.
Sinä et vaan nyt ymmärrä, sallittakoon se sinulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et vaan nyt ymmärrä, sallittakoon se sinulle.
Hae ihmeessä ne isot rahat kun kerta omaat noin upean kyvyn. Montakos miljoonaa siinä nyt olikaan tarjolla, kun pystyy tuollaisia todistamaan. Jos et, niin et sä usko "kykyihisi" itsekään. 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hae ihmeessä ne isot rahat kun kerta omaat noin upean kyvyn. Montakos miljoonaa siinä nyt olikaan tarjolla, kun pystyy tuollaisia todistamaan. Jos et, niin et sä usko "kykyihisi" itsekään. 👍
Minua ei kiinnosta rikkaudet. Elän vain elämääni, omana itsenäni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei kiinnosta rikkaudet. Elän vain elämääni, omana itsenäni.
Tekosyitä. Et usko itsekään hölpötyksiisi. Rahathan nyt voisit halutessasi lahjoittaa vaikka hyväntekeväisyyteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekosyitä. Et usko itsekään hölpötyksiisi. Rahathan nyt voisit halutessasi lahjoittaa vaikka hyväntekeväisyyteen.
Uskon kyllä itseeni. Toivottavasti sinäkin saat joskus kurkistaa verhon toiselle puolelle, niin sitten ehkä ymmärrät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskon kyllä itseeni. Toivottavasti sinäkin saat joskus kurkistaa verhon toiselle puolelle, niin sitten ehkä ymmärrät.
Sen kun uskot. Sanoin jo, että olemattomiin saa vapaasti uskoa. Verhon toisella puolella, ei ole yhtään mitään. Ethän sä edes uskalla lähteä "todistamaan".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun uskot. Sanoin jo, että olemattomiin saa vapaasti uskoa. Verhon toisella puolella, ei ole yhtään mitään. Ethän sä edes uskalla lähteä "todistamaan".
Ainoa olematon täällä on sinun uskosi, yhtään mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa olematon täällä on sinun uskosi, yhtään mihinkään.
Olemattomiin kyllä. Muihin asioihin ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olemattomiin kyllä. Muihin asioihin ei.
Olemme kaksi erilaista ihmistä. Meillä on molemmilla omat totuutemme. Lopetetaan tämä vänkäys tähän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silmät ei valehtele ikinä! Ne osaavat kertoa. Osaatko sinä lukea?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne eivät kerro yhtään mitään. Oletko sinä ihan sekaisin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olemme kaksi erilaista ihmistä. Meillä on molemmilla omat totuutemme. Lopetetaan tämä vänkäys tähän.
Totuuksia on tasan yksi tässä kohtaa. Kukaan ei kuitenkaan kiellä sinua uskomasta hölynpölyyn.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silmät ei valehtele.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuuksia on tasan yksi tässä kohtaa. Kukaan ei kuitenkaan kiellä sinua uskomasta hölynpölyyn.
En jaksa enää jankuttaa sun kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silmät ei valehtele.
Mitä nyt 50% ajasta. Joillain yksilöillä melkein aina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa enää jankuttaa sun kanssa.
Turhahan sun tästä on jankuttaakaan. Itsekin tiedät, että höpötät omiasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt 50% ajasta. Joillain yksilöillä melkein aina.
Et vain osaa lukea silmistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpöpöpöhöpöhöpö!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et vain osaa lukea silmistä.
Kukaan ei osaa. Riittää kun ihminen itse uskoo, vaikka sitten valheeseen ja silmätkin valehtelevat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜🦜
Ota polli keksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei osaa. Riittää kun ihminen itse uskoo, vaikka sitten valheeseen ja silmätkin valehtelevat.
Et vaan osaa. Sori siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et vaan osaa. Sori siitä.
Ei kukaan osaa. Sori siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan osaa. Sori siitä.
Kyllä sinäkin joskus ehkä opit. Tai sitten et.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinäkin joskus ehkä opit. Tai sitten et.
Kuten totesin jo aikaa sitten tuolla aiemmin, niin kyllä sinäkin joskus tämän opit ja ymmärrät. Toivottavasti et vain silloin tipu kovin korkealta.
- AnonyymiUUSI
Ainakin minun tapauksessa, miehet suurimmilta osin alkavat lähes heti kiinnostua, ja näiden miesten kanssa en ole tekemisissä. Minulla on nyt yksi mieskaveri joka on eronnu ja ei ole kertaakaan yrittänyt edes iskeä.
- AnonyymiUUSI
Huomioi minua enemmän kuin muita, vaikka siihen ei ole mitään järkevää syytä. Tän takia kiinnostuksen näkee parhaiten isossa sakissa.
- AnonyymiUUSI
Tämä. Vertaa sen tyypin käyttäytymistä itsen kanssa ja muiden kanssa. Joku voi olla kaikille ystävällinen, mutta ihastukselle se on potenssiin kymmenen.
- AnonyymiUUSI
Helposti. Kysymällä.🤗
- AnonyymiUUSI
Mä erotan meijän kahen selvästä katseesta ja hymystä ja hiljasesta puhetyylustä meidät kahetvtoisille sopiviksi.
Ja kun se "alun kirjoitus" meni niin "nappiin".
Mä aattelin,että tässä se on ! Varmaan mun oikee,jos joku! - AnonyymiUUSI
Mun kokemuksen mukaan eniten kiinnostuneet ampuu vähän yli. Viestejä pukkaa jatkuvasti monesti päivässä, koko ajan tarjoamassa apuaan, huolehtii mennen tullen, kehuu ylisanoinkin yms.
- AnonyymiUUSI
Toisinaan ne eniten kiinnostuneet voivat myös olla sellaisia, jotka toppuuttelevat itseään, koska kokevat muuten tunkevansa liikaa toisen iholle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisinaan ne eniten kiinnostuneet voivat myös olla sellaisia, jotka toppuuttelevat itseään, koska kokevat muuten tunkevansa liikaa toisen iholle.
Tämä. Itse kuulun juuri noihin, jotka hieman vetäytyvät kiinnostuessaan. En halua olla liian päällekäyvä.
- AnonyymiUUSI
Minun pitää odottaa ne rahat ensin ja laittaa maksut, ja muuttaa siihen yhteen taloon. Sen jälkeen voin suostua tietylle miehelle, on hän jo vilkuillut, ja muutamiin työjuttuihuin sopii, ei häiritse tai ei epäillä päätöksen tekoa ja riittää vakavassa suhteessa jo asutaan yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Hei ihan oikeasti nyt. Et ymmärrä miten pelleilet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei ihan oikeasti nyt. Et ymmärrä miten pelleilet
ei kukaan pelleille. ymmärrä se jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei kukaan pelleille. ymmärrä se jo.
minä toivon että tämä on pian ohi ja päästään irti hengenvaarallisista yhteyksistä. ja saadaan oikaistua muuta elämää ja päästään kokonaan normi rytmiin. hyvässä jo mennään, saadaan vielä muutamat jutut tehtyä. ei kukaan pelleille, et ymmärrä. ainakaan vielä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
minä toivon että tämä on pian ohi ja päästään irti hengenvaarallisista yhteyksistä. ja saadaan oikaistua muuta elämää ja päästään kokonaan normi rytmiin. hyvässä jo mennään, saadaan vielä muutamat jutut tehtyä. ei kukaan pelleille, et ymmärrä. ainakaan vielä.
jos jotain ärsyttää muutama satanen tai tonni, mieti jos se on satoja tuhansia tai miljoonia ja, vaikuttaa kaikkeen ja käytetään kiristykseen. ja jopa tappaa ihmisiä. odotellaan nyt vielä, pitäisi olla koska, tahansa, näin on viesti ja etsitty muuta rahoitusta, vaihdettu paikkoja, myyty velkoja ja kaikkea. Uusia projekteja, työjuttuja ja etsitty jopa ihmisille puolisoita. hyvä että normalisoituu mutta emme varmasti pelleille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jos jotain ärsyttää muutama satanen tai tonni, mieti jos se on satoja tuhansia tai miljoonia ja, vaikuttaa kaikkeen ja käytetään kiristykseen. ja jopa tappaa ihmisiä. odotellaan nyt vielä, pitäisi olla koska, tahansa, näin on viesti ja etsitty muuta rahoitusta, vaihdettu paikkoja, myyty velkoja ja kaikkea. Uusia projekteja, työjuttuja ja etsitty jopa ihmisille puolisoita. hyvä että normalisoituu mutta emme varmasti pelleille.
ja joillakin on toisin. päin rahaa on, mutta kuolema kutsuu tai eivät kykene tekemään mitään. emme varmasti pelleile,paljon saadaan tässä oikaistua ja pahimmat ja ympärille vaikuttavat ensin käsittelyyn.
- AnonyymiUUSI
Kiinnostunut ei tahdo irrottautua toisen seurasta millään. Jos nähdään kylillä niin on suustaan kiinni monta tuntia vaikka olisi kiire.
- AnonyymiUUSI
Käyttäydyn juuri noin kun olen kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä ja yleensäkin se, että antaa toiselle paljon aikaansa.
- AnonyymiUUSI
Ei tuohonkaan voi suoraan luottaa. Ihminen voi viipyillä toisen henkkilön seurassa myös esimerkiksi siitä syystä, ettei halua olla yksinään.
- AnonyymiUUSI
Nainen on aina ystävällinen, kunnes toisin todistetaan. Turvallisinta olettaa niin. En halua enää ikinä olla yksipuolisesti rakastunut.
- AnonyymiUUSI
Yksi lähes satasen varma merkki on, jos tarjoaa sulle usein kyytiä jonnekin minne ei itse olisi menossa tai tulee tekemään sun puolesta lumityöt.
- AnonyymiUUSI
Ei noihinkaan voi ainakaan oman kokemukseni mukaan varmuudella luottaa.
- AnonyymiUUSI
Lumitöitten teko ja nurmikon leikkuu on aina mun kohdalla päteneet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lumitöitten teko ja nurmikon leikkuu on aina mun kohdalla päteneet.
Mulle taas on tehty useamman kerran lumitöitä, täysin vailla kiinnostusta.
- AnonyymiUUSI
Jos joku muu kuin lähisukulainen lähtee saattamaan lääkäriin, kun olet todella sairas ja sen jälkeen huolehtii, että pääset hyvin kotiin, hakee apteekista lääkkeet ja tarjoutuu olemaan yötä, niin sormukset saa pian lähteä ostamaan.
- AnonyymiUUSI
Hmm. Mä voisin kyllä tehdä noin, vaikka en olisikaan toisesta kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
No ei. Jos jollain on oikea hätä eikä sillä ole muita, auttamassa, on normaalia tarjoutua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei. Jos jollain on oikea hätä eikä sillä ole muita, auttamassa, on normaalia tarjoutua.
Voi olla normaalia, mutta kukaan muu kuin rakastunut ei sitä kuitenkaan tee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla normaalia, mutta kukaan muu kuin rakastunut ei sitä kuitenkaan tee.
Kyllä mä tiedän ihan faktana, että noin toimivat muutkin kuin rakastuneet. Kovin itsekeskeinen maailmsnkuva sulla, jos muka vain rakastuminen saa välittämään toisen ihmisen hyvinvoinnista.
- AnonyymiUUSI
Riippuu siitä mitkä ovat ystävällisen henkilön tarkoitusperät. Osa kaipaa huomiota ja kun on sitä saanut, niin teeskentelee tietämätöntä, koska on varattu. Osa laittaa ihan kaiken peliin ja ihmettelee miksi ei saa vastakaikua ja kyllästyy lopulta, kun toinen ei tajua.
- AnonyymiUUSI
Ainoastaan siitä, että hän osoittaa haluavansa keskustella kanssani. Noin ei toiminut tietty henkilö, vaikka hänellä oli monia mahdollisuuksia avata suunsa. Oli moni vuosia jolloin kuljin korvat avoinna ja olimme samassa junassakin ainakin kaksi kertaa ja hyvin lähellä toisiamme. Ne tilanteet ja vakituisen työpaikan menetys ratkaisivat sen, etten halunnut tutustua häneen edes kaverina!
- AnonyymiUUSI
Hän saa syyttää itseään siitä kaikesta, miksi kaikki meni pieleen jo alkuvuosien aikana!
- AnonyymiUUSI
Raivostuttavinta on se jos se josta ei ole yhtään kiinnostunut alkaa flirttailemaan tai kehumaan tai tosiaan tuijottelemaan😂
- AnonyymiUUSI
Juuri noin se on. Tietty nuorempi henkilö roikkui, mutta ei kiinnostuksesta vaan tietystä syystä!
- AnonyymiUUSI
Kyllä sen näkee.
- AnonyymiUUSI
Eipä näytä näkevän. Nökeehän sen tästäkin ketjusta miten pihalla monet näyttävät tästä aiheesta olevan.
- AnonyymiUUSI
Ketjun luetua ei yhtään ihmetytä, että ihmisiä huijataan niin usein rakkausasioissa. Ei sitä mistään voi varmaksi tietää. Joku katse nyt ei kerro yhtään mitään varmaksi ikinä. Puheet viivat olla liiba laabaa, mutta saa niistä paremmin suuntaa kuin katseista. Teot kertovat lopulta totuuden, mutta niihinkin voi suuremmalla varmuudella luottaa vasta ajan kanssa.
- AnonyymiUUSI
ja koska kaikki eivät saa kuin tiettyihin juttuihin korvausta jotta menevät oikeaan niin meidät laitetaan ne maksamaan, eli menevät oikeisiin asioihin. tai kaikkia eivät miellytä lopputulos, joten heitä autetaan maksamaan jos tuntuu liian vaikealta. minulle on annettu nyt tieto että pian ohi minun osalta.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on ohi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2134113Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223209Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2591854Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,21191Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381187Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431050Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin86781- 63725
- 176710
- 30707